Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
MiejscowośćMichałowice