Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lena / 2023-03-26 19:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Ogólnie jest okej, ale z internetem jest tragedia. Oglądam sobie telewizję i nagle włącza mi się buforowanie a potem np. wielka wiadomość "Brak internetu", a jak dzwonię do obsługi klienta to mi mówią że to naprawią i rzeczywiście naprawiają ale po np. 2 tygodniach jest to samo i to jest naprawdę męczące. Ja tylko proszę żeby wreszcie naprawili to raz a pożądnie.
    ZaletyMiła obsługa.
    WadyInternet.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tomek / 2023-03-25 10:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest bardzo źle, usługi nie działają. Kiedy prosi się o technika, nie chcą go przysłać. A jak już złożyłem reklamacje i miałem umowiony termin dwa razy nie przyszedł. Najgorszy serwis ever. Chyba wiedza ze maja monopol wiec nie musza przejmować sie o klienta. Dramat. Nie polecam.
    ZaletyNie na
    WadySerwis, prędkość, zawodność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomm / 2023-03-24 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile są problemy z internetem na wyższą slale oraz z dekoderem, zawsze zajmuje im to ponad 3 godziny, nie polecam.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~zusoi / 2023-03-24 14:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch tygodni nie mam internetu oraz tv co dzień dzwonię na infolinię i nic z tym nie robią dzisiaj zadzwoniłem i do działu reklamacji złożyłem rezygnację z umowy na podstawie tego że UPC nie wywiązuje się z umowy. to pan który przyjmował zgłoszenie powiedział że wciąż wiąże mnie umowa i poniosę z tego tytułu koszta to jest przecież jakiś śmieszne. UPC nie wywiązuje się z umowy a ja mam ponosić z tego koszta jak chcę zrezygnować. Nikomu nie polecam UPC i będę każdemu mówił jakie mają podejście do klienta i odradzał.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu i zero wsparcia w tej sprawie
    MiejscowośćŁagiewniki
  • ~Mario / 2023-03-23 21:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Witam, ja w przeciwieństwie do wszystkich chciałem powiedzieć że po 2 miesiącach używania UPC jestem bardzo zadowolony.
    Minusy -brak przewijania (dekoder 4K) do przodu po nagraniu/przy odtworzeniu z chmury nagranego kawałka na sporej części programów. Ale to nie jest jakiś wielki problem idzie się przyzwyczaić są przerwy na reklamy więc jest i przerwa na kawe, siku itp (tak jak normalnie przy oglądaniu programu z np. TVN); drugi to ten MAX z infolinii który był nieogarem ale chyba UPC poszło po rozum do głowy i go usunęli. Więcej mankamentów nie widzę. Sprzęt śmiga przy 1GB rewelacyjnie, żadnych ścin, zawieszek. Dekoder 4K BOX naprawdę działa błyskawicznie (porównuje do wcześniejszego 4K Premium Szajsunga z Orange też 1 GB) w zasadzie nie ma do czego. Minimalistyczna konstrukcja śmiga niewiarygodnie płynnie i szybko. W Orange wszystko toporne zanim się zmienił ekran po naciśnięciu komendy na pilocie mijały sekundy, obraz się zacinał trzeba było restartować dekoder. Tutaj w UPC 4K BOX naciskasz i masz co chcesz. Do tego wyszukiwanie głosowe -bajka! Internet śmiga bez żadnych oporów zarówno po kablu jak i WI-fi 6. Naprawdę kiedyś UPC nie było tak dobre, teraz widać odrobili lekcję i są, nie omieszkam powiedzieć, najlepszą siecią w stolicy.
    Zaletyprzystępna cena; dobry sprzęt (modem i dekoder); nie miałem problemów z uzyskaniem informacji na infolinii po wyłączeniu tego upośledzonego MAXa.
    Wadybrak przewijania nagranych programów z TV (dotyczy popularnych kanałów TV naziemnej i niektórych z platformy np. FOX, AXN)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Javier / 2023-03-22 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    I used to have UPC when i first came to Poland like 5 years ago, and used it for about 2 years.
    It was great, good speed, good client service.
    But now I've been trying to get it started in my new apartment for almost 2 weeks now without internet. The first guy that came to install didn't even have a pen to sign papers (I didn't have either on an construction site).
    Then he said I need to wait 1 hour for internet to start working, 2 weeks later still nothing.
    I scheduled 3 technical visits so far, I always get a message "the technician is on the way, should be there by XX:XX", and when he doesn't show I call and they tell me he decided to cancel after supposedly calling me and banging on my door many times (I left the door wide open so they would just come in and of course didn't have a single missed call).

    Im moving over to Netia :)

    ZaletyNone
    WadyEverything
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KACHA / 2023-03-21 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra !! od kiedy play przejeło UPC od kiedy zmieniłam na dekoder 4k i wszytsko działa przez wi-fi internet w domu jest tragiczny, dekoder w kołko sie zawiesza prosiłam o wymienienie go na nowy - milion wykonanych telefonów, próśb jedynie co uslyszłam ze dekoder jest sprawny a technik ma potrącane z pensji jak wymieni na nowy s a jego zdaniem dekoder jest sprawny. Kpina !w biurze obsługi ciagłe przekierowywanie mnie na inne działy lub w ogóle rozłączanie się bez rozwiązania sprawy - mega sie zawiodłam przez ost 2 dni tyle cierpliwości i nerw zjadłam - nie życzę nikomu ! zrywam umowe i przechodze gdzie indziej NIGDY WIECEJ!!!
    ZaletyZERO
    WadySŁABY INTERNET
    SŁABA OBSŁUGA KLIENTA
    DEKODER 4K WADLIWY
    NIE MIŁY TECHNIK
    NIE WYMIENIAJA SPRZĘTU GDY TEN JEST WADLIWY
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Krzysztof / 2023-03-21 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Usuńcie tego robota co gada jako sekretarka żeby można porozmawiać z człowiekiem a nie głupim robotem.

    MiejscowośćLeszno
  • ~Mateusz / 2023-03-18 13:12
    Ocena: 2.25 / 5
    Regularne awarie. Nie polecam dla ludzi, którzy potrzebują internetu do pracy zdalnej, handlowania na giełdzie, grania online w weekend lub wieczorami.
    Spotkanie w pracy lub rozmowa z szefem? - Awaria w środku dnia. Piątek wieczorem jakiś film, może gra? - "Awaria" od 24:00-6:00 rana.
    WadyZbyt częste "awarie" i brak sieci.
    MiejscowośćKęty
  • ~Grzegorz / 2023-03-18 11:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd Play kupiło UPC jakość usług poleciała w dół a dojenie klienta w górę. Mam w umowie 500Mbit/s a testy pokazują mi że mam od 180 do 240Mbit/s bez względu na porę dnia. Zgodnie z regulaminem minimalna prędkość to 40% deklarowanej a maksymalna 80% . Rozumiem gdyby prędkość była na poziomie 80-90% ale nie k....a 40% a rachunek trzeba płacić pełną cenę. Zgłoszenia nic nie dają, kontakt prawie niemożliwy a rezygnacja po skończeniu zobowiązania maksymalnie utrudniony. . Jeszcze dwa miesiące i po 16 latach płacenia w terminie ja, stały klient ,pierdyknę wam papierami i poszukam czegoś innego u konkurencji. Mam nadzieję że ogłosicie upadłość.
    ZaletyObecnie żadnych.
    Wady-Maksymalnie zaniżone prędkości ( 40% prędkości która jest zgodna z regulaminem usług UPC);
    -Utrudniony (specjalnie) kontakt z obsługą klienta i reklamacje które nic nie dają;
    -Maksymalnie utrudniona(ukryta lub zablokowana opcja przez formularz i telefonicznie ) opcja rezygnacji po skończeniu zobowiązania tylko listownie;
    -Maksymalnie utrudniony sposób zwrotu sprzętu po skończeniu umowy;
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~upcsmierdzi / 2023-03-17 20:03
    Ocena: 1.75 / 5
    upc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownemupc smierdzi gownem
    Zaletybrak
    Wadyproblemy z internetem srednio 10 razy w miesiacu
  • ~Anna / 2023-03-17 00:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.
    ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
    WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
    MiejscowośćMichałowice
  • ~El / 2023-03-13 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kiedy UPC przejoł pley wszystko jest gorzej żeby obejrzeć to co się nagrało trzeba najpierw zresetować ta skrzynke,dodzwonić się tam to już wogole mija zanim pojmie o co chodzi to szok
  • ~Tet / 2023-03-13 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość usług i serwisu pod 813 813 813.
    Niby jest online serwis mojeUPC gdzie mają być bierzące dane ale tam się wyświetla informacja że płacisz na bierząco, a nagle dostajesz sms od komornika o windykacji i odłączenie internetu. I to wszystko po przeniesieniu umowy na inny adres.
    Dodatkowo, przy przeniesieniu umowy pan od instalacji wyrzucił router poprzedniej firmy, która to firma teraz wymaga zapłaty za sprzęt. Na infolinii od kilku miesięcy gubią mój wniosek, jak dzwonię się upomnieć, to mówią że sprawdzą i oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają.

    I żeby wywiązać się z tej umowy bo obsługa jest fatalna, to muszę zapłacić 350 zł kary. Przecież niewolnictwo nie jest legalne w 21 wieku
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2023-03-12 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja i internet. Zaproponowano wymianę dekodera na bialy plus kostka do internetu . Jest gorzej niż bylo a cena jeszcze wyzsza. Albo internet pada albo tv nie działa. Resetuje, odlaczam kable, a non stop wyswietla sie błąd albo pisze, że kable byly odłączone kilka dni. Dno dna!!!!!! Kompletne zero i zero zainteresowania ze strony UPC na problemy. Technika wysyłają- po jego wizycie w ogóle sygnału nie było. Zwalali winę na remonty obok mieszkania remonty skończone ponad rok temu, a dekoder jak sie zawieszał tak zawiesza.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyMnostwo!
    MiejscowośćGdansk
  • ~Monika / 2023-03-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem WIELKIE NIEPOROZUMIENIE i PORAZKA!
    Banda oszustów! Kończyła mi się pierwsza umowa więc i trener hulał jak szalony. Podpisałam umowę i dostałam oprócz horizons biały ruter ...działało kilka dni i dramat. Dzwoniłam , kombinowałam, resetowalam itp jak kazano na infolinii i nic...mieszkam w centrum miasta, nie na jakichś obrzeżach i z jednej strony mieszkania internet dziala jeszcze jako tako s z drugiej wpgole go nie ma ....czary? Ostatecznie kazali kupić mi kolejny dodatkowy sprzęt który będzie umacniał sygnał internetu który miał być niezawodny. Kiedy powiedziałam że rezygnuje to pani na infolinii szyderczym tonem powiedziała że zrezygnować mogę ale 4 tysiące zapłacić będę musiała....nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo, internet zrywa, nie dziala
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ksawery / 2023-03-11 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakich mało, ping w niektórych momentach sięga 500
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co UPC
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Mariusz / 2023-03-10 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie najgorsze z możliwych. 12 lat mam u nich usługi po 120 złotych miesięcznie płacę za to...
    Wczoraj tj.w dniu 9 03.2023(godz 15.30)podłączony został mi dekoder kostka 4K . Wróciłem do domu po pracy 10.03 o godzinie 14.30 telewizja nie działa.
    Czyli nie całe 24 godziny po podłączeniu.
    A OMNIBUSY z działu technicznego kazali mi przekładać wtyczki z gniazdka do gniazdka. Co robiłem dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU. I nie działa.
    Technik na poniedziałek na 13 .03.
    Ale się na oglądałem. Podwyżka abonamentu o 13 złotych. Ze 120 na 134. Złodzieje!!!!
    ZaletyŚmiechu WARTE
    WadyNaciagacze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2023-03-10 15:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Daje radę dla max 300 Mbps (najlepiej na starym horizonie a nie tych nowych białych pudełkach) przy małej intensywności użytkowania. Im dalej w las tym gorzej. Jak chcecie 1Gbps i więcej niż 2 urządzenia podłączone do sieci, to idźcie do Orange lub Netii (choć i tu podobno słabo ostatnio z jakością). UPC używa fatalnych procesorów, które nie dają rady z takim obciążeniem.
    I jeszcze jedno - często są problemy z VPNami przez co praca z domu może być nie lada wyzwaniem. UPC wie o problemie wynikającym z rekordowo wysokich pingów i fatalnego DNS ale zwalają winę na soft po stronie klienta, choć ten na tetheringu z 3g czy łączu od innego dostawcy działa bez zarzutu.
    ZaletyW moim przypadku stabilność, z wykluczeniem problemów ze sprzętem
    WadySerwis
    Fatalny modem
    Co najwyżej przeciętne parametry
    nie nadaje się do esportu czy pracy przez VPN
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mikolaj / 2023-03-09 09:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet po zamontowaniu nie został doprowadzony światłowodowo, internet cały czas przerywał i przerywał - tyczyło się to każdego urządzenia które się łączyło z ta siecią.
    Zaletybrak
    WadyPrzerywanie
    Brak doprowadzonego światłowodowu do mieszkania
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179