Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krkziom / 2022-11-01 11:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem. Jezeli chcesz zagrac online to nawet nie kupuj tego dziadostwa. UPC to najgorszy chłam jaki istnieje oczywiscie jak sie dzwoni do nich to przeciez nie ich wina oni są cacy :)
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co w UPC to jedna qielka wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Kropek / 2021-12-07 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna MASAKRA. Sieć gubi się non stop. Próba uzyskania pomocy ....zgroza!!!! można wydzwaniać i wydzwaniać oczywiście nie zrobią nic poza kazanie zrestartować router, a zanim odbiora na infolini uszy usychają od słuchania muzyczki, nawet 40 minut i więcej. Totalne DNO!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie możliwe od słabej sieci po totalne ignorowanie klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Król / 2021-05-26 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog
    ZaletyNie ma
    WadyIstnieją
    MiejscowośćPoznań
  • ~Król / 2021-10-27 01:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Znoqu dzisiaj wasz internet nie działa (ok 1h) rozumiem ze zwracacie pieniadze nam ktorzy wam placa za usluge (np tracacych z waszej winy pieniadze...!!!)?
    ZaletyBRAK
    WadyLECĄ W KULKI EWIDENTNIE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krsytain / 2023-10-20 10:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakryczny jakoś internetu
    Mam wykupione Szybkość 800mb/S
    A jest ledwo 100mb/s

    Nie polecam ‼️‼️
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko to wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Kruk840 / 2023-03-07 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dość często przerywał na połączeniu wi-fi, dotyczyło to wszystkich trzech laptopów w mieszkaniu. Praktycznie raz na godzinę trzeba było robić ponowne połączenie.
    Po wymianie urządzenia sytuacja wygląda tak samo.

    NIE POLECAM
    MiejscowośćOpole
  • ~Kruldzunkli / 2020-01-23 21:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Gram sobie rankeda na samoners rift robi 2/0/1 ammumu w 5 minucie i nagle mój internet dostale padaczki i się wyłącza
    I to się powtarza 3 razy częściej
    ZaletyNie ma
    WadyInternet przestaje działać
    MiejscowośćWrocław
  • ~Krys / 2019-09-09 10:21
    Ocena: 2.50 / 5
    No cóż, po 11 latach czas rozstać się z UPC, od soboty awaria i nikt nie potrafi stwierdzić kiedy to naprawią, przesuwając tylko godziny usunięcia usterki, internet kuleje i jak był słaby tak jest, czy to 40 czy 120 cz 250 mega różnicy nie ma, YouTube zniknęło z dekodera, nie mają już do zaoferowania przy przedłużeniu umowy oprócz magicznego internetu który jest fikcją.
    ZaletyDość bogata oferta tv
    WadySłaby Internet, ciągle się zawiesza
    MiejscowośćGdynia Obłuże
  • ~Krys / 2022-07-27 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC nie polecam, szkoda że się władowałem na minę.
    Pracuje zdalnie i dobry internet jest niezbędny, na początek miałem szybkość internetu 500 gb ale postanowiłem sobie zwiększyć na 1000 czyli jak pan na infolinię mnie zapewniał najszybszy internen światłowodowy w Polsce.
    Po zainstalowaniu nowego modemu internet byś wolniejszy od poprzedniego postanowiłem zadzwonić na infolinię, po przeprowadzeniu analizy specjalisty na infolinię zdecydował że wyśle do mnie technika, oczywiście się zgodziłem ale niestety trwało to prawie tydzień czasu, no nic w tym czasie pracowałem na hotspocie prze telefon.
    Nadszedł ten wielki dzień gdzie już myślałem że moje problemy z wolnym internetem się zakończą, jak otworzyłem drzwi i zobaczyłem technika to myślałem że pomyli drzwi , stał chłop z siatką z narzędziami jak dla dzieci albo gorzej, no nic nie ocenia się po okładce , poczym wszedł i opowiedziałem mu cały problem że internet jest za wolny itd.
    Pan patrzył na mnie i nie wiem o czym sobie tam rozmyślał, jak skończyłem powiedział tak cytuję

    PO PIERWSZE TRZEBA ZMIERZYĆ PRĘDKOŚĆ INTERNETU ALE DZISIAJ NIE MAM PRZY SOBIE LAPTOPA FIRMOWEGO BO SIĘ POPSUŁ:)
    Myślałem że to jakiś żart i zapytałem że w sumie po co Pan przyszedł skoro nie ma pan podstawowego narzędziami pracy a pan rozłożył ręce i mówi że dzisiaj w sumie nic nie zrobi i na tym koniec .

    A kwintesencją było to że zaproponował mi kolejny termin innego kolegi technika ale od razu podkreślił że to będzie odpłatne 50zł, myślałem wtedy że jest gdzieś ukryta kamera i jestem wrabiany w jakiś dowcip.
    Przez Pana który nie miał sprzętu ja mam płacić 50zł.

    Powiem tak na koniec myślę że to szajka tych pseudo techników i są w zmowie UPC i mają za hajs dodatkowy , pomyśleć że kilku takich ja dziennie po 50zł i wychodzi niezła sumka.

    Brak profesjonalizmu na infolinię nie mówiąc już o technikach.

    Dużo inwestują w reklamy a mogli by zainwestować w wyszkolonych techników przecież to podstaw .


    Ręce opadają .

    Moja spraw dalej nie jest rozwiązana .
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa infolinię , technicy
    MiejscowośćGdynia
  • ~Krystyna / 2018-08-03 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa techniczna i obsługa internetowa przez konsultantów - konsultanci bezradni, sporządzają notatki ze zgłaszanych reklamacji , które po 4 dniach są anulowane - od poniedziałku do czwartku były widoczne dla konsultantów z którymi się kontaktowałam telefoniczne , 5 dnia, po ponownym kontakcie telefonicznym , przekazano mnie informację , że sprawa został zamknięta ( w dniu 31.07. 2018 r ok. 11-tej ) i abonent został o tym poinformowany - ewidentne kłamstwo - nikt z UPC nikogo nie informował ( ani abonenta , ani pełnomocnika ) , sprawa nadal jest nie załatwiona. 0d dnia 30.07. 2017 codziennie kontaktowałam się z działem obsługi klienta. Nie przełączono telefonu - nie założono linii telefonicznej współpracującej z siecią w mieszkaniu, zgodnie z zawartą umową. Zaproponowano, po 5 dniach interwencji, wizytę technika w domu odpłatną - 50 zł. Jak długo żyję z tak fatalną obsługa i takim lekceważeniem klienta nie spotkałam się.
    ZaletyDobra jakość i obszerna oferta tv
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krystyna / 2019-10-29 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
    WadyTotalna ignorancja klienta....
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krystyna / 2019-10-29 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta, kompletny brak kontaktu....
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krystyna / 2022-02-24 13:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Dnia 23.02.2022r. zgłosiłam problem pilota. Rozmawiałam z kilkoma osobami i niestety nic z tego nie wychodziło. Chodziło o parowanie pilota z telewizorem. Dopiero Pan Marcin Machno pomógł mi. Wykazał się duża cierpliwością i zrozumieniem. Jestem mu bardzo wdzięczna.

    A swoją drogą, czy byłoby możliwe dołączenie instrukcji parowania pilota z telewizorem?


    Pozdrawiam
    Krystyna Lickiewicz
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krystyna / 2022-09-04 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu. Obsługa UPC nie odbierała telefonu jak odebrała powiedziały że przyjadą rozwiązać problem dopiero po 4 dniach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KRZESIMIR / 2022-07-16 13:39
    Ocena: 4.50 / 5
    Internet, 1Gb/s mam w pakiecie z telewizją. Nie jest to internet światłowodowy, choć na fakturach njest, ale w moim miejscu zamieszkania UPC nie ma światłowodu. WI-FI do pracy na komputerze jest słabe, niskie pobieranie, dlatego korzystam z połączenia kablem z ruterem. Poza tym ruter ma lepsze wi-fi od dekodera telewizji. Przesyłanie jest max. na poziomie 40%, odbieranie około normy. Oczywiście są to średnie dane, zależne z jakiego serwera są pobierane dane. Co do obsługi klienta jest nie najgorsza. Korzystając z infolinii trzeba uzbroić się w cierpliwość. Na połączenie z doradcą długo się czeka- nawet do 20 min- a po połączeniu może się okazać,że osoba, z którą się połaczysz, w danym temacie jest niekompetentna, przełącza na innego doradcę i dalej się czeka. je3śli trafi się na odpowiednią osobe, to bardzo uprzejmie i fachowo poradzą. Jest również czat, i w tym przypadku i szybciej i uprzejmie, tyleże niektóre sprawy można załatwić tylko przez infolinię lub przez wysłanie pisma.
    ZaletyRzadkie awarie.
    MiejscowośćWROCŁAW
  • ~krzsztof / 2015-12-17 22:33
    Ocena: 2.75 / 5
    dostałem zawiadomienie o końcu promocji,30 zł w gorę,ostatnim razem,po złożeniu z mojej strony zawiadomienia,o zakończeniu współpracy,na dwa dni przed końcem umowy,ze 120 zł miesiecznie,zrobiło się 50 zł,szkoda,bo internet stabilny,ale telewizja,koszmar,mam pojęcie,że to nie ich wina,ale za oglądanie tego badziewia,powinni dopłacać.no cóz,tym razem chyba się pożegnamy definitywnie.
    Zaletystabilny internet
    Wadycała reszta
    11 lat
  • ~Krzych / 2022-01-12 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię...
    ZaletyBRAK!
    WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscu
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Krzychoo / 2017-12-31 20:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Ciężko oceniać. Mam usługę Biznes a w niej telefon, internet i TV.
    Działa bez zastrzeżeń. Transfery OK.
    Nie rozumiem skąd takie opinie. Jak na razie nie widzę wad.
    Ciężko mówić o zaletach. Po prostu dostarczają usługę tak jak powinno to wyglądać

    Niezadowolonym radzę zapoznaniem się z obsługą w Netii
    MiejscowośćWrocław
  • ~krzychu / 2019-12-26 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi...
    Zaletybrak
    Wadyzdecydowanie same ,brak kompletnej usługi
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Krzysiek / 2018-10-18 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Internetu nie ma częściej niż jest. Godziny popołudniowe praktycznie ciągle brak internetu. Nie trzyma parametrów umownych. Sprawa dla UOKiK.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019