Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klientka / 2022-08-22 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku.
    Co chwile są awarie
    ZaletyŻadne
    WadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów
  • ~klientka / 2023-01-10 15:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalna porażka. Klienta mają za nic.Obsługa klienta nawet nie zasługuje na 1 gwiazdkę.Arogancja.Przychodzi technik, wszystko rozprogramuje i idzie. Nikogo z UPC to nie interesuje. Kliencie radż sobie sam. Widocznie nie potrafi! Reklamacje żadne, podkreślam żadne nie są uznawane. Zawsze UPC ma rację wg nich. Nigdy więcej UPC! Odradzam stanowczo. Pracownicy powinni zostać wysłani na szkoenie. Owszem zdarzaja się niekiedy osoby konpetentne, ale raczej pracują tam aroganckie.
    Zaletyzalet nie ma
    WadyArogancja pracowników, niekompetencja. Nie szanują długoletnich klientów. Pracownik UPC popsuje, a UPC nie poczuwa się do naprawy. Jeden wielki SKANDAL
    MiejscowośćGdynia
  • ~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy.
  • ~KlientUPC / 2022-01-18 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełny negatyw za usunięcie "starego" Mojego UPC.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćUPClandia
  • ~Klijent / 2021-08-18 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam na poczatku było ok ,ale po zamówieniu innego pakietu jest taka beznadzieja że szok za te pieniadzę.Brak internetu niejednkokrotnie obsluga nie istnieje osoby odpowiedzialne za serwis a jak juz sie dodzwonisz to brak konkretnej pomocy żenada.Ogólnie jak ktoś ma inną możliwość to polecam bo UPC to straszny chłam. O telewizji czy serwisie horizon go nawet nie pisze szkoda mojego czasu .
    Pozdrawiam upc.
  • ~Klima / 2021-10-30 08:33
    Ocena: 4.25 / 5
    Mam telewizję z internetem, pracujemy z żoną w trybie home office i wszystko jest dobrze. Czasem załapie zawieche na 2-3 minuty, ale ogólnie od 2 lat używania, jestem bardzo zadowolony.
    ZaletyDobra jakość
    WadyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~kliner / 2019-04-14 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny trash wsród internetów dostępnych na rynku. Te 500 mb/s to totalny żart. Przy zakupie gwarantowali że WI-FI będzie conajmniej te 200 mb/s. Gówno prawda, internet wyciąga ledwo 10 mb/s, a w grach co chwile mam zgubione pakiety przez co nie da sie grać. Jak dla mnie, szukam nowego dostawcy.
    Wadywszystko inne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klopsik23 / 2020-03-21 22:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Pracownicy siedzą w domach i pracują .
    Internet obniżona predkości
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
    MiejscowośćKatowice
  • ~Koala / 2023-05-06 20:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu UPC od roku i regularnie coś się psuje, średnio 3/4 razy w miesiącu występują duże komplikacje z połączeniem. Internet się rozłącza i nie dostarcza obiecanych mb/s.
    Wadysłabe połączenie, przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Kochamorange / 2023-10-26 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Odkąd upc to play mój internet praktycznie nie działa, jakość usług jest dramatyczna. Jedyny plus to rozmowa z przemiłym konsultantem Marcinem Kulej który za wszelka cenę chciał mi pomóc, był profesjonalny i wykfalifikowyany
    ZaletyKonsultant Marcin Kulej
    WadyPrzejście do play
    MiejscowośćRadom
  • ~Kociu86 / 2022-01-14 02:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Miała być oferta petarda jest niewybuch - czyli jak nie zostałem klientem UPC. Zamówiłem usługi UPC przed sylwestrem. Już na wstępie zaczęło się nieciekawie. Jako były wieloletni pracownik sprzedaży nie chciałem klikać zamówienia przez internet, tylko dać zarobić prowizję człowiekowi, nie ukrywam też, że miałem kilka pytań. Pan na część nie był w stanie odpowiedzieć, umówiliśmy się więc na drugi kontakt. Jak możecie się spodziewać konsultant już się nie odezwał.
    Dalej mocno zdesperowany aby korzystać z UPC postanowiłem jeszcze w starym roku złożyć zamówienie internetowe. Instalacja miała się odbyć 4/1. Dzień wcześniej otrzymalem maila informującego, że wybrany termin nie jest dostępny. Myślę sobie trudno rozumiem może ktoś się pochorował i wybieram kolejny termin, niestety okazuje się ponownie niedostępny. Historia powtarza się trzykrotnie. Wreszcie za czwartym razem udaje się, umawiamy termin na 13/1.
    Do pewnego momentu wszytko idzie sprawnie. Dzień wcześniej SMS z przypomnieniem, o umówionej godzinie SMS z informacją, że instalator będzie za 15 minut. I na tym moje szczęście z posiadania UPC się kończy bo po kolejnych 10 minutach, siedząc na kanapie pod wskazanym adresem dostaje kolejnego smsa o treści instalator nie zastał mnie w domu. Albo nie przyjechał albo pomylił adres nie wiem. Moja wściekłość jest przeogromna ale moja desperacja jest jedak wielka. Wszak w sobotę KSW chce viaplay,a teraz za gorszy pakiet w vectrze place o 1/3 więcej. Dzwonię więc na numer z którego przychodziły smsy nie da rady. Dzwonię na 813 813 813 licząc, że go jesze cofną. Okazuje się to niemożliwe ale na szczęście jest termin na jutro. Po godzinie od rozmowy na maila przychodzi koleje potwierdzenie warunków umowy a tam kolejny Zonk. Zamawiałem dekoder a w zamówieniu jest moduł. Ponownie dzwonię na infolinię po raz nie wiem który odbiera ktoś inny. Dowiaduje się że ten ktoś może jedynie napisać maila do koleżanki. Nie jest w stanie tego poprawić. Jak ta koleżanka nie będzie pracowała od rana to jutro być może instalator będzie jechał niepotrzebnie, bo nawet jak raczy do mnie trafić to ze sprzętem którego nie przyjmę, więc firma straci pieniądze za przyjazd technika. Ja już jestem tak zmęczony, że nawet jak zaproponują kolejny termin to chyba zostanę przy starej droższej vectrze która też nie jest święta. Sam pracowałem w obsłudze klienta i sprzedaży naprawdę zdaje sobie sprawę że bład może sieć przydarzyc każdemu. Ale na głowie stawałem żeby takowe odkręcić. Zdarzały się też różne nieścisłości w innych firmach z którymi współpracuje, ale też były szybko odkręcane. Tu miałem kontakt z czterema konsultantami, automatem, technikiem który rzekomo nie zastał mnie w domu, z taką skala błędów bądź olewania klienta nie spotkałem się nigdy.
    ZaletyOferta petarda jest o niebo lepsza od całej gamy innych które przejrzałem.
    WadyCo z tego skoro jakiś technik olewa temat i stwierdza ze nie ma mnie w domu. Jeżeli naprawdę był pod klakta mógł zadzwonić.
    Konsultanci albo robią błędy, albo nic nie mogą zrobić, lub nie oddzwaniają w umówionym terminie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kojak / 2021-06-05 12:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!).
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kojon / 2017-12-07 00:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularnie przerywa dostawe w godzinach nocnych bez uprzedzenia.
  • ~Kokoasel / 2022-02-02 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle wywala internet, wysoki ping oraz słabe pobieranie.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Kolecutd / 2021-11-26 00:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 10 lat może dłużej. Nie ma mowy o promocji dla stałych klientów bardziej opłaca się rozwiązać umowe i być nowym klientem...taka polityka...
    Kilka miesięcy temu niestety zdecydowałem sie na internet 1Gb i 4k tv. Najdroższy abonament plus jakieś dodatkowe kanały.
    W tej opcji dekoder tv jest spięty kablem LAN z ruterem czyli tv zależna jest od Internetu. Niestety internet od początku sprawiał problemy ciągle rozłączenia itp. Technik montażysta nie wykonał prawidłowego podłączenia. Kolejny technik miał naprawić jego błąd ale...przyszedł bez sprzetu (laptop narzędzia) zmienił podłączenia kabelków i stwierdził że dziękuje i że mam się cieszyć z internetu...skargi na podwykonawce w UPC nic nie dały tak samo jak prośby o innego technika...kolejna wizyta technika po ktorej nic sie nie zmieniło ale w ramach rewanżu za skargi naliczył mi 50 zł tytułem wizyty z winy klienta...
    W tej chwili doświadczam losowych rozłączeń rutera bez powodu skoków transferu (spadek jakości tv) 1Gb daje maks 400-600 Mbs. Stwierdziłem że jakikolwiek kontakt z UPC nie ma sensu...pozostaje kontakt z prawnikiem który pomoże zerwać 2 letnią umowę.
    Całokształt usług UPC oceniam jako SKANDAL. Proszę dla własnego spokoju omijać szerokim łukiem UPC.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kolo / 2018-08-09 09:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Po przejściu z Vectry - tragedia. W ciągu 3 lat w Vectrze jedna awaria, prace serwisowe w nocy. W UPC pierwszy tydzień całodzienna awaria internetu i kablówki. Jedyną zaletą była cena. Ale może się to skończyć wypowiedzeniem umowy z powodu niezgodności usługi z umową. Jak na początku UPC przegrywa JAKOŚCIĄ. Nie wspomnę o jakości przedpotopowych dekoderów. Co ciekawe - internet ma być 3 razy szybszy niż z Vectry (test wykazuje, że jest tylko 2 razy szybszy) a otwieranie stron jest wolniejsze np. YouTube. Wszystko przy tej samej konfiguracji sprzętu (laptop, komputer, smartfony). Wygląda na to, że gigant popadł w pychę i jest mu z tym dobrze.
    ZaletyŁatwy kontakt z biurem obsługi
    WadyJakość usług. Awarie. Zawieszenia sprzętu.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~kolo / 2018-10-17 17:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Najgorsze w UPC są przedpotopowe dekodery. Powinny mieć przycisk resetowania na pilocie, bo bez przerwy się wieszają. Mają małe dyski i kiepskie oprogramowanie. Nie wiem też na czym polega problem Internetu, bo chociaż mam 3 x szybszy niż przedtem u konkurencji, to strony otwierają się wolniej. Dotyczy to zarówno komputerów po kablu jak też smartfonów na WiFi. Najbardziej zauważalne tuż po przesiadce. Po prostu krok do tyłu, zamiast do przodu. Ciekawe czy ktoś badał to zjawisko.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Kolo / 2021-05-24 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Umowy 24 miesiące kto to widział w tych czasach na tak długie zawieranie umów.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od ceny poprzez szacunek dla klienta. Dno,dna
    MiejscowośćWrześnia
  • ~kolo / 2023-06-25 17:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Niegdyś całkiem spoko sieć. Teraz? Bardzo słabo, a od kiedy połączyli się z PLAY, to porażka. Kupiłem mieszkanie w nowym budownictwie. Jako pierwsze podpięło się UPC, a ja akurat potrzebowałem internetu od razu (pracuję zdalnie).
    Nie ma tygodnia bez awarii. Trwają one nawet 6-7 godzin. Składanie skarg i zażaleń nic nie pomagało. Postanowiłem zerwać z nimi umowę. Odmówili. Odwołałem się od tego dodając, że pracuję w branży medycznej i jestem odpowiedzialny za nadzór nad platformą medyczną z której korzystają pacjenci. Dopiero wtedy zgodzili się na zerwanie umowy. W momencie zerwania umowy do budynku podpiął się lokalny dostawca. Dałem mu szansę. Minęły trzy miesiące. Nie dość, że nie mam awarii, to stabilność jest nieporównywalnie lepsza. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadyawarie, brak stabilności, wciskanie w pakiecie kanałów telewizyjnych.
    MiejscowośćGryfino
  • ~Kompot / 2021-03-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z telefonu przy jednej kresce zasiegu dziala mi lepiej niz ten z routera upc
    Nie polecam nikomu brac internetu z tej firmy kazdego dnia przynajmniej 3 razy router lapie zawieche i wywala 4000 pingu
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019