MiejscowośćBydgoszcz
strona 88 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~js / 2022-02-06 13:10Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, oszusci na max. Zgłaszajcie ich do UOKiK -
-
~js8 / 2021-05-08 00:13Ocena: 2.50 / 5
Nie szanują klienta. Zwróciłem się o przeniesuenie usługi pod mój nowy adres (zmiana mieszkanie). Ta same miejscowość tylko inna dzielnica. Mówią nie mozemy co jest dziwne, że po drugiej strony ulicy świadczą usługi. Dzwoni jakiś mie spełna chyba rozumu człowiek i mówi że mogą tylko odłączyć usługi a mnie naliczyć karę, która 4 krotnie przekraczaa kwotę jaką zapłaciłbym za jeszcze rok trwania umowy. No z taką propozycją mógł wystąpić chyba "debil" wątpiący w moją inteligencję. Zaletyświadczone usługi w miarę dobre. tylko dekoder Horizon dupny.Wadypodejście do klientaMiejscowośćLublin -
~jszcz / 2020-01-15 19:44Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość usługi w Warszawie. Brak Internetu przez 3 dni i brak możliwości skontaktowania się z biurem klienta. Nie odpowiadają na FB, nie odbierają telefonu. ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Julia / 2020-04-23 00:04Ocena: 1.00 / 5
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy. ZaletyBrakWadyWszystko!MiejscowośćWrocław -
~Julia / 2023-10-31 19:42Ocena: 1.00 / 5
Byłam 3 lata u UPC. Nie miałam zastrzeżeń. I zadzwonił pan bo łączenie z Play i będzie super. Przyszedł pan na instalację. Sprzęt zepsuty nie działa. To poprosiłam o podłączenie starego sprzętu. Sygnału brak bo nie jestem już klientem UPC. Nie jestem też klientem Play bo nie poszedł sygnał. Jestem bez internetu bez tv. Cały dzień dzwonię na infolinię. Przełączają z działu do działu. Ludzie bez kompetencji. Każdy mówi co innego. Mam dość. -
~juliaa096 / 2018-04-13 08:36Ocena: 1.00 / 5
Witam, nie polecam UPC!!! Obsługa telefoniczna fatalna, osoby odbierające telefony są niekompetentne, nic nie wiedzą, przełączają od jednej osoby do drugiej, są nie mili, opryskliwi! Nie szanują klienta! Jakość obrazu bardzo słaba, co po chwilę się zacina! Po prostu żenada.. ZaletyPan monter był bardzo miły i uprzejmyWadyCałe mnóstwo -
~Julja / 2021-03-12 21:35Ocena: 1.00 / 5
Ten UPC to jakaś porażka (((((( ODRADZAM WSZYSTKICH , kto jeszcze w to złodziejstwo nie trafił . Miałam usługę 3 w 1 niby promocyjne , chociaż używam tylko internet . Ciągle doliczyli jakieś koszty . Zrezygnowałam z wszystkich tak zwanych promocji, żeby płacić tylko za internet i otrzymałam fakturę na 289zł za 1 miesiąc!!!!! Po kontakcie na infolinii (to w ogóle inny temat) otrzymałam odpowiedz, że taka jest kwota internetu bez promocji . A z tą infoliniją: 1,5 godziny ciągłego przełączenia od jednego konsultanta do drugiego i czasu oczekiwania między przełączeniem w 10-15 min ((!!! Brak kompetentności ZaletyBrakWadyOszustwo ,szybkość internetu , obsługa klientaMiejscowośćSzczecin -
~Julka / 2022-02-04 15:48Ocena: 1.00 / 5
Zerwane linie przez wiatr, brak internetu światłowodowego oraz przy tym telewizji. Państwo w tej firmie UPC robią obie żarty z ludzi i sprawdzają wytrzymałość osób . 8 dzień bez niczego, bez kontaktu od operatora o jakiejkolwiek naprawie. Dział techniczny codziennie wpisuje że sprawa priorytetowa i wyślą technika. Nie mają swoich techników, wysyłają inne firmy które w tym okresie nie mają czasu. Dzieci na zdalnym nauczaniu i bez internetu przez tych państwa. Nie polecam nikomu tej firmy !!! Przez 7 miesięcy było ok. Reklamacja złożona i czekamy. ZaletybrakWadybrak techników, brak internetu, brak ludzi kompetentnychMiejscowośćGościeradów -
-
~Julo / 2018-09-02 14:55Ocena: 2.25 / 5
Regularnie, co 01:02:03 sek przerywa łącze na 121 sek. Pomimo wielokrotnie podejmowanych rozmów telefoniczny z tzw. "obsługą klienta" usterka nie została usunięta (wymieniono mi wszystko: przewody, router). Zachowanie to cały czas pinguję (z zapisem do pliku). Jeszcze jedna sprawa, a mianowicie: wykupiłem łącze 60M, a w rzeczywistości dostaję 40M. ZaletyBrakMiejscowośćLublin -
~Jupc / 2018-12-05 19:36Ocena: 1.75 / 5
Niestabilne łącze, nie da się nawet obejrzeć filmu ani pograć w RPG, bo pingi dochodzą do 300-500, a filmy ładują się godzinę. Dodam że mieszkam w centrum Wrocławia. Nie polecam ZaletyNie maWady-szybkość internetu
-obsługaMiejscowośćWrocław -
~Jupc / 2021-08-31 15:26Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, jeśli musisz mieć stały ping, to blokuj ich numer oraz stronę l. ZaletyBrakWadyIstnienie firmyMiejscowośćWrocław -
~Jupc / 2021-11-24 17:19Ocena: 1.00 / 5
W głowie się nie mieści jakie to jest dziadostwo omijać ich szerokim łukiem!!!!!!! MiejscowośćWarszawa -
~jurek / 2018-03-12 19:42Ocena: 1.00 / 5
Centrum Warszawy, internet zrywający co pare sekund i transfery o modemowej prędkości to norma, S Y F MiejscowośćWarszawa -
~Jurek / 2022-03-25 21:42Ocena: 1.50 / 5
Od zmiany prędkości internetu ze 120mb/s na światłowód do 1Gb/s cały czas są problemy,nawet z youtubem. Pingi w grach NA TYCH SAMYCH serwerach co przy 120mb/s sa prawię 2x wyższe. Po co taka zmiana i wyciskanie klientom kitu, że nowsze = lepsze i szybsze. Obsługa klienta twierdzi, że pingi po 50 na polskich serwerach to jest bardzo dobry wynik. Orgazmu by pewnie dostali widząc, że przy 120mb/s pingi były po 18... ZaletyWszyscy umrąWadyJeszcze żyjąMiejscowośćSzczecin -
~Jurek / 2022-07-08 08:49Ocena: 2.75 / 5
Bardzo często "buforuje-wstrzymuje obraz, gubi sygnał" WadyPrzerywaMiejscowośćJastrzębieZdrój -
~Just / 2017-12-07 21:45Ocena: 2.25 / 5
Transfer w porządku, choć korzystam z własnego, dość starego routera. Na sprzęcie upc spadł. Pracownicy infolinii chyba są tam za karę. Są impertynenccy, próbują przerzucić winę na klienta. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem TRAGICZNE.Usługa nie warta swojej ceny. ZaletyTransfer na ogół w porządkuWadyDługi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, załatwiając kilka spraw trzeba łączyć się z kilkoma osobami, niemiła obsługa. Dekoder zawiesza się. -
-
~Justyna / 2019-10-02 17:43Ocena: 1.00 / 5
Tragedia... TAURON wymieniał słup w naszej okolicy oczywiście nikt z UPC się nie pojawił (mimo że UPC zostali wcześniej poinformowani) żeby ten kabel zdemontować i zawiesić ponownie... Teraz od tygodnia nie możemy doprosić się żeby ktoś łaskawie przyjechał przymocować spowrotem kabel... Umawiali się już 3 razy i nikt się nie pojawił. Za drugim razem jak dzwoniłam dopytać co z naszym zgloszeniem powiedzieli że zgłoszenie zostało zamknięte mimo że nikt nie przyjechal... wyglada na to że sami zamykają sobie zgłoszenia żeby klient nie miał prawa do reklamacji... Żenada... ZaletyBrakWadyZero przepływu informacji pomiędzy UPC a podwykonawcami... Bardzo zła jakość obsługi klientaMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Justyna / 2022-06-24 09:57Ocena: 1.00 / 5
Długo zastanawiałam się nad internetem bo potrzebuje dla syna do gier wybór padł na UPC ale zlecenie było 30 mają a jest 24 i jeszcze nie mam podpiętego bo UPC przerzuca się z moją administracją kto ma kabel pociągnąć ciekawa jestem ile to jeszcze potrwa bo kontakt z ich strony jest żaden ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćTychy -
~Justyna / 2023-06-12 19:53Ocena: 2.75 / 5
Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy. ZaletyGdy działa, to działa dobrze.WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.MiejscowośćWarszawa -
~Justys / 2022-01-29 19:05Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa! Czekam na koniec umowy i się żegnam z UPC. Nie polecam nikomu! WadyBuforowanie tv, co chwilę brak intenrentuMiejscowośćOpole
strona 88 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
