Tragedia. 1 gwiazdka to zdecydowanie za dużo i gdyby się dało, to zostawiłabym zero. Nie spotkałam się jeszcze z tak żenującym poziomem obsługi. Place za internet 300 MB, a speed test pokazuje mi ledwie 47 MB! Wcześniej na innym routerze prędkość dochodziła do nawet do 270 MB, a po przedłużeniu umowy wmawiają mi, że 300 MB gwarantują tylko na kablu! Podczas instalacji fachowcowi wyskoczył jakoś błąd, zostawił wszystko i pojechał. Musiałam się prosić znajomego o pomoc z dokończeniu instalacji, a UPC skasowali 50 zł za aktywację. Na ich infolinię nigdy nie można się dodzwonić. Jak już się dodzwoniłam, to Pani przestała mnie nagle słyszeć, chociaż zasięg mam dobry i mieszkam w centrum Wrocławia. Wszyscy pracują tu chyba za karę i nie kozna się doprosić żadnej pomocy. Żenada.
ZaletyBrak
WadyInternet bardzo wolny, przerywa, okropna obsługa klienta
~gMateusz / 2019-01-05 17:45
Ocena: 1.25 / 5
UPC jakiś czas temu otworzyło nowy kanał komunikacji z klientem "społeczność UPC" gdzie miały być rozwiazyeane problemy z usługami. Jak myślicie jaka jest pomoc nic niemogacego moderatora? @mareczko9 gratulacje! Nie pamiętam kiedy ostatnio przyznałem bana autorowi tematu, także zasłużona wygrana! Odpocznij 2 tygodnie i zapraszam ponownie na forum. Każdy problem, który ich przerasta jest w ten sposób załatwiany. Na infolinii w czasie zgłaszania problemu straszą 50zl za wizytę technika
ZaletyCiężko znaleźć
WadyW razie problemow masz problem
Zbugowany sprzęt
Wymiana sprzętu na taki sam z tymi samymi wadami
MiejscowośćKąty Wrocławskie
~Gnieciuch / 2020-04-28 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Jak można pracować zdalnie przy braku internetu?
WadyStabilność i wszystko inne
MiejscowośćTarnów
~Gorion / 2022-05-07 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, po podłączeniu (10 dni po terminie) internet działał kilka godzin. Po zgłoszeniu zero odzewu z ich strony, trzy dni wydzwaniam żeby zasięgnąć informacji (żadnej sensowniej). I tak 5 dni po podpisaniu umowy składam wypowiedzenie bo z debilami nie ma o czym rozmawiać, nie są tego godni. NIE POLECAM!!!
ZaletySkutecznie podnoszą ciśnienie
WadyMożna wylewu dostać
MiejscowośćRutkowice
~gosc / 2020-12-21 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Dramat predkosc grawarntowana za ktora place 150 mb / s swiatolowod max 300 mb / s
Predkosc relna osiagana w porywach do 20 mb / s ( światłowód ) dramat nikomu nie polecam kto ceni sobie swoje poniadze i nerwy
~Gosia / 2019-06-26 16:49
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo trudny kontakt, brak pracowników potrafiących udzielić odpowiedzi, za każdym razem otrzymuje inna odpowiedź, umawiana wizyta okazuje się być nie umówioną
ZaletyPomimo braku kompetencji, miła obsługa
MiejscowośćWarszawa
~GOSIA / 2019-08-16 17:25
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
MiejscowośćPiotrków
~GOSIA / 2020-02-28 09:17
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsza, w mojej ocenie pseudo firma, telekomunikacyjna jaka funkcjonuje na rynku. Moje doświadczenia z nimi to po prostu horror i żenująca lawina niekompetencji, bezczelności i nieodpowiedzialności. Nie polecam jej nikomu, kto ceni sobie spokój i jakość usługi, bo poza obietnicami umieszczanymi w swoich ofertach i reklamach nic więcej nie mają do zaproponowania klientowi, no chyba że ktoś lubi być chronicznie okradany i lekceważony to pod tym względem przejawiają iście mistrzowskie umiejętności. Ja swoją sprawę przeciwko UPC musiałam w końcu skierowałam do prokuratury z art.286 K.K. (czyli wyłudzenie), ponieważ UPC zwyczajnie nie odpowiada na żadne kierowane do nich pisma, łącznie z pismem wypowiadającym im umowę a ich pseudo usługi kosztowały mnie parę tysięcy złotych których nie chcą oddać! Przez 6 lat wyłudzili ode mnie blisko 6000zł zawyżają czterokrotnie rachunki za dostawę 50mb/s internetu!!! Powinnam płacić około 30zł a płaciłam 130zł!!! Do tej pseudo firmy nie docierały absolutnie żadne argumenty, aby wyjaśnili tę sprawę oraz zwrócili pobrane bezprawnie sumy, do czego przymuszają ich obowiązujące przepisy prawa. Z ich strony zero reakcji i zero jakiejkolwiek odpowiedzi!! Obsługa klienta niekompetentna, chamska i kompletnie oderwana od rzeczywistości. A jakość samej usługi żenująco niska, w zeszłym roku przez całe lato i jesień internet regularnie spadał do prędkości 12-09mb/s pobierania, tak że w ogóle nie mogłam normalnie pracować, już nie mówiąc o dniach kiedy nie było dostępu do sieci w ogóle nawet przez kilka godzin - i to wszystko działo się nie gdzieś w Bieszczadach tylko w samym sercu Warszawy! Wysyłałam do UPC pismo za pismem z żądaniem wyjaśnienia sprawy oraz zwrotu pieniędzy - nie odpowiedzieli na ani jedno pismo, mimo że wiem iż je dostali, bo wszystkie były polecona i sprawdzałam ich odebranie poprzez numer do śledzenia przesyłki. W ubiegłym roku wysłałam im pismo rozwiązujące umowę z UPC w trybie natychmiastowym i zmieniłam dostawcę internetu na inną firmę z której usług jestem bardzo zadowolona. I co na to UPC? Po staremu! Otóż UPC w ogóle nie raczyła zauważyć, że przestałam być już ich klientem i od kilku miesięcy przysyła mi esemesami ponaglenia z żądaniem zapłaty kilkuset złotych za, nieistniejącą już, usługę oraz straszy odłączeniem internetu (!!!) - są tak "kompetentni", że w ogóle nie widzą, iż od dawna nie mają co odłączyć, bo już rozwiązałam z nimi umowę i zostali odłączeni!!!
Jeżeli ktoś nie chce dochodzić swoich praw przed sądami lub prokuraturą i poprzez nie odzyskiwać wyłudzone przez UPC pieniądze, tracić nerwy, czas i zdrowie na szarpaninę z tą wyjątkowo bezczelną i niekompetentną, oderwaną od rzeczywistości "firmą" to naprawdę zalecam kilka razy się zastanowić nad skuszeniem się na ich ofertę i podpisaniem z nimi umowy na cokolwiek, której potem rozwiązanie to istna droga przez mękę, bo trudno cokolwiek załatwić z ludźmi, którzy klientów mają tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i nie odpowiadają na absolutnie żadne kierowane do nich pisma czy skargi. Na rynku jest naprawdę sporo dobrze działających firm telekomunikacyjnych zdolnych do wywiązywania się ze zobowiązań względem swoich klientów, więc dla własnego świętego spokoju i wygody UPC lepiej pominąć.
ZaletyŻADNYCH
WadyCIĄGŁA ZAWODNOŚĆ USŁUGI, NIEWYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMOWY; NIEKOMPETENCJA, NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ; KOMPLETNY BRAK ODPOWIEDZI NA KIEROWANE PISMA I SKARGI, LEKCEWAŻENIE KLIENTA; REGULARNE ZAWYŻANIE OPŁAT ORAZ DOLICZANIE WYMYŚLONYCH PRZEZ NICH DODATKOWYCH SUM DO ZAPŁATY; CHAMSTWO PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI I ŻENUJĄCO NISKA WIEDZA NA TEMATY PRAWNE ZWIĄZANE Z ICH OBOWIĄZKAMI WZGLĘDEM KLIENTÓW.
MiejscowośćWARSZAWA
~Gosia / 2021-12-06 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw.
ZaletyBrak
WadyDno dna
MiejscowośćBydgoszcz
~Gosiek / 2018-11-27 10:47
Ocena: 5.00 / 5
Jestem zadowolona z usługi. Skorzystałam z promocji black friday. Za 39,99 internet 300 Mb/s. Śmiga jak ta lala. Obsługa telefoniczna bez zarzutu. Potrzebowałam pomocy przy rejestracji konta Moje Upc i pare zapytań o usługę. Załatwiłam wszystko przez telefon. Pan instalator ok.
MiejscowośćGdańsk
~Gość / 2018-11-23 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowe 7 tygodni temu, w tym czasie kontaktowałem sie z biurem obsługi około 30 razy. Ciągłe zaniki prędkośći, co drugi dzień po godzinie 24 brak dostępu do sieci przez kilka godzin. Dodzwonić sie do biura obsługi to też wyczyn, 15 minut średni czas oczekiwania.
Zaletybrak
WadyZaniki prędkośći, brak dostępu po 24, obsługa klienta nic nie wie, tylko przekierowują do kogoś innego, w przypadku awarii sprzentu na technika czeka sie 4-5 dni.
MiejscowośćWarszawa
~Gość / 2023-11-24 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Internet upc praktycznie codziennie się zawiesz. Nie polecam ani troche
ZaletyNIE MA
WadyZa duży by wyposywać
MiejscowośćMazowieckie
~Gość internetu / 2023-11-25 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet w ogóle nie działa i ciągle pokazuje ping na poziomie 999
Wady+++++
MiejscowośćMazowieckie
~Gowno / 2023-11-27 01:34
Ocena: 1.00 / 5
Walić UPC wydupia ciagle urbfifnrirjriej4vrjdisbehrhrhrufjdndjdbrvrj4noqxlbwckcr le ndo nd kndk ndo ndpn eoxeons ob dkbd k sk s k
ZaletyBrak
WadyWszystko
~gp / 2020-01-24 08:28
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie unikać, oszukują przez telefon, przedłużają ciągle umowy o 24miesiace, dostajesz usługi, których nie zamówiłeś
MiejscowośćWrocław
~Gracz / 2018-10-15 08:32
Ocena: 1.75 / 5
Witam
Krótko i na temat, jeśli ktoś zamierza grać na WiFi z UPC.. Lepiej sobie strzelić kulke w łeb.
Laptop dobre ma parametry a i tak wszystko o dupe rozbić (I5 plus nevida 950m)
ZaletyNic
WadyNet słaby, lagi
MiejscowośćSzczecin
~Grambolubie / 2018-11-12 07:58
Ocena: 2.75 / 5
Jeśli działa to dział i nie ruszać bo nie nie daj boże coś się zepsuje, technicy upc to porażka 2 tygodnie oczekiwania na serwis, bo pierwszy nie miał kluczy do skrzyneczki. Okresowe przerwy w dostawie internety "bo konserwacje". Obsługa klienta i regulamin ma w dupie klientów 2 tyg nie masz neta? pracujesz z domu korzystając z internetu? nie masz jak pracować i nie zarabiasz? NIE MARTW SIĘ regulamin przewiduję taką sytuacje, proszę o to twoje -10zł do rachunku, powodzenia!
Zaletyszybki internet, niskie opłaty
Wadyzawodność, fatalna obsługa klienta, jeszcze gorsze wsparcie techniczne
MiejscowośćPruszków
~Grandlad / 2022-04-27 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Upc jest dramatycznym dostawca. Problemy z nimi sa od samej stabilnosci lacza po obsluge klienta.
Na zgloszenie problemow z internetem (niestabilne lacze, non stop wieszajacy sie router). Jako odpowiedź: Wifi jest usluga dodatkowa, nie mozemy nic zrobic. Problem w tym, ze router JEST OD UPC, WIEC POWINIEN TO BYC ICH PROBLEM. na prosbe o sprawdzenie lacza, odpowiedź, zeby pobrac aplikacje (XD jakby to mialo w czymkolwiek pomoc).
Prosba o przyslanie technika - usluga dodatkowo platna.
Wnioskujac: dramat, zero jakosci uslug oraz wolajaca o pomoc obsluga klienta.
Absolutnie nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Grazyna / 2018-12-07 10:10
Ocena: 2.50 / 5
wszystko bylo ok przy podpisywaniu umowy a teraz zabieraja kanaly jak TV 5 brzydko z waszej strony jak dzwonili to namawiali a teraz kanaly zabieraja po co teraz placic
MiejscowośćKatowice
~Grazyna / 2019-05-02 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Kurier przywiósł przesyłkę ( bylam akurat w Łazience)- zobaczyłam tył odjeżdzajacego samochodu. Zadzwoniłam prosząc żeby wrócił- odmówił; poprosiłam o numer przełożonego odmówił i się rozłączył. Nie odebrał 3 kolejnych telefonów- dopiero telefon z innego numeru odebrał. Poprosiłam aby podał gdzie jest aktualnie to po przesyłkę door to door!!! przyjadę.
Podał miejsce- galeria. Jak przesyłke odebrałam ( dość duża miałamobie ręce zajęte kazał!!! podpisać pokwitowanie w elektronicznym notesie wymagajacym uzycia obu rak- powiedziałam że zostawię przesyłke w samochodzi i ją pokwituję.
Swierdził że właśnie przesyłkę za która zapłaciłam ponad 2800 KRADNĘ i prawie się zacząl ze mną szarpać próbując ja odebrać.
Przesyłkę położyłam na ziemi i podpisałam odbór dodająć że był bardzo niegrzeczny; Pan kurier wymazał to i kazał mi podpisać ponownie; ponownie pod nazwiskiem dodałam że jest bardzo niekulturalny- znowu mój podpis wymazał, zagroził że zadzwoni po policję- bo kradne przesyłke i nie chcę odbioru podpisać ( sdam wymazywał kolejne moje podpisy; zadzwonił chyba do szefa. Nie pozwolił mi z nim rozmawiać ... t lumacząc że przesyłkję odebrałam i nie chcę jej pokwitować; Z szefem nie chiał mnie połączyc , powiedział że mogę zadzwonić do infolinii- takm i tak jest automat...
W poczuciu totalnej bezkarności w końcu pozwolił mi podpisać bez info na temat jego zachowania
Chyba w tej firmie nie słyszeli o obsłudze klienta i zapomnieli przeszkolić pana kuriera z kultury obsługi.
Pan kurier doskonale wie, że nie ma żadnej mozliwości interwencji u kogokolwiek w firmie i liczy/ a w zasadzie jest pewien bezkarności.
Klienta traktuje jak śmieć który utrudnia mu życie.
Brawo kierownictwo UPS.
Ja na 100% juz nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Nikomu tez nie radzę.
Grazyna Rutkiewicz
Zaletyżadnych
WadyBardzo niegrzeczny, niekulturalny- delikatnie mówiąc- pan kurier. Wkurzony na cały swiat i klientów