Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2020-06-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zainstalować Internet wczoraj rano. Czekaliśmy cały dzień. Dzwoniłam na infolinię kilka razy i do biura 2 razy. Technik sie nie pojawił ani nie skontaktował z nami. Nadal sprawa nie jest rozwiązana i nikt nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji. Kpina..
    WadyBardzo słaba obsługa klienta.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ewa / 2021-03-24 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłam o pomoc techniczną. Wizyta umówiona na 24.03.2021 godz. Od 9-12.czekam i nic. Przez przypadek dowiaduję się że Upc odwołało wizytę bo u nich wszystko działa. Ale u mnie nie działa. Nawet mnie nie poinformowano.Klienta lekceważą. A dodzwonić się też nie można. Będę rozwiązywać umowę. Firma beznadziejna. Nie polecam.
    MiejscowośćTychy
  • ~Ewa / 2021-04-28 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Instalatorzy byli już 2 razy i nie potrafią podłączyć internetu w mieszkaniu. Na umówioną trzecią wizytę nie pojawili się wcale. W upc nie są w stanie wytłumaczyć tej sytuacji. Na reklamacje brak odpowiedzi. Kompletny brak profesjonalizmu i fatalny stosunek do klienta!!!
    ZaletyBrak
    WadyKontakt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2021-07-09 08:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Ilu ludzi, tyle opinii.
    Ja jestem zadowolona. Korzystam z internetu przez Connect Box, osobno mam dekoder do telewizji. W ciągu roku 2 razy musiałam restartować Box bo internet wyłączył się, ale poza tym rewelacja. Mam szybkość 300 i tyle wystarczy do gier, filmów itp. Korzystam w Tychach. Polecam.
    Zaletynie zacina się
    MiejscowośćTychy
  • ~Ewa / 2021-12-19 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tv I internetu z upc! Odkąd przejął ich play, TV zwiesza się, pikseluje, internet światłowodowy to samo - zwiesza się by po chwili samemu się zrestartować. Na infolinii proponowali mi dekoder 4K a serwisant od razu mi powiedział, że ten dekoder łączy się z internetem i nie mogę go mieć przy tych problemach. Oni tych problemów nie potrafią rozwiązać. Przychodzi serwisant, pogrzebie coś w skrzynkach i na drugi dzień jest to samo. To jest problem z sygnałem. Słychać piski w momencie gdy sygnał słabnie lub wzrasta i obraz pikseluje wtedy. Miałam upc 5 lat i byłam zadowolona, teraz to jest koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćTychy
  • ~Ewa / 2022-01-12 00:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Po umówionej wizycię technik nie przyjechał i stwierdził , że nikogo nie zastał .Oszustwo i żenada!!!!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćGliwice
  • ~Ewa / 2022-09-23 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, i internet i telewizja.
    Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, telewizja pikseluje.
    Zeszli na psy odkąd play ich przejęło.
    Wcześniej byłam zachwycona.
    Chcę zmienić na innego dostawcę tv i net ale nie wiem na kogo. Może ktoś tu poleci? Całe szczęście nie przedłużyłam z nimi umowy i mogę zerwać kiedy chcę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćTychy
  • ~Ewa / 2023-05-19 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Internet światłowód do niczego! Na okrągło tnie, zacina się kilka razy dziennie.
    N I E podpisujcie umowy bo będziecie żałować.
    Ja całe szczęście mam na czas nieokreślony i mogę w dowolnej chwili zrezygnowac. Obecnie szukam u konkurencji jakiejś dobrej oferty.
    ZaletyBrak!!!
    WadyTnie na okrągło, wiesza się
    MiejscowośćTychy
  • ~Ewa / 2023-12-18 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne od czasu połączenia z Play. Od dziesięciu dni problemy na dwóch lokalach. Dwa różne problemy zero pomocy że strony działu technicznego brak podstawowej wiedzy. Wisienką na torcie jest dwukrotne bezpodstawne anulowanie wizyt technika pomimo trzygodzinnego oczekiwania. Internet żenada. Myślę o rozstaniu. To jest poprostu dramat doszło do tego że podczas rozmów zostałam kilkukrotnie rozłączona.Brak poszanowania czasu plus chamstwo nigdy nikt tak mnie nie potraktował. Nikt nic nie wie.Jeden lokal problem podczas wizyty rozwiązany a na drugim technik chyba się zlitował i pomimo anulowanego przez Pley zlecenia rozwiązał problem.Zastanawuam się dlaczego jesteśmy tak traktowani i za co płacimy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady od czasu przejęcia przez Play
    MiejscowośćSiemianowice
  • ~Ewa W. / 2018-09-13 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam!!!
    Firma UPC robi z człowieka idiotę. Totalna dezinformacja. Konsultanci mówią co im się podoba, podają sprzeczne informacje. W rezultacie za internet musimy płacić podwójnie, nie możemy zrezygnować z niego z dniem teoretycznego wygaśnięcia umowy.
    Totalna paranoja!!!!
    Nie polecam!!!!!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~ewa_e_m / 2010-08-19 08:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Od czterech tygodni czekam na uruchomienie telefonu, który mam w pakiecie! W ogóle nie aktywują numeru mimo wielokrotnych reklamacji. Głos w słuchawce twierdzi, że w ogóle nie ma numeru , jaki mi przypisali w umowie! Internet na łączu stałym chodzi, ale na wi-fi czołga się i to z potknięciami! Co z tego, że może taniej niż w TP SA, skoro nie uaktywniają usług zgodnie z umową?!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa techniczna i reklamacji
    4 tygodnie!
  • ~Ewelina / 2018-11-30 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy przyjeżdżał monter i dwa razy nie miał kluczy do serwerowni, dwa dni straconego urlopu na darmo. Nigdy więcej nie chcę mieć z ta firma do czynienia
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewelina / 2022-01-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat byłam klientką? Czemu tak dlugo- nie wiem sama, mieszkanie 65m i w kuchnijuz brak zasięgu. Kontakt telefoniczny z firmą jest nie realny. Godziny poświęcone na kolejne próby nawiązania kontaktu - bezskuteczne. Na koniec w salonie Pani mi oznajmiła, że jest tyle klientów, że nie ma jak odebrac. Żenująca odpowiedź. Na koniec mogę jedynie powiedziec- totalne dno. Syn od lat prosiłnie, żebym odeszła z UpC, bo często z laptopem iść musiał do pokoju, gdzie jest router. Do tego podniesienie ceny na 67 zł, za 300 mg i to dla wieloletniego klienta,który zawsze faktury opłacał przed czasem.
    Udałam się do salonu ( niemożliwy kontakt telefoniczny). Przeszłam 9 km na pieszszo, a Panii oznajmia, że w salonie nie wypowiem umowy, a chcąc to zrobić muszę na kartce napisać rezygnację do UPC i wysłać ją na poczcie. Kpina. NNowym klientów brzydko mówiąc wchodzi się w D, a staryc, tych odchodzących jak baranów. Jednym słowem - nie polecam!!!!
    WadyOpisane powyzej
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Ewelina / 2022-06-03 12:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet zacina się średnio co tydzień na 20min albo i dłużej.
    Zaletybrak
    WadyInternet swiatłowodowy
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~ewelinda / 2021-05-16 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny internet połączenie rwie się,szczególnie w weekendy.Interwencje w dziale technicznym pomagają na chwilę.Nie polecam nikomu tego operatora.
  • ~Ewelka / 2018-02-25 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Co miesiąc, żeby zalogować się do ebooka trzeba zmieniać hasło. Ich strona to w ogóle porażka totalna. Abonament drozyzna, internet wcale nie taki dobry, bardzo często przy robieniu testów wskazuje, że nie ma prędkości, za którą płacimy. Nie polecam!!!
    MiejscowośćLublin
  • ~ewqasd / 2019-09-04 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Bravo dla UPC za fatalną obsługę klienta!!!! Instalacja internetu - przyjechal montar i okazalo sie, ze nie ma kluczy. Pono klient mial je miec, tylko (SIC!) klineta nikt o tym wczesniej nie ifnormowal!. Po 4 dniach laskawie przyjechal znowu monter, zaistalowal internet, kotry za kilka godzin przestal dzialac! Haha! Umowili serwis. Pilny serwis w UPC oznacza 24 h oczekiwania. Nastepengo dnia sami sobie pozwolili odwolac ten serwis i wyznaczyli kolejny - na następny dzien!!!! Haha!!! Orły!!!Brawo UPC! Popis profesjonalizmu w pełni!!!!!


    MiejscowośćGdynia
  • ~ex-uzytkownik / 2019-07-29 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza obsluga klienta, pomijajac kwestie dlugiego oczekiwania na linii, konsultanci z dzialu warunków umów są nieuprzejmi. Proces zmiany warunkow umowy w przypadku wygaśnięcia poprzedniej umowy jest nieprzejrzysty, przedstawiciele handlowi wciskaja produkt w taki sposob, ze człowiek jest nieświadomy, że "podpisuje" nową umowę tak naprawdę w trakcie rozmowy telefonicznej, a brak potwierdzenia zmian warunkow mailowo i sms-owo juz się nie liczy.
    z uwag technicznych - niestabilne polaczenie inetrnetu mimo "najlepszego" i najszybszego pakietu, co sprawia ogromne niedogodnosci w przypadku na przyklad platnosci online. Obsluga dzialu technicznego nie jest w stanie nic zrobic
    Wadyniestabilne polaczenie, dzial obslugi klienta
    MiejscowośćKrakow
  • ~exUPC / 2017-11-04 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ufff. Pozbyłem się dziada. Po siedmiu latach udręki pogoniłem badziew. Zresztą sami zaproponowali odejście po tym jak nie zgodziłem się na bezprawną podwyżkę. W tej samej cenie abonamentowej (159 zł) mam 300Mb na światłowodzie (realnie 310-320 Mb), multiroom, darmowy stacjonarny, darmową komórkę i xBox’a z 10 grami. Dla UPC do kosmos. Jak wypowiedziałem umowę to mało co się nie posrali. 6 telefonów w tygodniu, jakiś badziew w rodzaju Horizon i oszałamiające 150 Mb. Nigdy więcej UPC.
    ZaletyBrak
    WadyCzasu nie starczy aby wylicać
  • ~ezsrxdctfvyubiu / 2023-06-21 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet praktycznie nie działa. na Infolinii za każdym razem mówią żeby zresetować ruter, lecz to nic nie daje. podczas ostatniej rozmowy mieli odezwać się do mnie aby przyjechać i sprawdzić co jest nie tak lecz nikt się nie odezwał. Zawsze jest ten problem. Jakość tego internetu to nie śmieszny żart.
    Wady- internet jest ale nie działa
    Miejscowośćwoj Lubelskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017