Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dzień Świra / 2019-03-05 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na całą historię jaka mnie spotkała. Od dwóch dni nie mam internetu ani tv, ponieważ jacyś inteligentni panowie robotnicy, którzy kładli kabel sąsiadowi, odcięli mój od upc. W ciągu tego czasu dzwoniłam na infolinię 12 razy! co chwila opowiadając co się stało i że zależy mi na czasie aby to naprawiono. Najpierw dowiedziałam się, że musi to zostać zgłoszone do spółdzielni, aby uzyskać pozwolenie na ponowne położenie kabla? po 4 dniach rzekomego zgłoszenia do spółdzielni przez upc pan na infolini powiedział mi, że jest już kosztorys i pozwolenie ( co mnie zastanawia, po co dwa razy ubiegać się po ponowne pozwolenie, aby położyć ten sam kabel?, wymiana). Człowiek pełen nadziei myśli no super to teraz tylko facet przyjdzie i naprawi. Nic bardziej mylnego. Instalator był umówiony na sobotę, nie pojawił się. Dzwonię z zapytaniem co się stało, że ten pan się nie pojawił? nakłamali, że w systemie była informacja, że na poniedziałek. Ja się nie umawiałam na ten dzień, zresztą dostałam smsa z przypomnieniem o jego wizycie w sobotę ! więc pan jeszcze raz wyznaczył termin na wtorek, czekam, sms oczywiśćie znów przyszedł ale instalator po raz drugi się nie pojawił ! dzwonię ponownie na infolinię, wyraźnie zniesmaczona całą sytuacją i pytam ponownie, dlaczego instalatora nie było? na co pan oczywiście nie potrafił mi odpowiedzieć i wyznaczył termin po raz trzeci. Mówiłam, że jestem zmęczona całą tą sytuacją i chce aby sprawa byłą jak najszybciej rozwiązana. Po dwóćh godzinach pan z infolini z którym rozmawiałam wcześniej powiedział, że jest problem typu, że nie dostali jeszcze zgody od spółdzielni !! nie dowierzałam temu co mówi, gdyż wcześniej pan mnie zapewniał, że wszystko jest już załatwione i kwestia przybycia instalatora. Podobno spółdzielnia ma 5 dni roboczych aby da zgodę i to też powiedziałam temu panu na infolini, po czym mówi "teoretycznie tak, ale czasem to trwa do miesiąc czasem dwóćh". Zaniemówiłam. Miałam wrażenie, że to jakaś ukryta kamera czy program "Mamy cię", chciałabym ale niestety. Powiedział także, że jeśli będzie odmowa, najwyżej rozwiążemy umowę. Nie wierzę w całą tą historię, co za brak kompetencji, olewanie klienta, zwodzenie. A to wszystko przez ludzi , którzy przypadkiem naruszyli kabel kładąc inny do sąsiada. A byłam zadowolona z ich usług. TEraz marzę tylko o tym aby rozwiązać jak najszybciej z nimi umowę i podpisać ją z firmą bardziej kompetentną i uczciwą.
    Zaletybyło dobrze do czasu awarii, potem zaczęły się schody
    Wadybrak kompetencji, zwodzenie klienta,
    MiejscowośćGdynia
  • ~DziewczynaPL / 2018-12-15 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu nie wiem jak to możliwe!
    Ciągle przerywa tylko jednemu urządzeniu!
    Kiedy nie dopłacić dwudziestu groszy to nawet Cię nie poinformują. Tylko sam się dowiedzieć co jest źle że nie masz Internetu!!!!!!
    ZaletyŻadna
    WadyZa dużożeby wymieniać
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Dzm / 2023-07-31 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów.
    ZaletyCena
    WadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~E / 2022-11-07 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    HORROR- powinien się ktoś tą firmą zająć (FEDERACJA KONSUMENTA)(URZĄD SKARBOWY)
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko ,konsultanci,mechanicy,usługi itp.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Ech / 2023-07-23 22:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Zgadzam się w zupełności z opinią ~JA / 2023-07-04 01:40
    Niestety, potwierdzam to, co przedmówczyni. Korzystam z UPC od 7 lat. Od kiedy UPC połączyło się z Play wszystko się zmieniło na niekorzyść klienta. Niekompetentna obsługa, czekanie na serwis kilka dni, przed fuzją usunięcie usterki trwało kilka godzin. Awaryjność również wzrosła, co zmusiło mnie do rozwiązania umowy. Tu - bezproblemowo, na szczęście. Szkoda, bo do czasu połączenia z Play, wszystko było OK.
    ZaletyDo fuzji z Play - wszystko na plus.
    WadyOd fuzji z Play - wszystko na minus.
    MiejscowośćKraków
  • ~Eda / 2018-04-11 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno, umowa wypowiedziana do końca miesiąca , nawet nie ma połowy a ciągle wyłącza się tv , żenada
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Edward / 2023-05-23 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    2 tygodnie bez telewizji i Internetu . Po wielokrotnym zgłoszeniu , brak reakcji !!!.
    MiejscowośćSopot
  • ~EDYTA / 2023-12-20 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 20 lat była w tmobile i nie żałowałam. Do upc przeniosłam numery bo skusiła mnie cena. Od momentu połączenia upc z pley to jakaś tragedia. Bywa, że sms-y sie nie wysyłają a internet strasznie muli. Dopóki upc działało w pojedynkę wszystko działało bez zarzutu, NIGDY WIĘCEJ PLEY I UPC
    WadyDŁUGO BY WYMIENIAĆ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Edzik / 2023-07-08 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia nad dzień internet drastycznie zwolnił bez żadnego powodu. Obsługa niekompetentna trzy razy wysyłali nowy router ale nadal był problem z szybkością i stabilnością internetu. Już pomijam fakt że monter ściemniał że dotarł na umówioną godzinę i nikogo nie zastał chociaż byłam cały dzień w domu. Po trzech tygodniach walki w końcu udało się przyjąć montera Który nie do końca naprawił usterkę ale jakoś to przeżyłam i dało się korzystać z internetu. W dniu dzisiejszym znowu jest ta sama sytuacja i znowu jest potrzebna wizyta montera. Jeśli nie naprawią usterki w całości rezygnuje z usług. Na ten moment nikomu nie polecę tego dostawcy.
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Egon / 2018-06-03 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic dodac nic ując do dupy internet albo go niema albo nic sie nie chce załawdowac
    Ogólnie nie polecam zakupu internetu upc
    ZaletyBrak
    Wadyczasem go wogóle niema a jak jest to nawt fim nie chce sie zbuforować
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~egon / 2023-02-23 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    C-H-ł-A-M. pora się pożegnać. klient od 2 lat. zdecydowanie odradzam.
  • ~EKO / 2023-07-27 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    sorka ale ups internet jest zarabisty nie wiem na co narzekacie. XD
    Zaletyduze
    Wadyzadne
    MiejscowośćKatowice
  • ~El / 2019-03-10 21:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety firma UPC zeszła na psy. Jestem u nich od początku ich działalności w moim mieście, czyli przeszło 22 lata. Nowy dekoder Horizon to technologiczny niewypał, wolny, zacinający się. Odradzam każdemu ten dekoder. Stary MediaBox jest bez porównania lepszy. Niestety UPC ma głęboko gdzieś lojalnych klientów którzy nigdy przez ponad 20 lat nie spóźnili się z opłatą rachunku choćby jeden dzień. Po upływie terminu umowy w październiku 2018r już drugi raz podwyższyli mi kwotę abonamentu bez jakiejkolwiek informacji. Jedyną zaletą UPC w moim przypadku to stabilny i szybki Internet. jakość sygnału TV jest średnia. Natomiast jeśli chodzi o ceny to wyższe niż u konkurencji.
    ZaletyDobrej jakości łącze internetowe.
    WadyNiekompetencja większości konsultantów, fatalnej jakości dekoder Horizon, podnoszenie opłat wg ich "widzimisie" po upływie terminu umowy, średniej jakości sygnał TV.
    MiejscowośćLubin
  • ~El / 2023-03-13 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kiedy UPC przejoł pley wszystko jest gorzej żeby obejrzeć to co się nagrało trzeba najpierw zresetować ta skrzynke,dodzwonić się tam to już wogole mija zanim pojmie o co chodzi to szok
  • ~Ela / 2018-02-16 21:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
    Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.
    ZaletyTEORETYCZNA prędkość łącza
    Wadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2018-08-21 20:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Chcę uczulić klientów na montaż kabli.Pracownik UPC montując kabel trafił na zbrojenie, więc odpadł płat tynku i zrobiła się dziura po czym wywiercił następną a tamta została.Kabel poprowadzony jest w ten sposób,że wbite są gwoździe w panele.Pisałam do dyrekcji niestety popierają takich partaczy.Odpisali,że późno zgłosiłam.Ja tego nie zauważyłam od razu ponieważ w mieszkaniu mieszkał lokator i dopiero kiedy opuścił lokal zobaczyłam tą dziurę.Skandal!!!!!pracownik nie miał poczucia naprawy szkody,a dyrekcja ma to w nosie!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~ela / 2020-12-13 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet chodzi wolniej niż w darmowym aero2!!!! UPC OSZUSTWO!!! Nie reagują na skargi!!!!!!!!!! Nie daj się nabrać!
    Zaletybrak
    WadyKasę biorą nie wywiązują się z umowy, nie reagują na uwagi i skargi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ela / 2021-05-19 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści, prędkość internetu 30 zamiast 500 warszawa starówka
    Zaletybrak
    Wadyprędkość, częste rozłączanie, przerwy
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ela / 2021-12-09 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, omijajcie szerokim łukiem, szkoda nerw po ponad 20min czekania aż ktoś podniesie słuchawkę przełączanie do kogoś innego i znów czekanie. Internet masakra na światłowodzie chodzi gorzej niż radiowy z innej firmy który miałam wcześniej. Na WiFi nawet nie liczcie że będzie działać. Nawet telewizja, gdzie internet jest po kablu co kilka minut buforuje.
    ZaletyBrak, chyba że ktoś lubi się hipnotyzować reklamą bo miły stworek.
    WadyBardzo kiepski internet, o WiFi nie wspominam bo dramat, obsługa miła... Tylko do podpisania umowy potem radź se sam
    MiejscowośćŚliwice
  • ~ela / 2022-01-25 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kilka razy dziennie połączenie się przerywa, resetuje router i czekam pół godziny aż wznowi się połączenie, nie polecam, oszustw. Warszawa Starówka
    Zaletybrak
    Wadycena częste przerwy połączenia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307