MiejscowośćKatowice
strona 66 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~DJ / 2018-05-25 15:24
Nierzetelna firma. Wielokrotnie zgłaszane blokowanie się telefonu bez odpowiedzi. Dodatkowo niechęć pomocy w sprawie: odmowa przyjęcia informacji o niefunkcjonowaniu telefonu (bez zmiany czegokolwiek innego). Fatalnie, nieprzejrzyście skonstruowana infolinia praktycznie uniemożliwiająca porozumienie się. Z tego powodu zamierzam odstąpić od umowy z powodu niedopełnienia przez UPC jej warunków (w sumie 3 abonentów). -
-
~DjE / 2018-03-14 10:51
Jestem klientem UPC od ponad roku i w przeciagu tego czasu byłem średnio zadowolony ze wzgledu na długie logowanie się modemu i częste padanie sieci do tego remote desktop nie działa i używam internetu z telefonu. Pare dni temu okazało się, ze ostatnia faktura wylądowała w spamie i zalegałem z płatnością 2 tyg. Tego samego dnia otrzymałem smsa przypominającego o zaległości z płatnością. Oczywiscie zapłaciłem niezwłocznie przelewem. Najlepsze jest to że w kolejnym dniu zablokowali mi internet na 3 dni ze względu na brak płatności. Pracuję zdalnie i korzystam z internetu na telefonie. dzisiaj jest 4 dzień a internetu dalej nie mam. Brak powiadomień smasem ze jest faktura tylko wysyłają wiadomość jak jest zaległosc a potem blokują. Telewizja także porażka ciągle zmienia mi się kolejnośc kanałów i bardzo często są blokowane. ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!WadyTA CAŁA FIRMA TO JEDNA WIELKA WADAMiejscowośćWarszawa -
~DJWielkiCh / 2022-10-29 21:20
Najgorszy dostawca internetu jakiego kiedykolwiek miałem. W 1 mieszkaniu myślałem że może być to wina specyfikacji starej kamienicy. Po przeprowadzce do nowego mieszkania w nowym bloku na woli stwierdziłem, że dam im jeszcze jedną szansę. Internet działa jak gówno, 2000000 mbs na sekundę nie pozwala na obejrzenie średniej jakości filmiku na youtubie bez przerywania. Po kontakcie przyjedzie fachowiec, który powie że wszystko jest jak ma być. Odradzam serdecznie MiejscowośćWarszawa -
~Długi. D / 2018-01-18 14:26
Nie polecam ciągle przychodziły inne rachunki ciągle oszukują nie warto brać ZaletyNie maMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~Długoletni klient / 2023-11-23 19:43
Od czasu przejęcia przez Play - DNO. Pozbawili mnie dostępu do konta, nie mogę się zalogować, nie mogę sprawdzić rachunku. Modem trzeba resetować kilka razy dziennie bo przestaje nadawa sieci. Obsługa klienta - DNO, radzą przywracać modem do ustawień fabrycznych co chwilę, co i tak nic nie daje. -
~Dobry / 2022-08-05 18:07
Korzystam od 8. lat, nigdy nie było problemów. Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta. ZaletyŚwietna obsługa klientaWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Dobry net / 2021-09-05 18:39
Wszystko ok, wykupione mam 600/60 i na speedtest mam +/- 550/55 Zaletyping na wifi 15Wadynie maMiejscowośćZielona Góra -
~Doda / 2024-01-14 14:52
Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
-
~DomiLoz / 2017-06-20 11:03
NAJGORSZY INTERNET JAKI MIAŁAM W ŻYCIU!!!! Moja mama płaci za to 70 zł miesięcznie a to coś oferuje w zamian za te pieniądze TVP 1, TVP 2 i internet który i tak nie działa lub się zawiesza!!! ŻENADA NIE POLECAM NIKOMU ZaletyżadnychWadysame wady -
~Dominik / 2019-10-29 19:23
Dobrze, że do końca roku u odchodzę od upc od nie dawna problemy z Internetem i telewizją, serwis umówiony 3 razy i się nie pojawili, internet 30 minut jest potem parę minut nie ma, za co się płaci?! ZaletyBrakWadyCena, awaryjność, brak kontaktu, lekceważenie klientaMiejscowośćCzęstochowa -
~Dominik / 2021-06-11 13:00
Hahah no szkoda slow panowie, strasznie syfiasta usługa, częściej zawodzi niż działa a ostatnio to już jakies apogeum. ZaletybrakWadyCiagle awarieMiejscowośćGdańsk -
~Dominik / 2022-07-18 20:05
Korzystam z UPC już od bardzo dawna. Nie jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, natomiast jest lekko naciągany marketingowo a nawet mocno. Po pierwsze nie wspominają o spadkach prędkości w godzinach nocnych, kiedy wiele osób korzysta - z 600mb/s na 350mb/s, oczywiście, źle nie jest, ale nadal naciągane. Po drugie nie posiadają intersujących ofert dla stałych klientów, uważają, że jak stały to można doić do końca. Dodatkowo nie wymieniają sprzętu, który już ma 2-3 lata a dają zawsze nowy na początku abonamentu. Tutaj ta sama zasada, działa, zacina się? Ale działa to działać po działa niech u pana ten zostanie a jak nowy to 150zł. ZaletyDosyć stabilna prędkość
Stabilny Ping
Dobry ruter w abonamencieWadySłaba komunikacja z klientem
Brak światłowodu do mieszkania a nie do bloku a potem już miedziakiem do mieszkania
Skoki prędkości w godzinach mocnego obciążenia
Brak atrakcyjnych ofert, brak docenienia kontynuacji abonamentu - nie starają się o klienta
Brak wymiany sprzętu na nowy pomimo zgłaszania awarii
Brak Internetu synchronicznego - mam 1gb/s pobierania a wysyłania 30mb/s jaja jak berety
Brak aktualizowania struktury informatycznej - jak działa to działa!!!MiejscowośćBydgoszcz -
~Dominik / 2023-02-11 20:06
Po raz 4 mnie rozłączyło po rozmowie z botem, ogólnie szkoda pisać zapomniałem opłacić rachunek i zablokowali mi internet, opłaciłem rachunek internet został odblokowany po 5 dniach. Do kolejnego rachunku została doliczona opłata 30 zł za wznowienie usług. Śmiech na sali ZaletyŻadneWadyWieleMiejscowośćGdańsk -
~Dominik / 2023-03-28 20:59
Najgorszy internet. Beznadziejny moodem. Brak stabilności. MiejscowośćPoznan -
~Dominik Rumin / 2023-12-06 22:12
Gdy się dołącza na grę, internet wywala i nie można grać, ponieważ to zużywa więcej internetu. Ten internet jest tragiczny do grania w gry komputerowe. ZaletyWmiare szybki (czasem)WadyWszystko oprócz Nie najszybszy internet.MiejscowośćAleja Pokoju Częstochowa -
~Dominika / 2019-07-24 15:08
Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy zadzwoniłam ostatni raz z tą prośbą Pan zapytał mnie o powód i gdy nie dałam się namówić na przedłużenie to zwyczajnie się rozłączył. Zadzwoniłam więc na dział sprzedaży, gdzie odbierają błyskawicznie. Tam Pani mi wytłumaczyła, że mogę sobie tam dzwonić godzinami i wcale nie muszą odebrać. A jeśli uda mi się dodzwonić to i tak nie udostępnią mi formularza, bo ich zadaniem jest namawianie do przedłużenia. Im dłużej zwlekają, tym bardziej prawdopodobne, że umowa sama się przedłuży, bo czas na wypowiedzenie się skończy. Jedyna możliwa opcja to pismo wysłane pocztą... NIGDY WIĘCEJ UPC!!! MiejscowośćLublin -
-
~Dominika / 2023-10-06 15:40
Od momentu kiedy Play przejął UPC Internetu albo nie ma albo działa tak wolno, że strony ładują się 15-30min. Każdy na infolinii nic nie wie albo mówi „sprawdzę, zaraz powinno działać wszystko” i tak od 4 dni. Nie wspominając już o tym, że nie jest to pierwszy raz.
Żart i kpina.
Odkąd pamiętam UPC było jednym z najlepszych dostawców internetu w tym momencie spada na dno.MiejscowośćWrocław -
~Donat / 2023-06-28 16:59
telefon stacjonarny nie funkcjonuje naprawa potrwa trzy tygodnie w Afryce naprawiają szybciej ???? ZaletybrakWadyzła obslugaMiejscowośćRzeszów -
~Dora / 2023-05-22 19:24
jest ok. Śmiga bardzo szybko :) jestem zadowolona mega! :) MiejscowośćGłogów -
~dorota / 2017-10-07 19:16
Od trzech dni nie ma Internetu i telewizji.Ciągle przesuwają termin naprawy usterki!Kpina!
strona 66 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »