Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2019-02-28 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI !!!! INTERNET CIĄGLE ZRYWA !! POWINNIŚCIE SIĘ WSTYDZIĆ !!!!!

    ODDAJCIE MI PIENIĄDZE
    ZaletyBRAK
    WadyCIĄGLE ZRYWA INTERNET !!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Artur / 2019-12-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy piszą komentarze dwa dni po instalacji. Ja mam upc od roku i NIKOMU bym nie polecił. Przerwy, awarie co miesiąc. Czas napraw to horror. Brak internetu, telewizji. Wystarczy popatrzeć na https://downdetector.pl/status/upc/. Awarie na porządku dziennym. Ostatnio nie było usług wczoraj (wigilia, wieczorem), dziś pierwszy dzień świąt i znowu. Przerwa połowę dnia przy założeniu, że się uporają z usterką. Jest tylko informacja, że do 16:30. Połowa dnia. Dlaczego to tyle trwa? Czemu upc nie jest przygotowane na szybkie naprawy? Czemu ich sieć ciągle zawodzi? Nie wiadomo, gość z infolini prosi by się cieszyć, bo w końcu 'naprawiają w ten sam dzień, a nie trzy dni później'. Żenujące. Nikomu nie polecam ich usług. Wcześniej korzystałem z Netii i przez okres 4 lat nie miałem usług przez pół godziny. Jak dla mnie nie ma nic gorszego niż upc. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyZaletą jest, że czasem działa.
    WadyMalo kiedy działa poprawnie, długi czas napraw, zero rekompensaty, brak usług w najwazniejsze dni w roku (wigilia, święta)
    MiejscowośćKraków
  • ~Artur / 2020-02-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, od 2 miesięcy użeram sie z debilami z biura obsługi klienta odnosnie działania sieci.
    Oni twierdza ze działa poprawnie lecz tak nie jest i nie racza wysłać nikogo aby to sprawdził bo ewidentnie nie jest ok.
    ZaletyBrak
    WadyOlewka Klienta / 0 zaangażowania w rozwiązaniu problemu.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~artur / 2021-12-01 16:14
    Ocena: 2.67 / 5
    makabra!!! masakra!!! horror!!! cale UOC bez wyjatku!!! Nie polecam dostawcy uslug!!! Zero obslugi klienta! dostarczany sprzet jest niskiej jakosci. zmiana kanalow, czyli ich kasowanie za czesta. oferta droga...np. Netflix jest w UPC drozszy niz w swojej ofercie?
    MiejscowośćWalbrzych
  • ~Artur / 2022-03-02 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich nowych lub starych abonentów byłem w miare zadowolony z usług UPC tak na poziomie jakość cena 7/10 mając 4 dekodery telefon 2 boostery najwyższy pakiet kanałów internet 500mb/s
    i bedąc klientem od czasów Telekomukacji Polskiej wiec już sporo pewnie jakieś 10 lat. Wszystko się zmieniło w mojej ocenie o 360 stopni w ciągu miesiąca co do UPC a mianowicie podejściu do klienta. Miałem awarie dekodera Horizon podczas remontu zaczepiłem o kabel podłączony od sygnału i go wyrwałem wraz z wejściem zgłosiłem przyjechał technik popatrzył dał nowy zabrał zepsuty i pojechał bez żadnego protokołu zdania odebrania jaka i czyja wina zaznaczam że nigdy sprzętu niewymieniałem od początku umowy nawet po przejęciu TP przez UPC. Zadowolony z wymiany po kilku dniach jak to zwykle dostałem sms z rachunkiem wystawionym myślałem że mam jakieś omamy rachunek wystawiony na 1018 zł w tym 850 za zepsuty dekoder infolinia UPC to jak walka z wiatrakami niczym 12 prac asterixa gdzie biegali z góry na dół bo co raz odsyłali od okienka do okienka ale reasumując złożyłem reklamacje została rozpatrzona oczywiście na moją niekorzyść i propozycja rozbicia na raty 850 na 5 miesiecy plus rachunek naturalnie najgorza K.... To podwykonawca bo niepoinformował mnie technik że zostane obciążony taką kwotą za sprzęt bo było to usterka do naprawy w serwisie ale po co naprawiać jak lepszy procent mają od wymiany niż za naprawe sprzętu druga reklamacja już złożona czekam co mi napiszą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur / 2022-07-08 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, chciałem kupić u nich pakiet i dowiedziałem się, że podpisali sobie umowę na mój numer posesji. Firma dziad i nic więcej
    ZaletyNie ma
    WadyCała masa
    MiejscowośćMętów
  • ~Artur / 2022-07-23 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet w Polsce, wolny oraz przerywa nie polecam nikomu.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Artur Orzychodzen / 2018-11-23 07:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ok, ale sugeruje aby przy jego zamawianiu kierować się również poziomem obsługi klienta. Telefoniczne i internetowe biuro obsługi klienta to jest prawdziwy koszmar. Czeka się długo na kino, menu jest zawiłe i zwodzace klienta, na czacie nie ma dostępnych konsultantów. Pomimo, że posiadam konto w e-bok do tej pory nie mam wglądu w moje rachunki, prędkość Internetu i umowy. Nikt z obsługi nie aktywowal mi tego i nie pomógł przy tym. Po podpisaniu umowy firma zgodnie z amerykańskimi standardami ma wylane na klienta.
    ZaletyInternet, cena
    WadyBiuro obsługi klienta i e-bok to po prostu tragedia
    MiejscowośćGdynoa
  • ~Arv / 2019-07-25 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    W zasadzie wieczne problemy z łączem. Chcesz obejrzeć w spokoju youtube'a? proszę bardzo! w jakości 720p masz taką szansę, aczkolwiek zależy czy akurat twój internet nie ma na ciebie focha. Chcesz pograć w grę MMO? zapomnij! Opóźnienia rzędu 2s to norma (gdy w grze liczą się milisekundy to naprawdę dużo wbrew pozorom). Po dokładnym opisaniu problemu gdy jakimś cudem udało mi się połączyć z konsultantem to wyłączyli i włączyli internet (nie wiem czy naprawdę myślą że to pomaga czy to już jakaś stała zasada - jak nie działa, to zrestartować... A MOŻE ZADZIAŁA). Sama obsługa bardzo miła, ale niestety co nam po tym skoro ich metody nie rozwiązują problemu.

    Po około 10 miesiącach nadal nic się nie zmieniło - czas przenieść się gdzieś indziej :)
    ZaletyCzasami jest dobry internet (gdy wszystkie planety Proximy centauri ułożą się w linii prostej z planetami krążącymi wokół słońca)
    WadyCiągłe zrywanie łącza
    Rzeczywista prędkość internetu mająca się nijak do umowy
    Totalnie beznadziejnie stworzona strona obsługi klienta (chyba tylko po to żeby tych ticketów nie pisać)
    Oglądanie youtube w jakości 1080p może stwarzać problemy o pograniu w jakąkolwiek grę MMO już nie wspominając
    "Próbował pan wyłączyć i włączyć?"
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~ASAP / 2020-03-25 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Długo długo doili mnie za ich przeciętne usługi, na szczęście pojawiła sie konkurencja i wypowiedziałem umowę.
    Okazało się że dają mi dotychczasowe usługi za połowę ceny żeby mnie zatrzymać. Co za patologia UPC.
    Powiedziałem grzecznie ... goodbye never again. Nie polecam tego szajsu.
  • ~asd / 2019-02-05 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko to tragedia, centrum Wrocławia, a internet co chwilę wgl się nie ładuje, a jeśli już to prędkość jest jakąś porażką. 10 lat temu u mnie na wsi na kompletnym zadupiu był bez porównania lepszy. U innych w mieście to samo. Wystarczy, że przełączę na plusa z fona i jest perfekt. Nikomu nie polecam, bo tylko idzie się denerwować zupełnie bez sensu.
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Asia / 2019-01-27 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka, ciągle problemy, muli.. 10 lat wstecz miałam lepszy niż teraz.
  • ~Asia / 2023-01-17 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Technik miał pojawić się między 17.00 a 19.00 aby dołożyć modem. Nie pojawił się wcale, dzwoniliśmy kilkukrotnie, mówiono że jest w drodze. Wyłączono nam całkiem dostęp do internetu i telewizji, wychodzi error 1001, ponoć dlatego że usługa jest włączona a modemu brak. Nikt wcześniej nie uprzedził, że zostaniemy pozbawieni dostępu do usług UPC
    ZaletyMili (niektórzy) konsultanci
    WadyBrak kontaktu z technikiem
    MiejscowośćBytom
  • ~Asia / 2023-03-03 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zielona Góra, kilkadziesiąt razy dziennie zrywa internet, niby na infolini zapewniaja ze problem bedzie rozwiazany do 2 godzin to znowu 3 raz musze w tej samej sprawie wydzwaniac. Wczesniej mialam netie i bylo super, w nowym mieszkaniu jest mozliwosc tylko upc. Tragedia, niekompetencja, ja nie wiem skad tych ludzi upc bierze do obslugi klienta. Porady typu: reset lub prosze urzadzenie odlaczyc na pare min... nie, nie i jeszcze raz nie dla UPC!
    ZaletyBrak
    WadyZrywanie internetu, predkosc dwukrootnie nizsza niz w umowie.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Asia / 2024-03-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosząc o technika do awarii internetu nie chcą nikogo wysłać ponieważ twierdzą że wszystko działa a nie działa mi na żadnym urządzeniu wifi i nie chcą nic z tym zrobić. Nawet w pomieszczeniu gdzie jest ruter nic nie działa. Nie interesują się niczym i swoich klientów traktują olewająco.Najgorsza sieć jaka może być nie polecam !!!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćSarbinowo Drugie
  • ~Asiq / 2018-12-27 20:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszono awarię karty i poproszono o dekoder wraz z kablem do przedłużenia anteny.Przyjazd montera z dekoderem bez kabla.Reklamacja zgłoszona 6 miesięcy temu i do dziś nie rozpatrzona.Żalosne żeby prosić się usługę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji
    MiejscowośćOpole
  • ~asked / 2015-12-18 13:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Generalnie jak zawsze medal ma dwie strony.
    Nie mają dobrych ofert na przedłużenie...mają ale nie szastają nimi na prawo i lewo. Trzeba ich podejść. Argumenty pt. rezygnacja i Netia daje mi lepszą propozycję zawsze skutkują.
    Druga strona medalu jest taka, że w Warszawie jednak mają najstabilniejsze usługi. Internet działa, TV działa. Ba...nawet telefon działa. Wszystko OK.
    Trzeba uważać żeby nie dać się naciągnąć na dekoder Horizon a poza tym jest OK. Nawet ten ich nowy router w trybie modemu daje sobie świetnie radę. Od wymiany (czyli jakieś 3 miesiące) 0 restartów, spowolnień czy czegokolwiek.

    Przy rezygnacji i tygodniowych negocjacjach udało mi się dostać to co chciałem za cenę 200 PLN/mieś + rabat na 6 miesięcy po 20 PLN miesięcznie.
    Usługi:
    - TV Max Extra HD
    - Canal+ Prestige
    - HBO + HBO GO
    - Internet 250/20 Mb/s
    - telefon free do wszystkich

    Poza C+ jest to oferta na 24 miesiące. C+ na 12 ale tam już tak jest.
    Zostaję przy sprzęcie jaki mam czyli:
    - moduł CAM
    - router Ubee
    Zaletywysoka jakość i stabilność usług
    Wadyciężkie procedury w firmie
    od 24 miesięcy (przedłużyłem na kolejne 24 miesiące) - cena 200PLN
  • ~ataner / 2020-07-02 11:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem klientem od ok. 1,5 miesiąca i od pierwszego dnia mam problem z internetem wifi, połączenia są zrywane z różną częstotliwością, czasami kilka na 1 godzinę, czasami 1 raz na ok. 1 godz. Problem bardzo uciążliwy. Dodam, że tego problemu nie miałam korzystając z usług innych operatorów na przestrzeni ok. 20 lat.
    Zgłaszany problem jest traktowany na zasadzie, zbywania klienta np. "zaraz sprawdzimy zdalnie, potem u nas wszystko jest OK.") a po prośbie aby przysłać serwis w celu zdiagnozowania problemu na umówiony termin nikt się nie pojawia, po ponownym telefonie dowaiaduję się, że wyznaczają kolejny termin dla serwisu za następne 3 dni.

    jestem bardzo zawiedziona, że zmieniłam operatora za namową znajomych !!!!!!!
    Zaletydodam, że z tv jestem zadowolona
    MiejscowośćGdańsk
  • ~atrej51 / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
    MiejscowośćRadom
  • ~autoMat / 2018-08-28 11:31
    Ocena: 4.75 / 5
    Najlepszy internet, dobre ceny i zero awarii. Gorąco polecam każdemu
    Zaletyceny, szybkość internetu, bardzo mało awarii
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017