Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Antek / 2017-05-13 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaka firma tacy konsultanci . Nie działa horizon go tylko w odbiorze TV przez intrernet , a ze względu na odbiór TV przez internet chciałąemsie na ten horizon . Nikt mi nie pomógł w problemie , który nadal jest bo nie działa., Rozważam wcześniejsze rozwiązanie umowy. Koniec z UPC -nie sa jedyni poniewaz u mnie w bloku sa jeszcze dwie telewizje kablowe z interesującymi propozycjami abonamentowymi.
    Zaletywszystko pieknie jak sa propozycje do zakupu pakietów, a potem to zostajesz człowieku sam
    Wadybrak bezpośredniego kontaktu z firma , aby załatwic problem, a konsuLtanci spuszczają cie na drzewo JAK MASZ PROBLEM i to jest nie do zaakceptowania.
    wytrzymałem 20 lat z UPC wreszcie koniec w tym roku
  • ~Anton / 2019-10-10 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    TO jest najgorsze doświadczenia, lepiej bym nie zamawiałem! Zamawiałem przez internet w piątek - bo był termin instalacji na sobote, myślę sobie dobrze, szybko. Potem wieczorem oddzwonili powiedzieli że nie ma na sobote terminów wolnych, dopiero w środę. We wtorek dostałem sms-a z potwierdzeniem, że będzie Instalator od 11 do 13,czekałem do 13 w domu i o 13 dostałem telefon od tego gościa, że nie przyjedzie! o 13!! Ja powiedziałem że musi przyjechać bo ja potrzebuje to pilne, a oni Mnie psują wszystkie plany. nu to powiiedział że przyjedzie 17-19, jasne że był o 18:55. ale to jeszczepoczątek, łaził po mieszkaniu szukał jakichś kabli, nić nie znalażł, powiedział że nie może zaistalować. Ja Mu znalazłem w innym pokoju docelowy kabel - spróbował coś tam, kręcił, nić nie zrobił, dzwonił pytał kogoś co ma robić, ale i tak nic nie zrobił, powiedział że może w piątek, bo dziś nic nie widać, trzeba na dole w skrzyni coś szukać, chociaż po-prostu miał kolejnego Klienta który do niego dzwonił i pytał kiedy w końcu przyjedzie!!! Sam to słyszałem! dobra, zdodziłem się na 11 rano, i poprosiłem zadzwonić do Mnie, jak przyjedzie. do 12:50 czekałem znalazłem numer do niego i pytam co jest? mówi że już był rano, wyjechał po coś tam, że będzię za pół godziny z powrotem i wszystko zrobi! Za 2,5 godziny zadzwoniłem do Niego znów i pytam czy Pan żartuję - mówi że był, coś tam sprawdził i nie będzie możliwośći podłączenia bo kabel jest uszkodzony!!! - I Ja myślę, że albo sam go uszkodził, albo wcałe nie przyjeżdżał i ma gdzięś!!! I zadzwonić poinformować o tym że już był, i nie przyjdzie, nie trzeba oczywiście, bo Osoby mogą przez cały dzień czekać na tego poważnego pana!!!!! i jeszcze dzwoniłem kilka razy do biura - tam wszyscy mają to gdzieś - bo mówią że ktoś tam oddzwoni - i nie oddzwaniają!!!!! taka fatalna obsługa!!!!!
  • ~Anxiety / 2021-04-22 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu internetu z UPC, ciągle się sam rozłącza, średnio co 20 minut i nawet nie pomaga zresetowanie routera. Do zwykłego przeglądania internetu albo oglądania filmów wystarczy, ale jeśli ktoś by chciał pograć w gry online gdzie stabilne połączenie jest priorytetem to może o tym zapomnieć.
    MiejscowośćKraków
  • ~AP / 2021-06-15 11:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet jest dobry, kablowka się ciągle tnie. Na infolinii czeka sie bardzo dlugo.

    Przy wykupieniu usługi zawsze są jakieś promocje - nie ma regularnych cen - więc jeżeli chcesz odstąpić od umowy to ZAWSZE musisz zapłacić dodatkowe kilkaset złotych za tą promocję, z której korzysatłeś.

    Nie polecam.
    Zaletydobry internet
    Wadyobsluga klienta
    oszukiwanie na cenach
    jakość telewizji (zacinanie sie)
    MiejscowośćKraków
  • ~ArbuZ / 2024-02-19 10:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy Play przejął UPC zakończył się bez stresowy dostęp do internetu.40% umownej prędkości to codzienny standard.znikanie fifi nascie razy dziennie też gwarantowane.unikać przedłużenia umowy na usługi byłego UPC teraźniejszego Play!!
    ZaletySkończyły się wraz z przejęciem przez Play.
    WadyPraktycznie wszystkie które mają związek z prędkością internetu i stabilnością usługi.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Areck / 2020-04-02 17:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet sam w sobie jest ok, ale ogólna obsługa, przede wszystkim strona internetowa, wciskanie na siłę jakichś pakietów bezpieczeństwa, konieczność zaznaczenia zgody marketingowej (inaczej opłata 5zł miesięcznie) - tragedia
    MiejscowośćLublin
  • ~Arek / 2018-03-22 17:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Bardzo słaby zasięg WI-Fi nie obejmuje 65metrowego mieszkania poraszka wcześniejsza firna PLEY 100 procent lepsza
    Zaletyobsługa klienta
    Wadyzasięg wi-fi w domu tragedia
    MiejscowośćLublin os czechów
  • ~Arek / 2018-05-14 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem ani abonamentem UPS już prawie rok i nie było jeszcze w tym czasie ani jednego miesiąca beż problemów z tv i internetem. Miałem już wymienionych dekoder 2 razy a mimo to bardzo często z powodu jakiś awarii nie mogę korzystać ani z tv ani z netu. Płacić oczywiście muszę zawsze za cały miesiąc. Wcześniej miałem 20 lat tv z cyfry+ poźniej z nc+ i nigdy nie miałem tego typu problemów. Stanowczo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo częsta awaryjność i przerwy w dostawie internetu i tv
    MiejscowośćChorzów
  • ~Arek / 2021-01-23 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze
    ZaletyBrak zalet
    WadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Arek / 2023-04-03 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Intenrt zrywalo 5x w godzinę albo ping skakał do takich wartości że nie dało się pracować lub oglądać filmów na platformach stremingowych. Technicy odwlekał w czasie przyjazd technika, informowali mnie, że za to zapłacę z własnej kieszeni. Jako inżynier systemów teleinformatycznych mogę śmiało powiedzieć że technicy na słuchawkach absolutnie nie mają pojęcia o sieciach WiFi i ich głupie tłumaczenia spowodowały, że zrezygnowałem z ich usług. Mam teraz innego dostawce i wssytsko działa jak należy
    ZaletyBrak
    WadyInternet niestabilny, niekompetentna pomoc techniczna
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arekooooo / 2019-11-30 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jakiego kiedykolwiek miałem nieprzyjemności poznać. Ciągle problemy, przerwy w dostawie. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, słaba jakość świadczonych uslug
    MiejscowośćKraków
  • ~ArK / 2022-01-27 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowa obsługa klienta po podpisaniu umowy. Trudności w jakimkolwiek kontakcie. Net niestabilny, ciągle przerywa, a dekoder informuje, że nie widzi swojej własnej sieci. Nagrywarka zapycha się po 2 dniach, a tam raptem 15 odcinków czegokolwiek.Wytrzymałem rok z trudnością, z przyjemnością rezygnuję.
    ZaletyPilot do dekodera zsynchronizowany z telewizorem
    WadyZa dużo wad
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arkadiasz / 2021-10-12 17:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Takiego absolutnego braku profesjonalizmu i tak tragicznej organizacji jeszcze nie było. Po prostu wstyd, że w ogóle wpadłem na pomysł jakiejkolwiek umowy z taką firmą.
    Jeżeli ktokolwiek miał w planie popełnić podobny błąd jak ja, niech przeczyta sobie najpierw historyjkę o tym, jak firma próbująca pokazywać się w świetle nowoczesnej poprzez usranie każdej infolinii i czatu botami o inteligencji orzecha (które i tak biją serwisanta na głowę w tej kategorii) traktuje klientów:
    1. Występuje awaria internetu na moim obszarze. Po ustawieniu bota na klikanie awarii na downdetectorze w końcu zostaje ona odnotowana na stronie UPC.
    2. Po zakończeniu awarii nadal nie działał u mnie internet. Podjąłem wszystkie kroki z sekcji pomocy na stronie. Nic nie działa. Konieczne zamówienie serwisu.
    3. Podczas rozmowy już z ludzkim konsultantem na czacie, umawiam serwis (w czwartek 07.10) zaznaczając, że internet jest mi niezbędny do pracy więc proszę o jak najszybsze umówienie specjalisty. Zostaje on umówiony na wtorek (12.10). No dobra, pół biedy, niech będzie - proszę tylko konsultanta, żeby były to godziny wieczorne, ponieważ do 17 pracuję. Pan sugeruje jedyny dostępny przedział na 15 - 18 (zajebisty rozstrzał tak przy okazji, to nie tak że wasi klienci pracują czy coś żeby móc opłacić te usługi). Zaznaczam wtedy raz jeszcze, że proszę o jak najpóźniejszą porę ze względu na pracę.
    4. Przychodzi wtorek, godzina 15:40 - dostaję smsa z UPC że serwis już w drodze (dzięki mordeczki). Z racji, że nie mogę sobie pozwolić na dalsze przepychanki, bo już prawie tydzień nie mam łącza, zwalniam się z pracy od razu i zapierd**** na wynajętej hulajnodze jak pershing na wrotkach żeby zdążyć na wizytę serwisanta. Godzina 15:55 dzwoni już serwisant, że jest pod klatką - informuję go, że jestem w drodze i za 5 minut będę - równo o zapowiedzianej 16.
    UWAGA TERAZ - Serwisant przy użyciu fistaszka który służy mu za główny procesor informuje mnie, że on nie poczeka, BO MA CO ROBIĆ. Brawo, 50 punktów dla Gryfindoru - jak ten człowiek ma pracę, nie wiem, ale ma i to najwyraźniej taki as wywiadu, że trzeba do niego w kolejce i na kolanach, żeby naprawił to białe pudło. Ostatnia informacja jakiej mi raczył udzielić Sir Serwisant III to że muszę zamówić serwis raz jeszcze.
    5. Dzwonię na infolinię aby umówić serwis ponownie - KONIECZNIE na ten sam dzień, ponieważ na tym etapie musiałem zakupić już dwa dodatkowe pakiety internetu w telefonie, aby móc korzystać z sieci. Konsultant informuje mnie, że nie ma już na dzisiaj wolnych terminów. Koniec tematu. Pomimo że ten 'serwisant', który sobie odpuścił wizytę u mnie, ze względu na swój napięty grafik, ewidentnie miał teraz więcej przestrzeni, skoro mógł zlać klienta jak psa pomimo własnej niezdolności do dotrzymywania terminów.
    Tak wygląda moja historia. Na konsultancie nie będę się wyżywał, bo oczywiście żadna z tych rzeczy nie leży w jego kompetencjach. Osoby prowadzące ten fp również, ale wiem, że robienie szumu w mediach społecznościowych daje o wiele lepszy efekt niż standardowe formularze spychane do wora na później. Tak więc tyle chciałem powiedzieć, oprócz tego że oczywiście zrywam umowę przedwcześnie, nie zamierzam opłacić żadnej kary, ani ostatniego rachunku - te pieniądze pójdą prosto na pokrycie rachunku za telefon i dodatkowe pakiety internetu.
    Nie polecam firmy, jest na rynku obecnie tyle o niebo lepszej konkurencji, że jeżeli mamy zasięg innych dostawców - zawsze lepszym wyborem jest ten, który nie jest UPC.
    Dziękuję dobranoc.
    ZaletyJak działa to działa
    WadyCała reszta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ArKan / 2019-03-22 11:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Za niezawodnośc dałbym 0 gwiazdek, ale się nie da
    ZaletyBRAK
    WadyAwarie od kilku do kilkunastu miesięcznie. Deklarowana prędkość osiągana zaledwie przy 10% pomiarów, najczęściej w okolicach 30-50% deklarowanej
  • ~Armin / 2023-10-03 18:58
    Ocena: 3.75 / 5
    4 dni temu awaria,teraz kolejna.Naprawa najpierw do 16,a następnie przedłużona do 21.Żenujące.Co ciekawe dzieje się tak od przejęcia przez Play.
    ZaletyJak już jest to działa ok
    WadyZawodność
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Art / 2023-07-26 10:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam internet w UPC od wielu lat.
    Na przestrzeni czasu nie było problemów z działaniem internetu. Ostatnio natomiast zawiodłem się na obsłudze serwisowej.Przez dwa dni weekendu
    nie miałem stabilnego połączenia.Po telefonie do UPC i trudach wynikających z przejściem wirtualnego asystenta i resecie urządzenia dostałem informację o konieczności skorzystania z wizyty serwisanta gdyż na moim urządzeniu występują błędy nie do naprawienia w formie zdalnej. Po trzech dniach zauważyłem poprawę i chciałem odwołać serwis, jednak konsultant nadal widział te błędy w urządzeniu i proponował abym nie rezygnował z wizyty serwisu. W dniu zaplanowanej wizyty zaplanowałem pobyt w domu i nawet otrzymałem SMS o wizycie w ciągu 15 min. Czekałem ponad godzinę i zadzwoniłem do UPC aby się dowiedzieć z czego wynika opóźnienie. Pan na infolinię poinformował mnie że serwis się nie pojawi ponieważ zdalnie stwierdzono iż błędy zniknęły. Nikt przy tym nie wpadł na to aby poinformować mnie o tym. I tylko moja dociekliwość sprawiła że nie spędziłem całego dnia czekając na serwisanta.
    WadyTrudności w połączeniu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artmarus / 2021-05-25 18:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Okropne podejście do klienta. Jak już nim jesteś to możesz liczyć tylko na gorsze traktowanie i olewanie ze strony UPC.
    Jeśli tylko możesz to omijaj szerokim łukiem.
    WadyObsługa, podejście do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Artur / 2017-11-29 10:14
    Ocena: 3.00 / 5
    internet 60mb/s na kablu to maks 45mb/s a na wi-fi to szkoda mówić :( ogólnie to słabiutko.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Artur / 2018-04-15 01:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Warszawa Bemowo.
    Od tygodnia nie działa internet w nocy. Od ostatniej dużej "naprawy" ...
    Dziwne, w dzień działa w nocy nie.
    WadyNIE DZIAŁ INTERNET W NOCY
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Artur / 2018-11-06 18:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie wiem skąd oni biorą decodery ale to jajaś żenada, moja 10l lodówka szybciej reaguje na polecenia. Rozpacz
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017