Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aneta / 2023-03-07 14:38
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to dno i kilometr mułu. Infolinia - drammmmat, - tam kazdy sobie, rzepkę skrobie - mam z nimi doczynienia od 4 w zasadzie juz od 5 miesięcy. Dzwonię co 2 dzień ...Każdy mówi co chce - brak spójności. W listopadzie poddpisłam z nimi nową umową na 2 lata (korzystam z ich usług 17 lat) to co mi zapronowali to szybszy internet do 1000.
    Z szybszym interenetem wiązało się wymiana modemu na Sagem (nie polecam nikomu) oraz lepsza jakość obrazu jaką jest 4k . Nie dajcie się wmanewrować , konsultanci was namawiają wiedząc, że to totalnie niedopracowany chłam - to jeden wielki bufor , tv potrafi mi zacinać 30 x na minutę, wywalia mnie ze wszystkich urządzeń podłaczonych wi fi. miesiącami walczyłam z reklamacją tego g... w końcu uznali mi reklamację (po 30 mejlach i setkach telefonów) za zasadną, wróciłam to znaczy chcę wrócić do starych ustawień które nigdy mnie nie zawodziły, umówili mni technika w piątek (między 19-21) który ma przyjść i podłączyć nowy/stary modem. Rano mi odceieli syngnał tv a Technik i tak się nie pojawił / , infolinia w sobotę nie działa, napisłam e mialia. Trudno, odpuściłam przeczekałam weekend. w poniadziałek dzwonię umawiają mi termin na wtorek. We wtorek dzwonię upewniam się czy technik przyjdzie a konsultantka mi mówi że będzie technik ale w czwartek (13.00.-15.00) który jest dla mnie niedpouszczalny gdyż pracuję do 16.00 . Więc łaskawie pani mnie umawia na piątek 17-19) Pytam czemu nie odpowiadają na emila odnośnie NIE przyjścia w zeszły piątek technika. Odpowiedz : odpowiedz na e miala do 30 dni. ta firma jest tak zjeb...ana że cisną mi się tylko brzydkie wyrazy na usta. Ciagle nie mam sygnału - tv, w piatek to bedzie tydzień
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aneta / 2023-08-11 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Tyle lat jestem w upc i jeszcze tak źle nie było!!!!! Co chwile "wywala" internet, uszkodzony dekoder a serwis techniczny niedostępny przez kilka dni.
    ZaletyBrak
    WadyWolny Internet.
    Internet kilka razy dziennie wylogowuje się"
    Uszkodzony dekoder
    Serwis który nie kończy usługi usuwając tylko jedną usterkę, na usuniecie następnej{w tym samym czasie} trzeba czekać 5 dni
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Aneta / 2023-10-30 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Zamowiłam telewizję i miała mi zostać wysłana karta do telewizora. Miała być u mnie 6 dni temu, ale nigdy nie została wysłana bo coś tam przeoczyli.
    Dzwonię już od tygodnia na infolinie - "pomoc" przeważnie polega na wielokrotnym przekierowaniu mnie do "innego działu", albo zapewnianiu że wszystko jest w porządku. Dziś nareście coś tam odchaczyli, ale teraz będę musiała poczekać jeszcze 2 tygodni, bo wyjeżdżam. Razem zatem otrzymam kartę 3 tygodnie później. Extra.

    Obsługa na infolinii arogancka - "to co ja mam zrobić" itd? Faktycznie co? Na pewno nie przeprosić i naprawić błąd swojej firmy.
    WadyBrak dostawy; brak pomocy; arogacka obsługa na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Angry_bird / 2022-09-07 19:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystałem przez rok z Horizon Box'a TV + internet, było ok. Opcja najtańsza, kanały w TV były, internet był bo był, niby powinno być 300mb/s, a w rzeczywistości było 25-30mb/s, ale nie zważałem na to dopóki poruszanie się po internecie nie sprawiało mi problemów. Aktualnie po roku niestety dałem się namówić na "polepszenie" jakości Wifi (poprzednio bardzo słaby zasięg był w sypialni, ale jak złapał to było ok) i zamontowanie dodatkowego modemu... Aktualnie prędkość internetu to 10mb/s, jakość połączenia tak bardzo wku*wia, że mam ochotę wyrzucić ten modem przez balkon... Filmiki na yt w jakości 480p ładują się po 20-30 sekund, 10 sekund lecą i znowu zaczyna się buforowanie 30 sekundowe, strony internetowe ładują się wieki, ping w grach skacze od 40 do 180, spotkania biznesowe? Zapomnijcie. Jeżeli nie lubicie swojej pracy, macie meetingi i pracujecie zdalnie - weź UPC, będziesz miał wymówkę dlaczego nie pracujesz, w innym przypadku odradzam. Po telefonie do działu wsparcia, powiedzieli mi, że nie mogą nic zrobić, napisałem już 2x reklamacje i wciąż zero odezwu, chyba osobiście Im zaniosę modem do biura niech sami sobie z tego syfu korzystają.
    ZaletyTV
    Wadyjakość połączenia, brak internetu
    MiejscowośćWrocław
  • ~Angryman / 2018-11-16 14:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Wiecznie się psuje, nie ma połączenia z internetem przez kilkanaście minut, co powtarza się nawet kilka razy w tygodniu. ciągle trzeba restartować to wspaniałe urządzenie. Coraz to nowe routery nic nie dają i nie wiem czy jeszcze nie pogarszają sytuacji. Telewizję też mam z upc i dekoder psuje się jeszcze częściej niż router - nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ania / 2018-03-24 11:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Umowę z UPC podpisałam 19.03.18 roku.Pracownik ,który był u mnie 3 dni wcześniej bardzo zachwalał usługi.Jako,że kończyła mi się umowa z poprzednim dostawcą,a oferta wydawała mi się korzystna zdecydowałam się.I to był mój błąd.Dekoder reaguje z opóźnieniem.Internet,który miał być szybki i bezprzewodowy nie jest taki ani taki.Raz jest,raz nie.Umowa,która miała być dostarczona do Vectry (poprzedni dostawca) nie została dostarczona i moja mama (bo na nią była umowa) poszła ze sprzętem (dekoder i pilot) na marne.Nie wspomnę o dodzwonieniu się na infolinię,czeka się długo na jakąkolwiek informację.Generalnie jestem rozżalona bo liczyłam na wysoką jakość usług a mam co mam.Nie polecam !
    ZaletyPracownicy-gaduły,którzy przekonać umieją !
    WadyNiknący internet,wolny dekoder,słaby kontakt,nieszczerość co do usług !
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ania / 2018-04-14 00:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenada gorszej tv nie ma a internet chalo gdzie nawet opinii nie mogę dołączyć bo się zawiesxs a co bez imienia się boicie opinii
    E
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Ania / 2019-07-31 17:10
    Ocena: 4.25 / 5
    Chciałam zamówić nową usługę przez internet. Pojawił się komunikat czy chcę, aby ktoś do mnie zadzwonił. Napisałam, że tak i w ciągu 50 sekund zadzwonił konsultant i zamówiłam usługę. Pan był miły i instalację zamówiłam już na następny dzień. Mam ju wieloletnie doświadczenie z firmą UPC i mam o nich całkiem dobre zdanie. Niestety po rozmowie chciałam kliknąć 5 gwiazdek, a tu już po naciśnięciu pierwszej, gwiazdki znikły.. a Pan był naprawdę kompetentny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ania / 2021-08-16 20:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam Internetu, przerywa. MASAKRA jak ktoś zdalnie pracuje. Dziś przez 40 minut nie działał w trakcie mojej pracy zdalnej.
    MiejscowośćKraków
  • ~ania / 2022-02-13 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, obluga klienta to automaty, najgorsza siec jaka istnieje.
  • ~Ania / 2023-11-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 tygodnii internet notorycznie się ścina!! Nie da się pracować zdalnie, bo albo internetu nie ma albo chodzi tak wolno, że nie mogę wysłać maila! Pomoc techniczna jest bezradna, ciągle każą restartować router, nie porafi rozwiązać problemu. Przez 4 miesiące od zawarcia umowy było wszystko było ok, a teraz jest kompletna katastrofa.
    WadyInternet od 2 tyg ciągle sie przycina lub nie ma go wcale, pomoc techniczna po nr 813813813 nie potrafi rozwiązać problemu
    MiejscowośćTarnów
  • ~Anita / 2023-01-04 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam 4 dekodery , 2 działaja na pół gwizdka , dwa nie działają wogóle .
    Od miesiąca wydzwaniam na infolinię i umawiam wizytę ludzi którzy maja mnie podłazyć do kabla .
    Dwie umówione wizyty z technikami -stracone dni , nawet brak powiadomienia że wizyta się nie odbędzie .
    Jak chcesz tracić nerwy i płacić komuś za darmo -zamów UPC
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Anka / 2019-02-09 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie totalna wtopa. Mam od kilku lat telewizje i internet w upc, ale to jak w ostatnim czasie działa to wszystko to jest jakaś istna tragedia. Internet co chwile się rozłącza, w pokoju obok nie działa, telewizja... Miało być tak dużo programów... owszem, jest ich tyle ile obiecywali, ale każdy powtarza się podwójnie lub powtórnie. Żałosne bo jednak nie płace za to zeby się tak męczyć. W najbliższej przyszłości zamierzam zmienić dostawce tv i przede wszystkim internetu.
    MiejscowośćGniezno
  • ~Anka / 2020-04-22 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
    "Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"

    Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anka / 2022-01-16 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Banda złodzie, nic więcej. Dowalają kary za przedwczesne rozwiązanie umowy, mimo, że to nie Twoja wina ze pod nowym adresem nie ma dostępu do upc. Ostatecznie odwołałam wypowiedzenie, na ten sam adres zaczęli dostarczać następnej osobie usługi, palili głupa, że nic nie odwoływałam (mimo że rozmowy mają nagrywane), i sami rozwiązali ze mną umowe (!) Do tej pory nie wiem na jakiej podstawie i dorzucili kare 200zl... każdemu będę odradzać tych cwaniaków.
    ZaletyNie ma
    WadyNie mam tyle czasu, żeby wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ann / 2024-09-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet beznadziejny więcej nue działał niż działał. Słaba jakość
  • ~ANNA / 2016-11-10 19:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Co chwile jakieś usterki i brak połączenia z internetem. Nie polecam. Zmieniam firmę.
  • ~Anna / 2018-07-26 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona UPC nie działa praktycznie nigdy, płatności dokonuje się po 15 minut, strona cały czas się zwiesza, czasami wyświetla się komunikat o pomyślnym zrealizowaniu transakcji podczas gdy w rzeczywistości transakcja nie przebiegła tak jak trzeba. Obsługa telefoniczna jest zazwyczaj miła chociaż na połączenie czeka się długo, natomiast panowie przychodzący wymienić stary router na jeszcze starszy są albo niekompetentni albo niemili. Firma zdecydowanie nie jest godna polecenia więc jeśli tylko ma się alternatywę, proponuję z niej skorzystać
    Zaletybrak, ewentualnie brak alternaty chociaż ciężko to uznać za zaletę firmy
    MiejscowośćKraków
  • ~Anna / 2018-11-22 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsluga klienta pozostawia wiele do zyczenia!!!!! Jak to mozliwe ze co 2 dzień jest w mojej okolicy awaria i nie mam dostepu do internetu ani telewizjii srednio okolo 4 godziny??? TO KPINY JAKIES!!! CZEKAM AZ UMOWA SIE SKONCZY I ZMIENIAM DOSTAWCE DEFINITYWNIE!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anna / 2018-11-22 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasze uslugi co raz bardziej zawodzą!!! A wasi technicy nie umieja naprawić awarii do konca bo co drugi dzien dzieje sie to samo w rejonie Katowc!!!! JAK MOZNA!! Moze czas domagac zwroru pieniędzy za czas awarii i braku internetu!!!!!!!
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017