Z szybszym interenetem wiązało się wymiana modemu na Sagem (nie polecam nikomu) oraz lepsza jakość obrazu jaką jest 4k . Nie dajcie się wmanewrować , konsultanci was namawiają wiedząc, że to totalnie niedopracowany chłam - to jeden wielki bufor , tv potrafi mi zacinać 30 x na minutę, wywalia mnie ze wszystkich urządzeń podłaczonych wi fi. miesiącami walczyłam z reklamacją tego g... w końcu uznali mi reklamację (po 30 mejlach i setkach telefonów) za zasadną, wróciłam to znaczy chcę wrócić do starych ustawień które nigdy mnie nie zawodziły, umówili mni technika w piątek (między 19-21) który ma przyjść i podłączyć nowy/stary modem. Rano mi odceieli syngnał tv a Technik i tak się nie pojawił / , infolinia w sobotę nie działa, napisłam e mialia. Trudno, odpuściłam przeczekałam weekend. w poniadziałek dzwonię umawiają mi termin na wtorek. We wtorek dzwonię upewniam się czy technik przyjdzie a konsultantka mi mówi że będzie technik ale w czwartek (13.00.-15.00) który jest dla mnie niedpouszczalny gdyż pracuję do 16.00 . Więc łaskawie pani mnie umawia na piątek 17-19) Pytam czemu nie odpowiadają na emila odnośnie NIE przyjścia w zeszły piątek technika. Odpowiedz : odpowiedz na e miala do 30 dni. ta firma jest tak zjeb...ana że cisną mi się tylko brzydkie wyrazy na usta. Ciagle nie mam sygnału - tv, w piatek to bedzie tydzień
Zaletybrak zalet
Wadywszystko
MiejscowośćWrocław