Pragnę uprzedzić przede wszystkim nowych klientów UPC TVK w przypadku przedłużania, lub zawierania nowych umów na przyszłość przez telefon, ponieważ po za wiedzą klienta wciskane są do umowy usługi o których mowy, wzmianki nie było w trakcie rozmowy klienta z osobą która dzwoniła z TVK UPC. Piszę to na przykładzie moim, gdzie (dobrze, że sprawdziłem dokładnie przed potwierdzeniem umowy przesłanej na email) dodano mi do umowy bez mojej wiedzy, zgody usługę telefon stacjonarny a za razem nie zwiększono mi szybkości internetu przewidzianej dla mojego abonamentu, gdzie powinienem mieć szybkość zwiększoną do 500 Mb/s pobierania w abonamencie w zamian tego dano mi na umowie 300 Mb/s. Największą groteską, wręcz czarną komedią w wykonaniu przez TVK UPC jest to, że klient ma sam sprzątać bejzel zrobiony przez pracowników UPC, precyzyjniej, przez TVK UPC, bo to przecież pracownicy wykonują polecenia pracodawcy.ZaletyDobrej jakości obraz TV
WadyBrak możliwości sortowania kanałów telewizyjnych przez abonenta.
Niższa prędkość internetu, do tej pory miałem mieć 120 Mb/s, było w okolicach 94 Mb/s.
Kiepska obsługa na infolinii.
MiejscowośćRzeszów