Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2018-11-13 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Z UPC już kilka razy umowę podpisywałem i kilka (4) razy umowę rozwiązywałem. Zawsze ta sama historia. Na początku problemy z łączem, przy zgłaszaniu tych problemów proponują wizytę technika, przy czym zaznaczają, że jeśli technik nie stwierdzi problemów, to opłatę ponosi klient. Oczywiście od momenty zgłoszenia problemy ustają, więc pewnie co mniej biegła osoba da się naciągnąć. Przy rozwiązywaniu umowy, usługi cudownie się aktywują i dezaktywują kilkukrotnie za każdym razem naliczając opłatę aktywacyjną, o której dowiadujesz się dopiero od firmy windykacyjnej współpracującej z UPC (za pierwszym razem - przy kolejnych byłem już bardziej czujny). Oczywiście wszelkie takie kwestie sporne można rozwiązać wyłącznie listowanie (sic!) albo infolinią. Nikt nigdy nie odebrał ode mnie na infolinii UPC, połączenie potrafiło trwać 2-3 godziny bez odzewu. Praktyki jakie uprawia UPC powinny być karane...
    Dodatkowo, posiadają jedną z najgorzej funkcjonujących stron internetowych. Ciągle problemy z logowaniem, kilkunastominutowe wczytywanie nawet najdrobniejszych sekcji strony...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2018-11-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam korzystam z UPC drugi rok z czego czwarty miesiąc nie mam telewizji gdyż nie potrafią naprawić usterki która zaś zaszkodziła mi sprzęt podłączony do ich dekodera. Z dniem dzisiejszym padł również internet. Oczywiście UPC odwraca kota ogonem i gra na zwłokę jeśli macie wybór innego operatora to nawet się nie zastanawiać. UPC to porażka, strata nerwów i pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią naprawić własnej instalacji i z ganiają wszystko na swoich klientów kiedy problem leży po ich stronie.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~adam / 2019-02-08 15:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Serwis to porażka. Panowie są przemądrzali. Zmieniono mi hasło do wf nie informując. Po kolejnym zgłoszeniu przyszedł serwisant i zidentyfikował problem(hasło). Na moją prośbę, żeby przywrócić poprzednie powiedział "nie da się". Kiedy poinformowałam, że się da .....też nie zmienił. Mój problem polega na tym, że mam sprzęt, który mogę wyrzucić, gdyż hasła nie da się w nim zmienić z powodu wady wyświetlacza. Korzystam z Usług UPC od wielu lat. Wiem że internet jest niestabilny (radio gaśnie). Nigdy nie zgłaszałam tego problemu, bo w końcu sygnał wracał, ale za kwotę ponad 140 zł wolałabym być traktowana jak klient a nie petent.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2019-05-27 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym 1 gwiazdke, gdyby to było możliwe. Od marca nie mam internetu, za który place. Mam za to 1Mbps zamiast 433 Zielona Góra
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Jakosc(a raczej jej brak)
    Brak jakichkolwiek informacji
    MiejscowośćZielona góra
  • ~Adam / 2019-06-09 12:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Długie oczekiwanie na konsultanta. Jako długoletni klient spodziewałbym się promocji.
    ZaletyB.dobra obsługa klienta
    Wadyoczekiwanie na konsultanta częste zmiany kanałów
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Adam / 2019-09-16 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Je*ane g*wno, nie polecam. Infolinia nie odbiera przez co najmniej 30 minut. Internet nie działa. Ciągle próbują dołożyć jakieś opłaty dodatkowe. Montażyści też porażka, 2 tygodnie oczekiwania na założenia kabla.
    Zaletybrak
    WadyCiężko opisać wady, bo po 1 dniu przestał działać :)
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adam / 2019-11-22 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Jakość łącza do dupy. Zrywa co chwilę
    ZaletyZero
    WadySame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adam / 2020-02-03 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam aż zakończy się umowa. Zerwanie to kara ponad 3 tys. Kanały TV powtarzające się, praktycznie każdy. Nawet likwidują kanały nie informujac a cena- no cóż. Za prad co drugi miesiąc place 130 zł im to samo co miesiąc. Badziew i wodorosty. Jak ktoś lubi być oszukiwany to polecam skorzystać z ich usług.
    ZaletyZadne
    WadyOgrom
    MiejscowośćZabrze
  • ~Adam / 2020-02-08 01:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Pragnę uprzedzić przede wszystkim nowych klientów UPC TVK w przypadku przedłużania, lub zawierania nowych umów na przyszłość przez telefon, ponieważ po za wiedzą klienta wciskane są do umowy usługi o których mowy, wzmianki nie było w trakcie rozmowy klienta z osobą która dzwoniła z TVK UPC. Piszę to na przykładzie moim, gdzie (dobrze, że sprawdziłem dokładnie przed potwierdzeniem umowy przesłanej na email) dodano mi do umowy bez mojej wiedzy, zgody usługę telefon stacjonarny a za razem nie zwiększono mi szybkości internetu przewidzianej dla mojego abonamentu, gdzie powinienem mieć szybkość zwiększoną do 500 Mb/s pobierania w abonamencie w zamian tego dano mi na umowie 300 Mb/s. Największą groteską, wręcz czarną komedią w wykonaniu przez TVK UPC jest to, że klient ma sam sprzątać bejzel zrobiony przez pracowników UPC, precyzyjniej, przez TVK UPC, bo to przecież pracownicy wykonują polecenia pracodawcy.
    ZaletyDobrej jakości obraz TV
    WadyBrak możliwości sortowania kanałów telewizyjnych przez abonenta.
    Niższa prędkość internetu, do tej pory miałem mieć 120 Mb/s, było w okolicach 94 Mb/s.
    Kiepska obsługa na infolinii.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Adam / 2020-02-10 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 5 dni nie działają żadne usługi a termin naprawy jest codziennie przesuwany o kolejną dobę. Podobno został uszkodzony światłowód w Studzienice ale Netią jakoś w 24 godz. usunęła usterkę... żal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-03-21 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie jak się da -miało być tanio ale to tylko podpucha bo po kilku miesiącach zamist 60 zł zaczęli liczyć po 90 bo promocja się skończyła .awaria -brak pomocy od tygodnia ..infolinia zbywa prośby każe czekać ..czekam końca umowy ..
    ZaletyObiecanki przy podpisywaniu umowy
    WadyCałokształt w/w
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Adam / 2021-03-29 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zamówiony w UPC 19.03 z terminem montażu 29.03 w godz. 19-21. W dniu 29.03 dostałem sms, że montażysta będzie z opóźnieniem. Niestety ok 21 montażysta zadzwonił, że nie dojedzie bo się nie wyrobił. Wszystko ustawiłem, żeby dotrzeć i podpisać umowę, którą miał mieć montażysta. Koszty dojazdu, czas stracony itd. Nawet nie chce mi się pisać dalej. Porażka
    Wadystrata czasu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-08-18 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktoś jest inteligentny ominie tą firmę szerokim łukiem kłamią mam awarie od trzech dni islysze co dzwonie inną godzinę podlonczenia do sieci naprawa narazie trwa trzeci dzień niemam internetu ani telewizji ale pałace teraz dzwonie od dwóch godzin i nie odbierają bo wiedzą kto dzwoni nagrałem wszystkie rozmowy z obsługą klienta zapewniająca że dziś napewno a jutro będzie czwarty dzień dlatego nie polecam tej firmy bo ani usługa ani ani przedstawiciele nie warta zachodu jak klient to frajer który ma płacić i milczeć
  • ~Adam / 2021-09-15 11:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Słaby internet niby światłowodowy i najdroższy pakiet co z tego skoro HBO-Go nie idzie co kilka sekund zacina się i ładuje a obraz tragedia, YouTube niby idzie ale obraz też beznadziejny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-11-30 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, co chwile problem, brak internetu to norma, nikt już nawet pomóc nie może, nic sie nie da zrobic, interneru nir ma i nie ma, i tak godzinami, cho chwile, codziennie, żenada brak slow okropne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2022-07-20 09:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, zalatuj oszustwem i wciskaniem klientom rzeczy na siłę. W moim przypadku: UPC po rozmowie telefonicznej z opiekunem budynku przysłało mi na maila umowę wraz z kompletem opcjonalnych zgód które przyczyniają się do obniżki comiesięcznego rachunku. Żadnych zgód z mojej strony nie było. W celu wywalenia tych zgód z umowy jeszcze przed instalacją skontaktowałem się z pracownikiem UPC, Pani zapewniła, że poinformuje odpowiednią osobę która skontaktuje się ze mną w tej sprawie do czego nie doszło. Przy instalacji monter potwierdził, że mogę sobie tam wykreślić czego nie chcę (dostałem do podpisania gotowy egzemplarz z zaznaczonymi już zgodami). Wykreśliłem zgody, podpisałem a mimo tego po zalogowaniu się na konto UPC do mojego konta nadal są przypisane zgody których nie udzieliłem. Śmierdzi oszustwem i wciskaniem kitu ludziom. Internet działał całkiem spoko ale przez sam fakt wystąpienia takiej sytuacji rezygnuję z usług.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Adam / 2022-07-27 11:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdańsk, Oliwa. Od dwóch lat korzystam z internetu od UPC i szczerze, to najgorszy dostawca z jakiego korzystałem. Pracuję zdalnie z domu i absolutnie nie polecam. Połączenie często zrywane na długi czas. Bardzo często internetu nie ma godzinami żeby wrócić na kilka minut i znowu się rozłączyć.
    Nigdy nie byłem tak niezadowolony z czegoś żeby dodać negatywną opinię w internecie, ale UPC to inny poziom - poziom poniżej każdej krytyki. Uciekam od nich i nigdy nie wrócę gdy tylko skończy się umowa.
    ZaletyComiesięczny odpływ pieniędzy z konta za usługę, której często nie ma.

    Częste rozmowy na infolinii - można nawiązać nowe znajomości.
    WadyZdanie sobie sprawy, że jesteś głupi na tyle żeby podpisać z nimi umowę.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adam / 2022-10-11 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu ze strony UPC czekam już miesiąc na kontakt serwisanta celem przeniesienia gniazdka. Telefony w tej sprawie nic nie wnoszą kontaktu jak nie było tak nie ma.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTychy
  • ~adam / 2023-06-20 14:09
    Ocena: 4.25 / 5
    Również dziwię się tylu złym opiniom. Korzystam z UPC od kilku dobrach lat - działa wszystko jak należy.
    ZaletyUPC
    Wadyzawsze może być taniej
    MiejscowośćTychy
  • ~Adam / 2023-10-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od mniej więcej 2 tygodni - bo od wtedy sprawdzam jedna dziesiąta transferu na kablu. Na czacie 2 krotnie zostałem zbyty informacja ze w mojej okolicy trwają prace a po ich zakończeniu problem się rozwiąże - niestety tak się nie stało.
    Problem dalej jest, a dzisiaj na czacie dostałem zupełnie inna diagnozę "mocno spadł poziom sygnału" ale dlaczego skoro ja u siebie nic nie zmieniałem? Na to pytanie już odpowiedzi nie dostałem. Zaproponowana została wizyta technika ale na pytanie co będzie naprawiał ponownie odmówiono mi odpowiedzi.
    Szkoda tylko ze o planowanych pracach w mojej okolicy (jeśli takowe miały faktycznie miejsce) nikt mnie wczesniej nie poinformował - a jako ze jakość usługi znacząco się zmieniła nikt nie raczył zaproponować jakiejś formy rekompensaty. Ogólnie jestem bardzo zawiedziony zarówno usługa jak i obsługa klienta na czacie. Absolutnie nie polecam - i już na pewno wiem ze to moja ostatnia umowa z UPC.
    Zaletyobecnie jedyna zaleta to ze rachunki przychodzą na czas
    Wadybrak informacji o awariach
    zanizona predkosc internetu na kablu
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017