Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nikier / 2015-01-09 13:28
    ja jestem zadowolony z usług oraz działania internetu, głównie dlatego bo po przejściu z vectry gdzie net generalnie nie działał, połączenie zrywało się co 30 min a jak juz poloczylo to do zamulało. Wiec teraz jestem szczesliwy majac w koncu dobry interent!!
  • ~Nikita / 2014-12-15 08:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie zrezygnowałem z usług upc ponieważ uważałem, że proponowane przez nich ceny są zbyt wysokie. Przenosłem się do gigakablówki od netii. Płacę trzy razy niższy rachunek. Ale gdybym mógł wrócić to zrobiłbym to bez wachania. Internet nie daje nawet 20 % nominalnej przepustowości. W niedzielę wieczorem nie dział wcale. Ruter tv z netii w porównaniu do upc to różnica 10 lat w technologii. Ciagle coś nie działa albo się wiesza. Za rok wracam do upc i trzy razy wyższych rachunków.
    ZaletyDziała
    WadyMają wszystkie wady korporacji
    10 lat ostatnia faktura 230 pln
  • ~okrężna 16 siemianowice slaskie / 2015-05-21 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    tv ok
    a na internet moi kochani to nie można liczyć 50Mb kilka dni i nagle 8-18 Mb max ps: http://www.upc.pl/internet/poznaj-internet-upc/test-predkosci-lacza/?CMP=snb_goo gle_cube_speed&gclid=CKH06fqU08UCFYMewwodlVwAxA
    to ich strona. nie dajcie sie oszukać
    Zaletylipa
    Wadylipa
    12 lat
  • ~onaa / 2015-08-26 00:22
    Ocena: 3.75 / 5
    A ja jestem zadowolona, mam select + internet 120 mb za 55 zł, wszystko działa, nie mam żadnych problemów (GDAŃSK)
    Zaletyszybki internet, zadnych problemów
    Wadyinfolinia ogólne i pracownicy w upc galeria przymorze
    2 lata
  • ~paulina / 2016-01-15 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie internet zamówiłam we wtorek, monter miał być w środę, przyszedł w piątek po 20,sąsiedzi mnie zlinczowali za halasowanie,sam monter zrobił mi dziursko w ścianie i w dodatku nie miał połowy sprzętu. Pani z infolinii miła i kompetentna i tyle niestety zalet.
  • ~piatek / 2014-12-21 19:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet 30 MB wraz z rooterm WiFi od UPC.
    Niestety, rooter WiFi należy natychmiast wymienić, chyba gdyż gubi zasięg nawet jeśli jeśli jesteś kilka metrów of niego. Najlepiej wyłączyć WiFi na rooterze i po kablu podłączyć inny, który działa.
    Dodatkowo internet UPC w mojej lokalizacji jest wątpliwej jakości. Mimo, że teoretycznie szybkie łącze, cały czas zrywa połączenie co w praktyce uniemożliwia korzystanie z serwisów streamingowych, czy korzystanie z VoIP (jak Skype).
    Obsługa klienta też niestety na niskim poziomie.
    Zaletyjest
    Wadybardzo częste przerwy w połączeniu (kilkakrotnie w ciągu godziny, łącznie na około 5 minut)
    2 lata, 50zł
  • ~Piotr / 2016-02-06 10:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam UPC jest niezawodne, mam internet od 2008 roku i tylko 3 razy zdarzyło się mi nie mieć internetu. Cena przed negocjacją jest trochę zawyżona ale można ją zbić.
    ZaletyNiezawodność, szybkość,
    Wadykiepski sprzęt od UPC
    Mój obecny pakiet mam od 2014 roku
  • ~Piotrek / 2016-05-31 07:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Z tego co zauważyłem wszystkie opinie są wystawiane tylko wtedy kiedy pojawi się problem. Mam internet UPC już 4 rok i jeszcze ani razu nie miałem z nim problemu. Obsługa techniczna działa błyskawicznie a sama prędkość został dwukrotnie zwiększana bez dodatkowych opłat.
    ZaletyPrędkość Cena
  • ~RADEK / 2017-09-16 17:26
    Od piątku brak telewizji, internetu, telefonu. Umówiona wizyta z serwisem sobota między 12.00 - 15.00 . Czekam i czekam. Niestety, nikt nie dotarł. Po kolejnym interwencji pan na Infolinii każe mi czekać do poniedziałku. I tak firma UPC zafundowała mi weekend bez telewizji, internetu i telefonu.
    Kalisz
  • ~Rafal / 2017-06-28 23:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Pakiet internet telewiza za 100 zl
    Niby nie tak duzo, ale jakosc tych uslug to tragedia.
    BOK to jakaś parodia. Kabaret przez telefon.

    UPC| Dzwoni w sprawie awari technicznej, wcisnij 1 ...
    JA | 1
    UPC| Dzwonisz w sprawie polsat spot night ... wcisnij, 1 w innej sprawie, wcisnij *
    JA | *
    UPC| Informujemy iż kanały ble ble ble ... 1, w innej sprawie, 2
    JA | 2
    UPC| ble ble ble 1 ... w innej sprawie, 2
    JA | 2

    I tak z 10 pytań o ofertę żeby się połączyć z kosultantem który z pretensjami do Nas (klienta) że jak to nam usługa nie działa.

    ODRADZAM
    ZaletyCena
    WadyBOK
    JAKOSC
    STABILNOSC
    Rydułtowy
  • ~Rafi / 2011-09-16 13:10
    powiem krótku jak się podpisuje umowe to fajnie jak jak się kończy gorzej chodzi o to że do końca umowy zostało 2 miechy już pada net np n necie się nie da siedzieć
  • ~Raist / 2011-09-27 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy ze względu na bardzo złą obsługę klienta i częste oszukiwanie przez ich pracowników.Potrafią również skasować nagrania z twojego dekodera które zbierasz przez rok czasu nie dając żadnej rekompensaty.Firmie nie zależy na utrzymaniu klienta,tylko na pozyskaniu nowego,później jesteś już dla nich nieważny.Serdecznie odradzam
  • ~rik11 / 2016-02-02 11:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie polecam, firma ma w dupie stałych klientów.
    byłem użytkownikiem UPC przez ponad 3 lata płaciłem 66zł co miesiąc za 30mb.
    Pojawiła się oferta od vectry, to samo tylko za 45zł.
    Wiec dzwonię do nich i stawiam sprawę jasno mam taką i taką ofertę ile mi obniżycie za pozostanie u was, pan powiedział o 2 zł.
    Postanowiłem odejść, składam papiery(3 miesiące wypowiedzi jak by nie wiadomo co to by było), pani pyta mnie się o powód. Ja ta sama formułka co wcześniej, powiedziała, że może obniżyć mi o 3zł -_-'
    Efekt jest taki, że przeszedłem do vectry, a paniom które o 21 dzwoniły dzień przed przyjściem technika z vectry podziękowałem i nie życzyłem miłego dnia.

    Smutne jest to, że po przeprowadzce miałem tylko jednego operatora do wyboru.
    ZaletyInernet działa bez zastrzeżeń a i instalatorom nie da się nic zarzucić.
    WadyIm dłużej jesteś ich klijentem tym gorzej cię traktują
    3 lata i 66zł, teraz 56zł i na rok
  • ~Rossoneri / 2017-06-01 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Czytałem od kilku dni wasze opinie, i nie za bardzo mi się chciało wierzyć w to co piszecie, bo mam znajomych co mają UPC, i nie narzekają, ale po dniu dzisiejszym zmieniam zdanie na temat tej firmy, po prostu banda naciągaczy i oszustów. Dodam że miasto to Rzeszów, UPC działa na tym terenie od niedawna. Więc tak:

    Zamawiałem internet z telewizją (pakiet select 120) dnia 26 maja, gdzie cena tego pakietu wynosiła 69 zł na 24 miesiące, montaż tego zestawu miałem na dzień dzisiejszy, między 15:00 a 17:00. 16:56 dzwoni do mnie monter z zastrzeżonego numeru i mówi mi że niestety auto im nawaliło i wszystkie montaże na dziś muszą anulować, no i wiadomo przepraszał i tam takie, no i mi mówi że muszę z biurem się kontaktować aby ustalić nowy termin montażu (tutaj lekkie zaskoczenie, miałem kiedyś internet w multimedia, i zdarzyło się tak akurat że monter się nie wyrobił w dzień umówiony na montaż, więc zadzwonił i umówił się na następny dzień i daną godzinę) no ale dobra, pytam się gościa z kim się kontaktować bo zamawiałem online, to mi mówi że czat albo nr. telefonu z którego jak zadzwoniłem konsultantka mi powiedziała co i jak, bo to tak zrobiłem. Wszedłem na stronę UPC i dałem na czat, tłumaczę pani jaka jest sprawa, to mi piszę żeby od nowa złożyć zamówienie, z informacją że pierwszy montaż nie odbył się ponieważ .... I teraz najlepsze, jak wyżej wspomniałem, pakiet miał kosztować 69 zł, ale jak bym chciał ponownie dziś zamówić i wybrać termin montażu, to cena tego pakietu to już 79 zł, tak jak na stronie głównej UPC. I teraz czy to nie dziwny przypadek że nagle monterom zepsuł się samochód, gdzie pakiet ma już inną cenę ? Co nie chciało im się, czy chcieli mnie naciągnąć na inne koszty ?Dla mnie to jest śmieszne, drogie UPC tak się nie traktuje nowych klientów!!!!! Kto u was wymyślił tę durną politykę, tego że trzeba od nowa składać zamówienie, jak by monter dzwoniąc, nie mógł po prostu zmienić sam terminu na dzień następny i daną godzinę, gdzie tu logika ? Tak się nie traktuje ludzi, którzy są chętni korzystać z waszych usług. Nie polecam UPC, mam już za to do was uraz, bo nie tak się postępuje. Także osobom które czytają te opinie, może nie będziecie mieli takich kosmicznych przypadków, ale zastanówcie się dobrze, czy warto z taką firmą, podpisywać umowę i korzystać z ich usług.
  • ~Rozczarowana / 2016-12-28 18:14
    Ocena: 2.25 / 5

    Jeszcze kilka lat temu UPC było ok. W tej chwili to jakaś porażka. Niestety, nie mając tej świadomości, przedłużyłam umowę w lipcu.

    1. Człowiek, który przyszedł zamontować nowy dekoder nie mógł uruchomić TV, trochę się wkurzyłam (od tamtej pory telewizor włączał się gdy chciał), bo dopóki facet go nie ruszył to działał bez zarzutu chociaż to stary trup. Widocznie coś poruszył i się zepsuło, no trudno tv już jest na śmietniku. Ale nic to - facet był tak przerażony, że prawie płakał i prosił by tego nie zgłaszać bo go zwolnią. Co tam się dzieje, że pracownicy tak się zachowują?

    2. Z wyjątkiem pierwszej faktury przez kolejne miesiące musiałam reklamować abonament, bo ciągle naliczali zbyt wysoki. Zgłaszałam to na infolinii - każdy konsultant zapewniał, że już będzie dobrze, że zapisano, odnotowano, poprawiono i ....lipa! Gdy to nie skutkowało, to odwiedziłam biuro stacjonarne - też niby poprawiono, naliczono właściwie, "odjęto" różnicę.... a i tak kolejna faktura przyszła zbyt wysoka. Do tego dostawałam smsy z windykacji, że zalegam z płatnością na "odjętą" kwotę. Za każdym razem oczywiście musiałam zapłacić więcej z góry, a w kolejnym miesiącu miano uwzględnić różnicę. Nic z tego, nigdy nie otrzymałam zwrotu za nadpłacony abonament. Już nie chce mi się użerać. Ostatnio usłyszałam, że miałam niby włączony inny pakiet i to dlatego. Ale to przecież nie moja wina!!! Umowę podpisałam na co innego - to nie klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych w ich systemie.
    Po 4 miesiącach wreszcie przyszła faktura opiewająca na kwotę zgodną z ustaleniami.

    3. Internet: do końca poprzedniej umowy działał bez najmniejszego zarzutu - chociaż był słabszy. Teraz działa już tylko gdy chce. Są dni, że zrywa co 10-15 minut.

    4.Horizon Go: pomijam fakt, że nie można oglądać wszystkich kanałów z pakietu (bo podobno umowy licencyjne zbyt wysokie itp.), ale też można osiwieć jeśli chodzi o ciągłość emisji.
    W niektóre dni można oglądać 24 godziny bez przerwy, w inne działa tylko przez kilka godzin (a potem ciągle trzeba restartować), a już następnego dnia nie odbiera żaden kanał.

    Ogólnie nie polecam tego usługodawcy:

    -brak kompetencji u pracowników infolinii (a wiem o czym mówię bo kilka lat pracowałam w call-center)
    -brak skuteczności działu reklamacji
    -wadliwie działające usługi (klient płaci za pełen produkt, a go nie otrzymuje)

    Chaos, chaos................chaos !!!


    Zaletytylko telewizja
    WadyInternet, HorizonGo, BOK
  • ~sidzior / 2016-10-19 15:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość średnia czasem zrywa ale ogółem jest ok/ obsługa żenada , jeśli jesteś abonentem to potraktują cię gorzej jak nowego, o ile się dodzwonisz/ drrrooogo
    Oś Wandy sam internet
  • ~solo / 2014-06-19 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przez ładnych parę lat byłem abonentem sieci ASTER i nie miałem żadnych problemów, gdy firma przejęło UPC wtedy zaczęły się schody ale było jeszcze w miarę, problemy zaczęły się dopiero gdy zmieniałem mieszkanie i chciałem przenieść usługi pod nowy adres, wtedy usłyszałem że firma UPC nie świadczy pod tym adresem usług, więc poprosiłem o rozwiązanie umowy, owszem UPC rozwiązało ze mną umowę ale jednocześnie oświadczyło że nie dotrzymałem warunków umowy i będzie naliczona kara. Do czasu otrzymania odpowiedzi z UPC płaciłem rachunki i nawet zwrócili mi nadpłatę jednakże po upływie 2 miesięcy otrzymałem sms że nie zapłaciłem kary związanej z rozwiązaniem umowy nic nie dały moje pisma i telefony, pani z siedziby w UPC była takk dobrze zorientowana że dziecko w przedszkolu lepiej wie jak i co. Moja noga nie powstanie nigdy więcej w żadnym salonie. podpisałem umowę z inną firmą o świadczeniu usług typu telewizja, internet telefon i w umowie mam jasno że w przypadku przeniesienia usług pod inny adres a firma nie będzie mogła zagwarantować tam usług umowa zostaje rozwiązana bez ŻADNYCH SANKCJI.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNiefachowa obsługa w salonach UPC ( OPRÓCZ SALONU NA JP II w Warszawie), na infolini mało kompetentne osoby, itak dalej można wymieniać
    miałem przez 2 lata, za 160
  • ~theartur / 2017-06-07 18:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Robią sobie z ludzi jaja!! Najpierw wysłali mi umowę na maila, później mówią że popelnili bład i nie mogą mi tej usługi włączyć. A czy to był mój błąd? Następnie konsultant swoim "słodkim pierdzeniem" namówił mnie na inną ofertę w podobnej cenie. Niestety "zapomniał" dodać że tym razem mam mieć okrojony pakiet telewizji i dekoder bez nagrywarki! Kontakt z infolinią jeśli chce się coś kupić jest wzorowy, ale jeśli chcesz coś reklamować czy zgłosić nieścisłośc jest top już droga przez męki!! Nie sądziłem, że w tak wielkiej firmie może być taki burdel! NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, dla nich nie jesteś czlowiekiem tylko numerem w systemie. Totalny chaos
    zamowilem przez internet po 3 dniach braku kontaktu ze strony UPC wypowiedzialem umowę
  • ~Tomasz / 2016-05-02 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w dostawie internetu na porządku dziennym. Ciągłe problemy od strony dostawcy. brak szybkiego i działającego kontaktu. Mniejsze wartości przesyłu niż podawane były w ofercie. Cena względem dawanych usług jest zbyt wysoka. Takiego rodzaju żałosna usługa powinna być jedynie darmowa!
    ZaletyBrak
    WadySame wady, nie sposób wypisać.
  • ~Tomek / 2016-06-01 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu w Polsce! Przez infolinię nic nie załatwisz jak nie masz nr klienta z umowy, koszmar! naliczą bezpodstawne kary a później tłumaczą się że błędy systemowe. Że taka firma w dzisiejszych czasach tak się rozwija , zagadka.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    28 mieisęcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017