strona 27 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~meh / 2015-09-03 01:15
Odnowiłem umowę z UPC na internet, bo niestety nie ma u mnie żadnego innego dostawcy... Jak przeklinałem UPC tak dalej będę przeklinać, bo dalej jest poniżej miernego to czym jest ten internet. A co UPC na to? No nic, bo zawsze jest 'postaramy się naprawić ten problem'. -
-
~miro / 2015-01-09 20:58
Resety co godzinę. brak stabilności połączenia internetowego,kontakt z dostawcą to prawdziwa żenada. Odradzam. Zaletyszybkość - jak już jestWadyprzerwania w dostępie do sieci03/2013 odnowiona umowa [ ostatni raz ] -
~Monika / 2016-05-01 11:44
UPC obiecuje szybki i niezawodny internet... W rzeczywistości nie ma tygodnia w którym coś by się u nich nie psuło. Obsługa twierdzi że to problem z ruterem ale połączenie z nim jest dobre. Wciskają ludziom kity i tłumaczą się awarią. Gdyby je zliczyć wypada jakieś 3 przerwy w dostawie internetu miesięcznie. Oczywiście trzeba za nie zapłacić tak jakby internet był normalnie. Nie wspominam już o szybkości i zasięgu, które mocno kuleją. -
~natalia / 2017-07-05 11:23
Jedno słowo może tylko opisać jakość usług UPC. ŻENUJĄCY.
Jakość odbioru pozostawia wiele do życzenia - oglądając Tv, często jest problem z sygnałem na niektórych kanałach, deklarowana prędkość internetu znacznie różni się od tej proponowanej w umowie. Na dodatek czas oczekiwania na rozmowę jest OKROPNIE długi, oczywiście przełączają Ciebie od pracownika do pracowika. Właśnie skońćzyłam taką rozmowę po 30 minutach!!! Rozmawiałam z 4 innymi osobami, aby dojść do sedna. Dodatkowo, kiedy końćzyła mi sie umowa dostałam telefonicznie bardzo fajną propozycję - gdzie przez kilka m-cy miałam mieć HBo za darmo, natomiast później okazało się, ze figa z makiem, w moim przypadku jednak się nie da! Oczywiście pisałam odwołania i domagałam się odsłuchu rozmowy z obsługą klienta, ale oczywiście na próżno. Żadna reklamacja nie została uznana. Gdyby nie fakt, że w moim bloku są jedynymi dostawcami w ŻYCIU bym z nich nie korzystała!!!!! NIE POLECAM NIKOMU KTO MA WYBÓR!!!ZaletyBRAK!!!Wadynieprofesjonalna obsługa, bardzo długi czas aby się skontaktować, słaba jakość usług, wysokie ceny, naciąganie n nieprawdziwe oferty -
~Nefretari93 / 2015-11-13 20:43
Nikomu nigdy nie polecę UPC. Routery mają takie, że w mieszkaniu 52 m2 internet nie dochodzi do drugiego pokoju,a w pokoju, w którym znajduje się router jest bardzo słaby. W mieszkaniu obok (61 m2) mają Netie i internet działa nawet na balkonie. Dzwoniłam do nich chyba z 20 razy, za każdym razem mówią żeby zmienić kanał co oczywiście nic nie daje... Twierdzą, że to nie wina routera, ale gdy pytam co mi doradzą to doradzają aby kupić sobie repeater albo ROUTER... Ponad to technik wprowadził mnie w błąd, bo powiedział, że nie mogę wypowiedzieć umowy kiedy obowiązywał mnie jeszcze okres 14 dni... Nie jestem pewna czy to kwestia ich niekompetencji czy chęci utrzymania klienta za wszelką cenę, tak czy inaczej nie jestem w stanie powiedzieć o nich ani jednego dobrego słowa. ZDECYDOWANIE ODRADZAM ! Zaletybrak brak brak brak....Wadyniedziałające wi-fi, niekompetetni pracownicy, brak szacunku dla klientamiesiąc, rzekomo120 mb/s za 60 zł miesięcznie -
~nick / 2016-12-10 19:27
Kompletne nieporozumienie! Horizon to najgorsza padaka na rynku ostrzegam. Obsługa bez szacunku i lekceważąca!
Ostatnia umowa z tymi ludźmi.ZaletybrakWadywszystko -
~Nie ważne / 2014-11-14 21:51
Nie ma co się rozpisywać internet zamiast 60mb/s nie przekracza 3mb/s nigdy więcej nigdy mniej od ponad 6 miesięcy 0 jakiegokolwiek zainteresowania. ZaletyBrakWadyDużo by wymieniaćprawie 3 lata 115zl/m -
~nieznajomy / 2015-06-06 08:34
Firma dno. ZaletybrakWadyCiągłe zaniki internetu, technicy kiepscy.. -
-
~Obywatel Nikt / 2011-06-24 13:55
Witam wszystkich
Mam 6 lat doświadczenia z UPC i NIE POLECAM !!!!
Uwazajcie gdy będziecie zamawiali usługi przez telefon. Powiedzą Wam co chcecie usłyszeć. Jak to zareklamujecie to się dowiecie że musieliście ich źle zrozumieć a tak wogóle to jesteście jacyś dziwni bo wszyscy ich chwalą za to co Wy ich krytykujecie.
Czekam jeszcze ostatnie 20 miesiące i wywale ich z domu. Już naprawdę wole zapłacić innym więcej za coś gorszego, ale nie mieć z już UPC nic wspólnego.
Pewnie będzię mie czekała droga przez mękę z wypowiedzeniem umowy, bo liczę się z tym że wpędzą mnie jakiś kuczek prawny, który będzie mi kazał płacić im jeszcze ileś miesięcy bo za późno lub za wcześnie wypowiedziałem umowę.
pozdrawiamZaletyniezawodnośćWadyObsługa klienta. Żyjesz po to by być ich klientem.6 lat -
~Oszust / 2014-12-30 13:52
Internet chu... Co pochwilę się resetuje -
~Patrycja / 2017-04-08 13:52
Jestem klientem od kilku lat. Nigdy nie było większych problemów z internetem, ale od paru tygodni jest dużo wolniejszy, a od ok. tygodnia już dwa razy są przerwy na ok. 24h. Jeśli coś firma z tym nie zrobi, to będę zmuszona zrezygnować z usług... WadyDługie przerwy w dostawie internetu, zrywa połączenie -
~Patryk / 2012-04-08 15:19
Internet jest dobry ale ciągle jakieś awarie, wyłączają mi go na 10-30minut a kiedyś nawet 3 godziny! Rozumiem awarie ale przez cały rok!?!?! -
~paweł / 2016-12-13 17:20
Do telewizji nie mam zastrzezen ale internet to padaka mam niby 120m/s a na testach wychodzi od 15-40m/s zalezy od dnia.Jak nic sie nie poprawi zrywam umowę. -
~Paweł Jaroszewski / 2016-10-04 17:30
Witam,
w ostatnim czasie UPC odnośnie internetu pozostawia wiele do życzenia a na tym bazowali.
Nie ma kontaktu z operatorem i pada internet nawet w tygodniu kołoo 16-tej!!!
Potrzebującc mieć ciągły dostęp do szybkiego łącza jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony- wku...
Patrząc na te nowe reklamy to wg mnie naciąganie klienta na nowy rou...!!!WadyWad jest ostatnio więcej niż zalet4 lata -
~PAWEŁ Z LUBLINA / 2014-10-14 16:25
Oszuści i olewają klienta
Było 3 "fachowców"który jeden z nich założył dekoder
i działa ok ale router jest do kitu. Na umowie pisze 30 Mbs bez limitu a jest 3.40 Mbs a czasami 1.69 Mbs porażka !!!
NIE POLECAMZaletybrakWadysłaby internet i niemiła obsługaposiada go 2 miesiące i kosztuje 70 -
~Piotr / 2010-10-13 10:13
Obsługa klienta żenada
Przysyłają przedstawiciela który opowiada bajki a wynikiem tego jest o 100 zł większy abonamen
Za błędy swoich przedstawicieli (monterów) przysyłają kary np za nie zadanie urządzeń które zabrał ich monter
Internet, telewizja, telefon zostają wyłączone na cały dzień a UPC nie wysyła żadnej informacji na ten temat dowiadujesz się o tym dopiero w momencie jak dzwonisz na infolinie
Ich księgowość chyba kompletnie nie współpracuje z przedstawicielami gdyż wystawia faktury niezgodne z umową a co najgorsze aby wyjśnić sprawę poświęcić trzeba kilka miesięcy (rozmowy tel. na własny koszt, maile itd.) w konsekwencji czego po kilku miesiącach sprawa jest wyjaśniona lecz między czasie dostajesz maile że nie płacisz rachunku i odcinają ci cały pakiet (oczywiście błąd leży po stronie UPC)
JEŻELI MACIE MOŻLIWOŚĆ WYBORU INNEGO OPERATORA TO NIE ZASTANAWIAJCIE SIĘ GDYŻ Z UPC BĘDZIECIE MIELI TYLKO PROBLEMY
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO OPERATORAZaletyBRAKWadyobsługa klienta, częsty brak łącza, wyjaśnienie nieprawidłowości trwa kilka miesięcy w miesięcy (odcinają cały pakiet), załatwienie jakiejkolwiek sprawy absorbuje bardzo dużo czasu, nie szanują swoich stałych klientów,4 -
-
~Rafał / 2017-05-05 12:33
UPC sprzedaje nieistniejące prędkości internetu. 250mb/s fajnie brzmi ale w rzeczywistości ta opcja nie osiąga nawet 150mb/s. Wizyty serwsantów nic nie dają,widzą problem i każą czekać... Rachunki wysyłają ale obniżenie ich graniczy z cudem. Panie w punktach obsługi klienta są niedecyzyjne więc szkoda na nie czasu zostaje rzecznik spraw konsumenta... Nie polecam ZaletyBrakWadyJak wyżejBytom -
~Reason / 2016-02-08 17:13
Zakupiłem internet w grudniu 2015 roku, 120Mb na umowie bezterminowej. Jestem bardzo zadowolony, ping w grach jest zadowalający (13 pingu na polskim serwerze CS:GO), prędkość internetu nie spadła na speedtestach poniżej 115Mb i 9,5Mb uploadu. Nie rozumiem wszystkich opinii negatywnych na tej stronie - bierze się to prawdopodobnie z braku pojęcia o sprzęcie sieciowym i komputerowym. Inną kwestią jest obsługa w UPC... Nie jest tragicznie, ale często oddziały tam nie wiedzą o swoich uprawnieniach co może rodzić problemy. Na razie wszystko jest załatwione i nie było problemów - trzeba było tylko wykonywać kilka telefonów i e-maili. ZaletySzybkość inernetu, niezawodność, cena.WadyObsługa.3 miesiące, 59 złotych na miesiąc + opłata instalacyjna 50 złotych. -
~Robert / 2016-10-24 12:06
Jestem użytkownikiem tv telefon internet od samego początku UPC w Krakowie i zawsze chwaliłem niestety obecnie od około pół roku totalna kompromitacja internetu , ciągłe zrywki , spadek transferu . Serwis wymienił router i dalej nic . Ogólnie rzecz biorąc zmierza to w złym kierunku i nad następną umową mocno się zastanowię . Miejsce Kraków Mistrzejowice. ZaletyTv jest OK ale na Mediabox.WadyCoraz gorszy zrywający się internet 250Mb . Serwis wymienia router i nic . -
~Sfrustrowany klient / 2014-12-12 18:56
Niestety dodzwonić się do biura obsługi klienta graniczy z cudem. Poza tym Panie na infolinii czasem zatajają pewne fakty, warto dokładnie się dopytywać co się podpisuje.
Co do samego internetu nie narzekam, czasem ma spadki szybkości, ale ogólnie jest ok. Aczkolwiek słyszałem od znajomych, którzy mieszkają w kamienicach w Krakowie, że nieraz dopiero po tygodniu, dwóch od zgłoszenia niedziałającego internetu ktoś przychodził i to naprawiał. A jak rozmawiałem ze znajomym serwisantem UPC od takich spraw to opowiadał, że po prostu nikomu się w tym czasie nie chce tego robić i przerzucają się nawzajem zgłoszeniami.ZaletyStabilny, dość szybki internetWadyNie można dodzwonić się na infolinię
strona 27 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »