strona 25 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~beznadziejnie wolny internet,wciąż się / 2017-04-09 19:35
Praca jakakolwiek w internecie to droga przez....zasieki,oczaekiwanie,błędy otwarcia strony albo komunikat spróbuj póżniej itp.itd
-
-
~były klient / 2016-11-01 00:04
Internet psuł się średnio raz w tygodniu, a na infolinii zero chęci do pomocy, potem nie chcieli zerwać umowy, aż w końcu po pół roku mi się udało i przenioslem sie do neti, nie psuje sie i wyszlo taniej z telewizja -
~CHris / 2016-10-12 20:28
Syf, kiła i mogiła. Prędkość wysoka, ale ciągle skoki, kontakt z obsługą na przyzwoitym poziomie natomiast cena i niezawodność dramat. -
~Czytacz / 2016-04-29 16:29
Jako stały klient UPC od lat ok 7, mogę się podzielić uczciwą opinią nt usługi internetu, na terenie Zabrze. Przechodziłem przez wszystkie chyba prędkości dla klienta od 25Mbps do 120 Mbps. Przy 120-ce nie było najgorzej, choć czasami zdarzał się zaniżony transfer.Przerwy w dostawie internetu - incydentalne, więc to na plus. Natomiast ostatnio coś mnie podkusiło na szybszy internet - 250 Mbps. Traktowałem to jako fanaberię, gdyż płaciłem 84 zł na 120Mbps (umowa na czas nieokreślony). Pierwsza próba to przejście na 250 Mbps. Nie da się. Musiałbym wypowiedzieć umowę, ktoś z domowników wziąć na siebie i po 3 miesiącach przepisać na mnie ponownie. Po długich negocjacjach uzyskałem 250Mbps po extra konkurencyjnej cenie. Problem zaczął się po kilku dniach, kiedy prędkość łącza oscylowała ok 70-80 Mbps a w porywach do 180. Bardzo niestabilne łącze. Problem zgłaszany wielokrotnie, nikt nie rozwiązał (konsultant biedak siedział 3 h i zbierał dane prze MTG). Dodatkowy problem, na który muszę uczulić to fakt, że pobieranie per IP pliku np. z ftp.task.gda.pl (obraz debiana) leci z prędkością ok 3,2 MBps (ok 25 Mbps, czyli 10% pasma łącza) !!! JAJA. Na starej 120 Mbps działało normalnie. Teraz to jakiś skandal!! Dla dowcipu przy techniku, połączyłem laptopa przez internet z komórki i miałem na samym początku 4 MB/s !!!!! Dla przypomnienia na łączy 250 Mbps było to 3,2 po kilku minutowym "rozbujaniu" się łącza. Jeśli UPC ma wprowadzać 600 Mbps to radzę się 5 lat zastanowić nad przesiadką. Zalety- mała zawodność (brak łączności)Wady- niskie prędkości per IP (ok 3-10 MB/s) na łączu 250 Mbps (!!!!0 - niekompetentne działanie działu utrzymania usług IT / sieciowcy - ok 2 tyg. i NIC (!) - wolałbym płacić 84 dalej i mieć poprednie łączei i pobierać debiana 12 MB/ps a nie 4 razy wolniej, na 2x szybszym łączu !!!! - kreatywna informatyka ws pasma łącza dla usera (!!)7 lat, do 84, obecnie 51 (negocjowałem mocno) -
~danuta / 2016-07-11 11:46
Korzystam z tej tv od lat chyba 15 -tu, ostatnim razem dając mi mozliwość obejrzenia filmów za darmo podstępnie przedłużyli mi umowe o 2 lata / w czasie trwania poprzedniej/. Mam 2 telewizory ale ooczywiście w jednym jest tv analogowa i dzisiaj tj. 11 lipca okazało sie,że zabrali mi masę kanałów a dali więcej z tv państwowej i oczywiście trwam. Jestem wściekła bo komunikat podaje,że zmniejsza ilość kanałów do 30-tu a nie ,że zmienia programy. Dotrwam do końca tej umowy jakoś ale nigdy w życiu nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Oceniam UPC bardzo negatywnie bo bez słowa wyjaśnienia i przepraszam manipuluje umową jak chce. Zaletyna dzien dzisiejszy żadnychWadybrak szacunku dla stałych klientów -
~djwisna / 2012-07-11 18:22
kto ma problemy to ma. ja ich nie mam chyba że router nawala, co żadko sie zdaża. Ja wykupiłem sobie pakiet 3w1 płace 100zł i internet miałem 10mb/s z czego podzielić przez 8 i wychodzi prędkość żeczywista!!! czyli 1,25mb/s. po jakimś czasie zwiększyli do 15mb/s a teraz mam prawie 30mb/s w tej samej cenie!!! Zaletybez avaryjność, prędkość, pingWadynarazie nie zauważyłemod 20.12.2011r 100zł w pakiecie 3w1 -
~Dominik / 2017-06-06 13:50
Internet po dwóch latach, przestał funkcjonować normalnie. Ciągłe spadki prędkości, zrywanie połączenia(3 km od centrum Wrocławia). Najgorsza jest jednak polityka firmy, która nie przewiduje zmiany abonamentu na niższy. Wadyobsługa klienta, prędkość i jakość połączenia -
~eben / 2017-09-29 17:13
Kończy mi się umowa. Dzwonię, pytam, czy dostane jakiś rabat. Gość proponuję mi obniżkę abonamentu o 30 zł + internet 100 mb + Eleven Sports. Powiedziałem, że się zastanowię i proszę o telefon za kilka dni. Po 2 dniach ponownie zadzwoniłem - odebrała panienka. W dość arogancki sposób poinformowała mnie, że to, co oferował kolega to była promocja, a teraz mogę dostać rabat 20 zł, o Eleven mogę zapomnieć. Pytam więc, czy gdyby kolega zadzwonił i powiedział, że tamte ustalenia nieważne to nie byłoby ośmieszenie tej firmy i złamanie podstawowych zasad handlowych? Pacta sum survanta, pani Siemiątkowska (czy jakoś tak). ZaletyNie dostrzegam.WadyDenerwująco długie oczekiwanie na konsultanta. -
-
~esekr / 2012-07-26 17:28
Na polaczenie z konsultantem czeka sie srednio 20 minut przechodzac przez liczne wstukiwanie numerkow, aby w koncu dowiedziec sie ze i tak nikt z Toba nie porozmawia. W siedzibie siadza sobie przy biurkach i graja w sapera, a na obsluge czeka sie jescze dluzej. Dopchawszy sie w koncu do rozmowy dowiadujesz sie, ze bez umowy, kserokopii chrztu i udokumentowanego nr buta z pieczatkami nic nie zalatwisz i trzeba isc po to do domu. ZaletycenaWadyObsługa jest g**** warta2 Miesiące -
~flower / 2013-11-14 13:59
Akurat przechodzac do upc w zeszlym roku nie zaluje ze tak postapilem odchodzac z vectry:)wole placic podobne pieniedzy za cos konretnego. jak juz i tak rachunki nie są male to chociaz mam staly niezrywający sie internet i dobrej jakości HD kanały. a jak ktos mial astera i upc i woli astera... za nic w swiecie. -
~Gizmond90 / 2017-07-23 13:29
Mieszkam na Zaaranżowanym na mieszkanie strychu kamienicy we Wrocławiu , ze wzgledu , że nie miałem kablowego połączenia korzystałem wczesniej z LTE firmy reklamującej sie jako "najlepszy dostawca". oczywiscie okazało sie to nic nie wartym smieciem. Internet działał jedynie kolo godziny 23.... od 12- 23 mogłęm tylko pomarzyć o przynajmniej płynnym ładowaniu sie Google
Zacząłem szukać alternatywnych dostawców 1 wybór NETIA - ok ok pociągniemy , ale nie wiecej niz 1mb/s... podziękowałem biorąc pod uwage ze miałbym płacic 49 zł
2 wybór UPC , Przez telefon pan doradca gwarantował mi minimum 60% predkosci. pomyslalem 260 mb x 0,6 = 156 mb... ok biorę ! Najwyżej zrezygnuje w ciągu 14 dni.
Na nastepny dzień przyjechał pan monter ( cud chłopak - znał sie na rzeczy ) w niecałe 30 minut pociągnął ( w pojedynke ) kabel z 2 pieter niżej i dociągnął jakoś do mojego mieszkania pieknie chowając kable ktore w żaden sposób nie psują mojego " feng-shui"
Wziął sie za konfiguracje , troche mu to zajeło ale jak mówił " chce wyciągnąć z tego jak najwiecej " i po jakis kolejnych 30 minutach podpisalismy umowe i pan sie pożegnał.
Zacząłem testować wifi około 80 mb ... wyczytałem w netu , ze to normalka ze po kablu powinno być max. Niezrazony kupiłem kabla i robiąc dokładnie tak jak pan monter pieknie pociągnąłem do wszystkich domowych sprzętów.
I tak :
PC 260mb/s upload 20/s
Telewizor 260mb/s upload 20/s
Konsola 260 mb/s upload 20/s
Laptop odciążony przez kable ciągnie coś około 190 na wifi upload również 20/s
Tak oto mam swojego nowego ulubionego dostawce , Ktory mimo ze umowa jest DO 260mb w jakis dziwaczny sposob zagwarantował mi taką predkość , co wczesniej sie nie zdarzało np w firmie od kudłatych kulek.
( nic nie warte lte - 90 zł , w pełni działajacy super net - 69 zł )ZaletySzybki montaż na nastepny dzien , internet w kilka chwil bez oczekiwania na aktywacje !WadyBrak !Wrocław -
~Grzegorz / 2017-04-04 22:49
Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak bezczelnym oszustwem, naciąganiem i kuriozalnym podejściem do klienta . Chcecie mieć kłopoty podpiszcie umowę z UPC!!! -
~Henkrucz / 2015-12-29 13:34
przestrzegam przed UPC z powodu: zrobiłem przelew przez przypadek podwójny (nie mając jeszcze e-faktury ) zgłosiłem ten fakt telefonicznie i drogą mailową prosząc o zwrot nadpłaty - było to 10 grudnia - jak się dowiedziałem ,miało to nastąpić do 14 dni roboczych - po upływie tego okresu nadal na koncie brak wpłaty, a konsultant poinformował że dostane te pieniądze do 14 dni roboczych - kpina , dodatkowo czarują żebym zostawił to na poczet opłaty za styczeń - mam powód aby się domagać zwrotu , ale to nie dociera do kompetentnych osób - po prostu olewają człowieka. na święta zostawili mnie z niezałatwioną sprawą i szykuje się że na Nowy Rok również tego nie załatwią - firma obraca pieniędzmi nie licząc się z nikim, od trzech miesięcy natomiast pojawia się weekendowy problem z dekoderem - sam się włącza i wyłącza a na wyświetlaczu pojawia się info błędna z faktycznym stanem na tv. Zaletytylko internet działa jak należyWadydostałem używany sprzęt, do którego pilot już raz wymienałemprawie 2 lata z tym tv jest do kwietnia 2016 -
~Jacek / 2017-02-20 14:33
mieszkam w Katowicach na ul OBROKI posiadam w UPC telewizję i internet po tym jak TBS dostawił kolejne bloki a UPC dołożył kolejnych klientów internet to porażka internet zrywa jest powolny sieś jest przeciążona na zgłaszanie tego faktu reagują wysyłaniem kolejnych techników i wymianą modemow udają że coś robią lecz to nie wpływa na jakość sami technicy mówią że tylko modernizacja poprawi jakość narazie nie polecam w tym rejonie usług UPC . -
~jakie są moje prawa / 2014-11-09 16:14
Pismo od UPC ( początek listopada 2014 ): "Informujemy, że od 1 grudnia dwukrotnie przyspieszymy Państwa Internet, jednocześnie wysokość miesięcznej opłaty z tytułu świadczenia usługi Internet UPC zostanie podwyższona o 7 zł brutto.
Jeżeli nie akceptują Państwo powyższej zmiany, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej."
Moje PYTANIE:
Co oznacza dwukrotne przyspieszenie? - ostatnio 52MB ściągałem ok 40 minut ( umowa: szybkość do 20mb/s czyli warunki umowy nie zostały naruszone - szybkość nie przekroczyła 20mb/s - nie powinienem mieć pretensji ). To nie wina sprzętu: mam komputer 8 rdzeni x 3GHz, pamięć 16, karta sieciowa do 150mb/s.
NIE AKCEPTUJĘ tej zmiany - w umowie, którą podpisywałem nic na ten temat nie ma !!!
Nie chcę też rozwiązywać umowy i szamotać się z kolejnym operatorem.
Więc co mogę zrobić? - tak jak wszyscy abonenci : położyć uszy po sobie albo stracić nerwy.ZaletyBardzo iluzoryczneWadyTo chyba oczywistePonad rok. Abonament ok 115 zł/mies. -
~Jamm / 2016-03-02 18:46
Mam UPC od 15 lat i tylko 2 razy dzwoniłem na infolinię. Zero problemów. ZaletyPrędkość, cena, niezawodnośćWadyBrak -
-
~jan41 / 2017-08-15 16:30
Przeczytałem tu ok.40 opinii i zwątpiłem w to, że nadal mieszkam w Siemianowicach. Albo jestem "w czepku urodzony"? albo... nie wiem. Umowę z UPC mam prawie od samego początku.Teraz miałem: Kablówka Pakiet Selekt + Multiroom + internet 120 Mbs + telefon - za ok 170 zł. Poszliśmy z żoną do siedziby UPC w Katowicach i prosiliśmy o zweryfikowanie naszej sytuacji z uwagi na to, że jesteśmy "starymi" klientami a co jakiś czas cena lekko idzie w górę. Ponieważ nie mieliśmy wszystkich danych przy sobie Miła Pani zaproponowała nam spotkanie w Silesia City Center w sobotę (miała tam dyżur), a było to w czerwcu 2017 roku. Zaproponowała nam Pakiet Max na dekoderze Horizon z nagrywarką +Pakiet Multiroom HD + Planet Premium Mega Sport + Internet 120 Mbs (modem Connect Box) + telefon za miesięcznie ok 140 zł. Z tyn, że po minięciu Okresu Zobowiązania określonym powyżej w części "Wykaz świadczonych Usług" należy się przypomnieć... Wtedy nie będą podnosić ceny, a być może uda się zdobyć jakąś promocję... Ale to trzeba wiedzieć... Test na internet robię często. Dziś jest święto a wynik jest jak zawsze dobry: pobieranie 118,48, przesył 9,88. Jak widać nie mam na co narzekać. Raz tylko nie miałem internetu i to na samym początku. Po interwencji "facet" skorygował moje dane, poustawiał i do teraz mam spokój. WadyNie wiem dlaczego światłowód jest doprowadzony do budynku a z doprowadzeniem do mieszkań jest jakiś kosmiczny problem. Jestem co prawda "z rocznika wojennego", wtedy to byłoby zrozumiałe, ale dzisiaj? XXI wiek? Uważam to za wielką wadę!od czerwca 2017 roku. -
~Januszek194520 / 2016-12-30 16:01
Mam od 2 miesięcy cały pakiet: tv Select, internet z WiFi i multiroom w cenie promocyjnej 49 zł na rok. Jestem zadowolony. Przerażają mnie ceny po okresie promocyjnym. Chciałbym zostawić sobie jedynie internet 10 gbs ale 59 zł ?! Na pewno zrezygnuję. ZaletyWszystko działa jak należy. Zepsutego pilota wymienili mi po kilku dniach.WadyDziwaczne menu w dekoderach, zwłaszcza w Horizon i w moim koncie w internecie. Bardzoooooo długi czas na połączenie z konsultantem, lepiej załatwiać przez internet.Wkurzające polecenia w multiroomie: wciśnij czerwony przycisk. Potwornie drogo po okresie promocyjnym. Na pewno zrezygnuję.Jw. -
~JarekSzczecin / 2015-03-12 23:40
koszmar korzystając z UPC i ich urządzenia wifi połączenie muli jest niestabilne prędkość 3 krotnie niższa od maksymalnej
UPC ma jeden wykręt korzystaj z połączenia po kablu
to znaczy że nie są rzetelną firmą po co oferują wifi jak nie potrafią sobie technicznie poradzić PORAŻKA - wykorzystują pozycję monopolisty do ostatniej kropli FIRMA NIERZETELNA NIE SŁYSZAŁA O O TRENDZIE FIRM SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH - co powinno dla być obowiązkiem5 lat ale zorganizujemy się z sąsiadami jedyne rozwiazanie -
~JKL / 2016-06-19 10:34
Z usług UPC korzystam od lat-telewizja i od kilku miesięcy internet-30MB. Nie mam żadnych zastrzeżeń ani do usług telewizyjnych jak i internetowych.
strona 25 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »