Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2017-09-14 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne Biuro Obsługi Klienta. Nie dość że numer jest ukryty w czeluściach strony żeby przypadkiem klient go nie znalazł, to jeszcze przekierowywanym jest się do beznadziejnych czatów na których zawsze "nie ma dostępnych konsultantów, przepraszamy". Po dodzwonieniu się czeka nas monotonny głos robot-baby każącej naciskać po 4-5 razy przyciski żeby niby przekierować tam gdzie trzeba, potem monolog 90 sekund jak rozwiązać problem, i dopiero po 6 naciśnięciu ma się przywilej czekania 20 minut na konsultanta znudzonego pracą i swoim życiem
    ZaletyMożna pozbyć się nadmiaru pieniędzy płacąc je tutaj za usługę
    WadyReszta
  • ~Marios / 2017-09-07 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej złodziejska i gowniana firma oferująca usługi tv w wawie .
    Odradzam wszystkim .
    Chamska obsługa klienta i drogo jak byk
    ZaletyŻadnych
    WadyChamskie Boa , drogo
    7 lat
  • ~Mateusz / 2015-01-09 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio raz kiedy używam zakupiłem internet z tej firmy, resetowanie połączenie jest tak częste, że nie ma możliwości normalnej pracy na komputerze nie mówiąc już o grania w jakieś gry/oglądaniu czego online. Porażka niestety..
    ZaletySzybkość
    WadyCiągłe resety połączenia - po kilka/kilkanaście razy dziennie na pare minut
    2 lata
  • ~Mateusz / 2016-02-21 19:32
    Ocena: 3.50 / 5
    Dobra cena za szybki internet. Ciągłe problemy z routerem. Miałem już 5 routerów od UPC i z każdym był jakiś problem po około 1-3 miesiącach użytkowania. Jeden bardzo spowalniał prędkość łącza, drugi się testował kilka razy dziennie itp. Oczywiście UPC za każdym razem wymieniało na nowy jednak problem był rozwiązany jedynie na jakiś czas a po za tym zanim się tam dodzwoniłem mijało sporo czasu, przez co odechciewa się do nich dzwonić i już nie zmieniam nie sprawnego routera.
    ZaletyCena, szybkość internetu
    WadyCiągłe roblemy z routerem, dodzwonienie się do obsługi
    3 lata, 70 zł/miesięcznie, Warszawa
  • ~Mikołaj / 2017-07-11 16:43
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam.
  • ~miras / 2012-03-03 10:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne olewanie klienta. Telefoniczne Biuro Obsługi klienta to całkowici ignoranci. Wpierw przez 3 miesiące tłumaczyłem , że istnieje możliwość podłączenia u mnie internetu (kablówkę już miałem). Nie wierzyli, aż w końcu ktoś się pofatygował do mnie i stwierdził, że to oczywiste, że da się podłączyć internet!. Od tego czasu minęły trzy miesiące i miałem trzy wymiany modemu. Ponadto ktoś w UPC przypadkowo wyłącza mi WiFi, lub zamiennie telefon. Od tygodnia nie mogą zmienić mi abonamentu telefonicznego, chociaż mam nagrane rozmowy, w których zapewniają, że został zmieniony. Po prostu- bicie głową w mur jest bardziej sensowne, niż próba zrobienia czegokolwiek z UPC
    Zaletyzero
    Wadynieskończenie wiele
  • ~mitryn / 2014-11-10 13:21
    jestem zadowolony z usług. szmaotałem się z vectrą i już dziękuje za emocje i atrakcje. upc ma stabilne łącze i narazie obywa sie bez większych probelmów.
  • ~nik / 2017-06-06 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo. internet znacznie wolniejszy niz deklarowany i czeste awarie. szukam innego operatora
  • ~nux1 / 2011-02-22 11:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 5 tygodni mam ciągłe kłopoty z UPC. Mam internet 50MB i dwa telefony. Wszystko działało dobrze jakieś 6 tygodni. Potem przestał działać 1 telefon i spadł Internet. Grzecznie i szybko przyjechali i zmienili modem. Działał tylko 1 telefon. Drugi aktywowali po 2-ch dniach. Nie pomogło - na drugim przerywane rozmowy. Dwóch równocześnie nie dało się używać. Używałem więc 1 telefon. Kolejne pismo. Przyjechali znowu i wymienili kolejny modem. Po tej wymianie nie mam w ogóle żadnego telefonu. Wczoraj tj. 21.02.11 zadzwonili i stwierdzili, że może będę miał oba telefony do 2 tygodni. I powinienem się cieszyć, że mi Internet funkcjonuje. Napisałem łącznie 7 pism wysłanych do nich i mailem i faxem. Dzwonię do nich codziennie. Teraz zastanawiam się czy nie odejść od nich w ogóle.
    Mój znajomy walczył z nimi 5 miesięcy. Wymienili mu 10 modemów i dopiero jak opisał wszystko na necie to naprawili. Dlatego robię to samo.
    Obsługa niby grzeczna, modemy wymieniają ale co z tego. Ta firma jest już za duża, ma swoje procedury i nic się nie poradzi.
    Moje 2 córki mają każda neostradę 2 MB i ona chodzi na wifi lepiej niż te moje 50MB w UPC. I zero kłopotów. Gdyby nie to, że nie cierpię TPSA ze starych czasów to bym do nich poszedł. Ale niewykluczone że będę musiał
    Generalnie niestety odradzam UPC chociaż z początku dobrze chodziło. Jednak jeśli pojawią się kłopoty to tygodniami nie są w stanie ich usunąć. Dzwoni się do nich zmieniają kolejny modem i nie szukają przyczyny.
    Dla tych pracowników z UPC, którzy mają za zadanie czytać posty podaję maila: biorezonans@tlen.pl
    Jeśli szybko usuniecie awarię to wyrzucę posty – jeśli nie to ten opis będzie wszędzie.
    Zaletyw miarę szybko przyłają montera, można się do nich dodzwonić
    Wadymonter zmienia modem a problem zostaje
    2 miesiące
  • ~OstroWkurzony / 2016-07-11 18:54
    Ocena: 2.25 / 5
    11 lipca UPC zlikwidowało wiele kanałów w pakiecie "analogowym" nie informując wcześniej klientów, jakie kanały będą usunięte. Wysłali jedynie przez pewien czas informacje w postaci alfanumerycznej na dole TV o zbliżającej się "rewolucji". Na dodatek, wraz z ulotką reklamową zachwalającą UPC jako lidera rynku dostałem informacje o... podwyżce abonamentu. BOK kłamie i nieudolnie oszukuje klientów, że to (cytat) "w ramach postępu, cyfryzacji i nieopłacalności transmisji kanałów analogowych". BTW Wszystkie kanały (analogowe i cyfrowe) "idą" do telewizora z UPC w postaci zmodulowanej, więc tak naprawdę różnicy w transmisji nie ma żadnej. Zlikwidowali TVN24 i PolastNEWS, ale przecież one są nadawane w postaci cyfrowej (MPEG). Kolejne zamydlanie oczu biednym klientom. Na dodatek, zainteresowałem się zawartością MUX'ów w DVB-T (darmowa TV na częstotliwościach pierwotnie zarezerwowanych przez TV analogową) i okazało się że tak naprawdę od 11 lipca każą płacić za DOKŁADNIE te same kanały w pakiecie "analogowym" (Na DVB-T są darmowe) + TV lokalna PSL'u (polityczna) i Polonia1, której nie mogę znaleźć, a i tak bym tego chłamu nie oglądał. Szczyt złodziejstwa i bezczelności!!!
    ZaletyKiedyś dbali o klienta, jak jeszcze moja kablówka nie należała do UPC. Zalet praktycznie BRAK, no... może poza małą awaryjnością sieci, ale to nie zasługa UPC...
    WadyNiedomówienia, chowanie głowy w piasek, brak aneksu do umowy po "rewolucyjnych" zmianach.
    Korzystam z infrastruktury należącej teraz, niestety, do UPC od 23 lat.
  • ~piotr / 2017-07-09 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma to masakra... parametry uslug na krytycznie niskim poziome, obsluga klienta jak w sklepie GS za komuny. Calkowity brak kompetencji i ignorancja, zalezy im tylko na oplatach abonamentowych, reszta nic ich nie interesuje.
    Zaletybrak
  • ~piotrek / 2017-04-20 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    mój syn będąc studentem w Warszawie, i wynajmując mieszkanie szukał firmy wtedy ASTER obecnie UPC aby mieć możliwość rozwiązania umowy po 12 miesiącach bo nie wiedział czy będzie mieszkał pod danym adresem. Pracownik firmy bardzo miły zamontował sieć dał do podpisy umowę gdzie syn laik, i naiwniak nie zauważył, że facet zakreślił mu 24 miesiące. Po roku czasu oddał ruter do biura na ul. Marynarskiej 13 w warszawie gdzie nikt go nie uprzedził, że jeśli rozwiąże umowę przed czasem to zapłaci karę. Po kilku miesiącach zaczęły przechodzić nakazy do zapłaty kwoty ponad 100zł jako kary za rozwiązanie przedwczesne umowy. W rozmowie pracownik firmy powiedział, że umorzą karę jeżeli syn podpisze umowę na 24 miesiące na internet, i telewizor, czego syn nie chciał. Następnie zwróciwszy się pismem już do UPS w Katowicach aby prosić o umorzenie kary bo przecież rachunki były płacone w terminie sprzęt oddany, a w odwiedzi uzyskano informację, że rozumieją nasze rozczarowanie, ale długu nie umorzą. Syn podał adres do korespondencji jeżeli sprawa trafiłaby do sądu ze strony UPC, a tu bez wezwań,i powiadomień w listopadzie 2015r komornik z SR w Legionowie z konta syna ściąga kwotę 2000zł twierdząc, że działa w granicach prawa tylko czyjego na pewno nie konsumenta. Firma oszustów, i naciągaczy niemal Amber Gold.
    Zaletyjedynie sieć bo na pewno nie kadra pracownicza
    Wadynieuczciwość, oszustwa
    brak
  • ~piter2606 / 2016-11-25 10:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma UPC robi strzał w kolano!!! Od wielu lat korzystałem z UPC, czyli byłem stałym klientem. Zmieniła się sytuacja i chciałem tylko zmienić dane fakturowe. CO ODPOWIEDZIELI ? Jest to "migracja wewnętrzna" więc będzie pan płacił 25% więcej za to samo. MAKABRA. Brak oferty, brak dbałości o klienta, brak elastyczności. Przeszedłem do Orange na te same parametry o 50 % taniej. Wypowiedziałem prawidłowo umowę (tj. miesiąc przed) i tu nowy ZONK. Do 07.11.16r. była umowa, a oni za cały listopad naliczyli mi opłatę (bo jeszcze jeden miesiąc w jakimś ich regulaminie -których mają dziesiątki. ZAGMATWANE TOTALNIE. NIE POLECAM. Chcą od klienta nienależne pieniądze- dla mnie to wyłudzenie...
  • ~Przemek / 2016-12-23 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Po złożeniu zamówienia ktoś je zamknął i nie bylo telefonu że nikt nie przyjedzie nie podłączy. Strata czasu. Nie szanują ludzi
  • ~Rob / 2015-11-05 15:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Ostatnio częstszy brak dostępności usług. Usuwanie awarii potrafi im zająć kilka dni. Dwa miesiące temu problemy techniczne występowały przez kilka tygodni, a naprawy poprawiały stan rzeczy na zaledwie kilka godzin. Provider potrafi nie przyznać się do awarii i grając na czas umawia wizytę technika po czym na godzinę przed przybyciem serwisanta, odwołuje ją informując, że jednak wystąpiła awaria. Długie czasy oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Zdarza się, że w środku rozmowy się on rozłącza. Dawniej było ok, obecnie standard amatorskiej sieci osiedlowej.
    Wadydostępność, cena, obsługa klienta
  • ~Rod / 2012-02-09 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z opłacanych przeze mnie 100 Mbps mediana utrzymuje się na poziomie 20-40. Kilkakrotnie udało mi się zaobserwować prędkości dochodzące do 70-80 Mbps, ale za to znacznie częściej nie mogę nawiązać połączenia w ogóle. Jakakolwiek obsługa klienta jest wręcz trudna do zaobserwowania. Jeżeli już jakimś cudem się dodzwonisz to konsultanci są tak cudownie nieporadni. Z trzech przybyłych techników ostatni zdecydował się na szczerość, że zaoferowane mi łącze nie ma prawa u mnie działać.
    Zaletyże net w ogóle jest
    Wadyniewywiązywanie się z warunków umowy, niekompetentna obsługa, olewanie klienta
  • ~Shina / 2017-04-20 20:12
    Z daleka od tej firmy jak już jesteś klientem to mają Cię gdzieś! Nigdy więcej z daleka od tych naciagaczy !!
    ZaletyBrak
    WadyCzekanie na połączenie 30 min I robienie laski
  • ~Stanko / 2016-10-24 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w upc ponad rok mam internet (w domu)kabel oczywiście, jestem bardzo zadowolony przeciętny ruter thomson.Niedawno poprosiłem o zwiększenie predkości łacza do 60 Mb/s za 49 zł jestem bardzo zadowolony.Naprawde,mam zamiar dobrac TV.
  • ~Staszek / 2014-11-11 13:35
    Ocena: 1.50 / 5
    A mnie już kolejny raz próbują oszukać na rachunku, dodając jakieś dziwne opłaty. Najpierw chcieli abym zapłacił 2 razy za Internet, reklamacja została uznana. Ostatnio nagle na rachunku zamiast 29 pojawiła się kwota 160PLN za Internet? Liczą na głupich co płacą bez sprawdzania rachunku?
    Zalety-
    Wadyoszukują na rachunakach
    1 rok
  • ~Teco / 2017-06-03 01:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystając z usług UPC traciłem internet co 15-30 minut. Zazwyczaj wystarczyło zresetować router, ale z dnia na dzień coraz częściej trzeba było kombinować-raz korki całkowicie wyłączyć, raz zmienić kabel mimo iż działał. Po dwóch miesiącach postanowiłem zmienić operatora.
    WadyCiągła utrata internetu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017