Właśnie po walce udało mi się zrezygnować. Dzisiaj na tydzień przed odłączeniem usług pojechałem oddać osobiście sprzęt aby nie dać firmie możliwości na kolejne wyłudzenia. Paniusia w okienku powiedziała że nie może przyjąć bo jeszcze są aktywne usługi i takie mają procedury. Po krótkiej dość nieprzyjemnej wymianie zadań Paniusia wydrukowała formularz i przyjęła sprzęt, a jednak się dało. Ta firma robi wszystko aby utrudnić życie klientom. Podczas migracji z Aster na UPC pomylili moje nazwisko, odkręcenie tego zajęło mi 3 mc, musiałem udowadniać że nie jestem wielbłądem...ale już dosyć tego.
Zaletybrak
Wadydebilne procedury nastawione na naciąganie klientów
2 lata
~Peter / 2016-08-22 17:24
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA na UPC. Ostatnio wprowadzili nową pułapkę dla swoich klientów. Pod nazwą UPOMINEK informują klientów, że ze względu na regularne korzystanie z usług otrzymują darmowy dostęp do programów HBO na 4 miesiące. W rzeczywistości po upływie 4 miesięcy jest to podpisanie zobowiązania do korzystania przez kolejne dwa lata z pakietu tych programów. Po prostu oszustwo.
~Pingwin / 2016-01-31 15:24
Ocena: 2.25 / 5
Internet działa jak każdy inny, ale obsługa klienta to esencja kurewstwa. Jeżeli chcesz być traktowany jak gówno załóż internet UPC.
ZaletyBrak - to samo co u konkurencji
Wadyobsługa klienta.
2lata
~PIO / 2016-01-24 21:42
Ocena: 4.75 / 5
Witam Wszystkich,
Czytając poniższe opinie można się przestraszyć i zdziwić, że przy tylu niezadowolonych klientach firma UPC jeszcze istnieje! Ja przedstawię zgoła odmienną opinię.
OPIS:
Miasto: Bydgoszcz, osiedle Błonie Staż:
*Pierwsza umowa 10.2013 - 12.2015 Usługa: Internet 10Mb/s
*Druga umowa 12.2015 - obecnie Usługa: Internet 120Mb/s
OPINIE/UWAGI: Nigdy wcześniej nie korzystałem z usług UPC i nie miałem pewności co do firmy. Z dotychczasowej współpracy mogę powiedzieć, że jest "nuda" tj.:
+internet jest zawsze, nigdy nie było problemów z brakiem usługi, +prędkość jest zgodna z tym co jest w umowie (strata na łączu to 3%), +koszty na fakturach zawsze są poprawne.
W grudniu 2015 chciałem zmienić operatora, bo: -konkurencja miała promocję na szybsze łącze w tej samej co miałem w UPC. -chciałem sprawdzić innego dostawcę.
Nie było mi jednak dane zmienić operatora, gdyż UPC dało lepszą ofertę.
WADY: Jeśli już mam podać wady UPC to wymieniłbym: niemożliwość wynegocjowania troszkę wyższej prędkości bez zmiany ceny. Telefon do BOK/BUK z prośbą:
"Konkurencja daje XXX Mb/s za tą samą cenę, dajcie mi 50% tego bez zmiany ceny i będę zadowolony."
Musiało dojść do zamówienia u konkurencji, złożenia rezygnacji w UPC, odebrania kilku telefonów z BUK, by się dogadać.
PODSUMOWANIE: UPC to firma o której będę się wyrażał w samych superlatywach, robią to co do czego się zobowiązali, oczekując w zamian tego samego. Ceny mają w większości (poza promocjami) wyższe niż konkurencja, ale trafiając na dobrą promocję, można zdobyć solidnego dostawcę internetu.
Szczerze polecam.
Zaletysolidność ; zgodnośc parametrów z ofertowanymi; bezproblemowość; fakturowanie zawsze poprawne
WadyBez złożonej wcześniej rezygnacji, nie można wynegocjować polepszenia usług.
Ponad 2 lata
~piter / 2016-06-02 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Wciskają na siłę dodatkowe uslugi- radze wnikliwie czytać umowy.
Firma chyba posiada zasady traktowania klienta z czasów kiedy na rynku nie miala konkurencji.
Zalety brak
WadyJak wyzej
4lata internet 30mb/s 66 zl
~Pomicnik / 2016-02-12 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Jeden z najgorszych "internetow" ciagly brak polaczenia zaniki wysoki ping pracowac sie nie da niby 120mb a chodzi jakby wogole transferu nie bylo absolutnie NIE polecam.
~Riki56 / 2016-02-25 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny bałągan przed moimi drzwiami , bo nad moimi drzwiami się się skrzynka znajduje, otwarta kłódka leży 3 miesiące. Dzwonie do UPC by to posprzątano. Nikt nie posprzątał. Drzwi mi opruszyli betonem całe. Dziś znowu gość z UPC wierci i twierdzi że on nie musi sprzątać.Sąsiadka ma posprzątać.
Zaletybrak
~skull / 2016-09-07 15:02
Ocena: 3.25 / 5
Konsultanci UPC wprowadzają w błąd podczas zmiany/przedłużenia umowy. Mianowicie ostatnio przedłużałem telefonicznie umowę i wybrałem dodatkowo pakiet HBO, który miał być za zero złotych przez pierwsze 4 miesiące gratis a później bez problemu można było z tego zrezygnować. Zadzwoniłem na całe szczęście dwa dni później do konsultanta i powiedział, że owe HBO jest zobowiązujące na okres 24 miesiące i płatne po 4 miesiącu. Umowy zawarte poza lokalem można rozwiązać do 14 dni, także tak też uczyniłem. UPC naciąga i kłamie w sprawach pakietów, trzeba uważać. Ogólnie nie polecam
Wadykłamliwi konsultanci
~stanislaw / 2016-09-05 15:35
Ocena: 1.00 / 5
upc ignoruje klijenta wogole nie wywiązuje sie z umow a ciebie traktuja jak natreta zawarłem umowe na 120mb a dostaje co najwyzej 17mb zgłaszanie reklamacji nie przynosi skutkow a wrecz odwrotni czym wiecej skarg tym mam mniej Mb oto polityka UPC wiec jezeli ktos bedzie chciał skorzystać z ucług tych naciagaczy niech sie lepiej zastanowi moja cierpliwosc sie juz wyczerpała składamskarge do biura konsumentow i zasiegne prawnika czy bede mogł zerwac z tymi oszustami umowe a jak nie to za kilka miesiecy konczy mi sie umowa i zegnam ich na zawsze i bede odradzał wszystkim zeby sie z UPC nie zadawać
ZaletyBRAK JAKICH KOLWIEK ZALET SAME DNO
Wadynie rzetelnosc ignorancja bezczelnosc hamstwo i prostactwo
~terwinski.k / 2013-11-25 16:18
ja ostatnio przerzuciłem sie netii na UPC i jestem zadowolony. internet netii upc to jak niebo i ziema. Mozna napewno jak kazdemu wiele zarzucić, ale przynajmniej net mi sie nie zrywa co chwile i jak chce coś załatwic to nie musze czekać sto lat az ktos w ogole zareaguje na moj problem. Narazie jestem zadwolony ze współpracy licze, że się to nie zmieni.
~Tom / 2013-08-13 23:32
Ocena: 2.50 / 5
To jest jakieś nieporozumienie,na początku osiemdziesiątka śmigała aż miło,i przestała,wziąłem 125,też śmigała aż miło,ale to tylko na początku,i przestała. Nie polecam.
Zaletyzero
Wadycała masa
Kilka lat.
~tomasz / 2014-11-29 23:42
Ocena: 1.50 / 5
co chwile internet sie rozlacza!!!!!
~tomasz tański / 2014-01-08 14:26
Ocena: 1.00 / 5
to jakiś absurd ,co innego rozmowa z konsultantem a co innego rzeczywistość ,do podstawy mojego rachunku 28 zł za internet zostały mi doliczone kwoty z księżyca w wysokości 50 zł.,nie wiem za co i muszę zapłacić .nikomu nie polecam upc,to zwykli oszuści ,nie podpisujcie umów przez telefon,konsultanci to to nie wykształceni debile którzy nawet nie wiedza na jaki temat rozmawiać,wszystkim odradzam upc-chyba że lubicie płacić za wymyślone usługi.nie mogę doczekać się końca umowy.a może ktoś wie jak rozwiązać umowę nie ponosząc kosztów.
Zaletybrak
Wadywszystko
3 m-ce
~tralala / 2012-04-15 23:47
Ocena: 1.33 / 5
Szkoda, że prosta instalacja przerasta tę firmę. Telefon nie działa, internet nie działa, tv się rwie. Na serwis trzeba czekać kilka dni. Jak zwykle tylko kłopotu nie ma ze zbieraniem KASY. Bardzo drogo i awaryjnie. Szkoda, że Vectra jest mniej rozpowszechniona w Warszawie niż tandem UPC/Aster a w zasadzie to UPC.
Zaletyże co?
Wadywszystko
~Troj / 2015-11-22 22:11
Ocena: 5.00 / 5
Ostanie kilkadziesiąt opinii zdaje się być nabijane przez właścicieli firmy Netia ponieważ są bardzo niemerytoryczne i bezsensowne. Sprawiają wrażenie celowego obniżenia ogólnej oceny i prawie w każdym poście jest chwalenie Netii...
Używałem internet z UPC i uważam że nie ma na rynku dostawcy który oferował by lepsze i bardziej stabilne prędkości łącza. Z kontaktem z infolinią nigdy nie miałem problemu, tak jak z resztą z prędkością internetu.
Poniżej ktoś podał że płaci za internet 220 zł. co jest niemożliwe, ponieważ nie ma takiej oferty nawet...
Czarni PR'owcy od netii specjalnie zaniżają ogólną ocenę, ale każdy kto używał netu z UPC wie, że nie ma na rynku nic lepszego. Proszę nie czytać tych kompletnie NIEMERYTORYCZNYCH wypowiedzi wyssanych z resztą z palca!!!!
ZaletyPrędkość internetu, cena
WadyW porównaniu do innych dostawców - BRAK WAD
używałem go na Warszawskim Żoliborzu i Bielanach przez w sumie 5 lat, cen nie pamiętam ale do 100 zł
~tsrx / 2011-01-06 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Mam upc 25 mb i co ? Dziadostwo ... Ściąga mało. Awarie typu ping w grze skaczący od 50 do 180 co parę dni. Co to ma być ? Za 150 zł takie coś ? Jak miałem neta za 75 zł to tylu awarii nie miałem. Porażka i żenada.
Zaletyżaden
Wadywszystko
za 150 - śmiech na sali / nie wiem i nie chcę wiedzieć
~Varvist / 2015-07-02 18:18
Do przeglądania internetu jest spoko jednak do grania w gry jest beznadziejny
~Wiktor / 2015-08-24 14:58
Ocena: 1.75 / 5
UPC to ŻART!!!!! Firma która zdziera z klienta.Zamówiłem w połowie lipca. Faktura za ten okres została wliczona do sierpniowej bez JAKIEJKOLWIEK informacji!!!! Pytając technika czy instalacja jest płatna usłyszałem: nie. Do pierwszego rachunku widze doliczone 70 zł za "Instalacje modemu". Oczywiście mogłem sie spodziewać ale coż, ja jestem głupi i ja za to zapłace. Kolejna sprawą jest to że w upc pracuja analfabeci. Źle wpisali e-mail (Qmail zamiast Gmail !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!--!! IDIOCI!!!!!!!!!!!!!!--!) i tak czekam na fakture już ponad miesiąc jak głupi. Mam nadzieje ze ten rok minie szybko i pożegnam ozięble UPC niech prezez ginie w męczarniach za oszukiwanie klientow!!!
ZaletyPrędkość
WadyKiepska infolinia, klienci nie sa informowani w pełni o warunkach, brak informacji o wystawianiu faktur
79zł, 6 tygodni
~xcoom / 2016-03-03 07:58
Ocena: 4.75 / 5
Mam Internet 120Mbit i działa bardzo dobrze. Zarówno pobieranie i wysyłanie idzie pełną szybkością łącza. Dostałem do tego od UPC router Wifi Compal 2,4/5GHz w standardzie ac i po wifi wszystko działa jak powinno, praktycznie bezawaryjnie. Cena jaką uzyskałem przy przedłużaniu umowy to 25 zł za internet. Jak narazie jestem bardzo zadowolony
Zaletyszybkość łącza, bezawaryjność, cena (w moim przypadku)
Wadyumowa na 24 miesiące
Mam net od UPC już trzeci rok, płacę 25zł za łącze 120Mbit
~zeenek / 2016-06-30 13:32
Ocena: 2.25 / 5
Internet jest, telewizja i telefon również. Instalacja nawet ok, ale BOK to masakra, każdy mówi co innego, ofert dla starych klientów bez nadziejene, lepiej zrezygnować niż przedłużać u nich umowę. Jak wyglądał moj proces rezygnacji:
1. Dzwonie telefonicznie dając im ostatnią szansę na lepszą ofertę, schodza z 92zł na 80zł gdzie u konkurencji mam to co potrzebuje za 60zł i 3 miesiące free. Więc dalej rezygnuje i pytam się jak mogę złożyc wypowiedzenie, miła Pani odpowpoiada że osobisćie w punkcie lub listownie.
2. Następnego dnia daje tacie do podpisania rezygnację(bo na niego jest umowa) i myślę sobię że zadzwonie do BOK'u zapytać czy w takim i takim punkcie UPC moge złożyc wypowiedzenie aby nie było niespodzianek że musze jechac w inne miejsce. Miła Pani mówi że mogę w takim miejscu złożyć wypowiedzenie.
3. Jadę do tego miejsca bo mam najbliżej i gościu mi mówi że u niego nie można... myślałem ze wybuchne... nie obyło się bez wyzwisk że pracują debile na infolini.
4. Gościu z tego miesjca gdzie byłem powiedział mi gdzie moge złożyc rezygnację... więc tam jadę , wchodzę do środka, ludzi od groma(50+ lat) biore bloczek i jakas baba mi mówi że mam to zrobić w domu przez internet, to jej mówie że jest trzecią osobą która mi mówi co innego i że juz poczekam i to załatwie tutaj.
5. Czekam czekam, w między czasie słysze jak babka obsługująca Pana koło 70lat mówi coś o aplikacji na iPhone'a... już wiedziałem że znajduję się w siedzibie debli. Doczekałem się swojego numerka(która kolejność jest jakaś dziwna...). Gościu zadał pare pytań i chce mu dać wypowiedzenie umowy z zawartymi wszystkimi potrzebnymi infomarcjami i podpisem taty. Co się okazuję, nie mogę tego zrobić bo nie mam upoważnienia i mówi mi żebym to zrobił przez internet + wysłał skan z podpisem i będzie ok. To mówie to tego imbecyla że przez internet nie potrzebuje upoważnienia a na miejscu potrzebuje? Wróciłem do domu i zrobiłem to przez internet...
- nie straciłbym 2 godzin gdyby pierwsza babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez neta.
- nie straciłbym 2 godzin gdyby druga babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez internet i że w miejscu o które pytałem nie można składać wypowiedzenia.
- nie straciłbym godziny gdyby gosciu z punktu UPC gdzie pojechałem za pierwszym razem powiedział mi że można zrobić to przez internet.
już pominę to ze oprócz tego że sam chciałem dać im szansę na lepszą ofertę dla mnie to nikt nawet nie zapytał czemu odchodzę od nich aby zapropnować coś lepszego...
Rezygnuje z upc na zawsze i większość moich znajomych też. A jak będą do mnie dzownić to będę im cisnął aby ludzie którzy tam pracują, nie chcieli pracować w UPC. mam nadzieje że ten szit upadnie albo wróci do poziomu osiedlowego dostawcy.
Zaletydają internety...
Wady- Obsługa klienta gorsza niż za komuny
- Drogo
- Niedoinformowani pracownicy
- część pracowników to debile