Czytając te wszystkie negatywne opinie, normalnie mam wrażenie jakby wiekszosc byla komentarzami konkurencji, probujacej oczernic upc.
Korzystam u Nich z uslug od 2,5 roku, i jestem MEGA zadowolony, jesli jest jakakolwiek awaria to po zadzwonieniu na infolinie, jest od razu informacja na dzien dobry przez automat , a tych awarii przez 2,5 roku byly zaledwie 2 ! Internnet smiga swietnie (250mb), praktycznie zawsze pelna predkosc lacza, tv bez zarzutu, no i za ta cene az wstyd by bylo narzekac! ;) jednym slowem mowiac: POLECAM
ZaletySzybkosc dzialania, profesjonalizm, cena
Wady3 miesieczny okres wypowiedzenia uslug, o ile cos sie nie zmienilo w ciagu ostatniego roku
2,5 roku, 95 zl (tv, internet 250mb)
~bolek / 2012-09-16 19:26
Ocena: 1.75 / 5
ja mam internet w upc i nie nażekam tylko chodzi mi o telewizjie od czasu do czasu gdy włamczan tv plazme to mam takie paski że póżniej mi się wyłamcza ta telewizja samo się wylamcza a co do internetu brak jakich kolwiek problemów
Zaletybardzo dobry internet
Wadyzły odbiur telewizji i czasami skacze obraz w hd i analogowej
na upc.pl
~gurdoll / 2014-03-05 15:19
Posiadam tv UPC i musze przyznać ze jestem zadowolony z jakości i tego jak wygladaja kanały HD. Chyba najbardziej jestem zadowolony z usługi VOD. bo jest sprawnie i szybko. U vectry to krucho i niespecjalnie mi działało /
~hhhhhhh / 2011-05-20 20:56
Ocena: 3.00 / 5
zamawiając pakiet prosiłem o router z wi fi zaznacze że w tym pakiecie był .Dostałem inny bez wi fi dzwonie że to pomyłka i niech mi zmienią na właściwy a on że niema i mam czekać 4 dni ,czyli że mają promocje a nie mają sprzętu
Zaletycena
w upc od początku
~PanStopa / 2012-06-17 00:21
Ocena: 5.00 / 5
Zauważcie że na takich forach najczęściej udzielają się osoby którzy zawsze znajdą jakiś problem, a Ci którym wszystko wpaniale śmiga nie widzą zbytniej potrzeby udzielenia się na tym forum. Bo po co? Teraz podam mały przykład. Mój kolega zamówił sobie internet w Neostradzie i po 3 tygodniach zamiast montera otrzymał paczkę z routerem i toporną instrukcję obrazkową. Płaci 65 zł za 20 mbit-ów. Natomiast ja w piątek zadzwoniłem do UPC, konsultant przyjechał w GODZINĘ po telefonie, wszystko wytłumaczył, instalator przyjechał w poniedziałek i płacę 130 zł za telewizję HD z nagrywarką, internet 30 mbit i telefon. Przez pół roku miałem jeden jedyny przypadek gdy nie miałem internetu, a było to spowodowane aktualizacją oprogramowania w routerze. Internet wspaniale śmiga. Torrenty 2200 KB/s, pingi 24, filmy Full HD. Krótko mówiąc - super cena, super jakość. Serdecznie polecam.
ZaletySame zaley
WadyBrak wad
Pół roku, Pakiet 3 w 1 za 120 zł
~Przemek / 2013-09-03 16:11
Ocena: 4.25 / 5
Ja wbrew licznym opiniom jestem zadowolonym klientem UPC. Korzystam z ich usług od 8 lat po przygodzie z internetem z dawnej TP-sy. W trakcie tak długiego użytkowania UPC miałem 2 może 3 awarie techniczne (jedna dot. dekodera) ale nie miałem nigdy większych problemów z dodzwonieniem się na pomoc techniczną (gdzie raz z tego co pamiętam udało mi się rozwiązać problem z pomocą konsultanta technicznego) ani z wizytą techników usuwających usterkę dekodera - wymiana na nowy sprzęt. Technik pojawił się w miarę punktualnie a uzgodnienie wizyty na godziny późnopopołudniowe nie stanowiło problemu. Po zakończeniu umowy czasowej firma z tego co widzę nie bardzo interesuje się mną jako starym klientem - taki stan rzeczy w moim przypadku trwa od prawie 6 miesięcy (nikt nie proponował nowych warunków i zawarcia umowy na okres czasowy) ale poprzednia próba rozwiązania umowy zakończyła się szybkim kontaktem właściwego działu i zaproponowaniem warunków oferowanych nowym klientom :)! Jedyna wada telewizji w UPC to stale powiększana liczba kanałów reklamowych na dekoderze oferujących płatne usługi VOiD, które przeplatają "normalną" ofertę programową na dekoderze. Firma także obecnie oferuje dekoder zainstalowany u mnie przed ponad dwoma laty który jest na tyle prosty, że nie oferuje żadnych zaawansowanych funkcji, w tym np. sortowania kanałów, a więc skanując kanały pilotem nie sposób uniknąć dodatkowo płatnej oferty. Cieszy mnie to, że stopniowo powiększa się oferta kanałów HD choć zważywszy na to że na rynku brak prawie telewizorów nie oferujących rozdzielczości HD uważam, że nadawanie programów SD w paśmie cyfrowym i oferowanie większej oferty takich kanałów w droższych pakietach jest możliwe tylko dzięki quasi monopolowi firm oferujących takie usługi. Może wynika to jednak z wyższych opłat licencyjnych dla dostawców określonych kanałów w przypadku sygnału HD i nie jest to wina UPC? Z wad mogę wymienić także to że ostatnio (na przestrzeni kilku miesięcy dość często zmieniała się oferta programowa - szczególnie dotyczyło to pakietu analogowego z sygnału idącego bezpośrednio z gniazda antenowego okablowania antenowego budynku) - usunięto np. TVN CNBC ale za to znów pojawił się w paśmie analogowym Planette+. Szkoda że parę lat temu przestano przesyłać sygnał radiowy w gnieździe antenowym. Teraz radia można posłuchać niestety jedynie na TV w pakiecie cyfrowym. PS. Przy podpisywaniu umowy i później nie spotkały mnie żadne niespodzianki ze strony przedstawiciela handlowego - w zasadzie po uzgodnieniu warunków zawarcia umowy z konsultantem pojawił się monter z "papierami" i po ich podpisaniu (umów podpisywałem dotychczas 3 szt. na okresy 2 letnie) nie spotkała mnie nigdy żadna niespodzianka.
ZaletyJakość usług (w tym przede wszystkim internetu)
WadyStosunkowo mała oferta kanałów HD w tańszych pakietach
Od 8 lat kolejne umowy, obecnie pakiet TV + Internet za 116 zł
~user lublin / 2010-03-08 15:18
Ocena: 4.50 / 5
Używam rok czasu, prędkość nominalna 10 MB, zmierzona 10 MB down, 1 MB up, pingi 20 - 50. Bezawaryjnie, nie licząc połowy dnia kiedy była duża awaria i potem przez kilka dni net ślimaczył. Cena spora - 90 zł, ale warto.
Zaletywysoka jakość i bezawaryjność
Wadycena
rok
~iggy6 / 2015-01-22 15:41
mam od nich neta, a teraz bede brac tv z dekoderem horizon. Do tej pory z usług jestem zadowolony. Mam nadzieje ze i z tv bede ! :D po traumie z vectrą jestem wkoncu zadowolony z dostawcy
~Lelouch00 / 2015-01-15 01:45
Ocena: 4.25 / 5
A ja polecam, mam od bardzo dawna 3w1(internet, telefon i tv) i brak internetu zdarza się może 3 razy w roku. Telewizja tak samo działa bez zarzutów. Raz przy podniesieniu prędkości miałem spadki przez jakieś 2 tygodnie i tyle.
Zaletycena 3w1, prędkość internetu, mała awaryjność
z 6lat cena za 3w1 140/180zł
~Nitej / 2013-09-09 12:52
znaczne gorsze doświadczenia jeżeli chodzi o call center. w upc jeszcze da się dodzwonic. gorzej mialem jak chcialem sie skonsultować z konsultantem w vectrze. to była zgroza. wiec narazie az tak nie narzekam jak czekam pare minut.
~sickrabbit / 2013-03-03 19:15
Ocena: 4.67 / 5
Powiem tak, ja mieszkałem w Warszawie ładnych parę lat i miałem neta od UPC i byłem w 1005 zadowolony, w sumie w 3 miejscach bo mieszkałem w kilku mieszkaniach więc mam rozeznanie. W 2 mieszk. bylo 10mb i w mojej kawalerce 25mb/s i działał idealnie, ping stały(często grałem po sieci) i nie zrywało połączenia. Miałem też neta z innych operatorów(neo, aster) i upc był najlepszy, tamtym zdarzało się czasem rozłączyć W naszym kraju netem to można się chyba tylko cieszyć w dużych miastach, wiem bo teraz mieszkam w małym miasteczku i tu nie ma porównania
Zaletysame
Wadybrak
~agness30 / 2011-05-26 22:02
Ocena: 4.50 / 5
ja mam od roku nie żałuję 25mb waha się co prawda miedy 20 a 23 mb ale uważam że to i tak jest ok!!!!!!!
~Denis jankowski / 2013-04-18 08:29
Ocena: 5.00 / 5
niewiem co ,powiedziec widze tyle negatywów umnie tego nigdy nie było juz 4 lata jestem upc szanują klientów nawet dzwonia domnie jak konczy mi sie promocja zebym wiencej nie placił instalacja tez tania 25 zl co mi sie podoba tego uslugodawcy ze ty ustalasz dzien godzinę nie jak u innych ze przychodza jak oni chca,odradzam netię syf moja znajoma zamowila tam uslugi podlonczenie dopiero miala 2 tygodniach musiala jeszcze zaplacić jak nie korzystała
jesli chodzi o pomoc tech jest szybka jesli biuro ci nie pomoze to tech przychodzi po 24 h teraz informacja dla nowych zeby nie placili dodaktowych kosztów i zdzwienia jak przyjdzie wam dodatkowa oplata INFO :
1 . dostajesz teraz przy aktywacji pakiet HB0 NA 30 DNI NA PRÓBĘ I PAKIET BEZPIECZEŃSTWA 60 DNI
2 .UWAGA JEŚLI NIECHCESZ TYCH USLUG REZYGNUJ 3DNI PRZED MSC JESLI TEGO NIE ZROBISZ PAKIET AKTYWUJE SIE SAM DO TWEJ FAKTURY DOJDZIE DODATKOWE KOSZTY CZYLI 40 ZŁ BO 35 ZŁ PAKIET HB0 PAKIET BEZPIECZEŃSTWA 5 ZŁ
3. PARAMETRY : SPRAWDZ CZY TWÓJ KOMP/LAPTOP TO UCIĄGNIE JESLI TEGO NIE ZROBISZ TRANSFER SIE ZANIŻY
ZACINKI ITP : SPRAWDZ CZY NIE MASZ ZAWOLANEGO KOMPA /LAPTOPA WIRUSEM LUB SYFEM NETU CZYLI STRON NA TYLE
ZaletySZYBKA POMOC TECH , INSTALATORZY PRZYCHODZA NA CZAS , USTAWIENIE GODZ INTALATORA DNIA , MAŁO AWARI JA MIAŁEM 1 NA ROK
WadyJEDYNIE JEDNA CZAS NA DODZWONIENIE SIE DO BIURA OBSLUGI SREDNIO 5 MIN
4 LATA 135ZŁ 3 PAKIETY DEKODER HD + NAGRYWARKA 153 PROGRAMÓWTY 29 HD + NET 60 MB /S + TEL STACIONARNY
~Kubaok / 2013-02-02 10:51
Ocena: 4.75 / 5
Internet UPC mam od miesiąca i jestem zadowolony, mimo tego że przez 0,25 tygodnia coś się zwaliło. Mam 60 mb/s śmiga tyle. Upload 8 mb/s , po prostu super internet Cena przystępna z telewizją płacę 75 zł
ZaletyCena, parametry, Obsługa klienta, nie zrywa
WadyNICCCCCCCC
Mam 1 miesiąc , 65 zł/ms
~z Krakowa NH / 2014-07-04 11:28
Ocena: 4.25 / 5
Witam. Mam internet UPC od ponad 10 lat (dokładnie nie pamiętam), internet śmiga jak należy,same plusy. Z obsługą nie ma żadnego problemu, zawsze bardzo miło:), kontakt bez problemu. Jedyny minus, to ostatnio brak godnych uwagi ofert co chodzi o cenę, żądna różnica w pakietach, a kiesyś mieli lepsze oferty. Może się doczekam ech... Polecam wszystkim UPC!!! Pozdrawiam.
ZaletyPrędkość jak w umowie.
Wadyza drogie pakiety
pona 10 lat, za 1 zł
~bananc / 2012-12-26 10:46
Ocena: 5.00 / 5
Nie jest tak zle ja za 140 złotych jako stary klient mam internet 60 mb z wifi, telewizja max hd z nagrywarką i telefon stacjonarny z połączeniami na numery stacjonarne w prawie całej europie. Przy kończącej się umowie trzeba rozmawiać z działem utrzymania klienta
~magdzia / 2014-09-06 21:36
Ocena: 5.00 / 5
Ludzie czepiacie sie bzdur , najlepiej to za darmo byscie chcieli wszedzie zdarzajw sie awarie, to tylko sprzety , jesli chodzi o infolinie gratulacje dla osoby ktora zalatwia przedluzenie umowy przez tel , sa biura stacjonarne!promocje dla nowych lepsze??wcale nie wystarczy podejsc do biura i skorzystac z tanszej oferty.Polecam
Zaletycena i jakosc uslug, serwis w razie awqrii ten sam dzien!
3lata 119 zl w tej chwili nie place nic;)
~Qertw / 2013-10-08 11:11
jak narazie jestem zadowolonym nowym klientem co prawda UPC, wiec obejmuja mnie te wszystkie zniżki obniżki itd. ale akurat trafiłem na dobry moment stars tv etc. zobaczymy jak nam pójdzie nasza współpraca. jestem dobrej myśli
~StałyKlient / 2014-08-13 21:01
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z UPC praktycznie od początku. Nigdy nie zmieniłabym tej firmy na inną. Bardzo dobra, konkretna pomoc techniczna w razie awarii-korzystałam z niej 2 razy. Naprawa i wymiana produktu szybka i bez problemowa z dojazdem do klienta.
ZaletySympatyczna i profesjonalna obsługa techniczna.
WadyNarazie brak
6 lat
~Denis / 2014-07-28 15:34
Ocena: 5.00 / 5
ja niewiem jakie macie problemy polowa pisze ze wifi ma zmiejszone transfer zawsze wifi jest słabsze od kabla jak dla mnie perfekcyjna obsługa, pomoc jak miałem problem odrazu mi pomogli jak to inni
Zaletyszybka pomoc tech ,masa prezentów od upc np horizon,wifi frre ,itp
Wadynarazie brak
za telewizor + neta 120 mb + tel stacionarlny płace 168 zł