strona 157 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »
-
~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta -
-
~Stanislaw / 2022-08-11 19:39
Zamawiałem pakiet przez telefon na kwotę 154zl.A faktura przyszła na 178 zł .zostałem oszukany na całej lini ale to ostatni raz .Będę tylko czekał na okazje żeby im podziękować -
~Stanisław / 2015-10-10 22:21
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Podczas jednej rozmowy z konsultantem zgodziłem się na nową promocję. Istniało jednak ryzyko, że będę musiał odstąpić od umowy i od razu zapytałem się konsultanta ile wyniesie mnie zerwanie umowy przed czasem. Otrzymałem odpowiedź, że 7 zł / każdy miesiąc do końca umowy. Ostatecznie kwota była 2 i pół krotnie wyższa. Moja reklamacja odnośnie wprowadzenia w błąd przez konsultanta została olana (mimo nagrywania rozmów, dzięki czemu łatwo zweryfikować taką sprawę), a ja jako 4 letni klient tej firmy zostałem orżnięty na ponad 100 zł. Zastanówcie się 2 razy zanim podpiszecie z nimi umowę. Niech chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego posta zrezygnuje z podjęcia współpracy z tą firmą, a już stracą więcej niż niż zyskali. Zadbam jednak, by takich osób było znacznie więcej. Nie pozdrawiam. kali. ZaletybrakWadybrak, ale uczciwości4 -
~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę. MiejscowośćKRAKÓW -
~Stanisław / 2021-06-28 20:30
Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów. MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Staszek / 2018-11-06 12:54
Kompletne dno nie można doczekać się instalatora pomimo ustalonego terminu oraz rozmowy telefonicznej oraz ponaglaniu mija kolejna godzina i jak jaśniepana nie było tak nie ma odradzam komukolwiek styczność z tą nie poważną firmą, obsługa klienta oraz organizacja pracy na poziomie dna... ZaletyzeroWadywszystkoMiejscowośćKĘDZIERZYN-KOŹLE -
~Stefan / 2023-10-08 20:52
Najgorszy chłam jaki istnieje na tym świecie. Brak stabilności, internetu itd itd. I tak codziennie po kilka razy w ciągu dnia. Totalna porażka. Dobrze że rezygnację z usług już wysłałem. Przestanę się męczyć z tym operatorem. ZaletyBrakWadyWszystkie jakie są możliwe. -
~STOP CWANIACTWU / 2015-01-05 14:26
Cwaniactwo tej firmy doszło do perfekcji. Po 24 miesięcznej umowie przesyłają jakiś liścik (oczywiście po terminie) że jeżeli nie wypowiesz umowy w wyznaczonym terminie to w ramach dalszej współpracy i wypłaty dywidendy dla członków zarządu podnoszą Ci abonament o 30%. ZaletyJakie zalety ?WadyCwaniactwo i całkowite olewanie klientaZa długo -
-
~studentka / 2015-10-13 11:17
Nikomu nie polecam tej firmy. Wystepuje ogromna rozbieżność pomiędzy tym, co nam mówi konsultant, a rzeczywistością. Jeżli w czasie nie wypowiesz umowy(o czym nie było mowy podczas podpisywania), to czkają Cie dodatkowe, nie małe koszty... Za podłączenie internetu(routera) się płaci 60 zł i po zakończeniu umowy trzeba go oddać, inaczej czekają Cię kolejne koszty... -
~sunny / 2021-06-24 16:57
beznadzieja, po prostu beznadzieja
_____________[_][][[[[[[[]]]]|Miejscowośćwroclaw -
~Surge / 2023-09-26 22:34
Nie da się grać bo zacina
Nawet kilka nie zrobie bo sie nie da chodzić masakrrrrraZaletyNie ma słabyWadySłaby nie działa (Surge dziękuję za uwage)MiejscowośćUkład słoneczny, ziemia,Polska -
~Surge brawl stars / 2023-09-26 22:32
Nie mogę grać w moją ulubioną grę, ponieważ ten internet cały czas zacina i przegrywam więc internet daje na 1 gwiazdke ZaletyNie ma bambikiWadyNie można grać w to co się chce bo internet Nie pozwala a za niego się placiMiejscowośćMazowsze -
~Sushniak / 2019-10-14 18:31
Co tydzień występuje awaria. Pisałem maile, dzwoniłem i dalej zero poprawy ze strony UPC. Jak ktoś się zastanawia nad wybraniem dostawcy UPC a jakimś innym to niech w ciemno bierze to drugie, bo ta usługa to jest jakiś żart! ZaletyNie maWadyJest ich za duzoMiejscowośćGdańsk -
~sylwia / 2025-03-09 20:40
To jest jakaś masakra upc było dużo lepsze niż play!Żałuję że zmieniłam dekoder upc na play wiecznie coś nie tak wiecznie się wiesza.Jednym słowem porażka już wolę siedzieć telewizji mniej nerwów. -
~Szalony / 2023-02-16 19:05
Śmiech na sali zrywa co chwile połączenie, ciągle awarie. Ja się pytam za co ja wam płace takie rachunki ? ZaletyBrakWadyDrogo i brak usługi za którą płacę.MiejscowośćLublin -
~Szczera klientka / 2019-09-18 18:31
Ta firma to jakoś wielkie nieporozumienie. Płacę za 300mb a mam 8mb. Jak uda mi się dodzwonić do działu technicznego to cała pomoc kończy się na zresetowaniu routera i wciskaniu kolejnych usług. Po licznych telefonach na jeden dzień mam 50 mb i sytuacja się powtarza. Płacę 67 zł i mają mnie w poważaniu a nowi klienci dostają to samo za 49 zł. Nowych klientów szukają żeby z nich zrobić kolejnych frajerów do wydojenia. Ja już kończę współpracę z UPC. -
-
~Szczupak / 2022-03-04 16:04
4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :) Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsujeWadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.MiejscowośćKatowice -
~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!! ZaletybrakWady100%MiejscowośćNamysłów -
~Szymon / 2019-10-04 17:25
Nie polecam. Oszukują ludzi na 50 zł radzę uważać przy oddawaniu sprzętu MiejscowośćSosnowiec -
~Szymon / 2023-07-11 13:34
Sprawa jest dość prosta: UPC to oszuści, którzy nie realizują tysięcy umów poprzez niezapewnienie internetu ludziom, którzy za niego płacą. Ludzie na infolinii kłamią w żywe oczy, a problem nie ustaje od wielu miesięcy. NIGDY, PRZENIGDY nie podpisujcie nic z tymi złodziejami. WadyBrak internetuMiejscowośćNie korzystam, bo go nie ma
strona 157 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »