Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sunny / 2021-06-24 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, po prostu beznadzieja
    _____________[_][][[[[[[[]]]]|
    Miejscowośćwroclaw
  • ~Surge / 2023-09-26 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się grać bo zacina
    Nawet kilka nie zrobie bo sie nie da chodzić masakrrrrra
    ZaletyNie ma słaby
    WadySłaby nie działa (Surge dziękuję za uwage)
    MiejscowośćUkład słoneczny, ziemia,Polska
  • ~Surge brawl stars / 2023-09-26 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę grać w moją ulubioną grę, ponieważ ten internet cały czas zacina i przegrywam więc internet daje na 1 gwiazdke
    ZaletyNie ma bambiki
    WadyNie można grać w to co się chce bo internet Nie pozwala a za niego się placi
    MiejscowośćMazowsze
  • ~Sushniak / 2019-10-14 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tydzień występuje awaria. Pisałem maile, dzwoniłem i dalej zero poprawy ze strony UPC. Jak ktoś się zastanawia nad wybraniem dostawcy UPC a jakimś innym to niech w ciemno bierze to drugie, bo ta usługa to jest jakiś żart!
    ZaletyNie ma
    WadyJest ich za duzo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~sylwia / 2025-03-09 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś masakra upc było dużo lepsze niż play!Żałuję że zmieniłam dekoder upc na play wiecznie coś nie tak wiecznie się wiesza.Jednym słowem porażka już wolę siedzieć telewizji mniej nerwów.
  • ~Szalony / 2023-02-16 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali zrywa co chwile połączenie, ciągle awarie. Ja się pytam za co ja wam płace takie rachunki ?
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i brak usługi za którą płacę.
    MiejscowośćLublin
  • ~Szczera klientka / 2019-09-18 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakoś wielkie nieporozumienie. Płacę za 300mb a mam 8mb. Jak uda mi się dodzwonić do działu technicznego to cała pomoc kończy się na zresetowaniu routera i wciskaniu kolejnych usług. Po licznych telefonach na jeden dzień mam 50 mb i sytuacja się powtarza. Płacę 67 zł i mają mnie w poważaniu a nowi klienci dostają to samo za 49 zł. Nowych klientów szukają żeby z nich zrobić kolejnych frajerów do wydojenia. Ja już kończę współpracę z UPC.
  • ~Szczupak / 2022-03-04 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :)
    Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsuje
    Wadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
    jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
    brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
    Zaletybrak
    Wady100%
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Szymon / 2019-10-04 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Oszukują ludzi na 50 zł radzę uważać przy oddawaniu sprzętu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Szymon / 2023-07-11 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa jest dość prosta: UPC to oszuści, którzy nie realizują tysięcy umów poprzez niezapewnienie internetu ludziom, którzy za niego płacą. Ludzie na infolinii kłamią w żywe oczy, a problem nie ustaje od wielu miesięcy. NIGDY, PRZENIGDY nie podpisujcie nic z tymi złodziejami.
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćNie korzystam, bo go nie ma
  • ~T0M4S7 / 2021-02-10 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Codzienne rozłączenia z internetem, chwilowe braki dostępu.
    ZaletyCena
    WadyCała reszta
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~tadek / 2011-10-24 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Podpisując umowę musisz zgodzić się na pakiet bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości. Jeśli w porę nie zrezygnujesz telefonicznie bądź mailowo będziesz przez dwa lata dodatkowo obciążony. To jest oszustwo w biały dzień. podobnie było z sms-ami konkursowymi wysyłanymi na komórkę- na które trzeba było odpisywać, że "nie chcesz brać udziału w konkursie". Jeśli nie odpisałeś to brałeś udział i pobierano z Twojego konta opłatę. Podobnie jest w upc- JEŚLI NIE ODPISZESZ TO ZOSTANIESZ DODATKOWO OBCIĄŻONY I NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI PRZEZ 2 LATA. BEZCZELNI! Dziwne, że UOKiK nie reaguje na takie praktyki.
    WadyNie ma możliwości podpisania umowy TYLKO na INTERNET. W rzeczywistości podpisuje się umowę na kilka usług, z których trzeba pisemnie zrezygnować.
  • ~Tadeusz / 2022-12-08 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Ruter dają tak słaby że jego zasięg wifi jest tylko w pokoju w którym ten ruter się znajduje. Poprzedniego dostawcy wifi działało w całym domu. Na infolinii usłyszałem że taki jest sprzęt i mówi się trudno oni w umowie nic nie obiecali. A najgorsze jest to że w dwóch innych pokojach zainstalowali dekodery do telewizji które nie działają Bo nie ma zasięgu wifi. Jest jeszcze aplikacja UPC go na której nie ma podstawowych programów jeżeli nie ma dostępu do internetu z UPC. Czyli w moim przypadku nigdzie oprócz salonu .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGniezno
  • ~Tadeusz J. / 2023-02-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc Opatów Świętokrzyski. W listopadzie 2022 zamówiłem usługę podłączenia internetu światłowodowego w miejscowości Opatów. Od początku kilkukrotnie zmieniano termin wykonania usługi (bez uzasadnienia przyczyn zmiany terminu). Terminy były zmieniane 5cio krotnie, pomimo tego do wykonania usługi nie doszło. Jedyną osobą, która próbowała pomóc i zmobilizować centrale był kierownik salonu PLAY w Opatowie. W efekcie w/w działań nie doszło do podłączenia internetu, co zmusiło mnie do zmiany operatora na innego. Nie polecam usług firmy UPC.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalność. Brak wywiązywania się z umowy. Lekceważenie klienta.
    MiejscowośćOpatów
  • ~Tekaes / 2023-10-09 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, KAŻDEJ OSOBIE ZASTANAWIAJĄCEJ SIĘ NAD WZIĘCIEM ICH USŁUG KATEGORYCZNIE ODRADZAM PRZYSIĘGAM KAŻDEJ OSOBIE KTÓRA MA TO W PLANACH ŻE LEPIEJ JEST SIEDZIEĆ W DOMU BEZ INTERNETU I TELEWIZJĘ NIŻ WZIĄĆ UPC PRAWDĘ MÓWIĄC NIE ODCZUJECIE RÓŻNICY PONIEWAŻ INTERNET I TELEWIZJA JEST TYLKO GDY MA OCHOTĘ A JAK JUŻ JEST TO W ŻAŁOSNEJ JAKOŚCI, OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW I SIWYCH WŁOSÓW, NIGDY W ŻYCIU NIE KORZYSTAŁEM Z GORSZEGO INTERNETU NIŻ TEN „ŚWIATŁOWÓD” z prędkością neostrady


    INTERNET TO PORAŻKA PRĘDKOŚCI NA UMOWIE DO 600mb/S a w rzeczywistości nie przekraczające 150

    TELEWIZJA NIE DZIAŁA BO ROUTER GUBI ZASIĘG W DRUGIM POKOJU ODDALONYM O 5m

    2 razy w tygodniu awarie i brak internetu nawet po kilka dni

    Na porządku dziennym niestabilne połączenie internet znika i wraca co parę sekund

    PING POWYŻEJ 300 to norma

    zapomnijcie o oglądaniu czegoś w internecie czy graniu w gry online bo jest to niemożliwe

    Obsługa klienta jest na żałośnie niskim poziomie praktycznie przy każdym telefonie a było ich naprawdę wiele bo kilka w każdym tygodniu JAK JUŻ KTOŚ ODEBRAŁ TELEFON BO TO TEŻ JEST OSOBNA STRONA MEDALU to odbierała osoba która była w pracy na przymus i bardzo nie miała ochoty kontynuować rozmowy wzdychanie do słuchawki i krótkie chamskie odpowiedzi to norma nie wspomnę o mamrotaniu pod nosem

    moja opinia jest uzasadniona 3 najgorszymi latami w moim życiu i podbudowaną opinią moich znajomych rodziny i innych osób posiadających te żałosne usługi


    PODSUMOWANIE

    NIE POLECAM NIECH WAS RĘKĄ BOSKĄ BRONI PRZED PODPISANIEM Z NIMI UMOWY NIE RÓBCIE SOBIE KRZYWDY PSYCHICZNEJ NA WŁASNE ŻYCZENIE
    ZaletyBRAK
    WadyUPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćGołdap
  • ~Teodor / 2023-06-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    kloc internet w skrócie przy zamawianiu internetu pytałem sie 3 razy czy ip bedzię dynamiczne przy kazdym resecie routera, po zamontowaniu intrenetu zresetowalem router a ip sie dalej nie zmieniło, na telefonie co 10 minut trace sygbnał internetu na 15 sekund i tak w kółko jak dzwoniłem do nich i mówiłem ze ktos ddosuje i że chce zmiane adresu ip to mówili za kazdym razem ze tutaj jest potrzebny twardy reset modemu który nic nie dawał (porażka)
    Zaletypobieranie jest w miare dobre
    WadySłaba obsługa klienta
    Nie zmienne ip
    utraty sygnału co 15 minut na telefonie
    MiejscowośćGostyń
  • ~Tet / 2023-03-13 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość usług i serwisu pod 813 813 813.
    Niby jest online serwis mojeUPC gdzie mają być bierzące dane ale tam się wyświetla informacja że płacisz na bierząco, a nagle dostajesz sms od komornika o windykacji i odłączenie internetu. I to wszystko po przeniesieniu umowy na inny adres.
    Dodatkowo, przy przeniesieniu umowy pan od instalacji wyrzucił router poprzedniej firmy, która to firma teraz wymaga zapłaty za sprzęt. Na infolinii od kilku miesięcy gubią mój wniosek, jak dzwonię się upomnieć, to mówią że sprawdzą i oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają.

    I żeby wywiązać się z tej umowy bo obsługa jest fatalna, to muszę zapłacić 350 zł kary. Przecież niewolnictwo nie jest legalne w 21 wieku
    MiejscowośćWarszawa
  • ~The dragemon / 2020-04-13 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to gówno z cebula chodzi jak z lat 90 tych nie da się go używać czasami się wyłącza i nie chce się wlaczyc
    ZaletyNie ma
    WadyWsYstkie
    Miejscowośćlublin
  • ~tka / 2019-02-03 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    na dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    ZaletyTylko to że łatwo jest się wrobić w ich umowę? (o ile to zaleta)
    Wadyna dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016