Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2021-05-07 07:19
    Ocena: 4.75 / 5
    Z UPC jestem od dwóch lat i internet,(pakiet do 150mb) śmiga jak należy. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług.
    ZaletySzybkość transferu
    WadyBrak
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Tomek / 2021-06-15 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    nie polecam tej firmy, ponieważ firma jest nieuczciwa i sprzedaje długi firmom windykacyjnym nawet wtedy, jeśli nie jesteście dłużnikami, ale UPC tak sobie postanowiło. Miałem z UPC taki przypadek. Dowiedziałem się, że niby jestem coś winny firmie UPC dopiero jak zaczęła do mnie dzwonić firma windykacyjna - najpierw jedna, potem druga, aż w końcu sprawa wylądowała w sądzie. Oczywiście sprawę wygrałem (druga strona nawet nie przyszła na rozprawę), ale przy okazji dowiedziałem się, że UPC sprzedaje rzekome długi za 20% ich teoretycznej wartości.
    Nigdy więcej nie podpiszę z UPC umowy, chyba, że mi za darmo dadzą internet/TV.
    Unikajcie tego dziadostwa.
    Zaletyżadne - każda inna firma ma podobną ofertę
    WadyFirma ma w nosie klienta. Woli wytoczyć ciężkie działa w postaci firmy windykacyjnej niż wysłuchać klienta, który na koniec i tak miał rację (tylko nie każdy się zdecyduje, aby pójść do sądu)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2022-02-03 22:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Próbuje od rana wgrać nowy system do komputera. Ciagle wyskakuje mi informacja ze jest błąd. Dzwonię do Apple ze maja dziadowski system. Okazuje się ze to UPC zrywa połączenia. Zero uprzedzenia ze są jakieś prace. DNO. Przełączam się na inna stacje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2022-02-26 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Po namowie konsultanta uległem ofercie,ale nie polecam stary router w miarę chodził nieraz trzeba było zrestartowac, nowy to porażka gdybym mógł wrócił bym do poprzedniego. Płacę więcej, a mam mniej nie polecam.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćŻory
  • ~Tomek / 2022-09-24 20:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nienwiem skąd te narzekania ale chyba jestem szczęściarzem, 6 lat temu miałem netie to był dramat net maks 30 mega hahahaha ,i jeszcze żeby był to byłoby ok, zmieniłem na upc od 6 lat nie mam żadnego problemu, żadnej przerwy, fakt net niestabilny raz jest 490 mega a za godzinę 80, ale dla mnie najważniejsze że ta usługa działa.
    ZaletyCena, jakość,
    WadyBrak
    MiejscowośćSkawina
  • ~Tomek / 2023-03-25 10:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest bardzo źle, usługi nie działają. Kiedy prosi się o technika, nie chcą go przysłać. A jak już złożyłem reklamacje i miałem umowiony termin dwa razy nie przyszedł. Najgorszy serwis ever. Chyba wiedza ze maja monopol wiec nie musza przejmować sie o klienta. Dramat. Nie polecam.
    ZaletyNie na
    WadySerwis, prędkość, zawodność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2023-06-02 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Wieczne awarie, brak łącza, internetu, telewizji. Szkoda pieniędzy i nerwów. Minimum kilka razy w miesiącu awaria. PORAŻKA
    WadyWieczne awarie i brak usługi
    MiejscowośćGryfino
  • ~Tomek / 2023-08-21 15:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z usług UPC, które świadczyło mi przez blisko 5 lat na ternie Szczecina. Z prawdziwym żalem musiałem przejść do innego mniejszego operatora tylko dlatego, że w nowym miejscu zamieszkania nie miałem możliwości przeniesienia usługi. Absolutnie polecam wszystkim.
    Zalety- Szybkość
    - Stabilność
    - Jakość obsługi
    Wady- Nie wszędzie jeszcze są :(
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tomek252 / 2016-02-08 00:59
    Ocena: 4.75 / 5
    Niezawodny internet, najlepsza oferta w moim regionie. Ping stabilny na poziomie 50-60. Download jak i upload utrzymuje się na stałym założonym poziomie (40/10). Jak najbardziej polecam. Zero problemów.
    ZaletyStała prędkość, stabilne połączenie, dobra cena
    WadyBrak
    Ponad 5 lat
  • ~tomi / 2023-02-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klienta nie istnieje. Ta firma to dno, dziwne że UOKiK się nią nie zajął.
    Spowodowali błąd na koncie i w związku z tym, nie mam dostępu do dwóch kont- mam z nimi dwie umowy. Kilkukrotnie pisali informacje, że wszystko już jest wyjaśnione - oczywiscie nie zrobili nic w tej kwestii od 3 m-cy
    Zaletybrak
    Wadybrak wsparcia Klienta
  • ~Tomi / 2024-04-10 20:54
    Ocena: 5.00 / 5
    UPC to było coś naprawdę, problemy pewnie wynikają z fuzji UPC do PLAY gdzie PLAY na pewno robi to specjalnie żeby przejść do PLAY do czego nie namawiam. Ja tak zrobiłem i już żałuję po 2 miesiącach, a cuda obiecywali a płacisz 2x więcej jak w UPC
  • ~Tomm / 2023-03-24 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile są problemy z internetem na wyższą slale oraz z dekoderem, zawsze zajmuje im to ponad 3 godziny, nie polecam.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Tommy / 2021-07-06 23:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Wielki zawód i beznadzieja, częste awarie, a firma nie przyznaje się że to po ich stronie jest przyczyna zbyt słąbego sygnału, który uniemożliwia korzystanie z internetu. A mimo to obniżyli rachunek. Paradoks i kłamstwo.
    ZaletyUmiarkowana cena, ale to powinna być norma, a nie zaleta
    WadyCzęste awarie, firma nie przyznaje się do nich, a sprawa ewidentna
    MiejscowośćTychy
  • ~ToMoS / 2022-05-05 20:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie problem z internetem UPC zaczął się około 2-3 miesiące po założeniu. Mam światłowód od nich i problemy były takie że nie raz nie było zupełnie internetu dzwoniłem na nr UPC (pomijając fakt że przez 4-5 minut trzeba "rozmawiać" z automatyczną asystentką) i po odebraniu telefonu przez kogoś od UPC dowiadujesz się mniej więcej tyle że trzeba wyłączyć i włączyć ruter a jak nic nie da to trzeba hard reset. Ja rozumiem że oni nie mają zbyt dużej możliwości zdalnie czegoś zrobić więcej, aczkolwiek gdy już dzwoni się do nich po kilkanaście razy w ciągu 2 tygodni to mogli by podjąć trochę inne kroki i odnaleźć w czym leży problem... Na napisanie tej opinii przekonał mnie dzień dzisiejszy bo to już totalna porażka, ogólnie wczoraj około 23-24 brakło całkowicie internetu i patrzyłem jeszcze o godzinie 1-2 też brak potem 4-5 w dalszym ciągu był brak. Internetu niema od 20 godzin. Patrzyłem na stronie czy są jakieś awarie fakt jest wpisane że jest awaria aczkolwiek o 6 rano było było napisane że do 10 naprawią, po godzinie 10 jak spojrzałem na stronę pisało że do 14, po 14 że do 20, teraz patrzę to się okazuje że będzie dopiero jutro o 6 rano. Jako że mieszkam w dosyć Małej miejscowości nie mam tu możliwości na lepszego dostawcę, jak dla mnie porażka całkowita
    MiejscowośćBilczów
  • ~tomsg / 2021-06-28 21:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Od pół roku prosiliśmy się z dwoma sąsiadami o podpięcie do UPC mimo wcześniej przygotowanej przez nas i na nasz koszt instalacji. Po pół roku z powodu braku porozumienia z infolinią UPC udało się poprzez znajomego zawiadomić bezpośrednio firmę Taurus o przygotowanej instalacji. Firma Taurus podłączyła nas (3 użytkowników) do skrzynki UPC znajdującej się na słupie. Przez 3 tygodnie dzwoniłem bezskutecznie do UPC z prośbą o podłączenie internetu. Co rozmowę otrzymywałem inne informacje. Dopiero po 3 tygodniach udało się uzyskać połączyć osobą, która poprowadziła sprawę do końca- Pan Rafał. Wcześniej każdy odbierający sprawdzał adres i mówił, że oddzwoni w następny dzień. Nikt nie oddzwaniał więc po 3 dniach dzwoniłem ponownie przez 3 tygodnie !!!!!. Niestety korporacja, poza infolinią nie ma innej możliwości kontaktu.
    ZaletyJakość internetu
    Wadykontakt z infolinią
    MiejscowośćBytom
  • ~Top / 2022-03-10 16:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry łącza dobre. Cena dla starych klientów niedopuszczalna - bardzo złe traktowanie - praktycznie żadnej rozsądnej oferty. W porównaniu z nowym klientem stary może płacić nawet dwa razy tyle za podobną usługę. Obsługa klienta ogólnie dość miła, ale ma ograniczone możliwości. Przykład sytuacji: w rozmowie telefonicznej w czasie której złożono ofertę na którą wyraziłem zgodę - wiązała się ona z wymianą sprzętu i nieco zmniejszonymi opłatami. W umówionym dniu technik nie pojawił się, ani nie zadzwonił. Po skontaktowaniu się z nim, tłumaczył się wypadkiem losowym i prosił aby przedzwonić ponownie na infolinię (wydaje się oczywiste że jeżeli nie mógł przyjść, to ktoś inny powinien przejąć jego zadanie). Po skontaktowaniu się z infolinią okazało się, że obsługujący ją pracownik nie wie jak sprawę załatwić. Poprosiłem więc aby się dowiedział i zadzwonił sam albo przekazał komuś kompetentnemu. Minęło klika lat a telefonu jak nie było tak nie ma.
    Co do niezawodności to pojawiają się nagłe przerwy, czasami krótkie, czasami nieco dłuższe.
    ZaletyNiezłe parametry techniczne łącza.
    WadyFatalna obsługa i oferta dla starych klientów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~torito / 2020-04-29 16:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Polecam wszystko działa na Warszawskim Bródnie, awarii brak lecz prędkość max 120 wysyłanie 40 ping 6-10
    lecz daje radę
    Zaletystabilność łącza ok , ping 6-10 prędkość 80-120 max i to dopiero po wymianie przewodów do mieszkania - to nie jest światłowód tak informacyjnie
    Wadymax prędkość na poziomie max 120
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tosia / 2020-04-17 11:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozwiązanie umowy z tym „dostawcą” to istny dramat. Kiedy podpisywaliśmy dokumenty zapytaliśmy się, co w przypadku przeprowadzki i rozwiązaniu umowy, konsultant powiedział, ze nie ma z tym problemu. Jak się okazało jest dokładnie odwrotnie. Jeśli chodzi o sam internet to działał bez szału. I tak podpisałam internet z telefonu, upc zacinało się niemiłosiernie. Jedyny plus to cena do czasu próby wypowiedzenia umowy. Naliczają jakieś kosmiczne kary. Tak wiec nie dajmy się nabierać na te ich „promocje”.
    ZaletyCena przed odstąpieniem od umowy
    WadyProces odstąpienia od umowy
    Konsultanci i ich fałszywe informacje
    Prędkość internetu
    MiejscowośćKrakow
  • ~TOTALANALDEWASTATOR / 2019-07-04 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zanikał kilka razy w ciągu dnia, nawet po wizycie serwisanta problem pojawił się po drugim dniu. Ostatnio internetu nie było dwa tygodnie i musiałem sobie udostępniać z telefonu... obiektywnie - nie polecam.
    Zaletyładny router xD
    Wadyregularne znikanie internetu (zasięg jest, lecz zerowwa transmisja danych)
    MiejscowośćTychy
  • ~tragedia / 2022-01-15 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    tragedia to jest TOTALNA tragedia
    Zaletytragedia
    Wadytragedia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4621
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019