MiejscowośćWarszawa
strona 154 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~Tomasz / 2019-09-02 23:14
żenująca obsługa klienta, brak kontaktu. Ponad miesiąc czekania na rozwiązanie prostej usterki -
-
~Tomasz / 2019-09-15 11:33
Na początku było super ale potem prędkość spadła o 600% i do ku*wy nie idzie sięz nimi w żaden sposób skontaktować by to naprawić... Problem mam od pół roku i jedyna opcja na rozwiązanie tego problemu jaką widzę to rozwiązanie umowy i podpisanie jej jeszcze raz żeby ktoś łaskawie do mnie przyszedł... MiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2019-10-28 13:36
Od miesiąca nie mam internetu. Za każdym razem jak do nich dzwonię to mówią że w mojej lokalizacji trwają prace i będą usunięte następnego dnia do 10.00. I tak już trwa to miesiąc. A rachunki każą płacić. -
~Tomasz / 2020-01-17 12:35
Posiadam UPC od dawna, od dawna mam problem z brakiem internetu - technicy przychodzą już po raz piąty, wymieniają dekodery ale problem nadal jest. Telewizja przerywa (piksele). Wsparcie technicznie to dno. Jakość najniższa. Nie przedłużę umowy na 100%. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWszystkoMiejscowośćTychy -
~Tomasz / 2020-03-27 07:03
UPC juz nie stawia na klienta. Wysyła dwuznaczne wiadomosci potem okazuje sie ze sa dodatkowe opłaty. Na każdym kroku patrzą żeby Cię wyr... podchody co chwile a nic za darmo byle sie klient złapał. Internet działa wtedy kiedy nie ma dużo użytkowników (kablówka w bloku ). Podpisalem umowe na podstawowa telezizje i i ternet za 49 zł sami (twierdza ze wyslali email.i ze im potwierdzilem) zmienilo na 55 zł takie stawki mamy Państwo w Tarnowie nie dajcie sie im ruchać. A obsługa kliennta dno nieuprzejme i niewychowane. Już szukam czegoś innego. Tak się właśnie zrzlaża klientów. ZaletyDrogo i oszukująWadyBrak konkretów ze strony biura obsługi. Nieuprzejmi.MiejscowośćTarnów -
~Tomasz / 2021-02-02 11:20
7 dni naprawiają łącze! Transfer jest albo i nie! Dramat! ZaletyBrakWadysameMiejscowośćWrocłąw -
~Tomasz / 2021-03-31 08:42
Dramat, awarie ostatnio usuwai 3 tygodnie (słownie :trzy) Obsługa klienta i serwis techniczny kpią sobie z klienta. Rekopensata za brak usług przez 21 dni to 5 zł i 60 gr. Od wczoraj znowu nic ie działa i obsługa klienta jak zwykle ma wszystko w d#pie! Dramat!!!! ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćWrocław -
~Tomasz / 2021-04-18 07:46
Czekanie ma technika przy konieczności pracy w domu tydzień uważam za lekkie nieporozumienie...error 1001 ZaletyBrakWadyOczekiwanie na pomoc 7 dniMiejscowośćWstszawa -
-
~Tomasz / 2021-06-24 10:36
Mam internet 1Gbps, a nigdy nie miałem prędkości >500 Mbps. Ok, więcej nie potrzebuję, ale ...
Jakość telewizja internetowa - byle jaka (duże opóźnienia ok. 15-20 sekund), ale z tym się liczyłem). Raz, dwa razy w tygodniu muszę resetować router (podobno porządny na stałe IP) lub boxy do odbioru tel.int. bo na ekrania wywala jakiś błąd łączności (WiFi działa).ZaletyObsługa, niezawodność internetu, oferta.WadyPrędkość transmisji danych w porównaniu z zakupionym pakietem. Telewizja internetowa - chyba muszą jeszcze doskonalić tę usługę - duże opóźnienia, częste kłopoty z łącznością z serwerami TV.MiejscowośćSzczecin -
~Tomasz / 2021-07-08 17:53
co 5 minut rozłącza z internetem, mimo wykupionego pakietu 500mb chodzi on na maksymalnie 5 :) nie polecam kupiwac jakichkolwiek jakich od tej firmy ZaletybrakWadycała firmaMiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2021-12-29 17:06
totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe. Wadyzła obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~Tomasz / 2022-01-22 15:27
Internet to jest jakaś kpina 750mb (nie ma nic do sprawy} zacina się przy każdej okazji a że dałem się namówić na box,a 4k który jet podłączony do internetu to tnie się na telewizorze i na laptopie NIE POLECAM I PRZY PIERWSZEJ OKAZJI ZMIENIĘ NA INNEGO OPERATORA ZaletyBRAKWadyWzytkoMiejscowośćLubin -
~Tomasz / 2022-03-14 10:27
Od blisko 2 tygodni mają problem z sygnałem neta - jest i go nie ma, i tak na przemian. Gdyby chodziło o lokalizację w jakiejś gajówce w środku puszczy to jeszcze bym zrozumiał, ale nie w przypadku największego miasta w Polsce po wschodniej stronie Wisły. Pracuję zdalnie w domu i szlag mnie trafia. Jaki diabeł mnie podkusił by taki szajs wybrać? ZaletyMaja w TV fajną opcję, pauzowania, cofania i programowania nagrywania programów.WadyInternet tragedia. Jak działa to prędkość jest bardzo zbliżona do deklarowanej w ofercie, jednak ostatnio działa w kratkę w zależności do faz Księżyca, plam na słońcu i cholera wie co jeszcze.MiejscowośćLublin -
~Tomasz / 2022-04-04 09:46
Firma umawia się na instalacje na określony dzień i przedział godzinowy, po czym w trakcie tego terminu dzwoni i bez żadnych przeprosin proponuje przełożenie instalacji o 3 dni. Po próbach dopytanie o co chodzi konsultant nie poczuwa się w ogóle do przeprosin za zaistniałą sytuację. Jeśli tak dbają o osobę, która chce zostać ich klientem to jak musi wyglądać obsługa obecnych klientów? WadyObsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2022-04-13 11:54
Ciągle rozłącza internet wi-fi .Podłączonych 8 urządzeń. WadyNiestabilne połączenia Wi-fi (ciągle rozłącza internet) router compal wadliwy chipset intela dramat.MiejscowośćKraków -
~Tomasz / 2022-06-08 15:35
Dno zero kontaktu kuriera z klijentem. Paczka zostawiona w punkcie bez zadnego powiadomienia. Na domiar zlego perfidne babsko zada odemnie dowodu osobistego, co ja na policji jestem. Przeierz wystarczy podac dane i z glowy sprawa. No chyba ze na jasnowidza trafili to sorry. MiejscowośćŁódź -
-
~Tomasz / 2022-09-13 12:24
NIKOMU NIE POLECAM
ROBIA PRZERWY KIEDY CHCA, BEZ UPRZEDZENIA, NIE MOZNA NA NIVH POLEGACZaletyBrakWadyAllMiejscowośćKraków -
~Tomasz / 2022-10-27 08:16
Zdecyzdowanie nie polecam. Po zakończeniu umowy na pewno jej nie przedłużę. -
~Tomasz / 2023-06-12 14:31
Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów. MiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2024-01-14 12:56
Przedłużyłem umowę na usługi internetu i telewizji ustalenia z panią konsultant były jasne - pozostają trzy dostępy telewizyjne plus internet kolejnego dnia karta została odłączona codzienny kontakt z Play nie przynosi rezultatu dziennie konsultant odłączał kartę przypisywał i przekazywał pismo do innego działu skutkiem było odstąpienie od umowy niemniej jednak karta do tej pory nie jest przypisana. Jak wcześniej było UPC nie było takich problemów dodatkowo podejście konsultantów było zdecydowanie lepsze WadyBrak profesjonalnego podejścia w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu najlepiej zbyć klienta by dzwonił kolejny razMiejscowośćKatowice
strona 154 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »