Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tekaes / 2023-10-09 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, KAŻDEJ OSOBIE ZASTANAWIAJĄCEJ SIĘ NAD WZIĘCIEM ICH USŁUG KATEGORYCZNIE ODRADZAM PRZYSIĘGAM KAŻDEJ OSOBIE KTÓRA MA TO W PLANACH ŻE LEPIEJ JEST SIEDZIEĆ W DOMU BEZ INTERNETU I TELEWIZJĘ NIŻ WZIĄĆ UPC PRAWDĘ MÓWIĄC NIE ODCZUJECIE RÓŻNICY PONIEWAŻ INTERNET I TELEWIZJA JEST TYLKO GDY MA OCHOTĘ A JAK JUŻ JEST TO W ŻAŁOSNEJ JAKOŚCI, OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW I SIWYCH WŁOSÓW, NIGDY W ŻYCIU NIE KORZYSTAŁEM Z GORSZEGO INTERNETU NIŻ TEN „ŚWIATŁOWÓD” z prędkością neostrady


    INTERNET TO PORAŻKA PRĘDKOŚCI NA UMOWIE DO 600mb/S a w rzeczywistości nie przekraczające 150

    TELEWIZJA NIE DZIAŁA BO ROUTER GUBI ZASIĘG W DRUGIM POKOJU ODDALONYM O 5m

    2 razy w tygodniu awarie i brak internetu nawet po kilka dni

    Na porządku dziennym niestabilne połączenie internet znika i wraca co parę sekund

    PING POWYŻEJ 300 to norma

    zapomnijcie o oglądaniu czegoś w internecie czy graniu w gry online bo jest to niemożliwe

    Obsługa klienta jest na żałośnie niskim poziomie praktycznie przy każdym telefonie a było ich naprawdę wiele bo kilka w każdym tygodniu JAK JUŻ KTOŚ ODEBRAŁ TELEFON BO TO TEŻ JEST OSOBNA STRONA MEDALU to odbierała osoba która była w pracy na przymus i bardzo nie miała ochoty kontynuować rozmowy wzdychanie do słuchawki i krótkie chamskie odpowiedzi to norma nie wspomnę o mamrotaniu pod nosem

    moja opinia jest uzasadniona 3 najgorszymi latami w moim życiu i podbudowaną opinią moich znajomych rodziny i innych osób posiadających te żałosne usługi


    PODSUMOWANIE

    NIE POLECAM NIECH WAS RĘKĄ BOSKĄ BRONI PRZED PODPISANIEM Z NIMI UMOWY NIE RÓBCIE SOBIE KRZYWDY PSYCHICZNEJ NA WŁASNE ŻYCZENIE
    ZaletyBRAK
    WadyUPC to jedna wielka wada
    MiejscowośćGołdap
  • ~teninternetjestslaby / 2020-12-21 11:05
    Ocena: 1.25 / 5
    bardzo slaby internet, niepolecam. Niedajcie sie nabrac
    ZaletyBrak
    Wadydoslownie co chwile przerywa internet, chcesz sobie pograc w csa: wywala cie, chcesz zagrac z kolega w gre multi: wywala cie.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Teodor / 2023-06-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    kloc internet w skrócie przy zamawianiu internetu pytałem sie 3 razy czy ip bedzię dynamiczne przy kazdym resecie routera, po zamontowaniu intrenetu zresetowalem router a ip sie dalej nie zmieniło, na telefonie co 10 minut trace sygbnał internetu na 15 sekund i tak w kółko jak dzwoniłem do nich i mówiłem ze ktos ddosuje i że chce zmiane adresu ip to mówili za kazdym razem ze tutaj jest potrzebny twardy reset modemu który nic nie dawał (porażka)
    Zaletypobieranie jest w miare dobre
    WadySłaba obsługa klienta
    Nie zmienne ip
    utraty sygnału co 15 minut na telefonie
    MiejscowośćGostyń
  • ~Termin / 2018-12-12 19:12
    Ocena: 3.33 / 5
    W godzinach szczytu rwie, konsultant opowiada bajki, że w tym rejonie nie ma awarii.
    Zaleca reset modemu, dziadostwo.
    MiejscowośćŻory
  • ~Tet / 2023-03-13 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba jakość usług i serwisu pod 813 813 813.
    Niby jest online serwis mojeUPC gdzie mają być bierzące dane ale tam się wyświetla informacja że płacisz na bierząco, a nagle dostajesz sms od komornika o windykacji i odłączenie internetu. I to wszystko po przeniesieniu umowy na inny adres.
    Dodatkowo, przy przeniesieniu umowy pan od instalacji wyrzucił router poprzedniej firmy, która to firma teraz wymaga zapłaty za sprzęt. Na infolinii od kilku miesięcy gubią mój wniosek, jak dzwonię się upomnieć, to mówią że sprawdzą i oddzwonią i nigdy nie oddzwaniają.

    I żeby wywiązać się z tej umowy bo obsługa jest fatalna, to muszę zapłacić 350 zł kary. Przecież niewolnictwo nie jest legalne w 21 wieku
    MiejscowośćWarszawa
  • ~The dragemon / 2020-04-13 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to gówno z cebula chodzi jak z lat 90 tych nie da się go używać czasami się wyłącza i nie chce się wlaczyc
    ZaletyNie ma
    WadyWsYstkie
    Miejscowośćlublin
  • ~The Oldest UPC-er in Gdansk / 2019-12-28 12:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem w UPC od prawie 20 lat. Kilka razy już rezygnowałem, ale wracałem. Na szczęście umowa kończy się wiosną i rozstaję się z coraz bardziej beznadziejnym dostawcą. Internet po kablu (montowane w 2000 r.) co rusz awarie, przerwy spadki prędkości. Mam 500-tkę, na kablu zdarza się ponad 400, ale są dni całe kiedy jest 100-150, a ostatnio ok.60. WI-FI dramat (pomimo zmiany kanałów, działania na 2 zakresach, reapeterach w pokojach). Oczywiście żadnych info o awariach, a jak już człowiek zdoła się skontaktować to przyznają się do awarii i przepraszają. Żeby uzyskać ulgę w rachunku trzeba im udowodnić brak usług (ciągły monitoring łącza, prędkości etc.). Nie powiem - oferta jest dobra, ale wykonanie umowy masakra. Na wiosnę zmieniam operatora, a następne namawiam całe osiedle do wystąpienia do nich z roszczeniami za darmowe korzystanie z infrastruktury. Nikt tego nie robi jeszcze w Polsce, a UPC wykorzystuje fakt, że ludzie jak barany podpisują umowy i nie walczą o należyte wykonanie umowy drugiej strony. Oferta TV - masakra, brak elastyczności, propozycje przedłużeniowe jak dla klienta z lat 90-tych kiedy na rynku niczego jeszcze nie było.
    ZaletyDobra oferta internetowa
    WadyCzęste awarie = brak informacji dla klienta. Skacząca prędkość, często wielokrotnie niższa niż deklarowana w umowie. Karygodne utrudnianie dostępu do UPC w celu zgłoszenia awarii, rezygnacji z umowy, etc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~TiltedGamer69 / 2022-07-27 19:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf najgorszy z możliwych. Jeśli ktoś używa internetu tylko do przeglądarki to styknie, ale zapomnijcie o jakichkolwiek grach. 10-sekundowe disconnecty staną się Waszą cowieczorną rutyną. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wady- BARDZO niska stabilność łącza
    - cena
    - brzydki router
    MiejscowośćGdańsk
  • ~tka / 2019-02-03 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    na dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    ZaletyTylko to że łatwo jest się wrobić w ich umowę? (o ile to zaleta)
    Wadyna dzień 2019-02-03:
    - Systematyczne podnoszenie rachunków bez informacji dla klienta (tylko nowe podwyższone faktury)
    - Sieć osiąga parametry jedynie na speedteście , wszystkie pozostałe akcje dot. przesyłu danych są po blokowane na niższych limitach.
    - Utrudanianie zerwania umowy, zawrzeć można online ale zrezygnować tylko listownie w centrali (brak możliwości online lub w punkcie)
    - Bezczelny namolny marketing
    - Po podpisaniu usługi instalacja po 3 tygodniach (faktura przyszła za cały okres)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~To ja / 2018-07-21 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W Pabianicach cały czas awarie i nie mam internetu całymi dniami. Oczywiście UPC nie daje żadnych informacji na temat przyczyn lub czasu naprawy. Żenada. Nie wiem za co ja płacę bo stałym łączem nazwać tego nie można.
    WadyCiągłe awarie skutkujące brakiem internetu.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Toja / 2019-06-10 21:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Dodzwonić się-zapomnij. Umówiony technik-nie przyszedł. Dwkoder dali stary-no bo tak. Dno
    ZaletyBrak
    WadyZnikające i zacinające kanały.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~TOKRU / 2022-05-25 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaznaczam że moja ocena dotyczy obsługi klienta jego traktowania jak również systemu zakupu usługi przez internet.
    Byłem klientem upc internet bez zastrzeżeń awarii czy też braku internetu nie odnotowałem. Zmieniłem operatora ponieważ po upływie umowy cena znacząco wzrosła w upc. Aktualnie po kilku latach chciałem wrócić do tego operatora i zamówiłem usługę online z możliwością wyznaczenia terminu instalacji na adresie. Dokumenty regulamin i inne informacje przysłąne zostały na pocztę email gdzie w załączniku znalazłem Informacja o zawarciu Umowy Abonenckiej w którym to widniała data instalacji wraz z godziną, którą wyznaczyłem. Sugerując się powyższym czekałem na technika, który jednak nie dojechał. Po stanowczej rozmowie z ułomną sztuczną "inteligencją" na infolini, udało mi się dodzwonić do człowieka, który poddał pod wątpliwość moją pewność, tego że jak wpisałem sobie przy zamówieniu kiedy jestem gotowy na wizytę technika to nie znaczy że technik do mnie przyjedzie i wykona zleconą pracę. Okazało się, że podobno nie doczytałem w treści emaila że "W kolejnej wiadomości otrzymasz Potwierdzenia zawarcia Umowy Abonenckiej i komplet dokumentów." co według konsultanta oznacza że moja wizyta wcale nie jest umówiona. Moim zdaniem brak w tym logiki i nie jest nic napisane, że wizyta będzię ustalana w innym terminie jaki był dostępny na stronie upc. Korzystam z wielu usług online i przykładowo umawiając się do lekarza na dany dzień i godzinę termin jest obowiązujący i wiąrzący dla obydwu stron. Komentarz który chciałem zostawić to tyle że jestem zawiedziony celowym wprowadzaniem w błąd klienta podczas wyboru zakupu lub też podpisywania umowy online i coś tu chyba nie do końca gra.
  • ~Tom / 2016-03-27 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści co innego obiecują przez telefon przychodzi monter który nie zawinił nic ininstaluje cos innego za dodatkowe opłaty złodzieje !!!
  • ~Tom / 2017-12-04 15:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry są zgodne z ofertą. Potrafią ni z gruchy ni z pietruchy podnosić o parę zł opłaty (które są w porównaniu z konkurencją dość wysokie), pod pretekstem że podnieśli szybkość łącza i że niby informowali o tym listownie - trzeba prostować reklamacją.
    Zaletyszybkość zgodnie z ofertą
    Wadycena
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tom / 2020-03-21 08:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Wprowadzili po cichu ograniczenie transferu. Mam 600 a po tescie wychodzi ze 45. Kto za to odpowiada?. Chca by placic a nie wywiazuja sie z umowy.
  • ~Tom / 2020-04-27 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    dziadostwo jakich mało. Człowiek pracować nie może bo co chwile zrywa :/ Tragiczne od zawsze i na zawsze już pewnie...
    Zaletygówno a nie zalety
    Wadycałe UPC to wada
  • ~Tom / 2022-02-26 18:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma nie rzetelna podłączenie sobota 13-15 o godzinie sms o13.38 że pracownik będzie o 14 godz a o 13,50 drugi sms że instalacja się nie odbędzie ponieważ montażysta nie zastał nikogo w domu i instalacja się nie odbyła z mojej winy czekałem od 13 masakra cały dzień zmarnowany .Pani na infolini nic nie wie ,jeżeli wam się nie chce pracować w sobote to nie umawiajcie się z klientami na ten dzień .Nie szanują klientów a z ludzi robią idiotów .Dodam że to nie pierwszy raz na innym mieszkaniu podobna sytuacja za trzecim razem dopiero podłączyli internet .
    MiejscowośćBytom
  • ~Tom / 2022-05-20 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Cóż. Wszedłem tutaj się wyżalić, bo po raz n-ty wieczorem nie mogę korzystać z internetu. Jest tak wolny, że przypominają mi się czasy modemów i początków kablówek. Portal regionalny nie ładuje się... fb nie ładuje się, muzyka ze spotify nie ciągnie... Piszę tego posta... bo udostępniłem sobie Wifi z telefonu. Dramat. Do końca miesiąca zmieniam. Jak ktoś się waha - nie polecam.
    ZaletyCena byłaby OK, gdyby internet działał (działa rano i w ciągu dnia).
    Wadybrak internetu wieczorami
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tom@sz / 2023-08-19 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przenieść internet pietro wyżej,napisali mi ze nie ma takiej technologii, oszusty i tyle, skończy się abonament napewno nie bede korzystał ani z UPC ani z Playa
    ZaletyBrak
    WadyNaciagają klienta i oszukują
  • ~tomahawk / 2020-12-10 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to kpina! Wradne babsko, zmanierowane nie udzieliła konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu a mianowicie błędnym przelaniu pieniędzy na ich konto, wmawiając mi, że nie wie czy ona rozmawia ze mną czy kimś innym...???? Że co??? I odesłała mnie do punktu obsługi klienta, żebym sobie tam wyjaśniał. W dobie pandemii gdzie wszystko można obecnie załatwić zdalnie to wredne babsko jest oderwane od rzeczywistości. Korzystałem z ich usług 12 lat i już nigdy więcej nie będę!!! Dno to mało powiedziane!
    ZaletyBrak
    WadyKompletny brak zalet. Chamstwo i prostactwo
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2715
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347