Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sp1335 / 2023-06-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
    ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
    WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sqqq / 2019-05-16 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że nie można dac ujemnych ocen. Brak jakiejkolwiek jakości, oferta 250mbps A ja po kablu mam 15, dodam że komputer mam bardzo dobry, wifi 5.0ghz też porażka mimo posiadania flagowego telefonu z dobra kartą sieciową
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sqrczybyk / 2019-02-07 22:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety jestem użytkownikiem waszych usług. Mimo, że connect box(chyba do tej pory mój najgorszy modem) jest obok komputera, połączenie jest zrywane praktycznie codziennie. Połączenie jest zrywane na około 1-2h. Nie pomagają liczne resety. Ostatni raz zdecydowałem się na ofertę od UPC.
    ZaletyJak już wyjątkowo zadziała to połączenie potrafi być szybkie.
    WadyCodzienne braki internetu dochodzące do 2 h.
    "Dławienie" się połączenia, ping potrafi skakać między 50ms a 900ms przez kilkanaście minut.
    MiejscowośćKraków
  • ~Srac na upc / 2021-12-04 03:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już mam dosyć tego gówna. Jak nigdy nie pisze komentarzy to teraz już napisze. Słaba jakość odbioru mimo niby maxa, słaby Internet, cały czas awarie brak tv brak wf brak internetu. Szok i niedowierzanie. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyDrogie
    WadyBrak same zalety mam czas poczytać książkę pójść na spacer, ugotować obiad, szefostwo ma mnie za idiotę bo internet działa jak chce.
    MiejscowośćPolskq
  • ~ssijto / 2024-02-07 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    lacze w godzinach wieczornych wyrabia w porywach do 33% umownej przepustowosci. routing to standardowo zenada i ciagle widze kwiatki gdzie sygnal idzie przez Francje do Niemiec :) od przejecia przez PLAY ZNOWU wrocily lagi i zagubione pakiety. czego chciec wiecej :)
  • ~Stachu / 2022-08-26 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie).
  • ~Stały klient / 2023-01-31 16:49
    Ocena: 4.00 / 5
    Jakosc bardzo dobra, ale obsługa za bez mała prawie 30 lat płacenia i żadnej zaległości ,wiarygodność klienta...wszystko na nic... Żal aż muszę się tym podzielić.. nie ma dla mnie lepszych usług, muszę płacić więcej niż ktoś nowy, mało wiarygodny, może przestanie płacić, może zrobi dług.. poprostu polityka firmy dla dobrych sprawdzonych klientów jest żenująca...ale niestety takie czasy mamy...wszystko piękne na reklamie;(((( a możliwości kontaktu z kimś wyżej niż obsługa nie możliwa...trzeba pisać czyli tyle samo czasu co wypowiedzenie umowy i stanie się nowym klientem...
    ZaletyNiezawodnosc
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Stan / 2020-07-08 10:49
    Ocena: 4.50 / 5
    Dobrej jakości decoder, odbiór TV oraz internetu bez problemów. W razie problemów - szybka i sprawna pomoc konsultantów. Polecam.
    Zaletyprodukty dobrej jakości
    Wadycena usług
    MiejscowośćLublin
  • ~Stan31 / 2023-12-02 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu przejęcia przez PLAY,"znikają " kolejne kanały za które płacimy,za usługi technika pobierane są opłaty!!
    ZaletyNie ma!
    WadyOpłaty za usługi technika(pikselizacja obrazu),znikają kanały z których do tej pory można było korzystać.
    MiejscowośćTychy
  • ~Stanislav / 2018-06-06 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mega slaby internet, mam mieszkanie 52 m, a zasięg mam tylko w 2 pokojach. Szybkość mega mała, już na 2 laptopach jednocześnie nie można coś robić. Kiedy dzwonisz do obsługi klienta, to zawsze mówią to samo, a techniki które przychodzą nic nie robią, bo nawet nie maja pojęcia w tym. MEGA NIE POLECAM!!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stanislav / 2022-08-11 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści ! Okropna obsługa! Kłamią na każdym kroku! Bez mojej wiedzy podłączają usługi i wysyłają mi tylko fakturę do oplaty !
    Jeśli chcesz wydać nerwy i pieniądze, skontaktuj się z nimi
    NIE POLECAM
    NIE trać czasu na tych oszustów
    Zaletynie ma ich
    Wadybardzo duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
    Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
    i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
    internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta
  • ~Stanislaw / 2022-08-11 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem pakiet przez telefon na kwotę 154zl.A faktura przyszła na 178 zł .zostałem oszukany na całej lini ale to ostatni raz .Będę tylko czekał na okazje żeby im podziękować
  • ~Stanisław / 2017-11-24 17:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem bardzo podpiąć internet w bloku 15 na ul. Westerplatte w Tarnowie. Ludzie jak można komuś robić termin w terminie przyłączenia internetu. Co za firma każe tracić czas tylko i zawraca głowę i się z niczego nie wywiązuje!!
    Zalety500mb/s
    MiejscowośćTarnów
  • ~Stanisław / 2019-02-08 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Rozmowa ok., mam nadzieję, że to co było mówione się potwierdzi w stosowaniu. Dziękuję.
    Zaletybez wychodzenia z domu
    Wadyjeszcze nie stwierdziłem
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę.
    MiejscowośćKRAKÓW
  • ~Stanisław / 2021-06-28 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów.
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Stanisław / 2022-07-20 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Od czasu gdy upc przeszło do play cały czas interet albo nie działa, albo ma problemy. Wygląda to tak, że wi-fi wyłącza się w godzinach 11-12 i potrafi nie działać przez kilkanaście godzin. Jakby to powiedzieć.. To działa, internet działa ale strasznie źle, logowanie zajęło mi 30 minut a wczytanie strony 10. Czyli jakby internet jest ale go nie ma. Wczoraj mogłem normalnie skorzystać z internetu dopiero o 22 bo o 11:30 się obraził. Ludzie z obsługi klienta nie pomagają. Ja już do nich nie dzwonię, ponieważ wiem że nic mi to nie da. Pół roku temu dzwoniłem do nich aby do mnie przyjechali i naprawili jakiś błąd z wifi. Przyjechali? Pewnie że nie. Następnym razem zadzwoniłem miesiąc później z powodu kolejnego problemu. Miła pani pokierowała mnie co powinienem gdzie kliknąć i po 40 minutach internet znowu działał bez zacięć. Niestety, następnego dnia problem wrócił. Obsługa klienta nie działa, osoby tam nie pomagają naprawić błędów TRWALE tylko tymczasowo. Na koniec dodam że od początku umowy, wifi znikało w losowym momencie na krótki czas, alee ani ikona sygnału czy połączenia wifi się nie zmieniała.
    ZaletyBrak
    WadyWifi znika w losowym momencie na 30 sekund, obsługa klienta nie pomaga, ciągłe wady z internetem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Starogard Gdański / 2018-11-01 11:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dwóch miesięcy jestem klientem UPC i niestety potwierdzam negatywne opinie, teraz żałuję, że skusiła mnie cena.
    Internet bardzo niestabilny, prędkość strasznie zaniżona. Druga sprawa, to bardzo konfliktowy monter, który z góry założył, że tam gdzie chciałem rozgałęźnik jest niemożliwe do wykonania, a po jednym telefonie okazało się, że jednak niemożliwe stało się możliwe.
    MiejscowośćSTAROGARD GDAŃSKI
  • ~stary klient / 2022-09-01 23:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam neta do 300 Mb/s. Pomiar z PRO Speed test. Pierwszy pomiar bardzo słabo, drugi 278 Mb/s więc dobrze, ale niestabilnie
    Zaletyniestabilna prędkość pobierania
    Wadyrzadkie awarie
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4728
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306