Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~siwa.n / 2018-12-11 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    UPC jest najgorszą firmą , z którą dotychczas miałam przyjemność współpracować...PRZEPRASZAM, Z UPC NIE MIAŁAM PRZYJEMNOŚĆI WSPÓŁPRACY,ponieważ umowa zawarta telefonicznie na podłączenie sieci trwa ponad dwa tygodnie,tylko montera jakoś nie widać...idzie,idzie i dojść nie może.

    N I E P O L E C A M !!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyJAK WYŻEJ OPISANE...ZERO PROFESJONALIZMU
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~skil / 2022-08-21 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćGliwice
  • ~skull87 / 2022-02-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Slavin / 2019-05-04 00:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmierdziele siedzą na dupie a wifi które mam 5metrów obok siebie nie działa, albo przerywa
    Kontakt z klientem jest taki, że czekamy na linii conajmniej 15minut aż się z kimkolwiek skontaktujemy a ta pomoc i tak nic nie robi
    Nie polecam kupować tego ścierwa
    ZaletyNie ma
    WadyZbyt wiele do pisania
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2017-12-12 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
    Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
    Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2018-03-17 20:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobry stosunek ceny do jakości bardzo miła opsługa
    ZaletyDobry stosunek ceny do jakości
    WadyBez wad
    MiejscowośćKraków
  • ~Slawek / 2021-11-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji przez 7 dni .Obsługa nie potrafi pomóc.Tecnnik przyjezdza I nie potrafi usunąć usterki.Nie polecam
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~slawomir / 2022-11-10 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewczy stosunek do klienta nie polecam. Mają wszystko gdzies. Firma krzak. Dzisiaj dzwoniłem. Awaria sprzętu. Muszę czekać 98 godzin. Zenada. A co najważniejsze kontaktuj się tylko internetowo. Jak ja go nie mam bo padł. Poszedłem do kolegi który ma podpiąłem się się i po czwartym pytaniu zakończył się czat. Dziekuje. Jesteście do dups...
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Sly / 2020-05-12 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    w dobie internetu niemozna sie z nimi skontaktowac przez internet ! NIE POLACAM
    Wady3500 pln kary za zerwanie umowy !!
  • ~Sławek / 2018-10-28 14:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Słabizna straszna, ciągłe awarie, przerwy w dostawie internetu, może to kwestia lokalizacji, ale tak czetso na inforlinie z problemami nigdy jeszcze nie wracalem. Porażka
    Zaletyciekawe fukncje dekodera jak ogladanie programow wstecz
    Wadywadliwy sprzet, ciagle awarie nie ma praktycznie miesiaca bez awarii, niestabilny internet
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sławomir / 2018-01-21 16:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ja jestem klientem UPC Polska od ponad 20 lat i płacę za abonament 200 złoty miesięcznie a nowi klienci płacą o
    ponad połowę miej gdzie tu logika i zwykła uczciwość.W moim budynku UPC jest
    monopolista więc nie mam gdzie przejść do
    innego operatora tv kablowej.Więc płacze i płacę bo jak tu żyć bez TV/Internet/Telefon odradzam wszystkim
    UPC.Na infolinii na połączenie czeka się
    około 18-25 minut a później jest się zbywany.Prędkość rzeczywista Internetu 100mb/s to to 16mb/s a pobierania powinna być 10mb/s a w rzeczywistości masz 1mb/s.
    Programy oferty TV są dublowane.Brak mozliwosci wyboru programów.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste pikselowanie TV
    Bardzo słaby i wolny Internet 100mb/s
    Bardzo wysokie rachunki za abonament
    Serwis płatny
    Odchodzisz z UPC płacisz około 200złotych
    Brak możliwości zmniejszenia abonamentu

    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sławomir / 2021-12-03 17:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Wiele lat temu miałem wybór między pakietem TV Max i TV Max Extra. Wybrałem Max Extra. Różnica? W pakiecie Max Extra każdy dodatkowy kanał pojawiający się w ofercie będzie darmowy. OK. Obecnie pojawiają się kanały np. AMC ale już nie można ich oglądać choć nie są w pakiecie dodatkowo płatnych pakietów typu HBO Canal+ czy Film Club. Dlaczego? Skoro mam TV Max Extra? Dlatego bo stworzono sobie nowy pakiet TV Max Extra Premium . To jest lekceważenie klienta a przede wszystkim lekceważenie i łamanie podpisanych umów. Jutro TV Max Extra Premium + , a potem TV Max Extra Premium Super itd itp
    ZaletyW miarę niezawodna
    Wadybrak audio 5.1 np w Polsat
    MiejscowośćWarszawa
  • ~smartmart / 2023-08-22 19:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet ok, ale obsługa klienta ma chyba zakaz odbierania telefonów w sprawie rezygnacji z usług... Na infolinii można wisieć w nieskończoność a rozwiązać umowy się nie da. Nie polecam.
    WadyTrudności z rozwiązaniem umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~smoola / 2019-09-14 21:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Straszna lipa. Co chwile awarie, obsługa mówi, że awaria w innym mieście ma wpływ na siebie tam choćby nie mieli zabezpieczenia w postaci przepięcia na inne hosty. Żart, nie polecam. Z vectra nigdy nie miałem takich problemów.
    MiejscowośćTARnowskie
  • ~Smutna / 2020-03-27 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mi też wysłali a-maila na filmy bezpłatne z tym kodem. Nawet dzwoniłam upewniając się (dostałam informacje od Pana -bezpłatne).A potem SMS płatne.Narażono mnie na dodatkowe stresy .Jest to nieludzkie , żeby wykorzystywać epidemie i biednych ludzi na zysk finansowy. Jest to nieetyczne...
    Zalety....
    WadyZłe informacje
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Smutny / 2024-03-03 12:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe braki w internacie. Cały tydzień jest a w weekendy zawsze go nie ma problemy prace techniczne. Notorycznie najwueksze gowno na świecie to jest Internet z upc
  • ~Smyku / 2019-11-15 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 150mb/s,makx jaki z siebie dał to przy pobieraniu 3.3mb/s,kanaly blokowane, porostu szkoda slow
    ZaletyJedyna zaletą to taka że kończy mi się umowa
    WadyCałe UPC jest wada
    MiejscowośćGdańsk
  • ~sniper / 2018-05-01 19:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. 250Mb na każdym speedteście wychodzi ok 20 Mb. NIE POLECAM>
    Zaletybrak
    WadyInternet UPC to jedna wada
    MiejscowośćTychy
  • ~Song / 2023-03-01 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa na internet do 1Gb a predkosc okolo 40 Mb/s.Ta firma to sa OSZUSCI!!!!!!!!Brak reakcji na skargi
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
  • ~Sorcheror / 2024-03-05 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Play całkowicie wykończył UPC i teraz nie da się nic zrobić w internecie, nie ma zdjęć do oglądania ani filmów, nie da się nawet po prostu komunikować, bo ciągle gubi sieć, ale jak powiedział mi konsultant "bracie, kup kabel i będzie dobrze", a potem jeszcze płać 70 zł miesięcznie za niską prędkość, na co powiedziano mi "No to ma pan problem w laptopach i telefonach (4 urządzenia), a u nas wszystko gra, więc pa".

    Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4523
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306