Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rusłan / 2020-01-03 12:05
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest po prostu oszustwo! Na stronie internetowej UPC znajduje się informacja o cenę internetu bez zobowiązań kosztuje 69 zł, w cenie telewizja na start wyznaczona jako gratis, ale w e-mail który otrzymałem oraz w umowie ceny są inny. Okazało się, że internet do 500 mb/s kosztuje mniej niż 69 zł, tylko 41 zł, a telewizja na start nie jest gratis, kosztuje 29 zł i nie można zamówić tylko internet za 41 zł bez telewizji. Moim zdaniem to jest oszustwo. Ceny na stronie internetowej musi być takie same jak w umowie! Nie biedę polecał UPC znajomym.
    Wadycena, umowa
    MiejscowośćKraków
  • ~Rut / 2022-12-20 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacimy 500 zl miesięcznie za internet i telewizję, a niczego normalnie oglądać sie nie da, ciagle jakas niska przepustowość... To za co płacimy 5 stów????!!!! Za niską przepustowość,??!!! musimy zrezygnowac, bo to złodziejska firma, nie polecamy przenosimy sie gdzie indziej
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćGryfino
  • ~rybaczek / 2023-08-10 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
    Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
    2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".
    Zaletybrak
    WadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rys / 2019-08-19 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC!
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Ryszard / 2019-11-02 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejny internet lub całkowity brak, niezbyt dobra jakość sygnału telewizyjnego
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo , nie sposób wymienić wszystkich
  • ~Ryszard / 2021-02-03 16:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
    Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
    Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
    Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
    W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:

    Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
    Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.

    Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
    Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.

    Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.

    Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
    Pozdrawiam
    MiejscowośćKraków
  • ~Ryszard / 2022-04-06 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim wybierzecie UPC, zastanówcie się 10 razy...

    Otrzymalem sms od UPC, że monter, który miał podłaczyć internet i TV, spóźni się i będzie o godz. 13.15, czyli 15 minut po umówionym czasie. Monter zadzwonił o 12.50, że jest przed klatką schodową i nikt nie chce go wpuścić. Powiedziałem monterowi, że otrzymalem sms od UPC o jego spóźnieniu, ale skoro już jest, będę za 10 minut. W mieszkaniu są uchodźcy z Ukrainy i nie mogą pana w tym momencie wpuścić do mieszkania ani na klatkę schodową. Poprosiłem, aby chwilę poczekał. Będę za 10 minut, przed określonym przed UPC czasem.
    Monter skomentował: nie ma pana w domu - ja odjeżdżam. Powiedziałem, że otrzymałem sms od UPC o pana spóźnieniu. Nie chciał słuchać. Próbowalem dodzwonić się jeszcze kilka razy. Odrzucał połączenie.

    Dzięki wspaniałemu człowiekowi, pracownikowi UPC, który nie podlączył internetu i TV - Uchodźcy z Ukrainy (babcia, córka i wnuczka) nie mogą się kontaktować ze swoimi mężami, którzy walczą na froncie. Pogratulować UPC takiej organizacji i takich pracowników.
    Moj czas i moje nerwy nie są ważne. Złożyłem reklamację przez telefon, informując, że uchodźcy czekają na podłączenie internetu. Pracownik biura obsługi przyjął reklamację i poinformował, że będzie rozpatrzona do 30 dni. Sami Państwo oceńcie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ryszrd / 2018-02-04 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.


    WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznych
    MiejscowośćKraków
  • ~Sabina / 2023-07-24 12:49
    Ocena: 2.75 / 5
    Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kwestia przeniesienia internetu na inny adres. UPC zleciło podwykonawcy instalacje internetu w nowym mieszkaniu, okazało się że potrzebna jest zgoda od administracji. No ok, tylko że od miesiąca żyjemy bez internetu, bo pan technik zaginął w akcji. Nie ma możliwości żeby się z nim skontaktować, na infolinii wszyscy zbywają, nic się nie da załatwić- nowej umowy zawrzeć nie można, bo na adresie jest aktywna usługa (ciekawe jaka skoro nie udało się jej zamontować), wypowiedzenie umowy trwa miesiąc, mimo że pani z playa kazała się kontaktować w sprawie zmniejszenia okresu wypowiedzenia z winy UPC, odsyłanie od Annasza do Kajfasza. CYRK NA KÓŁKACH. Ludzie z infolinii wiecznie niedoinformowani i wiecznie nic nie mogą. TO CIEKAWE KTO MA NIBY POMÓC JAK NIE OBSŁUGA KLIENTA!!!
    WadyCała obsługa klienta to nieśmieszny żart.
    MiejscowośćKraków
  • ~Saczuan / 2022-04-04 19:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety, od ostatnich kilku miesięcy non stop internet pada kilka razy dziennie. Znika na 5-10 minut, żeby potem pojawić się znowu. Resety, cuda, czary szamanów nie pomagają, zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę routera, jeśli to nic nie da, to idę do konkurencji.
    ZaletySzybki (jeśli działa)
    WadyBrak stabilności
    MiejscowośćWrocław-Krzyki
  • ~Sadam / 2021-12-06 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!!
    ZaletyBRAK !!!
    Wadyściek i mół
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Saea / 2018-08-14 19:36
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC nie umie nic naprawić, wysyłają technika który tylko psuje.
    ZaletyDobry transfer
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Salva / 2020-05-03 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~sam_my / 2020-01-07 18:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Jak czytam te opinie to mam wrażenie, że w serwisie opiniuj.pl wypowiadają się tylko ludzie niezadowoleni ze wszystkiego co na świecie, smutni i zgorzkniali.
    Zaletyjakość do ceny
    Wadydługi czas oczekiwania na infolinii
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sandra / 2023-10-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy wgl , place miesiąc w miesiąc w terminie odłączyli mi bez prawnie internet i tv mimo że było opłacone w terminie , w kółko mówią o nie dopłatach mimo że im wysyłam potwierdzenia. Oczywiście osoby na infolinii nie są w stanie mi na nic odp bo nie widzą płatności . Ta firma to jakiś żart .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Saper / 2022-12-21 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Może mieszkam w dobrej dla usługi lokalizacji ale nie doświadczyłem nigdy żadnych problemów.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Sceptyk / 2023-01-12 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałem tylko dlatego, że byli jedynnymi w budynku. I TO BYŁ BŁĄD. Trzeba było wziąć LTE/4G na jakiejś karcie SIM. Dużo mniej nerwów by było. W UPC nic nie jest przyjazne klientowi, a jakość samego neta nie porywa.
    Zaletybrak
    Wadysłaba jakość połączenia, tragiczna obsługa klienta, oferta na stronie www nie zgadza się z tym, co jest w rzeczywistości...
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Seba / 2020-08-16 21:43
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet od UPC używam od czterech miesięcy. Prędkość 500Mb. lokalizacja Tarnowskie Góry. Od momentu podłączenia chodzi cały czas dobrze. O infolini się nie wypowiadam bo ani razu nie musiałem do nich dzwonić. Raz przez automat na stronie www zgłaszałem po miesiącu rezygnację z pakietu bezpieczeństwa. Zgłoszenie zostało przyjęte bez problemu.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sebastian / 2019-07-08 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
    Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
    Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
    2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
    MiejscowośćKraków
  • ~Sebastian / 2021-09-27 13:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta, straciłem w sumie godzinę czasu by zrezygnować z usługi, bo tam pracują trolle a nie ludzie.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019