MiejscowośćKraków
strona 146 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
-
~rozczarowany / 2019-06-06 15:15Ocena: 1.00 / 5
oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO -
-
~Rozgoryczony 1 / 2020-10-25 16:07Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
Nie polecam mimo iż jestem ładnych parę lat u nichZaletyBrakWadyBrak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slowMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
odradzamZaletyBrakMiejscowośćWarszawa -
~RPM / 2020-12-15 19:26Ocena: 5.00 / 5
500 Mb/s chodzi w spped test 498 na WiFi w 5Ghz.
Tv z bez zarzutów Replay tv fajna opcja na przewijanie reklam.
Zamówiłem u przedstawiciela , miły i uprzejmy, nie jak na infolinii.
Na razie nie zawodzi od 4 miesięcy.ZaletyStabilny i szybkiWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Rromaco / 2022-07-07 17:42Ocena: 2.00 / 5
Całkowity brak poszanowania klienta umawiam się po odbiór dekodera UPC mam wysłać umawia się ze mną że będzie od 13:00 do 15:00 wziąłem wolne z pracy czekam czekam 15:00 nie ma nikogo dzwonię tak tak przyjdzie na pewno przyjdzie czekam godzina 18:00 nie ma nikogo dzwonię umawiam drugi termin pani przyjęła że jutro oddzwoni czekałem 4 dni na telefon z UPC nikt nie zadzwonił żenada po prostu brak poszanowania klienta w ogóle nie dbają o nic wstępny konsultant mówi że zadzwoni za parę minut czekam już 5 godzin nikt nie dzwonił nie polecam tej firmy brak szacunku wszystko im wisi zamiast dbać o klienta nie zależy mi a osoba która ma przyjść powinnaś dawno nie pracować inne firmy toya gdy klient czeka w domu a konserwator spóźnia się dzwoni i bardzo przeprasza i mówi że może się spóźnić pół godziny a tu nic po prostu chamstwo chamstwo jest chora brak zainteresowania -
~rudy / 2016-07-29 14:18Ocena: 1.00 / 5
Przez prawie rok korzystałem z internetu UPC 70mbit/s. Niestety, szybkość ta rzadko kiedy była osiągalna, i przez większość czasu oscylowała w okół 20-30mbit/s. Kolejnym problemem był lekceważący stosunek to klienta przy wypowiadaniu umowy. Mimo tego, iż wypowiedziałem umowę na 3 tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego (czerwiec 2016), i UPC przyjęło moją prośbę 2 dni później, naliczyli mi opłatę za lipiec 2016, w którym z internetu już nie korzystałem. Oczywiście po tylko po to, żeby zyskać 70zł za nic. Wadycena szybkość obsługa klienta1 rok, 70zł/mc -
~Rumburak / 2023-08-16 17:02Ocena: 2.50 / 5
Uwaga na obsługę klienta! Kontakt przez "oddzwonimy w 120 sekund". Zamówione przeniesienie internetu na nowy adres, Pan Żartowniś z UPC pyta o numer klienta i nowy adres. Umówiona środa 15-17. Mam zabrać cały sprzęt od upc. Monter ma zadzwonić wcześniej przed przyjazdem.
Czekam na nowym adresie 2h. Dzwonię i pytam czy ktoś będzie dzisiaj a pani zdziwiona bo nic nie mają w systemie, pyta z kim rozmawiałem. Rozmowy nagrywane a nie wiadomo kto tam sobie żarty stroi z klientów.
Nowy termin umówiony ale dopiero poniedziałek rano. UPC biznes, bez komentarza. -
~Rus / 2017-12-19 11:27Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Zbyt wiele czasu na naprawę błahej usterki -
-
~Rusłan / 2020-01-03 12:05Ocena: 2.50 / 5
To jest po prostu oszustwo! Na stronie internetowej UPC znajduje się informacja o cenę internetu bez zobowiązań kosztuje 69 zł, w cenie telewizja na start wyznaczona jako gratis, ale w e-mail który otrzymałem oraz w umowie ceny są inny. Okazało się, że internet do 500 mb/s kosztuje mniej niż 69 zł, tylko 41 zł, a telewizja na start nie jest gratis, kosztuje 29 zł i nie można zamówić tylko internet za 41 zł bez telewizji. Moim zdaniem to jest oszustwo. Ceny na stronie internetowej musi być takie same jak w umowie! Nie biedę polecał UPC znajomym. Wadycena, umowaMiejscowośćKraków -
~Rut / 2022-12-20 15:27Ocena: 1.00 / 5
Płacimy 500 zl miesięcznie za internet i telewizję, a niczego normalnie oglądać sie nie da, ciagle jakas niska przepustowość... To za co płacimy 5 stów????!!!! Za niską przepustowość,??!!! musimy zrezygnowac, bo to złodziejska firma, nie polecamy przenosimy sie gdzie indziej ZaletyNie ma żadnych zaletWadySame wadyMiejscowośćGryfino -
~rybaczek / 2023-08-10 12:13Ocena: 1.00 / 5
1.Internet światłowodowy nie spełnia tych wymogów jakie są zawarte w umowie. Prędkość internetu światłowodowego do 300 Mb/s na starym modemie można było uznać za przyzwoity tak dla prędkości prędkości 600 Mb/s, 750 Mb/s czy 1000 Mb/s nie przekracza 300 Mb/s a to z prostego powodu że połączenie światłowodu z modemem jest kablem antenowym (koncentrycznym) którego przepustowość max jest do 300 Mb/s. Dlatego światłowód powinien być dociągnięty aż do modemu 9lub połączony kablem - skrętką.
Apel do wszystkich użytkowników internetu w UPC o prędkości od 500 Mb/s do 1000 Mb/s aby sprawdzili tą prędkość na stronie internetowej https://www.speedtest.pl/ i porównać to z prędkością internetu jaką macie w umowie w przypadku zbyt małej prędkości reklamować i żądać zmniejszenia opłaty miesięcznej.
2.Zarówno moden a szczególnie dekoder telewizyjny zużywają bardzo dużo energii elektrycznej nawet po wyłączeniu. Dekoder często w czasie odbioru wiesza się i trzeba go resetować. Obecnie jest to najgorszy sprzęt do 20 lat od czasu "Astry".ZaletybrakWadyZawyżone opłaty ponieważ nie otrzymujemy tej usługi jaka zawarta jest w umowie. Ponadto łączenie się na infolinię kosztuje nas dodatkowo nawet wówczas kiedy korzystacie z ich telefonuMiejscowośćWarszawa -
~Rys / 2019-08-19 18:59Ocena: 1.50 / 5
Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC! MiejscowośćMińsk Mazowiecki -
~Ryszard / 2019-11-02 13:34Ocena: 1.75 / 5
Beznadziejny internet lub całkowity brak, niezbyt dobra jakość sygnału telewizyjnego ZaletyBrakWadyBardzo dużo , nie sposób wymienić wszystkich -
~Ryszard / 2021-02-03 16:09Ocena: 1.50 / 5
Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:
Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.
Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.
Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.
Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
PozdrawiamMiejscowośćKraków -
~Ryszard / 2022-04-06 13:55Ocena: 1.00 / 5
Zanim wybierzecie UPC, zastanówcie się 10 razy...
Otrzymalem sms od UPC, że monter, który miał podłaczyć internet i TV, spóźni się i będzie o godz. 13.15, czyli 15 minut po umówionym czasie. Monter zadzwonił o 12.50, że jest przed klatką schodową i nikt nie chce go wpuścić. Powiedziałem monterowi, że otrzymalem sms od UPC o jego spóźnieniu, ale skoro już jest, będę za 10 minut. W mieszkaniu są uchodźcy z Ukrainy i nie mogą pana w tym momencie wpuścić do mieszkania ani na klatkę schodową. Poprosiłem, aby chwilę poczekał. Będę za 10 minut, przed określonym przed UPC czasem.
Monter skomentował: nie ma pana w domu - ja odjeżdżam. Powiedziałem, że otrzymałem sms od UPC o pana spóźnieniu. Nie chciał słuchać. Próbowalem dodzwonić się jeszcze kilka razy. Odrzucał połączenie.
Dzięki wspaniałemu człowiekowi, pracownikowi UPC, który nie podlączył internetu i TV - Uchodźcy z Ukrainy (babcia, córka i wnuczka) nie mogą się kontaktować ze swoimi mężami, którzy walczą na froncie. Pogratulować UPC takiej organizacji i takich pracowników.
Moj czas i moje nerwy nie są ważne. Złożyłem reklamację przez telefon, informując, że uchodźcy czekają na podłączenie internetu. Pracownik biura obsługi przyjął reklamację i poinformował, że będzie rozpatrzona do 30 dni. Sami Państwo oceńcie.MiejscowośćWarszawa -
~Ryszrd / 2018-02-04 16:41Ocena: 1.00 / 5
Jestem stałym klientem UPC od kilku nastu lat, ale to co dziś mnie spotkało, zwątpiłem zdecydowanie w profesjonalne usługi w Waszej sieci.Osoba którą prosiłem o pomoc techniczną z problemem dekodera Horizon. wykazała się całkowitą nie znajomością tematu. Wcześniej też były problemy z tym dekoderem ale zawsze po rozmowie z konsultantem technicznym dekoder chodził parę tygodni dobrze.Chodziło zawsze o zresetowanie, nie wystarcza nigdy wyłączenie z sieci.Pani Michalska Agnieszka kazała mi sobie naprawić telewizor a oprócz tego traktowała mnie jak osobę chorą psychicznie. Nadmieniam , jestem elektronikiem z wykształcenia.Nie rozumiem jak może TAKĄ FIRMĘ jak UPS reprezentować osoba nie kompetentna. Pani w.w. umówiła mnie na wizytę technika z zagrożeniem, że za tą wizytę zapłacę.Ja jestem gotów, tylko nie wiem czy ta Pani zapłaci za swoją nie kompetencje.
WadyBrak osób kompetentnych do spraw technicznychMiejscowośćKraków -
-
~Sabina / 2023-07-24 12:49Ocena: 2.75 / 5
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kwestia przeniesienia internetu na inny adres. UPC zleciło podwykonawcy instalacje internetu w nowym mieszkaniu, okazało się że potrzebna jest zgoda od administracji. No ok, tylko że od miesiąca żyjemy bez internetu, bo pan technik zaginął w akcji. Nie ma możliwości żeby się z nim skontaktować, na infolinii wszyscy zbywają, nic się nie da załatwić- nowej umowy zawrzeć nie można, bo na adresie jest aktywna usługa (ciekawe jaka skoro nie udało się jej zamontować), wypowiedzenie umowy trwa miesiąc, mimo że pani z playa kazała się kontaktować w sprawie zmniejszenia okresu wypowiedzenia z winy UPC, odsyłanie od Annasza do Kajfasza. CYRK NA KÓŁKACH. Ludzie z infolinii wiecznie niedoinformowani i wiecznie nic nie mogą. TO CIEKAWE KTO MA NIBY POMÓC JAK NIE OBSŁUGA KLIENTA!!! WadyCała obsługa klienta to nieśmieszny żart.MiejscowośćKraków -
~Saczuan / 2022-04-04 19:29Ocena: 2.75 / 5
Niestety, od ostatnich kilku miesięcy non stop internet pada kilka razy dziennie. Znika na 5-10 minut, żeby potem pojawić się znowu. Resety, cuda, czary szamanów nie pomagają, zadzwoniłem i poprosiłem o wymianę routera, jeśli to nic nie da, to idę do konkurencji. ZaletySzybki (jeśli działa)WadyBrak stabilnościMiejscowośćWrocław-Krzyki -
~Sadam / 2021-12-06 22:53Ocena: 1.50 / 5
Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!! ZaletyBRAK !!!Wadyściek i mółMiejscowośćSzczecin -
~Saea / 2018-08-14 19:36Ocena: 1.50 / 5
UPC nie umie nic naprawić, wysyłają technika który tylko psuje. ZaletyDobry transferWadyOBSŁUGA KLIENTAMiejscowośćWarszawa
strona 146 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
