Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert / 2023-10-29 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest skandal, prosze Was, nigdy nie podpisujcie z nimi umowy. nie da sie zerwac umowy. nie działa formularz kontaktowy z zerwaniem, na stronie jest napisane, ze mozna zerwac telefonicznie, po czym konsultant zaprzecza, w salonie twierdza ze sa niepodlaczeni do systemu, listownie sie wypieraja. sprawa skeirowana do sadu, to skandal ktory zostanie opisany w gazetach. przestrzegam przed tymi oszustami!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RoccO / 2023-02-06 22:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Ja z upc korzystałem na 6-ciu różnych adresach w 2-óch różnych miastach. Jak tak czytam te opinie to widoczny jest klucz - nie działa to gówno... Generalnie większość opisanych problemów to kłopot z ich modemami które są jakie są inne nie będą, można podpiąć pod nie swoje routery i podejrzewam że większość opisywanych problemów zniknie. Kolejną rzeczą są opnie "stary klientów", narzekają na kiepskie oferty a z lenistwa nie potrafią wysłać pisma i ponegocjować z utrzymaniem i jakoś przez te wasze 20 lat użytkowania dobrej opinii nie było. Technicy upc mają swoje procedury i konkretne zadanie do wykonania a każda dodatkowa rzecz albo żądanie klienta jest zlewane bo nie ma za to żadnej kasy więc ja się im nie dziwię no bo nikt nie chce wykonywać pracy charytatywnie nawet to jak to jest 3 minuty :) to też jest wina tego, iż cała techniczna obsługa to outsourcing i w takich przypadkach kasa jest za konkretne rzeczy a nie za czas wykonywania pracy kto tak pracuje dla kogokolwiek ten wie. Co do samej usługi to z tv większych problemów nie było, dekoder horizon z nagrywarką wymieniłem na zasadzie serwisu łącznie 3 razy od początku mojej przygody z upc i to na jednym adresie, moduły CI+ bez awarii nawet na nie wspieranym TLC-ku, net działa bardzo dobrze ale podkreślam routery mam swoje. Fakt że wysył jest słaby ale to technologia HFC, z tego co wiem to w GPON już mają ok.
    Obsługa klienta przez bota słaba ale też się dziwię że ktoś nie może się dodzwonić no moje tel do upc to zamykają się w maks 20 min (nauczyłem sie cierpliowści jeszcze jak eNka istniała :))
    ZaletyNa kilku różnych adresach zawsze było stabilnie
    WadyJakość modemów i polityka refurbishingu sprzętu
  • ~Roku / 2021-11-23 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak zwykle UPC Ma wieczny problem z swoim Internetem co dzień muszę się uporać z komplikacjami z właśnie tą firmą jestem osobą publiczną zarabiam streamując i wiecznie mam problem z internetem wybierając właśnie UPC Z myślą o dobrym i szybkim Internecie to strasznie się zawiodłem.
    SERDECZNIE NIE POLECAM!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Roman / 2018-06-04 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tv Select oraz internet 60 Mb/s
    TV jakoś działa choć Horizon się blokuje i są problemy z nagrywaniem i odtwarzaniem, średnio 2/5 przypadków. Trzeba sobie radzić restartujac sprzęt. Na ćwiczenie cierpliwości i pokory-znakomite.
    Jakość TV średnia, z SAT dużo lepsza.
    Internet beznadziejny. Żadna, poza ceną, różnica pomiędzy 30 Mb/s, jaką miałem przed rokiem, a 60 Mb/s, jak mam od tego czasu. WiFi to tragedia, kilkanaście sekund czekania na otwarcie zwykłych typowych polskich stron www.
    Nie polecam.
    Z drugiej strony wiem, tam dobrze, gdzie nas nie ma...
    ZaletyNie za bardzo jest o czym pisać
    WadyWiFi prawie nie działa, prędkość internetu podła TV jakość za słaba w stos. do oczekiwań, dodzwonić się nie da
    MiejscowośćZąbki
  • ~roman / 2018-12-16 18:45
    Ocena: 1.75 / 5
    120 mb/s ,a nie przekracza 40.infolinia to jakieś jaja.Gdy wciśniesz, że chcesz zamówić nowe usługi,po 20 sek,gdy chcesz zgłosić usterkę wisisz nz tel.godzinę.Kończę z tym badziewiem.
    ZaletyŚwietna rzecz to nagrywarka,bo nie muszę oglądać reklam.
    WadyCałe mnóstwo.internet 120, a w praktyce dochodzi do 40.pomoc techniczna, kpina z klienta.Kanały sportowe w podstawowym pakiecie to liga czeska, ukraińska i powtórki w nieskończoność.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Roman / 2020-09-17 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Jestem bardzo zły a tak po prostu wściekły .Wiffi nie działa tak jak oczekuje się przy takim transferze danych,przez kabel również porażka.Wytrzymam Jeszcze rok z tym i w tym abonamencie później zamykam z UPC współpracę.
    ZaletyGrzecznie i bez stanowiska konsultacje można przeprowadzić
    WadyBrak prawidłowej realizacji zamówienia internetu w Wiffi i po kablu.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~roman / 2021-12-04 17:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem aktywować viaplay.Zalogować się do mMoje upc po kilku latach, to droga przez mękę.Czy was pogięło? Do banku jest łatwiej.Dziękuję, ale odechciało mi się viaplay.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Roman / 2023-08-31 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie najgorszy serwis na świecie
    Zaletyniema, 0
    Wadyspecialisty i konsultanci mają ci w dupoe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roman3268 / 2021-11-09 12:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie skończyłem rozmowę z bok. Po zmianie umowy dołożyli mi usługę HBO 20 pln co miesiąc do rachunku. Niby usługa dodatkowa. Ale nie wyłączysz za ch…..a przez 24 mce. Pani groziła karą za zerwanie umowy! O dziwo kara wynosi równowartość 24 miesięcznych opłat. Przy rozmowie z konsultantem nie zająknął się ani słowem o uruchomieniu takiej usługi. Jak i o tym, że gdy przyjdzie monter aby wymienić dekoder na nowszy skasują Ciebie dodatkowe 50 PLN. Oszuści i złodzieje. Wykorzystujący każdą możliwość aby zrobić klientów w bambucho.
    Ż E N A D A
    ZaletyBrak
    WadyNagrywanie z reklamami. Brak możliwości przewijania w przód nagranych programów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Romuald / 2022-03-09 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta jest ok. Co do działania internetu to żenada wiecznie problemy! Dziś znów nie działa Internet! Czas oczekiwania na serwisanta to 7 dni porażka? Jak nie działa Internet to kabel też. 7dni bez telewizji i Internetu a płacić trzeba? Po zakończeniu umowy żegnam się z tym dziadostwem!
    ZaletyŻadnych
    WadyWiecznie problemy z sprzetem!
    MiejscowośćBytom
  • ~Romuald / 2022-03-09 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta jest ok. Co do działania internetu to żenada wiecznie problemy! Dziś znów nie działa Internet! Czas oczekiwania na serwisanta to 7 dni porażka? Jak nie działa Internet to kabel też. 7dni bez telewizji i Internetu a płacić trzeba? Po zakończeniu umowy żegnam się z tym dziadostwem!
    ZaletyŻadnych
    WadyWiecznie problemy z sprzetem!
    MiejscowośćBytom
  • ~Rosomak / 2018-02-14 19:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Moja opinia związana jest z instalatorem...Wiem że oni nie są pracownikami U,P,C .Są z firmy zewnętrznej która jest związana z operatorem...To w jaki sposób się zachowywał i instalował mnie nowy dekoder i ruter to zachowanie chamskie i nieodpowiedzialne..Robił /// instalował//// z łaska..Tłumaczył jak by to nie należało do jego obowiązku...Na pytanie odpowiadał tak lub nie i że nie ma czasu ..Był nie grzeczny i nie uczynny ..Proszę Was aby wybieraliście ludzi odpowiednich..Nie tylko fachowców ale ludzi kulturalnych ..Oni maja obowiązek wszystko wytłumaczyć a nie mówić że nie mają czasu..W Innym wypadku ..ja odbiorca , też nie będę miał czasu na wykupienie nowego ,waszego pakietu...I /// wypiszę się z kablówki///Sorry za skróty i grafomanie...
    Zaletyw miarę dobry pakiet.
    Wadydrogo i mało zniżek dla stałych odbiorców.
    MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA
  • ~rozczarowany / 2019-06-06 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukiwanie i naciągane klientów. bez prawnie zwiększają cenę usług raz do roku... po wypowiedzeniu usługi kolejne problemy i nie ścisłości. jednym słowem DNO
    MiejscowośćKraków
  • ~Rozgoryczony 1 / 2020-10-25 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    Nie polecam mimo iż jestem ładnych parę lat u nich
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości przekazania reklamacji ciągle automaty ciągle zrywa internet i zawiesza dekoder brak slow
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Rozmarynka / 2018-01-09 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy wybór, problem z rozwiązaniem umowy, wolny internet, drogie rachunki -
    odradzam
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RPM / 2020-12-15 19:26
    Ocena: 5.00 / 5
    500 Mb/s chodzi w spped test 498 na WiFi w 5Ghz.
    Tv z bez zarzutów Replay tv fajna opcja na przewijanie reklam.
    Zamówiłem u przedstawiciela , miły i uprzejmy, nie jak na infolinii.
    Na razie nie zawodzi od 4 miesięcy.
    ZaletyStabilny i szybki
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rromaco / 2022-07-07 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Całkowity brak poszanowania klienta umawiam się po odbiór dekodera UPC mam wysłać umawia się ze mną że będzie od 13:00 do 15:00 wziąłem wolne z pracy czekam czekam 15:00 nie ma nikogo dzwonię tak tak przyjdzie na pewno przyjdzie czekam godzina 18:00 nie ma nikogo dzwonię umawiam drugi termin pani przyjęła że jutro oddzwoni czekałem 4 dni na telefon z UPC nikt nie zadzwonił żenada po prostu brak poszanowania klienta w ogóle nie dbają o nic wstępny konsultant mówi że zadzwoni za parę minut czekam już 5 godzin nikt nie dzwonił nie polecam tej firmy brak szacunku wszystko im wisi zamiast dbać o klienta nie zależy mi a osoba która ma przyjść powinnaś dawno nie pracować inne firmy toya gdy klient czeka w domu a konserwator spóźnia się dzwoni i bardzo przeprasza i mówi że może się spóźnić pół godziny a tu nic po prostu chamstwo chamstwo jest chora brak zainteresowania
  • ~rudy / 2016-07-29 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez prawie rok korzystałem z internetu UPC 70mbit/s. Niestety, szybkość ta rzadko kiedy była osiągalna, i przez większość czasu oscylowała w okół 20-30mbit/s. Kolejnym problemem był lekceważący stosunek to klienta przy wypowiadaniu umowy. Mimo tego, iż wypowiedziałem umowę na 3 tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego (czerwiec 2016), i UPC przyjęło moją prośbę 2 dni później, naliczyli mi opłatę za lipiec 2016, w którym z internetu już nie korzystałem. Oczywiście po tylko po to, żeby zyskać 70zł za nic.
    Wadycena szybkość obsługa klienta
    1 rok, 70zł/mc
  • ~Rumburak / 2023-08-16 17:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Uwaga na obsługę klienta! Kontakt przez "oddzwonimy w 120 sekund". Zamówione przeniesienie internetu na nowy adres, Pan Żartowniś z UPC pyta o numer klienta i nowy adres. Umówiona środa 15-17. Mam zabrać cały sprzęt od upc. Monter ma zadzwonić wcześniej przed przyjazdem.

    Czekam na nowym adresie 2h. Dzwonię i pytam czy ktoś będzie dzisiaj a pani zdziwiona bo nic nie mają w systemie, pyta z kim rozmawiałem. Rozmowy nagrywane a nie wiadomo kto tam sobie żarty stroi z klientów.

    Nowy termin umówiony ale dopiero poniedziałek rano. UPC biznes, bez komentarza.
  • ~Rus / 2017-12-19 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zbyt wiele czasu na naprawę błahej usterki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019