Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~robert / 2016-01-23 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna pomyłka.Olewają klienta.Szkoda pisać cokolwiek więcej.
    Zaletybrak
    Wadyciężko pisać o wadach jak od tygodnia nie ma internetu i umawiają się na naprawy a potem nie przychodzą.
  • ~siwa / 2015-06-12 08:58
    Ocena: 1.50 / 5
    OKRADAJĄ LUDZI CZŁOWIEK ZAMAWIA TELEWIZJĘ I INTERNET A ONI JESZCZE DOKŁADAJĄ TELEFON Z KTÓREGO I TAK NIE KORZYSTAM A KAŻĄ PŁACIĆ .MASAKRA JAKAŚ.
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    120
  • ~slawek / 2015-12-10 21:40
    Ocena: 3.50 / 5
    Hmmm... planuję się przesiąść z UPC na Netię. Więc najpierw poczytałem opinie o Netii i trochę się przeraziłem :)
    Więc z kolei poczytałem opinie o UPC i trochę się uspokoiłem :) Widać ludzie uwielbiają narzekać :)

    Miałem Netię na poprzednim mieszkaniu gdzieś w latach 2004-2009 i nie miałem problemów. acha.. Warszawa, Czerniaków.
    Teraz jestem na Bielanach, mam UPC od .. 4-5 lat? Nie miałem większych problemów, przerw w dostępie, ani schodów. Był na początku okres kiepskiego internetu i kilkukrotne zgłaszanie tego. Dopiero drugi technik odkrył, że poprzedni właściciel zamontował przy wejściu z klatki jakąś dodatkową puszkę z rozgałęziaczem która obniżała jakość przesyłu kablowego. Po skasowaniu tego dodatkowego elementu nie miałem już poważniejszych problemów.
    Awarie? Przerwy? Prawie nie pamiętam. Wydaje mi się że te 2-3 razy do roku kiedy bywają jakieś awarie, to raczej związane z siecią energetyczną w budynku czy na osiedlu.

    Co do jakości telewizji nie mam żadnych zastrzeżeń. Nigdy żadnych problemów, jakość super.
    Jedyny drobny problem dla mnie, to niemożliwość przypisania kanałom własnych numerów. Nie wiem czy inne kablówki to dają, ale oczekiwałbym takiej możliwości. Z tych dziesiątków kanałów używam na codzień maksymalnie 5-8 i chciałbym je mieć blisko na pilocie. Nawet zastępcza metoda przypisania wybranych kanałów do 'Ulubionych' jest kiepska. Da się zrobić, ale co kilka miesięcy oni coś pozmieniają i niektóre kanały znikają z ulubionych, i trzeba sobie przypominać jak to się do cholery robi! :))

    Nie jestem specjalnie zadowolony z ostatniego dekodera (nie Horizon tylko wcześniejszy). Do poprzedniego miałem podpięty własny router z porządną zewnętrzną anteną. Do najnowszego mogę użyć tylko dostarczanego od UPC i ma tylko wewnętrzną antenę. Mam spore mieszkanie i jeszcze kablówka 'wychodzi' niezbyt centralnie. W oddalonych pokojach zasięg wifi jest bardzo słaby. Dodatkowy repeater wifi rozwiązuje problem, ale w poprzednim ruterze załatwiała mi to większa antenka za 15zł i nie musiałem się bawić z 2-oma sieciam wifi..

    Chcę zmienić na Netię tylko z powodu kasy.

    Potwierdzam, że dla aktualnych abonentów propozycje UPC są po prostu śmieszne i zawsze tylko droższe. Płacę obecnie ok. 130 zł (w tym HBO).
    Jak na razie wygląda, że analogiczny zestaw w Netii mogę mieć za 80-90zł, ale na razie robię rozeznanie...


    Zaletystabilna usługa w Warszawie
    Wadysłaba cenowo
    5 lat ?, 130 zł miesięcznie
  • ~spyder / 2016-12-19 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    To co się obecnie dzieje w UPC to jest poprostu kpina i czasy PRL-u. Klienta mają za dno totalne i szacunku nawet najmniejszego. Od 10 lat jestem związany z UPC i stawiałem ich za wzór jako firma. Jednak obecnie poprostu nie poznaje tej firmy. Brak szacunku i dobrego wychowania wobec klienta to jedno natomiast jakość usług i sprzęt to drugie. Stałem sie rok temu jak mi się wydawało szczęśliwym posiadaczem cuda zwanego Horizon. Od tego czasu rozmowa z biurem obsługi abonenta stała sie główną pozycja na fakturze rozmów komórkowych. Non stop problemy i z telewizją i z internetem. Człowiek płaci kupę kasy jednak tak naprawdę nie wiem za co. W końcu powiedziałem dość i z nowym rokiem pożegnam się z tą firmą. Nie mam nerwów i czasu na użeranie sie z BOA i nie pozwolę siebie traktować jak gowniarza z piaskownicy a tak niestety UPC traktuje swoich klientów. W dzisiejszych czasach to niedopuszczalne. Odradzam wszystkim wiązanie się umową z tą firmą chyba, że stać ich na wyrzucanie pieniędzy na coś czego nigdy nie otrzymają.
    ZaletyObecnie brak
    Wadyszkoda nerwów na ich wymienianie
  • ~Stanisław / 2015-10-10 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Podczas jednej rozmowy z konsultantem zgodziłem się na nową promocję. Istniało jednak ryzyko, że będę musiał odstąpić od umowy i od razu zapytałem się konsultanta ile wyniesie mnie zerwanie umowy przed czasem. Otrzymałem odpowiedź, że 7 zł / każdy miesiąc do końca umowy. Ostatecznie kwota była 2 i pół krotnie wyższa. Moja reklamacja odnośnie wprowadzenia w błąd przez konsultanta została olana (mimo nagrywania rozmów, dzięki czemu łatwo zweryfikować taką sprawę), a ja jako 4 letni klient tej firmy zostałem orżnięty na ponad 100 zł. Zastanówcie się 2 razy zanim podpiszecie z nimi umowę. Niech chociaż jedna osoba po przeczytaniu tego posta zrezygnuje z podjęcia współpracy z tą firmą, a już stracą więcej niż niż zyskali. Zadbam jednak, by takich osób było znacznie więcej. Nie pozdrawiam. kali.
    Zaletybrak
    Wadybrak, ale uczciwości
    4
  • ~Vatras892 / 2014-05-22 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Stanowczo odradzam wiązania się umową z UPC. Robią problemy, wykorzystują swoją pozycję monopolową po wchłonięciu Aster. Raz zdarzyło mi się przekroczyć połączenia na telefonie co wiązało się z nałożeniem blokady na internet gdzie na początku miesiąca opłaciłem fakturę za 3 usługi, zamiast zablokować mi telefon lub tv to dostałem blokadę na internet gdzie jest on mi potrzebny do pracy. Na dzień dobry zdjęcie blokady +10zł Także odradzam stanowczo!
    ZaletyJakość świadczonych usług
    WadyKontakt z klientem, ceny, wykorzystywanie pozycji monopolowej
    4
  • ~Walbrzyszanka / 2014-11-29 22:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Wykupiłam 60Mb internet,mam odbiór 2,45,a wysyłanie 0,91. Dzwonie to każą mi yłączać modem,albo wysyłają e-maila ,żebym sobie po kanałach poszukała,piszę maile na ich stronie,zero odzewu,a net jak się mulił tak dalej się muli.Za to wiedzą jak i gdzie wysłac fakture i monit za zwłokę,ale za co mam płacić?! Jak zainstalowac i umowę podpisać to 24 h,a jak problem to nikogo to nie interesuje.
    ZaletySzybki montaż
    WadySłaba prędkość i brak pomocy ze strony operatora.
    Ponad 1 rok,za 60zzł
  • ~WoeddBlath / 2014-12-10 02:42
    Ocena: 3.75 / 5
    60 mb/s to w rzeczywistości 45 mb/s ;)
  • ~wojtek / 2013-06-12 14:16
    Ocena: 3.25 / 5
    BRAK MOŻLIWOŚCI PRZYPISANIA KANAŁÓW DO DANEGO NUMERU NA PILOCIE - NIE FUNKCJONALNY PILOT !!!! REZYGNUJĘ
    ZaletyODBIÓR KILKU PROGRAMÓW W HD
    WadyJAK W TREŚCI
  • ~Xxxx / 2016-02-24 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawa problemu tragiczna juz 3 wizyta i dalej dupa
  • ~Zbigniew / 2017-01-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Beznadziejna telewizja blokuje kanały dostępne w Telewizji naziemnej
    ZaletyBrak
    WadyKrętactwo,matactwo brak poszanowania klienta
    Z 15 lat i z roku na rok to gorzej
  • ~3767718 / 2016-02-02 15:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Zapytałem w ich systemie wiadomości dlaczego mam w rachunku 27,06 zł za Microsoft ® Office 365 i jak z tego zrezygnować ?
    I co ?
    I cisza ...
    Zaletyyyyy ...
    Wadyobsługa - dramat, cena - horror, pilot - nie działa, apka - nie loguje
    4 lata, 190 PLN
  • ~Ada / 2016-06-10 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Telewizja i internet działają przeważnie poprawnie ale zdarzają się braki neta, i dosyć częste krótkie przerwy w dostawie neta. Krótkie po 5 - 10 minut ale czasami jest to bardzo ważne bo zrywa połączenie w ważnym momencie i potrafi tak zrywać przez tydzień.

    Najgorsze w UPC (oprócz bardzo wysokich cen w stosunku do oferty) jest podejście do stałych klientów. Żadnych sensownych propozycji za przedłużenie umowy. Oferta dla nowych klientów bywa bardziej atrakcyjna niż dla stałego klienta !!!

    Byłam długo w UPC z braku alternatywy ale jak skończy się umowa odchodzę bo wreszcie jest inny dostawca.
    ZaletyDziała (choć nie zawsze)
    WadyBardzo zła, lekceważąca obsługa klienta
    Fatalny dział techniczny
    I tragiczny wręcz dział utrzymania stałego klienta
    Drogo w stosunku do oferty
    od 11 lat - Szczecin
  • ~Agnieszka / 2015-05-19 14:54
    Ocena: 3.00 / 5
    przeprowadziłam się gdzie nie ma technicznych możliwości technicznych montażu ,nie mam komu do sprzedać umowy bo na starym mieszkaniu nikt nie mieszka. ja chcę oni nie mogą i każą mi zrezygnować ponosząc koszta kary 400 zł ,, albo płacić za usługę której nie mam. a w regulaminie nie ma nic napisane na ten temat .... RZECZNIK PRAW KONSUMENTA STWIERDZIŁ ŻE MAM KARE ZAPŁACIĆ BO I TAK NIC NIE ZROBIĘ W TYM TEMACIE. Umowa mam na dwa lata .i co ja mam teraz zrobić ??
  • ~Aporu / 2012-02-11 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC przejęło aster no fajnie dają 20mb zamiast 10 no tez fajnie.... testy prędkości dają max 18 no ok niema problemu. Ale zaraz znów awaria po kilka h net nie działa, ciągłe zrywanie sygnału. odpalam cmd ping wp.pl utracono 4 na 4 albo 2 na 4, mmm może jakieś problemy w końcu przełączają użytkowników. poczekam czekam tydzień nic się nie zmienia kilka razy na dzień nagle zrywa mi połączenia, chce sobie pograć w moja ulubiona strzelanke niestety lagi lagi lagi, no ok już zły wysłałem e maila z reklamacja podałem nr tel mieli zadzwonić no i nic czekam 3 dni. sam zadzwonię dzwonie dzwonie mm każą czekać patrze zegarek już 20m i mnie nie łączy, zadzwonię później to samo, w końcu po paru dniach się udaje. pani mówi ze wie ze sa takie problemy ze mieli juz zgłoszenia, pytam sie kiedy to naprawia bo umowa mi się kończy, i chciałbym podpisać nowa ze w sumie juz powinienem to zrobić bo zaraz skończy mi sie promocja i ze nie uśmiecha mi sie płacić wysokiego rachunku. Usłyszałem ze nie maja pojęcia ze może 3 dni a może tydzień. niema to jak precyzja w odpowiedzi. w końcu płace za stały dostęp do internetu a nie przerywany lub tym bardziej "działam kiedy chce" to połączenie uniemożliwia mi normalne surfowanie po necie czy tez granie. jeśli nagle zrywa mi połączenie to wszystko sie odświeża, strony lądują sie bardzo często po kilka sekund nawet do 30, a uzywam firefoxa i zoptymalizowalem w nim ustawienia. pomogło tylko troszkę. co z tego ze 20mb/s wolalem moje 10 ale działające. zaowazylem ze moj tel potrafi szybciej sie laczyc niz kochane UPC. nie polecam szybkosc lacza a jakosc tego lacza w tej firmie nie ida w parze.
  • ~asiulek / 2012-07-10 14:31
    Oszustwo, złodziejstwo, dziadostwo!!!Od samego początku mam problemy z operatorem UPC.Naliczanie opłat o których nie była mowa przez co gigantyczne rachunki za kiepską jakość, fatalna obsługa w biurze jak i na infolinii i generalnie klient śmieć!Naobiecywali mi wspaniałego taniego internetu,który miał mi wystarczać a dostałam 2 GB i naliczanie za każde przekroczenie( pół giga to ponad 100 PLN)o czym nie ma ani słowa w umowie. Zmieniają cennik a ja dostaje wiadomość, że jeśli nie wyrażam na to zgody mogę zerwać umowę ale mam zwrócić koszty promocji(czyli moje niewyrażanie zgody na nic się zdaje bo oni sobie zmieniają a ja mam akceptować albo dopłacać za ich widzi mi się).Faktury raz przyślą, raz nie a jak nie przyślą to znaczy, że użytkowniku masz się domyśleć, że wysłali bo inaczej Ci odetną.To tak w skrócie bo jest tego więcej.Pierwszy raz się spotykam z takimi krętaczami za to ostatni raz.Skończy się umowa i wypad mi z UPC,jak zadzwonią z ofertą powiem sp********.Dziękuję za uwagę.
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~BaT / 2012-08-05 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Hmmm. UPC jest BARDZO denerwujące z powodu ciągłego ,,wysiadania" internetu!
    ZaletyCzasem działa;/
    WadyBardzo często się wyłancza przez co trzeba ciągle restartować ruter!!!
    Nie wiem ale to nie tylko moja Opinia.
  • ~Beata / 2015-05-04 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W chamski i perfidny sposób podnoszą non stop abonament tłumacząc rozwojem firmy ( teraz jak sami przyznają są niedorozwinięci).
    ZaletyBrak
    WadyNon Stop podnoszony abonament
    Za długo
  • ~Dawid / 2015-10-30 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    DO dnia dzisiejszego nie mogę doprosić się podłączenia usługi, przeciągają ale rachunki na czas wystawiają. Zero zrozumienia klienta i problemów... jakie wynikają z ich winy. Olewka totalna
    ZaletyZdecydowanie brak
    WadyNiekompetentni konsultanci, zbyt pewni swojego, mających za nic klienta
    5 lat
  • ~exUPC / 2015-01-02 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi takie same jak u konkurencji. Te same ceny ale obsługa (infolinia) pozostawia wiele do życzenia. Praktycznie żadnej reakcji tak więc jak coś padnie to trzeba prywatnie zamawiać. To co mnie irytuje to cwaniackie i bezpodstawne podnoszenie abonamentu w myśl zasady: jak nie odpowiesz szybciutko na nasz list to przywalimy Ci podwyżkę o 30% w ramach podnoszenia jakości usług i nieustannego poprawiania infrastruktury.

    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    dwa lata i o dwa za długo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017