TV nie oglądam ,bo kłamie. Internet ponoć też. Ale płacić rachunki trzeba.Internet muli jak na comoddore c64 . Porażka. Konsultant powiedział,że to wina sąsiadów. Czyli muszę pozbyć się sąsiadów
ZaletyŁadne pudełko
Wadysame wady
MiejscowośćMikołów
~Piotr / 2020-08-06 12:20
Ocena: 2.75 / 5
UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:
C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl
Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....
Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.
Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.
Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.
Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?
Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.
Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
MiejscowośćPruszków
~Piotr / 2020-12-18 12:11
Ocena: 2.00 / 5
Kretyni. Monter nie przyjeżdża mimo, że dostaję smsy, że będzie. Zgody spoldzielni nie potrafią przeczytać. Idioci tam pracują. Mam nadzieję że ta firma upadnie. Router wadliwy, połączenie traci. Firm aumywa się od odpowiedzialnosci
~Piotr / 2021-04-03 15:29
Ocena: 2.75 / 5
Przez 2 lata trwania umowy względnie okey. Internet może 2-3 razy dał ciała, TV ok. Okres zobowiązania się skończył dobrałem sim z telefonem i zaczeła się tragedia. Telefon zaginą i nikt nie powiedział co się z nim stało, a raty przychodziły. Grube godziny na infolini i zero konkretów , a co dopiero "przepraszam". Po prawie dwóch miesiąca dopiero dostałem telefon. Przeniesienie nr tragedia, tydzień byłem bez swojego nr. Zdecydowałem zrezygnować z TV i znowu tragedia, oferty na przedłużenie internetu nie mogą przedstawić. Wypowiedzieć i czekać aż zadzwonią... a jak zadzwonili to jakaś pinda zaczeła straszyć karami umownymi (okres zobowązania był zakończony) i pokazywać co ona nie jest. Właśnie spakowałem im wszystkie sprzęty i będę odsyłać. Kazali sobie odesłać nawet używaną kartę sim. Pierwszy raz się z czym takim spotkałem. Paranoja... Infolinia do bani, nikt nic nie wie i odsyłanie z działu do działu. Nie polecam.
ZaletyPuki działa jest okey, gorzej jak trzeba coś z nimi załatwić.
WadyObsługa niby pięknie ładnie, ale jak jest problem to potrafią tylko przełączać między działami. Zawsze wina nie leży po ich stronie...
MiejscowośćRzeszów
~Piotr / 2021-04-29 21:18
Ocena: 1.75 / 5
Uwaga!!! Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z UPC na internet. Gwarantują stabilny internet tylko po kablu. W moim przypadku korzystanie z wifi stało się koszmarem. Co chwilę internet się rozłącza. Nie da się pracować zdalnie, bo wywala z teamsa. Nie da się grać, bo wywala. Najgorsze jest to, że widzą u siebie, że jest problem, ale nie mają zamiaru tego rozwiązać zasłaniając się zapisem, że gwarancja stabilnego internetu jest po kablu. Uważajcie, bo będziecie tak jak ja odliczać dni do końca umowy.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2021-06-11 06:56
Ocena: 2.00 / 5
Katastrofalna jakoś (non stop awarie internetu) katastrofalna obsługa klienta (już sama nazwa "obsługa klienta " w tej firmie to żart(
MiejscowośćWroclaw
~Piotr / 2021-06-28 21:45
Ocena: 4.50 / 5
w porządku sieć, choć błędów i czasowych przerw, głównie w nocy, ustrzec się nie udaje. Jak na stacjonarny - z tych co znam - powyżej średniej. 8,5 / 10
Miejscowośćwrocław
~Piotr / 2021-11-05 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni
MiejscowośćBydgoszcz
~Piotr / 2021-11-25 23:06
Ocena: 1.50 / 5
Od miesiąca korzystanie z Internetu to loteria.10 wizyt techników którzy opowiadają o braku stabilności sygnału i o tym że do 48 h zostanie ustabilizowany ....miesiąc mija i nic. Ilość rozmów z działem technicznym niezliczeni, nikt nic nie wie, a w drzwiach za każdym razem tem sam technik opowiadający swoją wersję..... gdyby nie umowa ehhh rok wytrzymam i nigdy więcej.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-01-04 14:13
Ocena: 1.75 / 5
Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem...
ZaletyNa chwilę obecną brak
WadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...
MiejscowośćZabrze
~Piotr / 2022-02-18 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Przedłużenie umowy, dział sprzedaży podał inną cenę za usługi niż jest na potwierdzeniu z UPS. Infolinia nie może pomóc bo musi się ze mną skontaktować dział sprzedaży, który oczywiście się nie skontaktował. Jak chcesz nową umowę to odbierają telefon od razu, jak chcesz rozwiązać to się nie dodzwonisz. po tygodniu od "podpisania" przedłużenia parametry internetu oraz telewizji nie zmieniły się na takie jak powinny być według nowej umowy. Szkoda słów.
ZaletyBrak
WadySame wady.
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-03-03 17:53
Ocena: 2.00 / 5
Największa porażka polskiego rynku, bez emocji:
Parametry - 2/5
Cena - 3/5
Obsluga klienta (po wykupieniu abonamentu) - mniej wiecej liczba PI ale z minusem na przodzie i bez przrcinka.
Niezawodność - porównując na szybko, właściciel alfy romeo ma wiecej radosci z jazdy gdy nie naprawia ???? niz abonent w tej firmie.
Podsumowując,szczerze odradzam i przestrzegam przed uslugami tej firmy.
ZaletyZalety - Możliwość czerpania rozrywki przy próbie zgłoszenia jakiegokolwiek problemu na infolinii, jest na prawdę ciekawie.
WadyWady - synonim nazey własnej tj. UPC
MiejscowośćTychy
~Piotr / 2022-03-18 11:04
Ocena: 1.50 / 5
Jestem rocznik 86, internetu używam od czasów prędkości liczonych w kb nie w mb, mieszkałem w różnych miastach, ale tak złego operatora nie miałem nigdzie.
Internet bez przerwy zrywa, raz jest raz go nie ma, tragedia. Nie da się za cholerę skontaktować z obsługą klienta.
Z całego serca nie polecam.
Zaletynie ma
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Piotr / 2022-07-16 17:47
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsze gówn* .... a odkąd połączył się z PLAY to już tragedia... połączyć się z konsultantem to szybciej się dodzwonisz do autotele. Problemu i tak nie rozwiążą, mają klientów za debili. Internet non stop przerywa, telewizja OK
WadyObsługa, Internet
MiejscowośćSkawina
~Piotr / 2022-07-17 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Jestem rozczarowany operator UPC wraz z moja zmiana miejsca zamieszkania nie jest w stanie przeniesc swoich uslug i musze dalej placic mimo oz nie korzystam jiz z tego o nie ma tam dostepu to jeszcze za zerwanie umowy wymaga ogromnej kary
Pozdraeiam Piotr Knapik
MiejscowośćBoguszów-Gorce
~Piotr / 2022-08-03 21:21
Ocena: 3.00 / 5
Mam w zasadzie zastrzeżenia do wszystkiego (oprócz internetu), ale skupię się na jednym.
Zamówiłem łącze do telefonu stacjonarnego (taki podłączony do routera). Na OFICJALNEJ STRONIE UPC doczytałem, że wystarczy mieć telefon analogowy z wybieraniem tonowym. Mój wybór padł na telefon GIGASET firmy Siemens, bo do tej marki mam zaufanie i miał on udogodnienia dla osób starszych na czym mi zależało. Niestety - telefon od początku sprawiał problemy. Nie sygnalizował nadchodzącego połaczenia, nie było słyszalności w jednym kierunku lub w obu. Technik jeździł, kiwał głową, w końcu zeznał "ale Gigaset to w UPC nie będzie działał. Musi być Panasonic" Rzeczywiście: zakup Panasonica rozwiązał problem. I teraz mam dwa pytania: 1. Czemu takiej informacji nie ma na oficjalnej stronie UPC? 2. Kto mi zwróci za telefon GIGASET który w dobrej wierze zakupiłem kierując się instrukcją ze strony UPC? Miałem czternaście dni na zwrot telefonu, ale tak długo musiałem czekać na technika, że na zwrot telefonu było za późno. WE dniu zakupu upewniałem sią na BOK czy telefon GIGASET taki i taki jest dobry. Pani stwierdziła że jak najbardziej tak. 250 złotych poszło się j..ać. Bo oczywiście nikt z UPC nie reaguje na moje zapytania odnośnie zwrotu kasy.
ZaletyMoże internet. Jest OK, nie siada i nie zrywa.
WadyJak bym zaczął wymieniać, to by serwer klęknął. TV, komórka, telefon stacjonarny, niekompetentna obsługa techniczna - masa zastrzeżeń.
MiejscowośćKatowice
~Piotr / 2023-01-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
ZaletyZadne
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-12 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie polecam nikomu. Na połączenie z konsultantem czekałem 18 minut. Zero elastyczności do klienta, a najlepiej wszystko w pakietach na min 12m-cy....
ZaletyBrak
~Piotr / 2023-04-28 16:58
Ocena: 1.00 / 5
wieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej
Zaletybrak zalet
Wadywieczne pady internetu do predkosci prawie 0 Mbs, nieraz zupelnie pada jak odciety kabel, TV z duzymi opoznieniami wzgledem naziemnej