MiejscowośćGdańsk
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~ORIANA / 2019-03-15 13:25
Dzielnica - stara Oliwa, Gdańsk zamieszkana przez starszych ludzi obsługiwanych przez UPC. W chwili obecnej ze względu na przejście na platformę cyfrową większość programu została wyłączona, i w sumie za opłatę abonamentu 65 PLN dostępne jest tylko 15 kanałów. Problem, dotyczy grupy starszych ludzi tej dzielnicy, którzy nadal płacą kwotę wynikającą z umowy (wynika to chyba z przyzwyczajenia i uczciwości ludzi starszego pokolenia, że rachunki należy płacić) choć UPC nie wywiązuje się z umowy i nie robi w tym kierunku nic. Owszem wysyła zawiadomienia, że należy zamówić dekoder za który należy zapłacić lub nie, to zależy z kim się rozmawia w dziale obsługi klienta. Z punktu moralnego to chyba nieetyczne. W przeważając ilości to ludzie, dla których wychodzenie z domów aby zrobić zakupy sprawia trudność. UPC zna adresy swoich abonamentów i wystarczy, podjąć odpowiedni krok, że w sytuacji kiedy operator nie wywiązuje się z umowy zawartej z danym klientem (i ma tego pełną świadomość), zamontować dekodery w formie nieodpłatnej dla ludzi starszych, którzy z nawiązką zapłacili za dekoder płacąc za abonament kwotę przy spadającej ilości kanałów. Może ktoś zainteresuje się problemem, bo podejrzewam że skala nieuczciwości tego operatora jest większa. Czy taki jest standard UPC, operatora który wysyłając zawiadomienia że z dniem 26 lutego br. że wyłączy kolejne kanały, uważa że zachowuje się w sposób uczciwi? Nie proponując choćby obniżenia kwoty abonamentu lub zamontowania dekodera, bez potrzeby wymuszania od tych schorowanych ludzi w podeszłym wieku, przyjścia do biura obsługi klienta. -
-
~Oski / 2019-10-11 00:48
Ten internet to jakaś tragedia, codziennie są przerwania w płynności internetu a rozmowy z konsultantem w ogole nie pomagają pomijając fakt ze czasami by dotrzeć do tej rozmowy trzeba czekać na słuchawce ponad 30min. Każdemu odradzam UPC. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~Oszkaro2137 / 2022-07-21 22:13
Od kiedy posiadam internet z play, wszystko działało nienagannie, dobrze.
Ostatnio do play przeszło upc, i internet działa strasznie źle, słabo, ledwo utrzymuje podstawowe programyMiejscowośćŚwinoujście -
~oszukana przez upc / 2019-04-07 08:56
oszukują podczas przedłużania umowy przez telefon, nie podają wszystkich danych, a potem okazuje się, że dodatkowo wciskają usługi, o których nawet nie wspomnieli! radze omijać szerokim łukiem!! ZaletybrakWadykłamstwa ciecia z infoliniiMiejscowośćwoj. opolskie -
~OSZUKANA PRZEZ UPC, JA PŁACĘ A ONI SIE / 2018-03-05 21:15
Szczerze odradzam. Z ,,cudownym" UPC mam same problemy.Średnio 2-3 razy w tygodniu dzwonie do szanownej firmy i jestem olewana. Nie wysłuchają mnie do końca a już przełączają do kolejnego konsultanta i tak w kółko. Miałam podpisaną z nimi umowę i po dwóch latach nie wiem co mnie skusiło zdecydowałam się za namową mądrej pracownicy na HORIZON, bo zapewniała, że wszystko będzie działało wspaniale ale moja głupota, że się skusiłam. Co innego mówią i oferują podczas rozmowy telefonicznej a co innego jest w umowie drobnym druczkiem, a później ściemniają , że żaden konsultant nic takiego nie mówił, na reklamacje odpisują po 30 dniach, mimo, że mają wypunktowane pytania, na które żądam odpowiedzi odpisują stałą regułką nie mającą nic wspólnego z reklamacją. Na chwilę obecną sprawa przeciwko UPC jest przekazana do Rzecznika Praw Konsumenta ze względu na to jak mnie oszukali i jak mnie olewają. Ja muszę płacić rachunki regularnie, a oni nie wywiązują się z umowy w ogóle
S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M I M A M N A D Z I E J Ę, Ż E J U Ż N I K O G O N I E O S Z U K A J Ą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAKWadyOSZUSTWO I NIEKOMPETENCJA ORAZ ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTAMiejscowośćKRAKOW -
~Oszukany / 2019-06-14 22:58
Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema! ZaletybrakWadyoszustwoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Oszukany / 2022-01-24 14:42
Notorycznie mnie oszukują ponad miesiąc temu miał być instalator do terwz się nie pojawił co ok dwa, trzy dni dzwonię żeby czegokolwiek się dowiedzieć cały czas dostaje informacje ze instalator na 100% będzie za tydzień żebym się nie martwił i ze proszą żebym nie załatwiał innej usługi za każdym razem obiecują ze ktoś do mnie oddzwoni z jakaś informacja ani razu nikt do mnie nie zadzwonił. Nie polecam nikomu szkoda waszych nerwów są żałośni i zakłamani żałuje ze poświęciłem tyle czasu i nerwów przez nich. -
~oszukany_przez_UPC / 2018-12-10 21:16
Internet dość często szwankuje. Dekorer Horizon to test, a użytkowinicy to darmowi testerzy. Ogólnie, do momentu podpisania umowy wchodzą potencjalnemu klientowi na głowę (emaile, telefony). Po podpisaniu umowy, jesteś zerem. Oferta wprowadza w błąd – podkreślają funkcjonalność np. YouTube, po czym okazuje się, że to wcale nie działa, a w Umowie jest napisane że to tylko aplikacja darmowa. A oferta zawiera tą pozycję jako jedną z najważniejszych. Po prostu naciąganie, to chyba najlepsze określenie takich zabiegów. MiejscowośćSopot -
-
~oszusci / 2019-06-23 18:54
Nie polecam. Za wysoka cena jak za taki szmelc.
Router działa jakby chciał a nie mógł, Wi-Fi to marzenie w odległości większej niż 5 metrów od Routera
Lagi i strata pakietów na porządku dziennym, jedyne co to czasem zdarza się kompetentny konsultant.
Ale ogólnie nie polecam.
I WAŻNE - TO NIE JEST INTERNET ŚWIATŁOWODOWY.
DAJĄ KABEL KONCENTRYCZNY A NIE ŚWIATŁOWÓD - OSZUŚCI.
IDĄC ICH TOKIEM MYŚLENIA, TO LTE TEŻ JEST INTERNETEM ŚWIATŁOWODOWYM
VDSL I NAWET ADSL TO TEŻ INTERNET ŚWIATŁOWODOWY WEDŁUG TERMINOLOGII TYCH OSZUSTÓW.
ODRADZAM SERDECZNIE.
KOMPLETNIE NIE NADAJE SIĘ DO GRANIA.Zaletyładny papier użyty do wydruku umowy.Wadywszystko, z wprowadzaniem klientów w bład włącznie.MiejscowośćOtwock -
~Oszuści z upc / 2022-11-29 16:27
Nie polecam ścierwo jedne ścina się co chwile
Lepszy jest nawet orange od tego gówna obsługa nie pomocnaZaletyBrakWadyDużo kasy kosztuje
Ciągle się zacina
Obsługa klijenta nie pomaga
2m od rutera internet nie chodzi szybciej niż 20 mb/s nawet na światłowodzieMiejscowośćWrocław -
~P / 2018-09-08 22:47
Miałem przez kilka lat. Kanały spoko, internet bez problemu, nawet jak była burza, to działał spoko.
Teraz jestem zmuszony mieć inną firmę i to jest dno.
UPC wspominam bardzo dobrze. Rozwiązanie umowy bez problemu.ZaletyBOK, który pomaga zdalnie. Dobry internet i pakiet TV.WadyTrochę wysoka cena.MiejscowośćWarszawa -
~P / 2018-11-02 17:20
To coś, co UPC nazywa internetem, to kiepski i nieśmieszny żart, awaryjność jest na fatalnym poziomie, zarówno na Śląsku jak i w Małopolsce "internet" miewa najwyraźniej humory, bo potrafi przez tydzień działać tak, jakby połączenie było przerywane co dwie minuty przez nawet osiemnaście godzin dziennie, lepiej iść do Orange, "internet" w UPC nadaje się tylko do wypowiedzenia umowy. MiejscowośćKraków, Tychy, Katowice, Warszawa -
~P / 2021-06-24 16:40
Internet UPC to istna kpina, tak złej usługi nigdy nie widziałem. Połączenie zrywa co kilka minut, obsługa klienta jakby w ogóle nie istniała i do tego strasznie problematyczne warunki odstąpienia umowy. NIE POLECAM! ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćSopot -
~P / 2021-12-19 01:43
Nie polecam UPC internet miał śmigać a oczywiście działa tak że szkoda gadać kanały często się zacinają i brak informacji o kanałach po zgłoszeniu problemów i resetowaniu po raz setny dalej bez zmian . Viaplay to samo zacina się non stop w większości w ważnych momentach i to wszystko za dużą kasę bez przesady szanujmy się.. czekam niecierpliwie na koniec umowy . MiejscowośćKnurów -
~P / 2023-07-28 14:00
Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało. ZaletyBrakWadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klientaMiejscowośćGdańsk -
~P / 2023-09-07 21:27
Po światłowodzie o potem droga radiową???. Debile a nie instalatorzy. Totalne oszustwo. Transmisja to dno. Obsługa to nie będę odkrywczy, porażka, lekceważenie klienta. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
-
~P / 2023-12-17 11:06
Play to mogę śmiało nazwać internetowo-światłowodowi oszuści. Nie mają dobrych urządzeń i wciskają kit. Na 5-ciu metrach niemal brak zasięgu wi-fi. Naciągacze nic więcej. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćGdańsk -
~P5 / 2022-04-03 20:18
W telefonie nie działa internet, a w innych urządzeniach działa ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSosnowiec -
~Pablo / 2022-03-05 12:28
Monter przewiercił instalację od domofonu, oczywiście nie ich wina - żenada. Zamiast kabli w skrzynce to mam nad drzwiami istną plątanine kabli od UPC chyba z 10 połączeń i wszystko wisi. ZaletyInternetWadyMontaż, obsługaMiejscowośćWarszawa -
~Pablo / 2023-05-29 22:41
Tak gownianego dostawcy to jeszcze nie miałem. Nie ma miesiąca by nie było awarii a parametry z 400 mb za które place mam zaledwie 30. Nigdy więcej UPC ZaletyZadnychWadySame wadyMiejscowośćLubin
strona 132 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »