strona 13 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~krakowianin / 2015-01-18 17:29
Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów. -
-
~Krzysio / 2012-09-04 14:27
Podwyższają ceny jak chcą i kiedy chcą bez powiadomienia. Dodzwonić się nie można. Dziadostwo ZaletyBrakWadyCeny4 lata -
~Lukasz / 2015-03-04 15:25
UPC to porażka jakiej dawno nie widziałem/słyszałem, sam net w miarę spoko ale rozliczenia, obsluga klienta to już dramat i przez to nie polecam, czekam na koniec umowy i rezygnuję z ich usług, ta firma trzyma się tylko dlatego, że w wielu miejscach są monopolistą! -
~Lukaszlukasz / 2012-08-04 18:28
Najgorszy serwis świata, czy ktoś z was dodzwonić się do UPC za pierwszym razem?? Na początek trzeba walczyć z komputerem wciskając przyciski na ciagle powtarzające się pytania które do niczego nie prowadzą u jak już dojdziemy do możliwości połączenia się z konsultantem to czas oczekiwania wynosi ponad 10 minut. Jeżeli zdecydujesz się nawet czejać tyle to Irak jest bez sensu bo po dziesięciu minutach zostaniesz rozłączony. Tak czy siak możesz dzwonić do bólu. -
~Łukasz / 2015-08-10 01:12
Witam, chciałem się podzielić opinią odnośnie dostawcy internetu UPC.
Mam 10 mb/s i internet wzięliśmy od lutego 2015 roku, a teraz od ok. miesiąca zauważyłem,że w dzień wyłączają mi internet i dopiero działa przed godziną 20:00 i był u mnie informatyk sprawdzał wszystko i powiedział,że to jest tylko i wyłącznie wina dostawcy internetu więc jutro idziemy załatwiać i wszystko wskazuje na to,że zrezygnujemy z ich oferty.
Natomiast mamy od UPC telewizję kablową i nigdy nie było z nią problemu śmiga,aż miło i widzę,że bardzo dużo osób ma tu podobny problem z internetem czyli wynika z tego,że to UPC pozostawia wiele do myślenia.
Pozdrawiam.
Łukasz.ZaletySzybkość,Stabilność,JakośćWadyCena, Wyłączanie internetu w dzieńProdukt ten mam od lutego 2015r. i za internet płacę 49zł nie wliczając do tego telewizji kablowej UPC,którą posiadam. -
~Łukasz / 2015-09-04 15:52
Ogólnie totalna tragedia
Przyszli i zamontowali ... Monter nie dysponował wtyczkami pod kątem 90 stopni w związku z tym instalacja wyglądała jakby zamontował ją mały kazio.
Potem odłączyli mi w routerze wifi bo stwierdzili że nie mam tej opcji ...
Po rozmowie i analizie umowy przyłączyli usługę
Potem też masakra net się wiesza non stop
Każdy problem wymaga rozmowy na infolini conajmniej pół godziny więc przyda się dobry abonament ... inaczej ich pomoc słono kosztujeZaletybrakWadynieprofesjonalny montaż, brak pomocy technicznej, infolinia tragedia6 miesięcy -
~M / 2014-09-04 22:45
Nie ma dnia, żeby coś nie nawaliło. Kiedy router łączy się prawidłowo z komputerem to i tak po kilku minutach firma odcina cię od Internetu. Łącze niestabilne a i sprzęt(router) słaby ZaletyBrakWadyNie działa12 -
~marek / 2016-02-11 10:34
nie polecam drogo ,personel chamski i do tego nie zorientowany -
-
~marek / 2016-08-05 22:02
fatalna obsługa klienta, czekam na założenie dekodera już 3 dni kolejna terminy są odwoływane, ogulnie jestem dla nich petentem a nie klientem mówię tu o upc Zielona Góra DNO!!! ZaletybrakWadyobsługa fatalna -
~Marek Jackowski / 2013-11-24 00:55
Nie polecam. Najgorsze polaczenie z siecia. I za jaka "niska" cene???? -
~matas2222 / 2017-08-13 12:55
Problemy ze stabilnością na wifi, mając internet 60Mb/s jest 2Mb/s -
~max / 2017-02-26 17:12
awaria goni awarię, internet niestabilny, w TV na różnych kanałach mikroprzerwy w nadawaniu sygnału, brak reakcji na zgłoszenia, w tej chwili trwa olbrzymia awaria w Warszawie, a UPC batelizuje sprawę, kpiąc sobie z klientów ZaletybrakWadynieudolność, podejście UPC to schwytać klienta, a później jakoś to będzie - nie jest jakoś, jest beznadziejnie! -
~Mic / 2015-03-13 14:10
Obsługa techniczna przez telefon to fikcja. Macie tylu klientów a oszczędzacie na obsłudze po sprzedażowej... Mam nadzieje że ludzie od was odejdą i zrozumiecie jacy jesteście słabi. -
~michello / 2012-07-30 00:30
UPC to jedna z najgorszych firm, z jakimi miałem okazję współpracować. Na kontakt z biurem obsługi klienta czeka się kilkanaście minut, a czasem w ogóle nie udaje się połączyć, co jest kpiną w dzisiejszych czasach. Niedawno w chamski sposób podwyższyli mi abonament (powiadomienie o wzroście abonamentu wysłali z wyprzedzeniem, ale zrobili to mailem, który wyglądał jak kolejna ich reklama, przez co go przeoczyłem). Dzwoniąc tam z prośbą o wyjaśnienie usłyszałem propozycję jeszcze wyższego abonamentu i nowych kanałów. Jeśli zaś chodzi o dekoder TV, to czasem się zawiesza w taki sposób, że nie ma dźwięku (przy zmianie wersji dźwiękowej z polskiej na oryginalną) i trzeba go restartować go przez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Ja na pewno z nimi nie przedłużę umowy, bo zachowują się jak cwaniaki, a klienta traktują jak debila. Odradzam wszystkim tego dostawcę. Zaletybrak zalet - za wszystko co od nich mam słono płacęWadybeznadziejny kontakt, chamskie zagrywki z podnoszeniem ceny abonamentu -
~niewiadomokto / 2014-10-18 15:47
Internet chodzi bardzo wolno i jest bardzo zawodny nie polecam -
~odbiorca_uslug_biznesowych / 2017-01-23 20:27
Jak najdalej od usług tej firmy - pomiędzy tym co "opowiadali" konsultanci, a tym co widnieje na fv są znaczne różnice, dochodzenie spraw masakryczne, dodawanie usług (np. SLA), o których nie było nigdy wcześniej mowy. blisko 2 lata w usłudze biznes, wcześniej kilka lat jako klient indywidualny -
-
~Paweł / 2017-02-13 10:52
Po zerwaniu umowy w 2013 roku Osobicie z firma UPC wlasnie otrzymalem informacje od komornika ze zalegam z oplata za jeden miesiac. Dodam jeszcze tylko tyle tyle ze osoba ktora mnie obsugiwala oznajmila ze wszystko jest w calosci oplaconie. Nigdy w zyciu UPC -
~Piotr / 2014-04-12 13:45
Korporacja która nie potrafi się dostosować do życiowych warunków. Zmieniasz mieszkanie w ciągu 2 tygodni to musisz wziąć pod uwagę że za internet będziesz płacił jeszcze 2 miesiące! a za rozwiązanie umowy dostaniesz karę. ZaletyMało rozłączeńWadyObsługa klienta, brak indywidualnego podejścia do prawy.ponad 2 lata -
~Radek / 2015-04-05 00:29
Najgorszy internet jaki mógł powstać w Polsce. Masakryczna obsługa klienta. Codziennie nie mam internetu między 23 a północą i gdy przyszedł technik to niby z mojej winy. słaba jakość łącza internetowego i NIE POLECAM jak tam jesteś to UCIEKAJ. Dodam tylko, że Telewizja od UPC również pozostawia wiele do życzenia Zaletynie maWadyza dużo wymieniać -
~revo / 2013-03-25 09:52
Jednym słowem tragedia. Zamówiłem u nich internet, niby wszystko było ok, usługa dostępna itp. Przyjeżdża instalator i mówi że nie da sie założyć internetu, bo ich skrzynka jest za daleko od mojego domu i koszty byłyby zbyt duże. Jakby tego było mało, zrezygnowałem z poprzedniego dostawcy odpowiednio wcześniej aby nie płacić za oba naraz. Teraz mam dodatkowe problemy. Strata czasu i pieniędzy. Absolutnie nie polecam, niepoważna firma. Sprawdzanie dostępności usługi nie ma u nich nic wspólnego z rzeczywistością. Mogłem się jednak tego spodziewać po takich opiniach tutaj. ZaletyNie maWadyWszystko
strona 13 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »