Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nigdy więcej upc i ich instalatorow / 2023-02-27 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno porażka czekam tylko do końca umowy .Nigdy więcej upc mam nadzieję że upadną
  • ~nik / 2023-09-11 15:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet w dobrej cenie ale niestety dla mnie zupełnie bezużyteczny. Operator korzysta jedynie z protokołu IPv6 co uniemożliwia dołączenie do jakichkolwiek gier wieloosobowych. Są też problemy z ładowaniem aplikacji. Jedynie zwykłe strony internetowe ładują się jak należy.
    Zaletycena
    Wadybrak IPv4
  • ~nika / 2023-05-05 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
    Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
    W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
    Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;)
  • ~Nikczemny / 2020-04-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten dostawca internetu to jeden wielki dramat.
    Deklarowana prędkość internetu to 300 mb/s, która nigdy nie została jednak osiągnięta. Średnio jest to połowa z tej prędkości (i nie jest to wina sprzętu). Bardzo długo miałem problem z ustawieniem sieci 5G (po połączeniu się z nią urządzenia działały kilka minut i cały internet padał).
    Infolinia i pomoc techniczna kompletnie bezużyteczna, starają się zrzucić winę na abonentów (m.in. uporczywie twierdzili, że fakt, iż internet w określone dni i o określonej porze ledwo działa to wina mojego sprzętu i "u nich wszystko jest okej". :)
    Moje UPC (strona internetowa dla abonentów) z reguły nie działa albo ma problemy z działaniem.
    W ostatnim czasie firma stanęła nad przepaścią i dokonała śmiałego kroku naprzód. W czasie izolacji społeczeństwa, pracy i nauki zdalnej firma ma ciągłe awarie, internet pada około 4-5 razy dziennie, działa z niskimi prędkościami. Nie można skontaktować się z infolinią, a firma nie potrafi wystosować żadnego oświadczenia.
    Na szczególne wyróżnienie zasługuje sytuacja, w której zadzwoniła do mnie Pani z UPC z pytaniem czy nie chcę zwiększyć swojego pakietu. Jasno i wyraźnie odmówiłem, a UPC.... podniosło mój pakiet i opłatę! <3


    Zaletydzięki nim jeszcze bardziej docenia się kiedy internet działa (a nie jest to takie oczywiste)
    Wady- ciągłe awarie
    - prędkości niższe niż deklarowane
    - bezużyteczna pomoc techniczna
    - tragiczna infolinia
    - zły stosunek cena/jakość
    MiejscowośćKraków
  • ~Nikita / 2021-10-12 11:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Extremely poor and slow tech and account support.

    I advice to avoid at any cost, if you don't want to get into a situation where you wait for the internet to get fixed for a week waiting for a call from tech support.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Nikodem / 2023-12-14 12:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza firma pod względem obsługi i internetu. Brak kontaktu z kimkolwiek, rozmowa z obsługą polega na tym ze odkładają słuchawkę zaraz po odebraniu telefonu aby tylko wyrobić limit. Nie mogłem rozwiązać umowy przez 1,5 mięsiąca. Internet tragedia. Pobieranie 4mb/s przy pakiecie 300mb/s
    ZaletyBrak
    WadyPrawie wszystko to wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nikoś / 2021-04-24 02:05
    Ocena: 1.00 / 5
    jednym słowem gówno. Codziennie problemy, telefonu nie pomagają. Zawsze ktoś z supportu twierdzi, że przecież wszystko powinno być super. Problemy z cenami za abonament - nie stała cena, co oczywiście też wymusiło moją ingerencję telefoniczną która zaskutkowała dopiero po 8 razach... Nie polecam ani trochę, tym bardziej jeśli chcesz korzystać z ofert opartych na działaniach z chmury, które wymagają połączenia 5G. Wtedy to dopiero jest beka
    Zaletybrak
    Wadywszytko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nikt / 2022-04-12 11:04
    Ocena: 3.50 / 5
    Odkąd upc sprzedał się dla play jest tragedia z internetem ! Porażka, na pewno nie przedłużę umowy!!! Bardzo byłam kiedyś zadowolona z usług a teraz rezygnuje…
    WadyInternet!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nilo / 2020-01-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedzony internetem z upc. Najgorszy internet jaki moze byc. Dwa dni urywa internet przez co straciłem sporo pieniędzy ( pracuje w domu) Mam nadzieję ze ta siec upadnie. Następnej umowy nie przedłużam
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~NK / 2018-04-20 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zacina się co chwilę, non stop trzeba resetować modem, filmy się nie ładują, a czasem w ogóle internetu nie ma. Tragedia.
    WadyBrak internetu, bardzo wolny
    MiejscowośćKraków
  • ~NN / 2023-09-26 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Ekipa monterów wkopując kabel światłowodowy przy posesji przecięła nasz kabel ziemny doprowadzony do bramy elektrycznej. Przy podłączaniu siłowników okazuje się że kabel trzeba wymienić(było to rok później, bo po takim czasie podłączaliśmy brame) i podczas wymiany kabla ziemnego do naszej bramy uszkodzonego przez ich ekipę (co zgłaszałam telefoniczne handlowcowi, który mi przedstawiał umowę a do którego kontakt utraciłam) został przecięty kabel od światłowodu bo był wkopany na 20cm - a powinien być na 1 metr i leżał od razu pod taśmą ostrzegawcza, która powinna być na połowie głębokości światłowodu! Moja 1,5 tygodnia od zgłoszenia do UPC na czacie zakładają konkretne zgłoszenia, nikt nic więcej nie może, nie mają kontaktu do działu właściwego twierdząc że mogą do systemu podłączyć jedynie ponaglenie do sprawy i każą czekać. Infolinia to żart rozmawiasz z robotem, zero możliwości łączenia z konsultantem. Więc obdzwaniam firmę PLAY jakieś nr z ulotek, oni się tym nie zajmują bo to nie ich rejon, są z innego końca polski, nie wiedzą jak pomoc. Dzwonie do salonu play w mojej miejscowości, tam mi podano numer do centrali play bo współpracują, ale w play pan mówi że przekażę to komuś kto rozwiązuje problemy Upc i koniec połączenia. Brak informacji, brak kontaktu. 1, 5 tygodnia bez informacji zwrotnych, jedynie zgłoszenia, które nie są ruszone, ja docięta od internetu i telewizji.
    Dodam, że na podłączenie światłowodu do sieci przekładali mi termin 4 razy bez informacji, ja straciłam 4 dni urlopu czekając na ekipe, która nie informowała, że nie przyjedzie. Żałuję że już na tamtym etapie nie zrezygnowałam z ich usług. Umowa na dwa lata, zostało mi 11 miesięcy i ani dnia dłużej nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
    ZaletyBrak
    WadySerwis to porażka, brak zainteresowania klientem gdy masz już podpisaną umowę.
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~NNAT TS / 2023-05-24 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - często brak internetu lub interner spowalnia, wieczorem TV nie działa, raz był serwisant i powiedział że to wina telewizora ze poprawia sygnał z dekodera (TV Sony średnia półka), z pewnością nie przedłuzę umowy.
    MiejscowośćKatowice
  • ~No mi się podoba / 2019-04-30 19:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Uważam ze jest ok. Czasami zdarzają się jakieś awarie ale zawsze jest jakaś informacja. Polecam
    ZaletyDobry internet, dobra obsługa klienta
    WadyW sumie to nie wiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~No name / 2022-09-12 13:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Przestrzegam przed zamawianiem laptopa w tej firmie. Już drugi tydzień czekam na przesyłkę ponieważ szczytem trudności okazało się skierowanie przesyłki pod właściwy adres [sic!] chociaż dzwoniłam do UPC i dostałam obietnicę, że skierują przesyłkę pod podany przez mnie adres. Albo maja problemy ze słuchem albo lekceważą klienta. Raczej to drugie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~no-name / 2022-07-09 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Instalacja internetu została przeniesiona aż na tydzień. W dzień kiedy miał przyjść technik dostałem wiadomość że instalacja nie została zrealizowana z powodu mojej nieobecności. Próbowałem skontaktować się telefonicznie i czekałem 10 min aż póki odbiorą telefon.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Nomad / 2019-07-22 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma! Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka od tego bubla. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. 2 MIESIĄCE!
    WadyUPC to wada.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Norbert / 2020-12-07 22:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2022-12-31 18:41
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
    Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
    Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.
    ZaletyOszuści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2023-05-21 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieustannie mam problemy z internetem. Pracuję zdalnie z domu i cały czas muszę mieć w zapasie przenośny routera z internetem operatora komórkowego, bo przerwy w dostawie są częste, a ostatnio jeszcze bardziej się nasiliły. Czekam na koniec okresu umowy i przestaję korzystać z usług firmy UPC. Jeśli internet jest dla Was priorytetem, to lepiej poszukajcie go gdzie indziej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Norbert / 2024-01-25 10:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedy tylko pojawią się wiatr znika internet xdd
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019