MiejscowośćGdańsk
strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~Myrxu / 2023-10-12 11:24
Odkąd upc przeszło w ręce play ciągle jajies awarie i brak internetu nie polecam. -
-
~n / 2020-02-10 18:50
Góóóóóówno. Nie ma czegoś takiego, jak infolinia. Nie wierzysz - spróbuj w necie znalezc nr. -
~N / 2022-10-13 01:43
Dno nad dnem. Zmieniam usługodawcę. Wiecznie jakieś niespodziewane awarie. MiejscowośćGdańsk -
~N / 2023-03-01 08:25
Przede wszystkim beznadziejna obsługa klienta. Ciężko czegokolwiek się dowiedzieć, nikt za nic nie odpowiada, a na pewno nie za swoje błędy
Za nie odpowiada klient :) na kontakt się czeka godzinami, nawet jak do Ciebie dzwonią to wrzucają Cię w kolejkę żebyś sobie zaczekał, bo na pewno Twój czas jest nic niewarty.
Jak już jesteś klientem i chcesz zmienić ofertę to będą Cię wprowadzać w błąd, żeby naciągnąć na długą i drogą ofertę. U mnie chodziło tylko o podbicie prędkości, bez nowej umowy na 24m podobno się nie dało. Dało się.ZaletyIstniejeWadyBeznadziejna obsługa
Awarie
Wprowadzanie w błąd
Naciąganie
JanuszerkaMiejscowośćWarszawa -
~Naiwny stały klient? / 2016-11-11 14:12
Od lat korzystam bo nie jako jestem skazany. Ale coraz bardziej widzę że robię źle. Konkurencji zbytnio nie ma i nie widać. Szybciej zrezygnuje z TV całkiem niż zmienię firmę, może to lepiej.
Dekodery szajs. Opisy programów i zarządzaniem tym co chcę nagrywać, oglądać to tragedia.
Dla mnie dostęp do sieci jest OK, ale to tylko część usług jakie opłacam.
Więc dla wiadomości firmy UPC nie jest tak kolorowo jak im się wydaje.ZaletyDostępność w mojej okolicy.WadyReklama, reklama, dźwignia handlu. Mają wysokie mniemanie o sobie, a klienta trzymają na dystans.Kożystam bardzo długo może 8 a może 10 lat. -
~Najarany / 2017-12-17 12:12
Porazka! Co chwila awarie sieci minimum kilka w miesiacu. Cena zdecydowanie nie adekwatna to poziomu usług. Nie po to płace spore pieniądze aby co róż męczyć się z niedziałającym internetem i telewizją MiejscowośćTychy -
~najgorszy / 2021-12-04 18:36
zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach -
~Nala / 2023-01-25 12:37
Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety. ZaletybrakWadyKażda moznliwa -
-
~Nansen / 2017-11-08 18:22
No nie, człowieka może po prostu roznieść z frustracji . Infolinia żenująca czeka się około pół godziny w kolejce, ktoś mi może powiedzieć masz czat online, szkoda że on cały czas jest zajęty i zostaje bot, który jest całkowicie niedopracowany do klienta ... Brakuje oceny obsługa Klienta 0 . Jeśli masz wybór, wybierz inna sieć :) Bytom -
~Napik / 2023-01-04 11:55
Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc. MiejscowośćSzczecin -
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa. ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest okWadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380MiejscowośćBydgoszcz -
~Nas / 2021-12-09 00:43
Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy. ZaletyKorzyść? Ładny żartWadyMiliardyMiejscowośćWarszawa -
~Natalia / 2018-08-29 12:07
Złodzieje
Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
Nie polecamWadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
NaciąganieMiejscowośćKrotoszyn -
~Natalia / 2019-04-24 15:29
Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam. MiejscowośćBydgoszcz -
~Natalia / 2020-03-01 20:45
Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.
Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.
Nie polecam !Wadyfatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Natalia / 2022-03-21 08:59
Internet wiecznie się zacina i do tego moja ukochana ,,awiria".... Miło byłoby dostać chociaż SMS, ze ktoś planuje przerwy w dostawie lub cokolwiek się dzieje... A niestety takie informacje znajduje się na stronie internetowej (do której w sumie masz ogarniczony dostęp przez brak internetu...)....
Dodatkowo infolinia to jakaś kpina. Celowo wprowadzają klientów w błąd, na konkretne pytania odpowiadają wymijająco lub mówia to co chcesz usłyszeć a potem od techników dowiadujesz się czegoś zupełnie innego, ba co oczywiście wiązać się będzie dla klienta z dodatkowymi kosztami....
Bałagan i brak profesjonalizmu...ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA
AWARYJNOŚĆ
PRĘDKOŚĆ INTERNETUMiejscowośćGdynia -
-
~Natalia / 2023-09-13 14:14
Przyszedł pan podłączył tylko internet telewizje nie podłączyli, kabel musiałem kupić sam, w Play poszedł mówią nie ma kabla dla telewizji . Przerażenie MiejscowośćKatowice -
~Nature / 2022-01-15 08:08
Jestem wieloletnim klientem UPC. Zawsze stawiałem tą firme jako przykład. Nadszedł rok 2022 i z top listy spadli na totalne dno.
WADY:
- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady
Zalety:
-IstniejąWady- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał radyMiejscowośćLędziny -
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują. MiejscowośćWarszawa -
~Neo / 2021-12-28 08:07
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy. ZaletyLepszy pilot do modemu horizonWadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.MiejscowośćWrocław
strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »