strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~najgorszy / 2021-12-04 18:36
zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach -
-
~Nala / 2023-01-25 12:37
Najorsza firma. Pokuszę się o napisanie, że są złodziejami. Po rozwiązaniu umowy naliczyli mi pakiety startowe i pakiet start na telefon gdzie nie korzystałam nigdy u nich z usługi na telefon. co kilka miesiecy doliczaja sobie pakiety. ZaletybrakWadyKażda moznliwa -
~Nansen / 2017-11-08 18:22
No nie, człowieka może po prostu roznieść z frustracji . Infolinia żenująca czeka się około pół godziny w kolejce, ktoś mi może powiedzieć masz czat online, szkoda że on cały czas jest zajęty i zostaje bot, który jest całkowicie niedopracowany do klienta ... Brakuje oceny obsługa Klienta 0 . Jeśli masz wybór, wybierz inna sieć :) Bytom -
~Napik / 2023-01-04 11:55
Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc. MiejscowośćSzczecin -
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa. ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest okWadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380MiejscowośćBydgoszcz -
~Nas / 2021-12-09 00:43
Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy. ZaletyKorzyść? Ładny żartWadyMiliardyMiejscowośćWarszawa -
~Natalia / 2018-08-29 12:07
Złodzieje
Bardzo ciężko zrezygnować z ich usług. Można to zrobić drogą listowną lub osobiście, w biurze obsługi, których jak na lekarstwo (najbliższe oddalone ode mnie 100km).
Wysłanie listu bez odzewu, przychodzą kolejne rachunki.
Kontakt z działem rezygnacji niemożliwy. Dodzwonić się można tylko do działu sprzedaży (za pierwszym sygnałem)
Nie polecamWadyBrak możliwości rezygnacji z usług, brak kontaktu z działem rezygnacji, brak odpowiedzi na list z rezygnacją.
NaciąganieMiejscowośćKrotoszyn -
~Natalia / 2019-04-24 15:29
Tragedia! Od 2 lat nie można doprosić się o przyznanie dostępu do platformy. Komunikacja na poziomie żałosnym, osoby tam pracujące nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Nikt nie odbiera telefonów. Internet na poziomie zerowym. Nie polecam. MiejscowośćBydgoszcz -
-
~Natalia / 2020-03-01 20:45
Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.
Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.
Nie polecam !Wadyfatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Natalia / 2022-03-21 08:59
Internet wiecznie się zacina i do tego moja ukochana ,,awiria".... Miło byłoby dostać chociaż SMS, ze ktoś planuje przerwy w dostawie lub cokolwiek się dzieje... A niestety takie informacje znajduje się na stronie internetowej (do której w sumie masz ogarniczony dostęp przez brak internetu...)....
Dodatkowo infolinia to jakaś kpina. Celowo wprowadzają klientów w błąd, na konkretne pytania odpowiadają wymijająco lub mówia to co chcesz usłyszeć a potem od techników dowiadujesz się czegoś zupełnie innego, ba co oczywiście wiązać się będzie dla klienta z dodatkowymi kosztami....
Bałagan i brak profesjonalizmu...ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA
AWARYJNOŚĆ
PRĘDKOŚĆ INTERNETUMiejscowośćGdynia -
~Natalia / 2023-09-13 14:14
Przyszedł pan podłączył tylko internet telewizje nie podłączyli, kabel musiałem kupić sam, w Play poszedł mówią nie ma kabla dla telewizji . Przerażenie MiejscowośćKatowice -
~Nature / 2022-01-15 08:08
Jestem wieloletnim klientem UPC. Zawsze stawiałem tą firme jako przykład. Nadszedł rok 2022 i z top listy spadli na totalne dno.
WADY:
- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady
Zalety:
-IstniejąWady- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał radyMiejscowośćLędziny -
~Nemo / 2021-12-27 13:43
Brak totalnej kultury, nie mogę zrezygnować z usług, bo osoby odbierające połączenia rozłączają się. Jestem w szoku, że takie korporacje jeszcze funkcjonują. MiejscowośćWarszawa -
~Neo / 2021-12-28 08:07
Internet, niby swiatłowód podłączony do kabla antenowego, jaki więc to swiatlowod!? Prędkość deklarowana 300 a tak naprawdę 30. Cały czas są jakieś usterki i wyłączany internet nawet na 5 - 6 godzin. Znalazłem inna ofertę w Orange gdzie mam 3 razy szybszy internet, prawdziwy swiatłowód, rok internetu + telewizja za darmo, jeszcze telefon dostałem za 48 zł. UPC, wasze przerwy w dostawie internetu oraz konkurencja was wykończy. ZaletyLepszy pilot do modemu horizonWadyDrogo, słaby internet, usterki, brak atrakcyjnej oferty.MiejscowośćWrocław -
~neon / 2018-11-06 00:24
jak wam się nie podoba upc to weźcie sobie biedanet na ipv4 to będziecie się pienić co chwile i zostaniecie z dwiema umowami , w tej chwili upc wyprzedza innych dostawców neta o kilka lat świetlnych - a pozatym znając życie macie stare komputery z przed kilku lat bez 5ghz z kartą do 100mb/s - żałosne WadybrakMiejscowośćkraków -
~NERO / 2023-09-29 14:11
Jak to możliwe, że UPC pozbawia klientów dostępu do poczty e-mailowej bez uprzedniego podania ostatecznego terminu zakończenia swojej działalności.
Informację mailową, że ma to nastąpić w dniu 1 września br. UPC, przesłano mi na pocztę Gazeta.pl w dniu 19 września br.
Próby odzyskania dostępu do poczty i utraconej korespondencji trwają już ponad dwa tygodnie. Każda próba zalogowania się na stronę poczty kończy się pojawieniem załączonego linku LGI-0006 Categories=USER_INPUT Message='Invalid credentials.'exceptionID=1747477345-24407769
i przekierowaniem na stronę PLAY. Rozmowy telefoniczne z konsultantami też nic nie wnoszą do rozwiązania problemu, kończą się jedynie obietnicami bez pokrycia. Oczywiście zgodnie z zapewnieniami przedstawiciel UPC wykonał
w krótkim czasie cztery połączenia z moim numerem telefonu, jednak po odebraniu połączenia zamiast głosu osoby dzwoniącej usłyszałam sygnał
„tzw. zrzucenia abonenta”. Rozumiem – Pracownik UPC wykonał próbę kilkakrotnego połączenia się z klientem, jednak klient nie odebrał – w systemie będzie to odnotowane, ale fakt, że pracownik rozłączył się tuż po odebraniu telefonu przez klienta to już nie. WSZYSTKIEMU WINNY JEST KLIENT.
PLAY umywa ręce informując, o braku możliwości rozwiązania problemu, kieruje klientów do UPC. Wszyscy mają nas w „dostojności” zarówno UPC, jak i PLAY.
Zastanawiam się, jak można w tak nonszalancki sposób traktować klientów, dzięki którym przez długie lata UPC utrzymywało się na rynku Polskich Sieci Kablowych. Jak można w taki sposób traktować klientów w stosunku do których rola OPERATORA jest służebna. Bo to pracownicy Operatora są dla klienta, a nie odwrotnie.MiejscowośćWarszawa -
-
~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ???? ZaletyJak działa to działa.WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.MiejscowośćWarszawa -
~nevada19 / 2022-06-03 08:44
Od 2-3 tygodni codziennie problemy z internetem. czasem na 2 minuty, czasem na 20min. problemy z połączeniem kilka - kilkanaście razy w ciągu doby.. dno Zaletybrak zaletMiejscowośćLublin -
~neveragain / 2020-02-27 22:45
Najgorsze doświadczenie jakie miałam z jakąkolwiek firmą. Rezygnacja z świadczeń kosztowała mnie wiele nerwów, telefonów do konsultantów i wydanych pieniędzy. W zasadzie jest zero przydatnych informacji jeśli chodzi o rezygnację z usług. Co więcej, konsultanci po 10 razy dzwonią oferując usługi na obecne miejsce zamieszkania, pomimo, że w powodzie rezygnacji jest czarno na białym napisane, wyjazd za granicę.
Ogólnie mam dosyć tej firmy ze strony logistycznej i ich cwaniakowania, żeby klientom było jak najtrudniej cokolwiek zmieniać. Usługi jako tako dobre, internet w porządku działał. Ale całość oceniam na duży minus. -
~Nibu / 2021-12-14 17:00
Wielka porażka.. Ciągle problemy techniczne, kontakt z infolinią zerowy., zwrot sprzętu to kpina, w tych czasach trzeba odsyłać pocztą. Nie polecam nigdy! ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćZielona Góra
strona 125 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »