MiejscowośćLublin
strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~Martyna z rodziną / 2018-06-06 18:23Ocena: 1.50 / 5
Jednym słowem masakra, ciągłe problemy z płatnościami, zwracanie pieniędzy, zmiana numeru konta z ich strony bez żadnej informacji, ciągłe smsy o braku zapłaty mimo że była wykonywana zawsze terminowo. Kolejną rzeczą jest obsługa w punkcie.. zero wiedzy, przy zawieraniu umowy nie zostało nam powiedziane, że uruchamiana jest ochrona internetu, która jest dodatkowo płatna, dowiedziałyśmy się o tym dopiero po kilku miesiącach wyższych rachunków, bo "miały się uregulować", jedyna możliwość reklamacji to mailowa, w punkcie nie było takiej możliwości, co dla mnie jest nie do pojęcia. Z połączeniem również bywały problemy, często trzeba było resetować router, bo na jednym urządzeniu internet działał na drugim nie, i to nie była wina urządzeń, bo po resecie wszystko było w porządku. Nie wspominam również o tym, że termin założenia internetu także był przekładany, miał kosztować 1 zł, a do zapłaty była kwota równowarta tyle co jeden miesiąc internetu. Porażka, nigdy więcej. -
-
~marvel / 2024-02-09 00:00Ocena: 1.50 / 5
Przy wymianie routera po awarii, została wymieniona skrętka, "bo tamta była zła". Efekt końcowy do Dl około 2-4 MB. Na reklamację przyszedł pan i zaczął mierzyć. Nic mu się nie zgadzało, ale wszystko było dobrze. Na moje żądanie, by mierzył na wyjściu systemu, stwierdził, że on nie jest od tego i tak ogólnie to przy***dalam się do nich. Płaciłem za 1GB, miałem w porywach 2-4 MB. Po poinformowaniu HotLine o tej sytuacji, dostałem wiadomość, że przyjdzie technik i sprawdzi parametry łącza za odpłatnością. Usłyszałem też, że parametry łącza interesują ich tylko "do gniazdka". Po stwierdzeniu, że system okablowania budynku ( Krakow )jest całkiem rozwalony przez kolejnych dostawców (Ramtel, Aster, UPC), tzw doradca stwierdził, że to mój problem. Trzymajcie się z daleka od tej krzywej firmy. ZaletyBrakWadyMasaMiejscowośćKraków -
~Marzanna / 2022-04-29 19:08Ocena: 1.00 / 5
przy opłatach 103 zł m/c mam działający internet tylko w jednym pomieszczeniu, zainstalowane przez "fachowców" z firmy wzmacniacze za które płacę dodatkowo nie działają - w sypialni prędkość internety wynosi 9 w porywach do 11 - przy opłacanej 900 ZaletyżadnaWadybrak internetuMiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Marzanna / 2022-04-29 19:16Ocena: 1.00 / 5
oszustwo i naciągactwo - oferowanie usług których firma nie jest w stanie zrealizować, a pomimo to gwarantuje je i pobiera duży abonament ZaletybrakWadyinternet działa w 1 promilu gwarantowanej prędkościMiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
~Marzena / 2018-04-06 15:53Ocena: 1.00 / 5
Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam MiejscowośćWarszawa -
~marzena / 2019-11-08 11:11Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Odradzam z calego serca firme UPC! jest to najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. Bez wczesniejszej informacji co miesiac podwyzszaja oplaty, wylaczaja kanaly nawet dostepne w podstawowym pakiecie takie jak polsat czy tvn7, internet bardzo wolny o tak slabym zasiegu, ze w mieszkaniu 50m2 nie dziala w pokoju obok. Unikajcie tej firmy! -
~Marzena / 2022-12-22 13:29Ocena: 2.50 / 5
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TVWadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TVMiejscowośćWarszawa -
~Masia / 2018-06-08 16:14Ocena: 1.25 / 5
Gorszego internetu w życiu u mnie nie było. Płacę jak za internet z prędkością 250Mb/s, a tak naprawdę mam max 9Mb/s. Cały czas jakieś przerwy w działaniu i modem, który proponują nie dociąga na odległości całego mieszkania.
Po zakończeniu umowy nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy -
-
~maskin / 2014-03-19 15:58
jak juz płace za rachunki to przynajmniej wiem za co. niestety u takiej netii tego nie mogę powiedzieć. w upc mam stale 60 mb/s i nie ma sporych wahan. -
~Masza / 2019-01-10 15:42Ocena: 2.75 / 5
Co do kwestii technicznych jest ok. Natomiast infolinia dno dna. Jakiś debil sprawdzał dziś, czy zlecenie się 'zamkło'. Internet podłączyli 28 grudnia opłaty naliczają od 27. I wg. nich wszystko gra. Amatorką zalatuje. MiejscowośćWarszawa -
~Mat / 2021-04-13 21:41Ocena: 4.00 / 5
Przez kilkanaście lat miałem zawsze pakiety najwyższe lub prawie najwyższe i słownie jedną poważną awarię (problemy z netem trwały wtedy około 3 miesiące), nie miałem problemów zvdodzwonieniem i fachową rozmową techniczną. Od 2021 roku jakość netu w UPC schodzi na psy - przerwy, spadki, router compal na początku bardzo dobry, teraz po licznych aktualizacjach do kitu, bez wejścia w bridge Wi-Fi do kitu, navkablu coraz pojawia się i znika po kilku dniach degradacja usług/tylko US itd., itp. Myślę, że w ostatnich kilku latach wzięli dużo więcej Klientów niż mają możliwości techniczne. Czekam na światłowód ORANGE, chyba wkrótce ????. Warszawa Wola ZaletyDo niedawna wszystko OKWadyIlość Klientów i zapotrzebowanie na NET w czasie pandemii przerosło UPC. Praktycznie nie ma dnia w tym roku, żeby na kilku dzielnicach w Warszawie NET im się nie sypał.MiejscowośćWarszawa -
~Mat / 2022-10-10 01:39Ocena: 1.00 / 5
Firma groza. Rok temu zadzwonili, że mają propozycje nowoczesnego dekodera 4K. Na starym wszystko (internet i tv) działało w miarę dobrze. Po instalacji dekodera 4K zaczął się koszmar z buforowaniem. Najpierw przez infolinię coś zdalnie ustawiali, przez tydzień, dwa było OK, potem znowu to samo. Kilka tygodni temu nie dało się oglądać tv - bez przerwy zrywanie sygnału wifi. Przysłali technika, w poniedziałek poustawiał coś na nowo, było OK i chwilę po wyjściu ten sam koszmar. Dzwonię na infolinię, twierdzą, że w takim wypadku mogą przysłać technika odpłatnie- 50 zł. Zgodziłem się. Po dwóch dniach w środę przychodzi ten sam technik, co w poniedziałek, w zupełnie innym przedziale godzinowym, na który się umawiałem. Nie wchodzą do mieszkania w drzwiach twierdzi, ze to sprawa starego modelu telewizora i on nic nie poradzi. Pytam więc, dlaczego o tym nie powiedział w poniedziałek i dlaczego wcześniej na starym dekoderze wszystko działało. Odpowiedź, ze w poniedziałek był do czego innego, a dzisiaj jeszcze innego. Pytam więc, czy będę musiał za to jeszcze płacić. Tak. Przysłali rachunek, 50 zł skasowali. Omijać UPC z daleka, ja szukam nowego operatora. ZaletyMiłe dziewczyny na infolinii, bardziej profesjonalne i potrafiące rozwiązywać niektóre problemu w przeciwieństwie do większości ich kolegów.MiejscowośćWarszawa -
~Mat i Daw / 2020-12-22 19:16Ocena: 1.00 / 5
Przyszedł gościu z UPC bo router sam się wyłączał a coś popsuł i jest jeszcze gorzej. MiejscowośćPabianice -
~Mateusz / 2017-10-23 00:09Ocena: 4.75 / 5
Pisze ta opinie, poniewaz internet dziala bez zadnego zajakniecia. Co prawda dopiero drugi tydzien, ale jestem dobrej mysli. Serdecznie polecam. Szczecin - Pomorzany. Korzystam od 2 tyg. -
~Mateusz / 2020-04-27 18:50Ocena: 1.50 / 5
Strona internetowa UPC ledwo zipie, słaby kontakt. MiejscowośćLublin -
~Mateusz / 2020-09-04 15:38Ocena: 1.25 / 5
Fajny internet, gdy jest. Z reguły gdy go potrzeba to nie działa. Mimo że to centrum Warszawy to tempo naprawy usterek jest żenujące. MiejscowośćWarszawa -
-
~Mateusz / 2021-03-09 09:28Ocena: 1.00 / 5
Po ponad roku użytkowania internetu dostarczanego przez UPC w samym środku Krakowa mogę stwierdzić że 500Mbps istnieje tylko na papierze, w rzeczywistości możecie liczyć na ok 50-100 przy dobrych wiatrach. Beznadziejna rzeczywista prędkość transferu, wiele przerw w dostawie internetu, podczas pracy z domu trzeba się liczyć nawet z trudnością w porozumieniu się przez Teams. Kontakt z UPC kiepski.
Podsumowując gówniane usługi które świadczy UPC można porównać do radiówki na wsi z przed 10 lat i to przy sygnale zasłanianym przez drzewa podczas deszczu - dramat... przesada w porównaniu jest naprawdę niewielka. Nie polecam - jeżeli macie wybór bierzcie wszystko tylko nie UPC.ZaletyJeżeli skończy się wam pakiet internetu w telefonie możecie skorzystać z UPC...WadyInternet od UPCMiejscowośćKraków -
~Mateusz / 2021-04-27 22:04Ocena: 3.00 / 5
Kiedyś ich chwaliłem, a teraz.., no cóż, zeszli na psy. Kiedyś awarie były super rzadko, teraz mniejsze lub większe problemy co 1-2 dni, a czasami codziennie. Okres pandemii=większe zapotrzebowanie na net pokazało, że UPC to kolos na glinianych nogach. A ci na to UOKIK, ktory wali olvrzymie kary Biedronce, a do UPC czepia się tyljo o drobiazgi. Chwilowo nie mam wyboru, ale może w tym roku będę miał Orange światłowód ZaletyChybacfakt, że w ogóle dają jakiś NET :)WadyJakość netu to porażka totalnaMiejscowośćWarszawa -
~Mateusz / 2021-06-30 20:29Ocena: 4.25 / 5
Jestem zadowolony z jakości internetu i usługi. Szkoda, że mam ukryte koszta, o których nie byłem poinformowany. MiejscowośćOpole -
~Mateusz / 2021-07-06 16:02Ocena: 1.75 / 5
Korzystam z UPC od około 2 lat. Co jakiś czas losowo występują braki w dostawie internetu, przeważnie w nocy między 1 a 2. Pomimo wykupionego transferu 300 Mbps (a teraz zwiększonego do 750 Mbps), nigdy nie osiągnąłem więcej niż 105 Mbps.
Dzisiaj czala goryczy przelała się kiedy brak internetu wystąpił w godzinach mojej pracy zdalnej (między 9 a 17).
NIE POLECAM.ZaletyBRAKWadyograniczony transfer, notoryczne i losowe przerwy w dostawieMiejscowośćWarszawa
strona 117 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
