Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marrk / 2020-07-12 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawialem 2 razy w Katowicach i zadnego razu nie przyjechali! I nawet nie zatelefonowalu ze nie przejada! Nie polecam.
  • ~Marta / 2018-06-12 15:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Miał być szybki a często jest tak, że zacina się w jakości 720p. Poza tym jest okropnie wolny.
    WadyWolny
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marta / 2018-11-08 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero szacunku do klienta! Umawiaja sie, nie prztjezdzaja, maja problem zeby zmienic dane klienta bo oczywiscie ponylili sie z danymi. Jestescie beznadziejni.
    ZaletyFajne promocje
    WadyBrak poszanowania klientow
    MiejscowośćMikołów
  • ~Marta / 2021-10-25 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta na bardzo złym poziomie. Gdy się ma umowę na czas nieokreślony i chce się zmienić pakiet usług tylko przełączają między sobą, bez udzielenia konkretnych informacji i pomocy. Więc aby sprzedać na początku zrobią wszystko i wszystko obiecają, natomiast później nie można liczyć na pomoc ze strony UPC. Nie polecam! Chciałam tylko zmienić pakiet teraz z chęcią rezygnuję całkowicie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2021-11-01 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny, ciągle się zrywa, albo są awarie. Nie da się pracować, uczyć i oglądać np. Netfliksa lub Hbo go, najlepiej płacić, a nic nie działa jak należy. Loteria jednego dnia jest, a drugiego nie ma. Obsługa klienta tylko każe ciagle resetować modem. Jak Wifi nie działa to polecają łączenie kablem … a ja się pytam czy mam wszystkie urządzenia w domu tym kablem połączyć ? Skoro oczekuje i płacę za usługę z Wifi to taka powinna być realizowana. Trzeba szukać alternatywy, bo płacić za brak wykonanych usług nie ma co.
    ZaletyBrak
    WadyJakość internetu tragiczna, ciągle się urywa. Jedyne co działa to wysyłanie faktur …
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2021-12-22 10:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Od lat korzystamy z UPC i do tej pory wszystko działało sprawnie. Niestety, ze względu na śmierć najbliższego członka rodziny, złożyliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, by zrezygnować z zawartych przez zmarłą usług, (wraz aktem zgonu), a w dalszym ciągu, regularnie!, otrzymujemy telefony kierowane do zmarłej z zapytaniem, czy nie chce wrócić do UPC. Ile razy mamy przez to przechodzić? Czy konsultanci nie mają ze sobą kontaktu? Nie wpisujecie powodu rezygnacji? Chyba nie ulega wątpliwości, że nie może dalej korzystać? Ogarnijcie się i uszanujcie naszą żałobę i smutek.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2022-06-09 13:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Szczerze to nie mieliśmy jeszcze jakiś problemów z internetem ani telewizja. Teraz przez burze nam się spaliło wejście do dekodera ale pomoc techniczna szybko zareagowała. Nie mamy żadnych problemów. Mieliśmy wcześniej telewizję z SMS Sosnowiec i to była tragedia...i internet i telewizja kiepska i co chwilę się psuło jak nie piloty to dekodery i z wielką łaską ktoś udzielał pomocy. Także UPC jest ok.
    MiejscowośćBędzin
  • ~Marta / 2022-12-23 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marta / 2023-02-03 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~marta / 2023-05-13 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Martin / 2022-03-02 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
    Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
    Traktowanie klienta poniżej wszystkich norm
    MiejscowośćGdynia
  • ~Martyna / 2019-07-25 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak częste zanikanie zasięgu w Lubinie, że jest to żenujące. Po kilkanaście połączeń na infolinię w miesiącu, żeby usłyszeć, że akurat w tym rejonie jest awaria. Nie mam najtańszej oferty. Wzięłam też droższą ofertę niż miałam poprzednio w Vectrze, żeby nie "wychodzić z siebie". Poziom usługi to dno i wodorosty łącznie z załączonym sprzętem. Nie polecam. Czekam do ewidencji umowy i wynoszę się z tego paskudztwa.
    ZaletyBrak
    WadyTyle awarii świat nie widział
    MiejscowośćLubin
  • ~martyna / 2020-12-28 22:35
    Ocena: 4.75 / 5
    bardzo dobra sieć. Internet szybki. Jedynie co to trochę spora cena ale jak za taką jakość nie jest źle.
    Zaletyszybkosc,jakosc,raczej brak awarii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Martyna / 2021-02-28 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie dość, że podnieśli opłaty bez mojej zgody to od momentu zgłoszenia reklamacji internet praktycznie nie działa. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Martyna z rodziną / 2018-06-06 18:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem masakra, ciągłe problemy z płatnościami, zwracanie pieniędzy, zmiana numeru konta z ich strony bez żadnej informacji, ciągłe smsy o braku zapłaty mimo że była wykonywana zawsze terminowo. Kolejną rzeczą jest obsługa w punkcie.. zero wiedzy, przy zawieraniu umowy nie zostało nam powiedziane, że uruchamiana jest ochrona internetu, która jest dodatkowo płatna, dowiedziałyśmy się o tym dopiero po kilku miesiącach wyższych rachunków, bo "miały się uregulować", jedyna możliwość reklamacji to mailowa, w punkcie nie było takiej możliwości, co dla mnie jest nie do pojęcia. Z połączeniem również bywały problemy, często trzeba było resetować router, bo na jednym urządzeniu internet działał na drugim nie, i to nie była wina urządzeń, bo po resecie wszystko było w porządku. Nie wspominam również o tym, że termin założenia internetu także był przekładany, miał kosztować 1 zł, a do zapłaty była kwota równowarta tyle co jeden miesiąc internetu. Porażka, nigdy więcej.
    MiejscowośćLublin
  • ~marvel / 2024-02-09 00:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy wymianie routera po awarii, została wymieniona skrętka, "bo tamta była zła". Efekt końcowy do Dl około 2-4 MB. Na reklamację przyszedł pan i zaczął mierzyć. Nic mu się nie zgadzało, ale wszystko było dobrze. Na moje żądanie, by mierzył na wyjściu systemu, stwierdził, że on nie jest od tego i tak ogólnie to przy***dalam się do nich. Płaciłem za 1GB, miałem w porywach 2-4 MB. Po poinformowaniu HotLine o tej sytuacji, dostałem wiadomość, że przyjdzie technik i sprawdzi parametry łącza za odpłatnością. Usłyszałem też, że parametry łącza interesują ich tylko "do gniazdka". Po stwierdzeniu, że system okablowania budynku ( Krakow )jest całkiem rozwalony przez kolejnych dostawców (Ramtel, Aster, UPC), tzw doradca stwierdził, że to mój problem. Trzymajcie się z daleka od tej krzywej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyMasa
    MiejscowośćKraków
  • ~Marzanna / 2022-04-29 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    przy opłatach 103 zł m/c mam działający internet tylko w jednym pomieszczeniu, zainstalowane przez "fachowców" z firmy wzmacniacze za które płacę dodatkowo nie działają - w sypialni prędkość internety wynosi 9 w porywach do 11 - przy opłacanej 900
    Zaletyżadna
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Marzanna / 2022-04-29 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    oszustwo i naciągactwo - oferowanie usług których firma nie jest w stanie zrealizować, a pomimo to gwarantuje je i pobiera duży abonament
    Zaletybrak
    Wadyinternet działa w 1 promilu gwarantowanej prędkości
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Marzena / 2018-04-06 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, beznadziejny. Zapłaciłam za usługę a i tak muszę odebrać w punkcie osobiście. Kuriera nie było, tylko dostałam SMS że nie było nikogo w domu. Oszustwo. Nikomu nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marzena / 2019-11-08 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Odradzam z calego serca firme UPC! jest to najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. Bez wczesniejszej informacji co miesiac podwyzszaja oplaty, wylaczaja kanaly nawet dostepne w podstawowym pakiecie takie jak polsat czy tvn7, internet bardzo wolny o tak slabym zasiegu, ze w mieszkaniu 50m2 nie dziala w pokoju obok. Unikajcie tej firmy!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4467
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2993
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019