Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mark / 2023-02-26 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwy w dostawie internetu minimum 10 razy dziennie. Nie polecam tego dostawcy. Płacę i nie wiem za co
    MiejscowośćWronów
  • ~Mark / 2023-03-26 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka, umowa podpisana 300/300 MB a jest 15 w porywach 20mb
  • ~MarkNawrotzki / 2019-05-04 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo prędkości internetu rzekomo dochodzącej do 250 Mb/s nieustanne problemy z grami/oglądaniem w PRZYSTĘPNEJ rozdzielczości
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marli / 2023-06-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
    ZaletyNie ma zaledwie
    WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
    MiejscowośćSawin
  • ~Marlin / 2022-11-22 07:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z UPC to jakaś kpina. Wi-Fi praktycznie nie działa. Ciężko odpalić nawet stronę w telefonie. Prędkość w umowie do 300Mb/s, w praktyce raczej nie przekracza 7-9Mb/s co wiąże się z tym, że w domu nie można odpalić nawet termomixu.
    ZaletyBrak
    WadyZa mała rubryka, żeby opisać wszystkie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marrk / 2020-07-12 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawialem 2 razy w Katowicach i zadnego razu nie przyjechali! I nawet nie zatelefonowalu ze nie przejada! Nie polecam.
  • ~Marta / 2018-06-12 15:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Miał być szybki a często jest tak, że zacina się w jakości 720p. Poza tym jest okropnie wolny.
    WadyWolny
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Marta / 2018-11-08 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero szacunku do klienta! Umawiaja sie, nie prztjezdzaja, maja problem zeby zmienic dane klienta bo oczywiscie ponylili sie z danymi. Jestescie beznadziejni.
    ZaletyFajne promocje
    WadyBrak poszanowania klientow
    MiejscowośćMikołów
  • ~Marta / 2021-10-25 13:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta na bardzo złym poziomie. Gdy się ma umowę na czas nieokreślony i chce się zmienić pakiet usług tylko przełączają między sobą, bez udzielenia konkretnych informacji i pomocy. Więc aby sprzedać na początku zrobią wszystko i wszystko obiecają, natomiast później nie można liczyć na pomoc ze strony UPC. Nie polecam! Chciałam tylko zmienić pakiet teraz z chęcią rezygnuję całkowicie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marta / 2021-11-01 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny, ciągle się zrywa, albo są awarie. Nie da się pracować, uczyć i oglądać np. Netfliksa lub Hbo go, najlepiej płacić, a nic nie działa jak należy. Loteria jednego dnia jest, a drugiego nie ma. Obsługa klienta tylko każe ciagle resetować modem. Jak Wifi nie działa to polecają łączenie kablem … a ja się pytam czy mam wszystkie urządzenia w domu tym kablem połączyć ? Skoro oczekuje i płacę za usługę z Wifi to taka powinna być realizowana. Trzeba szukać alternatywy, bo płacić za brak wykonanych usług nie ma co.
    ZaletyBrak
    WadyJakość internetu tragiczna, ciągle się urywa. Jedyne co działa to wysyłanie faktur …
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2021-12-22 10:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Od lat korzystamy z UPC i do tej pory wszystko działało sprawnie. Niestety, ze względu na śmierć najbliższego członka rodziny, złożyliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, by zrezygnować z zawartych przez zmarłą usług, (wraz aktem zgonu), a w dalszym ciągu, regularnie!, otrzymujemy telefony kierowane do zmarłej z zapytaniem, czy nie chce wrócić do UPC. Ile razy mamy przez to przechodzić? Czy konsultanci nie mają ze sobą kontaktu? Nie wpisujecie powodu rezygnacji? Chyba nie ulega wątpliwości, że nie może dalej korzystać? Ogarnijcie się i uszanujcie naszą żałobę i smutek.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marta / 2022-06-09 13:48
    Ocena: 4.00 / 5
    Szczerze to nie mieliśmy jeszcze jakiś problemów z internetem ani telewizja. Teraz przez burze nam się spaliło wejście do dekodera ale pomoc techniczna szybko zareagowała. Nie mamy żadnych problemów. Mieliśmy wcześniej telewizję z SMS Sosnowiec i to była tragedia...i internet i telewizja kiepska i co chwilę się psuło jak nie piloty to dekodery i z wielką łaską ktoś udzielał pomocy. Także UPC jest ok.
    MiejscowośćBędzin
  • ~Marta / 2022-12-23 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marta / 2023-02-03 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćKraków
  • ~marta / 2023-05-13 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Martin / 2022-03-02 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
    Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
    Traktowanie klienta poniżej wszystkich norm
    MiejscowośćGdynia
  • ~Martyna / 2019-07-25 00:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak częste zanikanie zasięgu w Lubinie, że jest to żenujące. Po kilkanaście połączeń na infolinię w miesiącu, żeby usłyszeć, że akurat w tym rejonie jest awaria. Nie mam najtańszej oferty. Wzięłam też droższą ofertę niż miałam poprzednio w Vectrze, żeby nie "wychodzić z siebie". Poziom usługi to dno i wodorosty łącznie z załączonym sprzętem. Nie polecam. Czekam do ewidencji umowy i wynoszę się z tego paskudztwa.
    ZaletyBrak
    WadyTyle awarii świat nie widział
    MiejscowośćLubin
  • ~martyna / 2020-12-28 22:35
    Ocena: 4.75 / 5
    bardzo dobra sieć. Internet szybki. Jedynie co to trochę spora cena ale jak za taką jakość nie jest źle.
    Zaletyszybkosc,jakosc,raczej brak awarii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Martyna / 2021-02-28 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie dość, że podnieśli opłaty bez mojej zgody to od momentu zgłoszenia reklamacji internet praktycznie nie działa. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Martyna z rodziną / 2018-06-06 18:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem masakra, ciągłe problemy z płatnościami, zwracanie pieniędzy, zmiana numeru konta z ich strony bez żadnej informacji, ciągłe smsy o braku zapłaty mimo że była wykonywana zawsze terminowo. Kolejną rzeczą jest obsługa w punkcie.. zero wiedzy, przy zawieraniu umowy nie zostało nam powiedziane, że uruchamiana jest ochrona internetu, która jest dodatkowo płatna, dowiedziałyśmy się o tym dopiero po kilku miesiącach wyższych rachunków, bo "miały się uregulować", jedyna możliwość reklamacji to mailowa, w punkcie nie było takiej możliwości, co dla mnie jest nie do pojęcia. Z połączeniem również bywały problemy, często trzeba było resetować router, bo na jednym urządzeniu internet działał na drugim nie, i to nie była wina urządzeń, bo po resecie wszystko było w porządku. Nie wspominam również o tym, że termin założenia internetu także był przekładany, miał kosztować 1 zł, a do zapłaty była kwota równowarta tyle co jeden miesiąc internetu. Porażka, nigdy więcej.
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320