Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2023-12-06 16:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Magdalena / 2024-01-07 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam podpisywania znimi umowy na Telewizję Światłowód bo to jest bardzo wielkie oszustwo Teraz muszę zapłacić za usługę z której nie będę mogła korzystać 3360zl Złodzieje kradną i naciągają klientów
    ZaletySame wady Masakra Nigdy więcej Telewizji w Play
    WadySame
    MiejscowośćŁódź
  • ~MagdaWA / 2019-09-07 11:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Co jakiś czas zdarzają się kilkudniowe awarie. Rekord został pobity bodajże w maju, kiedy usługi nie działały przez tydzień. Prowadzę firmę z domu i brak internetu jest dużym utrudnieniem, do tego dochodzą koszty internetu mobilnego. Rozważam rozwiązanie umowy ze względu na nienależyte wykonywanie usług.
    ZaletyBrak.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magellan / 2018-10-09 16:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Nigdzie nie napisano, że zgoda na marketing elektroniczny odejmuje 5 złotych od rachunku.
    Dodatkowo nie można wrócić po jej wyłączeniu do niej z powrotem.
    Czyste skurw***o.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maggie / 2017-11-14 09:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem abonentką UPC w Katowicach od prawie 5 lat: TV + Internet + wciśnięty na siłę telefon w imię opłacalności pakietu. W ogólnej ocenie usługi godne polecenia. Niemniej ostatnie wydarzenia skłaniają mnie do skomentowania jakości obsługi Klienta, która pozostawia wiele do życzenia. Od 5 dni wszystkie usługi z pakietu w moim lokalu nie działają, nie pomogły standardowe sposoby na przywrócenie połączenia (restart, poprawienie okablowania, wyłączenie z sieci). Awaria jak awaria - zdarza się. ALE... 1) Brak możliwości skontaktowania się z serwisem w żaden z oferowanych sposobów (chat z konsultantem, połączenie telefoniczne) skutkujące wielogodzinnym wiszeniem na telefonie i wysłuchiwaniem automatycznych komunikatów oraz nagranej melodii w czasie wiecznie trwającej niedostępności konsultantów, 2) odmowa przyjęcia zgłoszenia awarii w punkcie obsługi Klienta, 3) po wyproszeniu na personelu punktu obsługi połączenia z działem technicznym ustalenie wizytę technika w miejscu mojego zamieszkania w totalnie niesatysfakcjonujących przedziałach czasowych za kolejnych kilka dni roboczych (kolejne dni bez tv i Internetu) - zasługują na najniższą ocenę. Dla dobra Użytkowników przestrzegam - proszę o uzbrojenie się w cierpliwość i walkę do skutku o prawo do korzystanie z usług, za które płacimy.
    ZaletyNowoczesne rozwiązania, coraz lepsze zaplecze sprzętowe
    WadyObsługa Klienta, wciąż nie w pełni rozwinięte usługi z najnowszych ofert i pakietów (np. oglądanie telewizji wstecz)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Magic / 2019-09-06 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    To jedna wielka sciema - po kablu niby ok ale juz Wi-fi w domu nie ma.
    Wielokrotnie prosilem o pomoc - przychodzi technik podlacza kabelek i twierdzi ze wszystko ok.
    Szkoda gadac.
    ZaletyBrak
    WadyWymienione
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Magnus / 2022-07-29 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Odkąd UPC połączyło się z Playem ich usługi z najlepszych spadły na TRAGICZNE! Nie polecam, będę próbował wydostać się z umowy bo to jest po prostu TRAGEDIA! Pracuję zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na coś takiego!
    MiejscowośćWrocław
  • ~MAJA / 2022-08-26 19:10
    Ocena: 2.75 / 5
    AROGANCJA (NIUE MOZNA SIE DOZWONIC DO DZIALU UTRZYMANIA KLIENTA.
    WYSOKA CENA (PONAD 120 ZL ZA TV I INTERNET) - NALEGANIE (TELEFONY, SMS-Y) NA PODPISANIE NOWEJ UMOWY ZA 120 ZL ) PRZY CZYM TA SAMA USLUGA DLA NOWEGO KLIENTA TO 74 ZL (SIERPIEN 2022).
    PRAKTYZNIE NIEMOZNOSC KOBTAKTU .
    WadyNiezwykły brak szacunku dla klienta i jego czasu . PO raz kolejny staram się dodzwonić do działu Utrzymania klienta -czekam już 10 min (place za połączenie z numerem na 800) .
  • ~majczel / 2023-09-01 00:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fajnie jakby internet działał smie cie lpki w lolu tracę szma ty
    WadyWszystko ci możliwe
    MiejscowośćKraków
  • ~majowa / 2021-07-02 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą. Umówiłam przez telefon usługę instalacji w przedziale godzinowym 9-11. Nikt się w tym czasie nie pojawił. Ponieważ nie miałam czasu czekać, skontaktowałam się z infolinią, że odwołuję wizytę. Osoba która odebrała potwierdziła, że przyjmuje do wiadomości rezygnację i przekazuje ją do firmy zewnętrznej, która miała dokonać instalacji. Pomimo tego, przed godz 12 pojawił się technik. Twierdził że do mnie dzwonił, ale ja żadnego telefonu ani sygnału na domofonie nie słyszałam. Pomijając, że żadnego przepraszam, nic kompletnie. Po wejściu do salonu, stwierdził że z przyczyn technicznych nie wykona instalacji. Jednocześnie był bardzo nadpobudliwy i mocno machał swoją skrzynką z narzędziami, do tego stopnia, że uderzył nią z całej siły w bok mojej szafy. Mieszkanie mam małe i ten pan powinien kontrolować to, co robi i jak się porusza. W rezultacie uderzenia bok szafy mam teraz pęknięty i widać wyraźnie ślad. Sprawę kieruję do miejskiego rzecznika praw konsumenta. Nie dość, że mam telewizor bez telewizji, to jeszcze w dodatku uszkodzoną szafę. A to, że mam w mieszkaniu okablowanie, można było zweryfikować już w trakcie pierwszej rozmowy na infolinii we środę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maka12 / 2021-06-18 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem. Jak w ciągu dnia nie wywali przynajmniej raz internetu to świętość. Zdala od tego dostawcy internetu
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~maks / 2018-05-19 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    miałem mieć wizytę techników zadzwonili że samochód im sie popsuł i nie przyjadą ( w warszawie mają 1 auto ??)
    miesiąc ciszy dzwoni konsultant, przeprasza ze nie doszło do instalacji obiecuje że teraz to bedzie priorytet i co ? kolejna sobota siedzę w domu i czekam i nic...
    nie polecę nikomu ich usług bo traktują klienta jak zło konieczne
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maks / 2022-01-19 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalne dno internet do dupy NIE POLECAM
  • ~Maks / 2023-06-13 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Malekin / 2023-12-10 23:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Czułem że będzie źle odkąd Play przejął UPC, ale takiej katastrofy się nie spodziewałem. Częste rozłączenia i tragiczny transfer. Jeśli grasz w gry odradzam tego usługodawcę. Co do obsługi klienta, mam wrażenie że pracują tam ludzie z łapanki, albo to jakaś forma kary. Otrzymanie jakiejkolwiek wiarygodnej informacji graniczy z cudem.
    WadyCzęste rozłączenia, fatalny transfer,
    MiejscowośćGdynia
  • ~Malina / 2018-09-23 21:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Odkąd wcisneli mi Mediboxa notoryczne problemy z internetem ..codziennie brak dostepu lub calkowity brak netu... Zglaszane z 10 razy brak poprawy
    ZaletyZalet brak
    WadyProblemy z netem to codziennosc
    MiejscowośćLeszno
  • ~malmin / 2023-01-10 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Po zmianie modemu na ten najnowszy istna tragedia.WiFi porażka i głupie gadanie ,że prędkość dobra jest na kablu.Dziwne ,że jak technik przychodzi to pirewszy pomiar ok a kolejne już nie ale dla nich liczy się ,że raz prędkość pokazało na kablu dobrze a wifi ich nie interesuje jak działa. Brak telefonu stacjonarnego od momentu przejścia na nowy modem. Ciągłe telefony do obsługi klienta i słyszę,że pracują nad tym /od ponad miesiąca/. Teraz zaproponowano mi zmianę modemu na inny model i podobno telefon stacjonarny wróci jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki a i prędkość neta/ u mnie 1000mb / ma być obsługiwana. Na moim laptopie max na kablu było 600 a już przez wifi w granicach 100 i mniej . No zobaczymy jakie cuda będą się działy po wymianie. Mam pytanie ,czy można zerwać z nimi umowę jeśli mam umowę do 2024 a dwie usługi z 3 nie spełniają warunków czyli telefonu stacjonarnego nie ma praktycznie bo ja nie mogę dzwonić ,a tylko do mnie można się dodzwonić i internet jest jaki jest czyli u techników ok a u mnie tylko na modemie chyba dobrze czasami na kablu zależy od nie wiem czego a wifi tragedia.
    ZaletyJedynie telewizja działa ok
    WadyInternet tragedia, telefon stacjonarny nie działa
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Malta / 2022-06-14 08:20
    Ocena: 4.00 / 5
    sa awarie, ale przeszedlem z plusa i nie ma porownania, tam mialem predkosc ok 7 bajtów na sekunde, tutaj mam ok. 450 mb/s, z plusa odszedlem bo pan na infolinii powiedzial 'płacisz albo wy pier da lasz'
  • ~Mała / 2022-04-20 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder często się zawieszał, kilka razy był serwis. Ale to nic, po zakończeniu umowy zaczęło się nękanie, pomimo zwrotu sprzętu ciągle przychodziły ponaglenia o zwrot sprzętu, po którymś wykonanym do nich telefonie dowiedziałam się że chodzi o sprzęt z przed kilku lat o którym wcześniej było echo, oraz kara pieniężna nie wiadomo z czego wynikająca. Ok po odesłaniu tego drugiego dekodera i wpłacie, nadal przychodzą groźby, po miesiącu od dostarczenia. Nękanie I naciąganie. Ładnie i pięknie jest tylko przy podpisywaniu umowy! Nigdy więcej!
    MiejscowośćTychy
  • ~Mała mi / 2019-11-07 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W momencie łapania nowego klienta,wszystko jest super pieknie,korzystne oferty po latach bycia klientem jestes traktowany jak piąte koło u wozu,niemile obslugiwany a proponowane pakiety to jakas kpina.
    Jestem w trakcie rozwiazywania umowy z w/w powodów.
    Zaletynie ma
    Wadywymienione wyzej
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019