Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3503 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MACIEJ / 2019-06-25 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA

    wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .

    OMIJAĆ Z DALEKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2020-01-06 19:31
    Ocena: 2.00 / 5
    zawiodłem się jakością swiatłowodowego internetu upc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciej / 2020-05-25 15:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
    Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
    Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
    Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
    Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
    Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
    Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
    Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.

    Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
    MiejscowośćOpole
  • ~Maciej / 2020-09-23 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zostałem oszukany ponieważ miałem mieć doprowadzony światłowód do mojego domu a została podłączona zwykła kablówka. Nawet sam instalator przyznał że nie jest to światłowód tylko zwykła kablówka. Internet miał działać z prędkością 1000Mb/s jeżeli chodzi o download i 60Mb/s jeżeli chodzi o upload. A działa z prędkością 100Mb/s download i 10Mb/s upload. Ta sprawa kwalifikuje się do UOKIK'u. Jest to niedopuszczalne żeby taka firma jak UPC się tak zachowywała.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2021-11-15 14:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty...
    Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludzi
    WadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciej / 2022-03-15 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz wolniejszy internet wbrew temu jakie parametry podają w umowie, ceny zwiększają a internet jest coraz gorszy, stanowczo nie polcam!
    Zaletybrak
    WadyCoraz wolniejszy internet i coraz wyższa cena, to skandal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2022-09-21 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    To komedia a nie firma. 3 raz nie dojeżdża technik w podanych godzinach które jeszcze są podane w widełkach czasowych… brak szacunku dla klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciej / 2022-09-25 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    To, że pojawiła się tutaj moja opinia na temat UPC, świadczy o tym, że jestem już w determinacji i została przekroczona pewna granica, którą myślę każdy z nas ma.
    Jestem klientem indywidualnym jak i firmowym tej firmy.
    Zaznaczę, że kiedyś miałem bardzo dobre zdanie na temat UPC.
    Zacznę może od konta firmowego, na którym pojawiły się częste awarie, w związku z którymi wzywałem technika przez infolinię. Technik UPC miał ogromny problem by trafić do budynku biurowego w warszawie (zaznaczę jest to jeden z najwyższych biurowców w Warszawie) biedny technik podobno nie był wpuszczany do biurowca i odwoływał wizyty, a jak zadzwoniłem do niego z informacją, że złożę na niego reklamację, to odpowiedział, żebym dzwonił nawet do Ducha świętego i ma na nas wywalone. Oczywiście zgłosiłem to w reklamacji, odp. UPC cytuję " zgłosiliśmy do odpowiedniego działu" koniec odpowiedzi.
    Opiekun budynku UPC odpowiadając mi na pytanie, dlaczego jest tyle problemów? odpowiada cytuję " Mogliście Państwo sobie wziąć lepszy Internet" koniec cytatu.

    Jako klient indywidualny:
    Niestety, częste awarie, Internet zrywa, do telewizji nie mam zastrzeżeń ale konsultantka Mija to kolejny dowód na partactwo, pójście po najmniejszej linii oporu i dowód na to jak UPC ma głęboko gdzieś klientów.
    Zaletytelewizja jest ok
    Wadyjest ich tak dużo, że nie starczy tej rubryki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2023-02-18 17:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet słabo w całym domu,a mam 1gb. Nagrywarka słabo,raz w tygodniu trzeba resetować. Obsługa twierdzi że jest ok, a ja mam internet tylko w jednym pokoju, gdzie stoi router. Ogólnie kicha.
    ZaletyBrak
    WadyPrzede wszystkim obsługa,a można by wymieniać sprzęt.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciej / 2023-04-05 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z orange na wiosce na mazurach działa o niebo lepiej niż UPC w centrum Warszawy. Polecam udostępnić internet z telefonu.
    Zaletyczasami działa
    WadyWolny, nie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej / 2023-10-27 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to porażka ,brak internetu ,usługa zgłoszona 24 godziny temu brak rekcji.Technik nie pojawił się w obiekcie ,wysłał wiadomośc iz sie spóżni ,następny juz jedzie ,po czym wizyta odwołana. Na infolini usłyszałem iż nie zastał domowników .SKANDAL.Przez cały dzień nie są w stanie przysłać technika.Na infolini kłamią iż za chwilę będzie ,po czym przychodzi odwołanie wizyty.Firma nie dorosła żeby pracować z klientami.
    ZaletyBrak
    WadyKlamstwo i oszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciej W. / 2020-09-25 08:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie mogę narzekać ! Zawsze wszystko śmiga jak należy i nawet modem za darmo wymienili i bez dodatkowych kosztów zwiększyli prędkość.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maciek / 2015-07-09 23:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem Neostradę ale skuszony atrakcyjną ceną zmieniłem na UPC i się zaczęło ..
    Nie ma dnia, aby nie pojawiały się krótkie przerwy w dostępie do netu ...
    W przeglądaniu stron to i może nie przeszkadza, ale jak się połączę zdalnie z siecią firmy w której pracuję - to się robi po prostu masakra ...
    ZaletyCena
    WadyReszta
    tzry miesiace
  • ~maciek / 2017-05-28 18:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w centrum duzego miasta, niestety w mojej kamienicy jest problem z zalozeniem swiatlowodu co nie zmienia faktu ze nie mozna wiecznie na to zwalac winy. Cyklicznie brakuje dostepu do internetu czasem sa to krotkie odstepy a czasem parodniowe mimo ze panowie twierdza ze usluga powinna zostac naprawiona do 48 godzin od jej zgloszenia.Szukam alternatywy, zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyPanowie na i folini sa mili ale malo pomocni
    WadyBardzo czesty brak internetu
  • ~Maciek / 2017-12-08 00:49
    Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, UPC stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.

    Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)

    Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.

    Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.

    Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.

    Lokalizacja łącza: Warszawa-Mokotów.
    Zalety+ ceny usług,
    + jakość łącza (ping, przepustowość).
    Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maciek / 2019-02-07 09:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Problemy właściwie mam dwa. Mianowicie z obsługą klienta (pani telefonicznie i na czacie potrafiła się rozłączyć) oraz z prędkością internetu. Mając interent nieby 300Mb nigdy nie miałem więcej jak 100Mb
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Maciek / 2021-09-27 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, całkowicie nie stabilne Wi-Fi raz jest 2,6 Mbps, a raz 260 Mbps. Na infolinii mówią, że że po Wi-Fi tak może być. Porażka nie polecam.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maciek / 2022-05-12 09:27
    Ocena: 2.25 / 5
    10 lat korzystania i nic nie było, poczem od momentu połączenia z Play nie mogę streamować, nie mogę obejrzeć filmiku na YouTube, już nawet nie wspomnę o messengerze, który praktycznie nie potrzebuje dobrego łącza, a jednak nie mogę nawet i z tego korzystać. Jak przychodzi monter to mówi, że jest wszystko git przesył 936mb, poczem pokazuje mu na ps4 przesył 2.4mb, laptop który stoi obok modemu 3.6mb, czasami nawet i w kb/s
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Maciek / 2022-07-12 22:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Korzystam z UPC od wielu lat. Byłem bardzo zadowolony do czasu, kiedy kupił ich Play. Zaczęły się problemy z jakością usług (internet, telewizja). Mam uszkodzony router UPC. Bardzo często znika internet na częstotliwości 5 GHz. Dawniej nie było problemu. W przypadku awarii przyjeżdżał technik i wymieniał sprzęt. Teraz nie ma takiej opcji. Wielokrotne tłumaczenie konsultantów - zgodnie z umową nie gwarantują jakości usługi przez wi-fi. KPINA!!!! Po co mi internet po kablu...
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Maciek / 2022-12-01 12:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Podejście do klienta to dno. Zaznaczam wyraźnie przy zawieraniu umowy żeby technik kontaktował się przed przyjazdem ma montaż ponieważ będzie on odbywał się w niezamieszkałym mieszkaniu i będę musiał dojechać. Rano dostaje SMS z informacją o której godzinie będzie technik. Pojawiam się na miejscu 2 min przed czasem i dostaje SMS z o formacja że usługa się nie odbędzie bo nikogo na miejscu nie ma. Oddzwoniłem od razu czyli mniej więcej w momencie kiedy technik dopiero odjechał. Nikt z konsultantów (a było ich łącznie chyba 9) nie potrafił mi pomóc zasłaniając się że technik zamknął zlecenie i nie można się z nim skontaktować. Nie chciano także podać mi namiaru żebym osobiście się z nim skontaktował i finalnie po prawie godzinie wiszenia na telefonie nie udało się nic ustalić. Montaż się nie odbył, byłem przekierowywany to kolejnych i kolejnych osób i każda z nich powtarzała w kółko to samo.
    WadyFatalne podejście do klienta
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2584
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019