wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .
OMIJAĆ Z DALEKA
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2020-01-06 19:31
Ocena: 2.00 / 5
zawiodłem się jakością swiatłowodowego internetu upc.
MiejscowośćGdańsk
~Maciej / 2020-05-25 15:45
Ocena: 1.50 / 5
Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.
Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
Zaletybrak
Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
MiejscowośćOpole
~Maciej / 2020-09-23 21:45
Ocena: 2.25 / 5
Zostałem oszukany ponieważ miałem mieć doprowadzony światłowód do mojego domu a została podłączona zwykła kablówka. Nawet sam instalator przyznał że nie jest to światłowód tylko zwykła kablówka. Internet miał działać z prędkością 1000Mb/s jeżeli chodzi o download i 60Mb/s jeżeli chodzi o upload. A działa z prędkością 100Mb/s download i 10Mb/s upload. Ta sprawa kwalifikuje się do UOKIK'u. Jest to niedopuszczalne żeby taka firma jak UPC się tak zachowywała.
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2021-11-15 14:33
Ocena: 1.50 / 5
Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty...
Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludzi
WadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.
MiejscowośćGdańsk
~Maciej / 2022-03-15 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Coraz wolniejszy internet wbrew temu jakie parametry podają w umowie, ceny zwiększają a internet jest coraz gorszy, stanowczo nie polcam!
Zaletybrak
WadyCoraz wolniejszy internet i coraz wyższa cena, to skandal
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2022-09-21 11:18
Ocena: 1.75 / 5
To komedia a nie firma. 3 raz nie dojeżdża technik w podanych godzinach które jeszcze są podane w widełkach czasowych… brak szacunku dla klienta
MiejscowośćGdynia
~Maciej / 2022-09-25 18:59
Ocena: 1.00 / 5
To, że pojawiła się tutaj moja opinia na temat UPC, świadczy o tym, że jestem już w determinacji i została przekroczona pewna granica, którą myślę każdy z nas ma.
Jestem klientem indywidualnym jak i firmowym tej firmy.
Zaznaczę, że kiedyś miałem bardzo dobre zdanie na temat UPC.
Zacznę może od konta firmowego, na którym pojawiły się częste awarie, w związku z którymi wzywałem technika przez infolinię. Technik UPC miał ogromny problem by trafić do budynku biurowego w warszawie (zaznaczę jest to jeden z najwyższych biurowców w Warszawie) biedny technik podobno nie był wpuszczany do biurowca i odwoływał wizyty, a jak zadzwoniłem do niego z informacją, że złożę na niego reklamację, to odpowiedział, żebym dzwonił nawet do Ducha świętego i ma na nas wywalone. Oczywiście zgłosiłem to w reklamacji, odp. UPC cytuję " zgłosiliśmy do odpowiedniego działu" koniec odpowiedzi.
Opiekun budynku UPC odpowiadając mi na pytanie, dlaczego jest tyle problemów? odpowiada cytuję " Mogliście Państwo sobie wziąć lepszy Internet" koniec cytatu.
Jako klient indywidualny:
Niestety, częste awarie, Internet zrywa, do telewizji nie mam zastrzeżeń ale konsultantka Mija to kolejny dowód na partactwo, pójście po najmniejszej linii oporu i dowód na to jak UPC ma głęboko gdzieś klientów.
Zaletytelewizja jest ok
Wadyjest ich tak dużo, że nie starczy tej rubryki
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2023-02-18 17:27
Ocena: 1.75 / 5
Internet słabo w całym domu,a mam 1gb. Nagrywarka słabo,raz w tygodniu trzeba resetować. Obsługa twierdzi że jest ok, a ja mam internet tylko w jednym pokoju, gdzie stoi router. Ogólnie kicha.
ZaletyBrak
WadyPrzede wszystkim obsługa,a można by wymieniać sprzęt.
MiejscowośćGdańsk
~Maciej / 2023-04-05 23:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet z orange na wiosce na mazurach działa o niebo lepiej niż UPC w centrum Warszawy. Polecam udostępnić internet z telefonu.
Zaletyczasami działa
WadyWolny, nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Maciej / 2023-10-27 17:38
Ocena: 1.00 / 5
UPC to porażka ,brak internetu ,usługa zgłoszona 24 godziny temu brak rekcji.Technik nie pojawił się w obiekcie ,wysłał wiadomośc iz sie spóżni ,następny juz jedzie ,po czym wizyta odwołana. Na infolini usłyszałem iż nie zastał domowników .SKANDAL.Przez cały dzień nie są w stanie przysłać technika.Na infolini kłamią iż za chwilę będzie ,po czym przychodzi odwołanie wizyty.Firma nie dorosła żeby pracować z klientami.
ZaletyBrak
WadyKlamstwo i oszustwo
MiejscowośćWarszawa
~Maciej W. / 2020-09-25 08:15
Ocena: 4.25 / 5
Nie mogę narzekać ! Zawsze wszystko śmiga jak należy i nawet modem za darmo wymienili i bez dodatkowych kosztów zwiększyli prędkość.
MiejscowośćKatowice
~Maciek / 2015-07-09 23:08
Ocena: 1.50 / 5
Miałem Neostradę ale skuszony atrakcyjną ceną zmieniłem na UPC i się zaczęło .. Nie ma dnia, aby nie pojawiały się krótkie przerwy w dostępie do netu ... W przeglądaniu stron to i może nie przeszkadza, ale jak się połączę zdalnie z siecią firmy w której pracuję - to się robi po prostu masakra ...
ZaletyCena
WadyReszta
tzry miesiace
~maciek / 2017-05-28 18:50
Ocena: 1.50 / 5
Mieszkam w centrum duzego miasta, niestety w mojej kamienicy jest problem z zalozeniem swiatlowodu co nie zmienia faktu ze nie mozna wiecznie na to zwalac winy. Cyklicznie brakuje dostepu do internetu czasem sa to krotkie odstepy a czasem parodniowe mimo ze panowie twierdza ze usluga powinna zostac naprawiona do 48 godzin od jej zgloszenia.Szukam alternatywy, zdecydowanie nie polecam.
ZaletyPanowie na i folini sa mili ale malo pomocni
WadyBardzo czesty brak internetu
~Maciek / 2017-12-08 00:49
Z dostępu do internetu korzystam już ponad 10 lat. Przez ten czas, miałem duże szczęście, bo nigdy nie miałem kłopotu z dostępem, jako takim - tylko drobne incydentalne przerwy w dostępie. Na pewno, UPC stosuje metodę "sztucznego zawyżania szybkości internetu", tylko po to, aby nakręcać Klientów na wyższe abonamenty. Nigdy przepustowość internetu nie będzie taka, jaka widnieje w umowie. Ale takie numery stosuje większość operatorów dostępu do internetu, na całym świecie.
Porada nr 1: Nie szalej z kupowaniem wyższych przepustowości. Po prostu, nie można mieć wszystkiego na już. Pamiętaj, że istnieje jeszcze takie coś jak książki, gry off-line, rozmowa w cztery oczy. :)
Porada nr 2: Nie przedłużaj automatycznie umowy na czas określony. Jak będzie dobijał koniec poprzedniego okresu, daj sobie szansę na wynegocjowanie lepszej ceny. Negocjuj wyłącznie osobiście, w Biurze Obsługi Klienta, bo to, co ustalisz on-line czy przez telefon, nie zawsze musi być tym, co będzie zapisane w "Systemie". Potem trzeba reklamować i dodatkowo się stresować.
Porada nr 3: Jeżeli nie lubisz umów długoterminowych, skorzystaj z możliwości podpisania umowy bezterminowej. Zapłacisz kilka złotych więcej na miesiąc, ale będziesz spać spokojniej.
Zastosowanie: praca informatyczna (administracja IT) przez internet, przeglądanie stron internetowych, oglądanie filmów, granie w gry FPS.
Lokalizacja łącza: Warszawa-Mokotów.
Zalety+ ceny usług,
+ jakość łącza (ping, przepustowość).
Wady- obsługa klienta on-line i przez telefon praktycznie nie istnieje - trzeba fatygować się osobiście, do Biura Obsługi Klienta.
MiejscowośćWarszawa
~maciek / 2019-02-07 09:50
Ocena: 2.50 / 5
Problemy właściwie mam dwa. Mianowicie z obsługą klienta (pani telefonicznie i na czacie potrafiła się rozłączyć) oraz z prędkością internetu. Mając interent nieby 300Mb nigdy nie miałem więcej jak 100Mb
MiejscowośćBrzeg
~Maciek / 2021-09-27 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, całkowicie nie stabilne Wi-Fi raz jest 2,6 Mbps, a raz 260 Mbps. Na infolinii mówią, że że po Wi-Fi tak może być. Porażka nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~Maciek / 2022-05-12 09:27
Ocena: 2.25 / 5
10 lat korzystania i nic nie było, poczem od momentu połączenia z Play nie mogę streamować, nie mogę obejrzeć filmiku na YouTube, już nawet nie wspomnę o messengerze, który praktycznie nie potrzebuje dobrego łącza, a jednak nie mogę nawet i z tego korzystać. Jak przychodzi monter to mówi, że jest wszystko git przesył 936mb, poczem pokazuje mu na ps4 przesył 2.4mb, laptop który stoi obok modemu 3.6mb, czasami nawet i w kb/s
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćSzczecin
~Maciek / 2022-07-12 22:58
Ocena: 2.75 / 5
Korzystam z UPC od wielu lat. Byłem bardzo zadowolony do czasu, kiedy kupił ich Play. Zaczęły się problemy z jakością usług (internet, telewizja). Mam uszkodzony router UPC. Bardzo często znika internet na częstotliwości 5 GHz. Dawniej nie było problemu. W przypadku awarii przyjeżdżał technik i wymieniał sprzęt. Teraz nie ma takiej opcji. Wielokrotne tłumaczenie konsultantów - zgodnie z umową nie gwarantują jakości usługi przez wi-fi. KPINA!!!! Po co mi internet po kablu...
MiejscowośćSzczecin
~Maciek / 2022-12-01 12:13
Ocena: 2.75 / 5
Podejście do klienta to dno. Zaznaczam wyraźnie przy zawieraniu umowy żeby technik kontaktował się przed przyjazdem ma montaż ponieważ będzie on odbywał się w niezamieszkałym mieszkaniu i będę musiał dojechać. Rano dostaje SMS z informacją o której godzinie będzie technik. Pojawiam się na miejscu 2 min przed czasem i dostaje SMS z o formacja że usługa się nie odbędzie bo nikogo na miejscu nie ma. Oddzwoniłem od razu czyli mniej więcej w momencie kiedy technik dopiero odjechał. Nikt z konsultantów (a było ich łącznie chyba 9) nie potrafił mi pomóc zasłaniając się że technik zamknął zlecenie i nie można się z nim skontaktować. Nie chciano także podać mi namiaru żebym osobiście się z nim skontaktował i finalnie po prawie godzinie wiszenia na telefonie nie udało się nic ustalić. Montaż się nie odbył, byłem przekierowywany to kolejnych i kolejnych osób i każda z nich powtarzała w kółko to samo.