Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).
MiejscowośćKraków
~Lukeee / 2019-04-27 09:31
Ocena: 2.50 / 5
Notoryczne przerwy w dostawie usługi, parametry zaniżone do granic. Mam internet 500mb, a po Wifi nie mam co liczyć aby przekroczyć 200.. mam 5GHz oraz przepustowość karty na poziomie 433.. więc bełkot, że po kablu byłoby ok mnie mało interesuje. W tej chwili nie mam internetu więc opinia leci z telefonu. Czas się pożegnać. Naprawdę szkoda nerwów. Obsługa jest często miła i kompetentna. Po prostu usługa do bani.
ZaletyObsługa
MiejscowośćWarszawa
~Luki / 2019-03-19 08:39
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie wrażenia wielu klientów jest takie samo, tzn. stałych, długoletnich klientów mają w głębokim poważaniu dając lepsze warunki nowym klientom niż lojalnym. UPC to lojalność ma gdzieś. Dlatego po raz kolejny przekonuję się, że w dobie dzisiejszych technologi nie można pozostać klientem na stałe związanym z jednym operatorem czy to TV kablowej czy GSM. Zmieniać co 2 lata by robić sobie dobrze.
ZaletyStabilne łącza, praktycznie brak awarii
WadyCeny, brak lojalności wobec klienta stałego - długoterminowego
MiejscowośćBydgoszcz
~Luki / 2020-05-19 16:39
Ocena: 2.25 / 5
Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
ZaletyCzasami działa.
WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
MiejscowośćZdzieszowice
~Luki77 / 2022-04-26 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma w Polsce!!! Od miesiąca czekam na podłączenie i uwaga... Brak kabla w magazynie!!!! Od miesiąca!!! Nie polecam i nigdy nie będę polecał!!! Firma śmieciowa!!!
~lukipuki11 / 2022-10-31 12:51
Ocena: 1.00 / 5
ciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel, jak ktoś chce wyrzucać pieniądze na ten syf to proszę bardzo ale jak komuś zalezy na internecie to polecam trzymać się z dala od UPC
Zaletybrak
Wadyciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel
~Lula / 2022-12-07 12:54
Ocena: 1.25 / 5
Porażka. Działa tak, że nie działa. Wysyłają błędne kwoty rozliczenia, chamstwo na infolinii. Wciskają produkty, których nie chcesz, wpisują na umowę rzeczy, których nie powinno tam być. Odradzam. Jeśli ktoś chce mieć internet to lepsze jest wszystko inne niż zasrane UPC. Oby ta firma upadła jak najszybciej
ZaletyNie ma zalet.
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~luli / 2022-02-15 20:31
Ocena: 1.00 / 5
mam dosyc juz tego internetu, sam sie rozlacza ping skacze nawet do 3000ms
nie da sie w nic grac, moze to za malo powiedziane. Nie da sie nic robić.
Restart routera to w ogole wszytsko pogarsza
Zaletynic
Wadywszystko
Miejscowośćwarszawa
~Lunarson / 2022-06-22 10:12
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam! Masa oszustów, z którymi i tak się nie dogadasz, a router nazywają dekoderem. Zmieniłem umowę na taką z szybszym internetem. Z 350mb/s na 750mb/s. W umowie mają, że taka umowa wiąże się ze zmianą routera na lepszy, ten giga connect box. Powiedzieli mi, że mi nie zmienią, a obecny da sobie radę... Są albo tak niewyedukowani, albo tak kiepsko kłamią. Obecny router może przesyłać maks do 500mb/s więc... Niby płacę za lepszy internet, a jednak zostaję z tym samym i płacę za nic. Pozdrawiam.
MiejscowośćTychy
~lupus / 2019-03-19 15:44
Ocena: 1.50 / 5
upc ma klientów w dupie przez 4 dni wymieniają wzmacniacze A odbiorcy pozbawieni są sygnału
Wadyobsługa klienta chamska
Miejscowośćkatowice
~lutek / 2019-10-28 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po wielu klopotach na poczatku uruchamiania, pare lat w miare stabilnego dzialania, od miesiaca nie ma dnia bez niedzialajacego internetu i telefonow. Obsluga klienta przypomina dawny dobry PRL - call center nie przejmuje sie zanadto. Ekipy przyjezdzaja, coz zmienia, cos przelacza, a nie dziala jak nie dzialalo. Szukam innego dostawcy. Przestrzegam przed UPC (w kazdym razie uzytkownikow na warszawskim Wilanowie).
Miejscowośćwarszawa
~LV / 2023-09-06 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Omg, nie wiem jak tu można dać powyżej 1 gwiazdki... Cały czas brak stabilności internetu, wieczorem prędkość spada do 2-6mbps!!! zamiast 600. Przy próbie kontaktu cały czas to samo, hard reset i tyle, po dodatkowych pytaniach po prostu zamyka się chat.
ZaletyCena? za brak internetu?
WadyStabilność, prędkość, pomoc techniczna
MiejscowośćWarszawa
~Lyudmyla / 2020-04-09 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Mam Internet światłowody od UPC o czym bardzo żaluję. Raz dziennie przestaje działać, żeby dostać jakąkolwiek pomóc trzeba spędzić dużo czasu i wysiłku, technik czasami może po prostu nie przyjechać. Jeżeli ktoś chce spędzić dodatkowe pieniądze na mobilny internet (bo UPC będzie działać nie zawsze) to wtedy polecam.
Guide jak dostać się na infolinie bez kolejek (a są one zawsze):
1) Wejść na stronę ofert UPC
2) Zacząć szukać internet + telewizja
3) pojawi się przycisk “oddzwonimy do Ciebię”
4) skorzystać z niego
5) przy kontakcie od działu sprzedaży poprosić o połączenie z działem wsparcia technicznego
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2017-12-12 02:40
Ocena: 2.00 / 5
Otóż parę dni temu dla stałego klienta otrzymałem ofertę
Nowy dekoder
Nowy router
nowy pakiet TV
Co za tym idzie nowy dekoder działa poprawnie do pakietu programów także przyczepić się nie mogę, ale
ten router NOWEJ GENERACJI to jest PORAŻKA!! wystarczy drzwi zamknąć by w pomieszczeniu obok ping wynosił 500-1000ms przy otwieraniu np. YT. Router traci zasięg w sposób nagminny. Stary router tracił moc na grach. Ten jak to stwierdził pan monter powinien działać nawet poza domem. Taa a krowy latają i znoszą jajka. Nowy router biała beznadziejna stojąca skrzynka która do niczego się nie nadaje. Dziś wykonam telefon o sprwadzenie co z tym złomem jest jeżeli to się nie poprawi odchodzę do konkurencji zrezygnuje z routera i otrzymam 2 kable z jednej skrzynki bo w tej firmie przez telefon obiecują a później się okazuje że nie można. NIE POLECAM DNO I BEZNADZIEJA. w ch#ja to innych nie nas.
Miejscowośćzabrze
~Łukasz / 2018-02-03 21:34
Ocena: 1.00 / 5
Internet tragedia, wieczorami nie chodzi praktycznie wcale, na infolinii zalecaja rozlaczac inpodlaczac so skutku. Pomaga na minute- dwie. A potem to samo. Tragedia!
~Łukasz / 2019-01-28 20:42
Ocena: 2.67 / 5
Miałem zamiar wziąć naprawdę fajnie zapowiadający się pakiet internet+tv, elegancko na wybieraku wybrałem opcję, zamówiłem i rozpoczęły się schody, najpierw okazało się, że mieszkanie nie istnieje w ich bazie oraz zaproponowano umowę na inny numer mieszkania, rzekomo przypisany do tego, które najmuję. Osoba z infolinii pomimo mojej propozycji wysłania umowy najmu lub nr KW usilnie nalegała na kontakt z właścicielką/poprzednimi najemcami (bo przecież była jakaś umowa) żeby ustalić tamten nieprawidłowy nr mieszkania widniejący w ich bazie. Ostatecznie postawiłem na swoim, mieli dodać adres do "niestandardowych". Godzinę po umówionej instalacji i rzecz jasna braku przybycia instalatora, otrzymałem telefon, że jednak nie ma światłowodu w moim budynku i nie mogą dostarczyć żadnej usługi, a adres tylko dlatego widnieje w wyszukiwarce dostępnych, bo "ktoś" ma jeszcze jakąś starą analogową opcję, wersja nie pokrywa się z poprzednią wg, której mają w bazie dokładnie 14 mieszkań w tym budynku. Mimo tego, że Panie z infolinii ostatecznie jakoś tłumaczą się i okazują skruchę poprzez poruszający ton głosu, to wieje ogromnym bałaganem i niekompetencją. Po akcji trafiłem tutaj, cieszę się, że tak wyszło i nie mogłem podpisać umowy.
Ps: Podczas zamawiania usługi Pani oszukała mnie, że promocja trwa jeszcze tylko przez dwa dni,a później będą gorsze oferty, bo te były świąteczne/noworoczne, teraz dostępna jest jeszcze tańsza, sportowa, na koniec Pani policzyła źle usługę multiroomu, zbyt tanio, także widocznie mało kto korzysta, bo nie znała cen, albo Pani dopiero zaczyna przygodę z UPC, ja kończę, zanim zacząłem.
ZaletyNie poznałem.
WadyBałagan i niekompetencja ukazały się jeszcze przed rozpoczęciem świadczenia usługi.
MiejscowośćCzęstochowa
~Łukasz / 2020-04-28 12:59
Ocena: 1.75 / 5
Te same problemy, co u innych komentujących - przede wszystkim bardzo częste zrywanie połączenia w przypadku Wi-Fi z wykorzystaniem routera Thomson i podczas pracy z systemem Windows 10 (Linux, wg moich obserwacji, jest bardziej "odporny" na krótkotrwałą utratę "sygnału"). Podczas rozmowy z konsultantem zawsze proponują reset routera, co raczej nie pomaga, a jeśli już to na ok. 2 godziny... W przypadku próby kontaktu przez e-mail w ogóle ostatnio ignorują klienta.
ZaletyNie zauważam.
WadySkrajna niestabilność połączenia, od kilku (może kilkunastu) miesięcy fatalna obsługa klienta
MiejscowośćGniezno
~Łukasz / 2021-07-11 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonić się do was to tragedia internet też tragedia
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćGryfino
~Łukasz / 2021-07-31 21:01
Ocena: 2.75 / 5
Ostatnio ciągle problemy z utratą pakietów i że stabilnością łącza. Po umowie wieje od nich.
WadyNiestabilny, długi czas naprawy usterek.
MiejscowośćWrocław
~Łukasz / 2021-11-06 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra