strona 101 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo -
-
~Krzysztof / 2021-11-16 22:26
Nie polecam rachunek miał być 109zł po zmianie umowy a przysłali 259 i niepotrafią tego wytłumaczyć.Jakas masakra z internetem też wiecznie problem.A żeby się tam dodzwonić to wieczność a jak ktoś odbierze to nie potrafi rozwiązać problemu.Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyZero pojęciaMiejscowośćBydgoszcz -
~Krzysztof / 2021-11-29 20:54
Otwaci tylko na nowych klientów.
Infolinia to porażka, interesuje ich tylko pozyskanie nowego klienta.
Czas oczekiwania na rozmowę z działem utrzymania klienta 15 - 20 min czyli działanie na zniechęcenie.
Jak podpisales umowę, to jesteś złapany.WadyNierówne traktowanie klientów.MiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2021-12-10 21:37
Upc jestem od 5 lat problemy zaczęły się jak w marcu przedłużyłem umowę i wziąłem internet 750/30 i dekoder 4k, dekoder ciągle buforuje a internet w godzinach wieczorowych nie da się z niego korzystać, rono jakoś to chodzi jak mierze prędkość to w porywach 250/0,90 także dają ciała na całej lini reklamacja zgłoszona z rozwiązaniem umowy z winy operatora Zaletykiedyś byłyWadyspadki internetuMiejscowośćKatowice -
~Krzysztof / 2022-07-01 19:42
próbowałem przenieść nr telefonu do UPC. Od miesiąca nie mogą poradzić sobie z aktywacją karty SIM. Codziennie dzwonie na infolinie i dowiaduje się iż pracują nad rozwiązaniem problemu. ZaletybrakWadynieudolność, bardzo słaby dział techniczny jak coś przestanie działać to lepiej uciekaj od nichMiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2022-08-10 14:07
Ups to kaszana na maxa niepotrafia określić czy nowy dekoder od internetu będzie działał na starym od telewizji.a telefonicznie mówili że będzie nowy dekoder od telewizji.teraz bez internetu jesteśmy przez dobry miesiąc bo trzeba reklamację złożyć oczywiście nie przez telefon tylko wydrukować ze strony i wysłać.Totalna paranoja żeby tak traktować klienta.nawet żadnej instrukcji nie ma do tego dekodera stary porysowany dekoder dają nawet nic nie wytłumaczą co do czego.jak niedziala zaraz po wyjściu serwisanta to się go zawraca matoł żeby sprawdził bo on to montował a nie wszystko zdalnie załatwiać i siedzieć na telefonie po 2godziny.brak mi słów totalne oszustwo nawet niewiedza danych przedstawiciela który do nas dzwonił i te ofertę proponował.Mial być nowy dekoder tv i do tego nowy dekoder internetu a teraz jest wielkie zero.Niemamy nic bo trzeba czekać.Paranoja kaszana na maxa... ZaletyZadneWadyWszystkie bo jak przedstawiciele tlumaczy że na starym niebedzie działać to się daje nowy ale matołom nieprzetlumaczyszMiejscowośćKalisz wielkopolska -
~Krzysztof / 2023-01-31 19:15
Firma tragedia, nie polecam, kontakt tragedia łączom z kimś po czym czeka się 40min i nic,internet przerywa połączenie, przy pracy zdalnej to ogromny kłopot przerwanie na jedną sekundę wywala z VPN. Umowa była wypowiedziana i miał być internet do końca miesiąca a wyłączyli wcześniej,nie mogłem pracować z domu musiałem brać wolne. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćLegnica -
~Krzysztof / 2023-02-06 19:26
Od momentu jak Play został właścicielem to problemy z internetem są prawie codziennie. Chcesz pogadać wysłucha cię robot. Chcę rozwiązac umowę. ....... nstytucja ZaletyBez internetu żadneWadyTandeta nie kontrahentMiejscowośćKatowice -
-
~Krzysztof / 2023-02-14 15:46
Internet dziala tak wolno ze praktycznie nie dziala. Obsluga twierdzi ze nie daje gwarancji na szybkosc internetu wiec jedyne co mozna zrobic to zrestartowac modem :))) Zalosna firma, fatalne uslugi i obsluga klienta. Przy rozwiazaniu umowy uszukano mnie, przez co musialem zaplacic dodatkowo za 2 miesiace. ZaletybrakWadykazdy aspektMiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2023-03-10 15:34
Daje radę dla max 300 Mbps (najlepiej na starym horizonie a nie tych nowych białych pudełkach) przy małej intensywności użytkowania. Im dalej w las tym gorzej. Jak chcecie 1Gbps i więcej niż 2 urządzenia podłączone do sieci, to idźcie do Orange lub Netii (choć i tu podobno słabo ostatnio z jakością). UPC używa fatalnych procesorów, które nie dają rady z takim obciążeniem.
I jeszcze jedno - często są problemy z VPNami przez co praca z domu może być nie lada wyzwaniem. UPC wie o problemie wynikającym z rekordowo wysokich pingów i fatalnego DNS ale zwalają winę na soft po stronie klienta, choć ten na tetheringu z 3g czy łączu od innego dostawcy działa bez zarzutu.ZaletyW moim przypadku stabilność, z wykluczeniem problemów ze sprzętemWadySerwis
Fatalny modem
Co najwyżej przeciętne parametry
nie nadaje się do esportu czy pracy przez VPNMiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2023-03-21 14:19
Usuńcie tego robota co gada jako sekretarka żeby można porozmawiać z człowiekiem a nie głupim robotem.
MiejscowośćLeszno -
~Krzysztof / 2023-04-17 14:36
Tydzień temu został wymieniony dekoder Horizon i do tej pory nie mam telewizji.W tym czasie dzwoniłem kilka razy dziennie w sprawie usunięcia awarii Error 1030. Za każdym razem tą samą procedura, będzie dzisiaj zrobione, a ciągle nie ma. Pan z UPC miał przyjść dzisiaj na kontrolę czy wszystko działa i nie ma co do tej pory.
Naprawdę koszmar, czy tam w UPC ktoś to wszystko kontroluje. To jest po prostu koszmar. Jak tak można postępować.ZaletyNieWadyWszustkoMiejscowośćGdynia -
~Krzysztof / 2023-04-25 21:13
Niestety, od czasu kiedy UPC zostało przejęte przez PLAY - fatalna jakość usług. Spadek transferu w sieci dużo poniżej minimum - łącze 750Mb/S, deklarowane minimum to 300Mb/s, realny transfer w weekendy czy w godzinach wieczornych często poniżej 200Mb/s a zdarza się poniżej 100Mb/s (rekord 11Mb/s). Nie zawsze, ale często. Do tego fatalne podejście konsultantów do zgłoszeń reklamacji, zwodzenie, zasłanianie się brakiem kompetencji, kierowanie problemu i zrzucanie odpowiedzialności na innych. Brak możliwości porozmawiania lub nawet kontaktu mailowego do przełożonych. W moim przypadku różni konsultanci opisują źródło problemu zupełnie odmiennie, raz zrzucają winę na degradację sieci, innym razem twierdzą, że problem leży w moim sprzęcie. 2-krotnie próbowałem umówić wizytę serwisu, ale się nie udało, serwis został dziś odwołany bez powiadomienia mnie o tym. Kilka razy wcześniej konsultanci zamknęli zgłoszenie o usterce bez jej usunięcia. Bo ich zdaniem wszystko ok. Tylko zapewnienia, że wszyscy nad tym pracują aby usunąć problem ale nic się nie zmienia. Szczerze odradzam, każdemu, kto chce mieć stabilne i szybkie łącze, nie warto inwestować w UPC. Dla przeglądania stron i odbierania poczty może być, nic więcej. A konsultanci to dramat. Coś w stylu: nic nie poradzę, to nie moja wina, przykro mi.... Zaletycena za usługi w przypadku długoletnich klientów całkiem ok.WadyFatalna obsługa klienta, częste spadki transferu pobierania dużo poniżej deklarowanego minimumMiejscowośćLubin -
~Krzysztof / 2023-05-20 09:06
Nie polecam. Najgorszy internet jaki miałem, zacina się, więcej go nie ma jak jest. Dodzwonienie sie do biura obsługi klienta nic nie daje ponieważ i tak nikt nie chce przyjechać. Obiecują przysłać kogoś a nikt nie przyjeżdża. MiejscowośćŁuków -
~Krzysztof / 2023-05-24 18:08
Internet nie działa po prostu dramat duże miasto Kraków a rozłącza co chwile router dramat nie polecam -
~Krzysztof o dobrej woli / 2023-06-01 22:03
Jest jak matrix. Ciężko się odłączyć. Kurtyna opadnie i będziemy wolni. Orange lepsze. Zalety???WadywszystkoMiejscowośćKatowice -
-
~KS / 2023-12-20 17:51
Bardzo nie polecam !
Dobrze czytać umowę którą podpisujesz ( bardziej biznes klienty), bo jak zechcesz rozwiązać umowę (biznes się nie powiódł) to nie rozwiążesz —kara jest niedorzeczne wysoka.
Poraz pierwszy daje taką opinię, to znaczy że naprawdę źle ???????? -
~Ksawery / 2023-03-11 00:50
Gówno jakich mało, ping w niektórych momentach sięga 500 ZaletyBrakWadyWszystko co UPCMiejscowośćRuda Śląska -
~Ksenon / 2019-08-20 18:57
Od kilku lat klient niestety od 4-5 miesięcy po wymianie routera na nowy non stop tracę pakiety i po prostu internet przerywa 2x od tamtej sytuacji wzywałem kogoś do naprawy tego jednak ciągle przychodził "fachowiec" i po prostu wymieniał router na nowy co w ogóle nie pomogło teraz od tygodnia proszę się ich żeby coś z tym zrobili bo płacę za internet do którego nie mam dostepu jednak nikt nie odpowiada na wiadomości MiejscowośćMikołów -
~Ksenon / 2020-06-16 23:14
Standardowo co chwilę problemy z połączeniem same z siebie restarty routera bez zapowiedzi firmy gdy występowały problemy z samym routerem firma wysyłała "fachowca" który dopiero po 4 wizycie naprawił problem tragedia odradzam WadyPrzerwy w dostawie
Niezapowiedziane resety routera
"Fachowcy"MiejscowośćMikołów
strona 101 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »