Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 92 opinii

2.08 / 5

  • Cena
    2.53
  • Parametry
    2.14
  • Niezawodność
    1.94
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KLIENT / 2022-10-22 23:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta kompletne dno, żałuję że przed podpisaniem umowy nie sprawdziłem opinii. Obiecują faktury elektroniczne w rzeczywistości trzeba ściągać ze strony nie zawsze można się zalogować, tłumaczą że stary sprzęt itp. Faktury Papierowe nie zawsze docierają na czas tłumaczą że wina poczty. w przypadku spóźnienia z opłatą zwalniają Internet. Abonament na telefon? dają bardzo np internetu ale nie można z tego skorzystać bo słabe zasięgi - odpowiedź stary telefon. Nawet w Warszawie jest problem. Kontakt z obsługą klienta jest szybki jedynie w przypadku podpisania nowej umowy. w przypadku rozwiązania problemu należy czekać nawet 40 min. Internet zawiesza się telewizja zatrzymuje. Ogólny bałagan proponują coś co już jest w przypadku wyjaśnienia nie przeproszą tylko rozłączają się. Podłączenie jest problem. NIE POLECAM!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzedstawiłem w opisie
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~ARTEM / 2022-10-15 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    TO POPROSTU JEST JAKAŚ TRAGEDIA INTERNET JEST DO BANI CHOĆ OBIECANO NAJSZYBSZY I PŁACĘ ZA 30 Mbps 140 ZŁ W MIESIĄC,OBSŁUGA KLIENTA TO TRAGEDIA NIE DZWONIĄ JUŻ JAK 3-4 TYGODNIE PO ZGŁOSZENIU PROBLEMU
    ZaletyNIE UŻYWAJ Z NI JAKIEJ USŁUGI OD TEGO GÓWNA
    WadyOBSŁUGA KLIENTA TRAGEDIA
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~LESZEK / 2022-08-19 08:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w Netii od kilku miesięcy i o tyle za długo. Netia i jej usługi to po prostu żenada. Nic nie działa poprawnie
    serwis dno i za wszystko każą płacić. Na pytanie dlaczego test pokazuje 50m/s zamiast 300m/s słyszę że mam stary laptop ( ma ok. rok) dekoder wymieniony już kilka razy telewizja się zacina, gaśnie, obraz pikseluje ale gdy zgłasza się problem to słyszę że u nich nic nie widać wszystko działa dobrze. W ogóle po co dzwonisz i zawracasz im głowę. Obsługa klienta dramat dzwonisz z problemem przyjmują zgłoszenie i nagle zgłoszenia nie ma dlaczego nikt nie wie. Po ostatniej wizycie technika który miał tylko zamocować kabel do dekodera przestało działać wszystko na dwa tygodnie poza beznadziejną jakościowo telewizją. Oto obraz Nitii w małej pigułce niby tanio ale ale co z tego. i na koniec
    mam marzenie aby te 24 miesiące minęły jak najszybciej i NIGDY NIGDY NIGDY więcej
    ZaletyŻADNYCH
    MiejscowośćZIELONA GÓRA
  • ~Robert / 2022-07-29 14:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Internet - jest ok, chociaż czasem tnie się nie wiadomo czemu. Bardziej mona mieć żal i to DUUUUŻY, z tego tytułu, że dla nowych klientów maja wywalone w kosmos promocje, a klient lojalny, dostaje ofertę przedłużenia umowy dotychczasowej tuż przed wprowadzeniem lepszych rozwiązań i płaci więcej za internet 3x wolniejszy czy usługi telewizyjne z mniejszą ilością pakietów w gorszej jakości obrazu.
    ZaletyDość stabilny internet
    WadyTV zawiesza się czasami lub znika na kilka - kilkadziesiąt minut
    Oferta dla aktualnych klientów - trudno nie odnieść wrażenia, że starają się "wydoić" ile się da za zdecydowanie gorsze usługi niż dla nowych klientów
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest zle
    MiejscowośćRybnik
  • ~Sylwia / 2022-06-13 16:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Roaming w telefonii komórkowej Netii.
    Wyjechałam na weekend do Czech i okazało się, że po włączeniu roamingu i włączonej transmisji danych nie dział internet. To bardzo utrudniło poruszanie się po kraju, uniemożliwiło znalezienie różnych opcji i komunikowanie się przez messengery. W dużej mierze miałam zepsuty urlop.
    Restartowanie telefonu nie pomogło. Na infolinię przez 3 dni nie mogłam się dodzwonić. No i okazało się, że pewnie jeszcze zapłacę za czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

    Po powrocie do Polski i zgłoszeniu tego problemu w dziale technicznym usłyszałam że możliwe że zawiesiła się karta i powinnam była ją wyjąć i włożyć z powrotem.
    Jeżeli następnym razem to nie zadziała będzie to powodem żeby nie przedłużać umowy.
    ZaletyRazem z internetem domowym dostałam internet mobilny w dobrej cenie.
    Na terenie Polski wszystko działa dobrze. Że
    WadyBrak internetu w roamingu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aśq / 2022-06-07 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jawnie naciąga klientów. Uważajcie na nią, czytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie niczego przez telefon. A najlepiej omijajcie z daleka, jeżeli macie jakąś inną firmę w pobliżu...
    Firma działa w bardzo przebiegły sposób, za każdym razem odbiera osoba, która udziela tylko ogólnych informacji, a kontaktu z działami decyzyjnymi nie ma.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Beniamin / 2022-04-13 18:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Mobile --Przenosiłem nr z play z myślą, obsługują nadajniki plusa to powinno być lepiej z zasięgiem itp. Ale okazało się porażka totalna ...w play przy polaczeniu z LTE+ prędkości średnio 250MB/s pobieranie a 160MB/s wysyłanie. A tutaj przy łączności z 5G (gdzie powinno być ok 400-500MB/s) tutaj jest uwaga pobieranie 3MB/s a wysyłanie 0,8MB/s!!!!! ...Testowane w wielu lokalizacjach telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G. Netia tłumaczy się ze to wina przeciążonych nadajników Plusa i to nie ich problem. Reklamacje odrzucone. Serwis Neti twierdzi ze lepiej nie będzie , ze tak u nich jest. Dodatkowo twierdza ze dzwonnic mogę , a ze wysyła multimediów już nie to nie ważne.

    Na wszystkich częstotliwościach 3G, LTE, LTE+, 5G prekos pobierania nie przekracza 3MB/s a wysyłanie 1MB/s
    Zaznaczę ze mam e tej ofercie mam pełny pakiet 30GB transmisji danych
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyDramatyczne prędkości Internetu!!!
    Uwaga na 14 dni reklamacji , to ze np 1 kwietnia przenosi operator nr to jedno ale czas reklamacji zaczyna się o momentu otrzymania karty sim i może rozpocząć się 14 dni przed 1 kwietnia!!!
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Mariusz / 2021-12-25 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Od początku źle się układało tzn. Umowę podpisał kolega za mnie gdyż mnie nie było w domu nawet tego nikt nie weryfikował. Dane na umowie zgadzają się z imienia i nazwiska a reszta całkiem inna o wyboru oferty po dane osobowe. Opłacałem rachunki pomimo że umowa nie jest na mnie ale już mam dość ciągle są problemy. Telewizja jest poprzez łącze więc jeśli nie ma dostępu do internetu również nie ma telewizji. Awarie zgłaszane lecz konsultanci twierdzili ze wszystko jest w porządku. Internet wogole miał być na światłowodzie 300 mb/a jest na starej technologi miedzianej teoretycznie 100mb/s a w rzeczywistości 20-30 mb/s Kolejnym kłamstwem było zapewnienie przez tzw. Opiekuna budynku po założeniu niezgodnej usługi że w okresie dodwich miesięcy zostanie zmienione łącze na światłowód.
    ZaletyNie dostrzegłem żadnych
    WadyWszystkie razem wzięte które występują pojedynczo u innych operatorów
    MiejscowośćPasłęk
  • ~ofiaraNeti / 2021-12-16 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Bezprawne cichcem automatyczne przedłużanie umowy z wyższą stawką , totalne olewanie klientów i ich zgłoszeń. Transfer przy 300 MB/s czasami dochodził do 40. Dodzwonić się do nich to cuda na kiju słyszysz zanim odezwie się konsultant.
    ZaletyMają wspaniałe oferty ale tylko w reklamach.
    WadyPazerność na kasę po podpisaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iformatyk / 2021-11-26 13:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Nieporozumienie. Mając dostęp do maila i telefon obok nie można odzyskać hasła. Maila nie rozpoznaje, a wtedy potrzeba numer abonenta. Jeżeli nie znasz nr abonenta, przy odzyskiwaniu go musisz podać nr umowy.
    Zaletybrak. Internet jak internet.
    WadyRegularne problemy z netiaOnline
    MiejscowośćWrocław
  • ~raflik / 2021-11-12 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam netia to jakaś farsa pżedstawwiciel po rozmowie ze mną przez telefon był już pod drzwiami w naszym mieszkaniu mimo odmowy wpierał teściowej wiekowej iż ja zgodziłem się na usługę chociaż nie ! ja byłem w pracy i tak podchodził kilka razy i wpiera starszej osobie żę popełnia błąd bo ja dałem zgodę i tak trzy najścia internet im nie chodzi jak należy i zrezygnowałem bo mam inny dobry po mimo to kłamał i na siłę chciał zakładać pod moją nie obecność to karygodne i myślę powinno być karane.ps dzwonił do drzwi i nagabywał mimo tego że mu powiedziałem że nie!!!
  • ~Slawomir / 2021-10-27 14:35
    Ocena: 1.25 / 5
    od początku współpracy ciagle jakies problemy z początku internet który już udało im się rozwiazac a teraz telewizja praktycznie tez od początku problemy urywal się sygnal zawieszal się po dwóch interwencjach wymienili w końcu dekoder przez dwa tygodnie było w miare teraz od dwóch dni maja jakas wieksza awarie i dalej nie mam telewizji uważam ze jeżeli nie sa w stanie zapewnić odpowiedniej jakości swiadczonych usług to nie powinni się tym zajmować bo jak na razie najlepiej wychodzi im wystawianie faktur i to za caly okres rozliczeniowy pomimo zlej i nie kompletnej usługi to jest nabijanie klijentow w butelke dziekuje niezadowolony klient
    MiejscowośćLublin
  • ~Robert / 2021-10-11 19:41
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam światłowód w Łodzi działa dobrze ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 823.40Mb/s , opóźnienie 4ms , wysyłanie 202.15mb/s .
    ZaletyPrędkość
    WadyPosiadam od roku ,na tą chwilę BRAK
    MiejscowośćŁódź
  • ~Adam / 2021-09-26 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Większego gówna od Netii nie widziałem jak żyję. Non stop się zawiesza. Prędkość internetu to jakaś parodia. Opóźnienie względem transmisji powietrzem kilkadziesiąt sekund. Oferują promocje 300Mb/s a w realu jest 30 kB/s, złodzieje.
    ZaletyJedyna zaleta to to, że za pół roku kończy mi się z nimi umowa
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2021-09-23 18:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę się zastanowić dwa razy za nim dołączą Państwo do tego operatora. Kontakt z działem obsługi praktycznie nie istnieje a awarie internetu zdarzają się bardzo często. Obsługa klienta tragiczna. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2021-09-10 17:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam niestety z usług Netii okolice Krakowa zasięg to jest jakiś ponury żart.
    Testowany na rozntch telefonach. Biuro obsługi klienta to też jest żart... włączenie roamingu trwa miesiąc. Pani powiedziała że od następnego cyklu rozliczeniowego może uruchomic roaming. U innych operatorów to jest kwestia 24 godzin. Wiec poza tym ze tanio tocbrak zalet. Net muli.
    ZaletyCena
    WadySlaby zasiekc, wolny net, wlaczanie uslug typu roaming to jakis zart...
    MiejscowośćKraków
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179