strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~adam / 2016-10-18 16:14
Miałem problem z pilotem.Wymieniłem baterie ale to nie pomogło.Pilot nadal nie działał...Konsultantka przyjęła zgłoszenie i co mnie zaskoczyło...Czekałem na przesyłkę nowego pilota dwa dni robocze.Nic nie płacąc.Wszystko gra! ;)Pozdrawiam konsultantkę;) -
-
~Jakub Karp / 2015-01-25 20:33
Fatalny internet. Od 2 miesięcy zgłaszam problemy z zrywanie połączenia a netia ma to w 4 literach. Nie polecam. Totalna klapa. Mega wolny internet. ZaletybrakWadywolny internet.4 miesiące -
~run_forest / 2016-01-18 16:01
Sporo mam z Netią doświadczeń i, tu może Państwa zaskoczę, same pozytywne. Przez 4 lata korzystałam z pakietu internet+tv+tele bez limitu (w cenie naprawdę konkurencyjnej!). Drugą w kolejności umowę zawierałam przez telefon. Po miesiącu okazało się ze faktura opiewa na kwotę wyższą niż zapowiadana przez konsultanta. Złożyłam reklamację. Została rozpatrzona (błyskawicznie!) na podstawie nagranej rozmowy. Wyrównano mi różnicę i do końca płaciłam zgodnie z tym, na co się zgodziłam. Zakończenie umowy zbiegło się w czasie z koniecznością ograniczenia wydatków domowych. Zrezygnowałam (telefonicznie i bez utrudnień) z kablówki. Pracownik Netii wykazał się zrozumieniem i zaangażowaniem. Zaproponował umowę na sam internet, a następnego dnia zadzwonił, bo znalazł dla mnie jeszcze tańczy (o 10 zł) pakiet internet+telefon (z limitem minut). Zostałam potraktowana przyzwoicie i indywidualnie. Po wyłączeniu kablówki obowiązywał mnie termin zwrotu urządzeń, ale go nie dotrzymałam... Ukarano mnie kwotą 550 zł, za nieodesłanie w terminie. Ostatecznie urządzenie odesłałam, ale nie miałam wielkiej nadziei, że w tych czasach firma odstąpi od ukarania. Kara była za niedotrzymanie terminu, więc w sumie i tak się należała. Ku mojemu zaskoczeniu (ogromnemu!) Państwo anulowali karę. Jeszcze zanim zaczęłam błagać ;) Szacun i serdeczne dzięki!!! A poza tym: HD jak brzytwa, ani jednej przerwy w dostawie internetu, prędkość na miarę łącza. -
~Fritz / 2016-03-24 14:35
Od kilku lat jest klientem Netii. Nie ukrywam, nie ze wszystkich przeżyć jestem w stu procentach zadowolony, ale to chyba nigdzie się tak nie da. W końcu awarie bywają wywołane niezależnymi czynnikami. Musze przyznać, że przy każdym problemie, który miałem spotkałem się z obsługą klienta na wysokim poziomie - miła, sprawna pomoc. Cena? Również świetna, już niedługo kończy mi się stara umowa i rozważam jaki wybrac pakiet (chyba gigakablówke, sprawdziłem nawet, że nie ma z nią problemu w mojej okolicy). Ogółem polecam, mam nadzieję, że będe mógł utrzymać pozytywną opinię. Zaletycena, obsługa klienta, dostępność -
~Griszall / 2023-06-22 17:44
Jestem nowym klientem Netii . Czytałem wcześniej źle opinie na jej temat , ale nie miałem możliwości wybrania innej firmy ( światłowód ) Jak na razie jestem zdziwiony że opinie nie pasują do tego co ja otrzymuje . Fakt mają bałagan komunikacyjny , ale wszystko można wyprostować po rozmowach z biurem obsługi . Zgłoszenie awarii - serwisant był w ciągu 24h . Inne problemy techniczne jakie miałem na początku - załatwione przez telefon (oddzwonili i podali instrukcję jak naprawić ) Nie wiem jak dalej będzie ale na chwilę obecną nie mogę złego słowa na nich tu napisac . Skwitować mogę takim zdaniem - wobec złych opinii jestem mile zaskoczony . ZaletyTechnicznie i technologicznie wszystko na dobrym poziomie !WadyBrak dokładnych informacji o usługach w jednym miejscu . Wszystko co zamawialem telefonicznie zostało źle zrozumiane. Full opcja która zamawiaklem oznacza wszystkie usługi , tymczasem teraz muszę domawiac dodatkowe usługi .MiejscowośćZielona Góra -
~Piotr / 2022-10-23 13:38
Posiadam światłowód w Świdnicy działa bardzo dobrze jest stabilny ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 893.00 mb/s , opóźnienie 6ms , wysyłanie 116.41 mb/s .Awarie zdarzają się bardzo rzadko,a jak już to są usuwane bardzo szybko.Jestem w Netii od samego początku i jestem zadowolony. ZaletySzybkość internetu i nie zawodność,cenaWadymała prędkość wysyłania danychMiejscowośćŚwidnica -
~Robert / 2021-10-11 19:41
Posiadam światłowód w Łodzi działa dobrze ,komputer stacjonarny podpięty na kabel :prędkość pobierania 823.40Mb/s , opóźnienie 4ms , wysyłanie 202.15mb/s . ZaletyPrędkośćWadyPosiadam od roku ,na tą chwilę BRAKMiejscowośćŁódź -
~brak / 2023-10-30 20:10
Od ponad dwóch bo prawie trzech lat dostarczany jest mi internet technologia światłowodowa i jest ok .Prędkość na umówionym poziomie ,montaż instalacji super szybki i łatwy, mam tylko zastrzeżenia do działania WiFi gdyż mój telefon trochę muli , gorzej jest z telefonem komórkowym i oferta mobilna (telefon) gdyż działa ona na stacjach plusa .I tu jakość przesyłu danych znacznie się pogorszył .Mogę domyślać się ze przybyło nowych użytkowników którym internet mobilny był udostępniany za friko niemalże, mam tu na myśli Amerykanów zza wschodniej granicy.Poza tym pakiet tv jest ok więc ja nie mogę narzekać. ZaletyNiezawodnoscWadyZasięgi w usłudze mobilnejMiejscowośćŚwidnik -
-
~esu / 2015-05-10 18:54
Od jakiegoś czasu mam Internet w Netii (od przejęcia przez nią Dialogu 2011 rok). Trochę się tego obawiałem, bo Netia miała znacznie gorsze opinie od Dialogu, ale podejrzewam, że Netia postanowiła nie psuć dobrze działającej sieci i obsługi (na fakturach do dziś widnieje sprzedawca: Dialog, adres do korespondencji: Netia) i jestem bardzo zadowolony z tego internetu zwłaszcza jak przypomnę sobie przygody z poprzednim operatorem (Korbank - awarie na cały Weekend, bajki o jadącym techniku, dzień lub dwa czekania na naprawę, oczywiście pod warunkiem, że to nie Weekend, albo święta).
Nie chciałem, ale podczas ostatniego przedłużania umowy wcisnęli mi na siłę Telewizję, a mam już telefon. Cena miała nie wzrosnąć a wzrosła o jakieś 10 zł. W sumie średnio jest to ok. 85-90zł za 20Mbit z telefonem (telefon wpływa na zmienność ceny) i telewizją. Internet też miał być 20Mbit, a przez jakiś czas (do modernizacji) przyspieszył z 12Mbit tylko do 15-16Mbit (co przyznała nawet konsultantka), ale jak sobie pomyślę o Korbanku i czytam te wszystkie opinie tutaj, to i tak się cieszę, że tylko takie mają wady i nie mam do czynienia z czymś znacznie gorszym.
Internet rzadko nawala, ale jeśli już to dosyć szybko wraca. Jak nie ma dłużej (np. 30 minut) dzwonię na tel. i z reguły automat informuje, że jest awaria i że usuwają i co najważniejsze jest to prawda, bo nie za bardzo przypominam sobie kiedy ostatnio nie było internetu dłużej niż godzinę.
Pingi najczęściej w granicach 20-40ms, szybkość zawsze powyżej 20Mbit/2Mbit (najczęściej ok, 21 na 2,1) i co ważniejsze brak tak charakterystycznych dla sieci mobilnych spowolnień neta (mój ojciec przerabia to właśnie w T-Mobile). Do tego dostałem po ostatniej modernizacji ruter Technicolor TG589vn i mam teraz w domu WiFi do laptopów. WiFi wyciąga 55 Mbit (z PC na laptop i z powrotem). Internet przez WiFi na laptopie dochodzi do 19 Mbit.
Krótko mówiąc jestem zadowolony, ale może jest tak dobrze bo mieszkam 2 km od Rynku we Wrocławiu. Tak, czy inaczej życzę wam takiego neta wszędzie, gdzie mieszkacie.Zaletyniezawodność, niskie pingi, brak przerywaniaWadymogłobybyć taniej i szybciejDialog od 2001, przejęty przez Netię chyba 2011-12; średnio ok. 90 zł z TV i telef. -
~andrzej788 / 2016-07-29 12:26
oczywiście wszędzie tylko hejtowanie, na wszystkie firmy można narzekać, bez przesady! nie na 200% ale jestem zadowolony z netii, ceny są konkurencyjne a nawet jak się pojawią jakieś utrudnienia, to szybko rozwiązują problem -
~tomibest / 2023-03-16 09:00
Internet 5G śmiga ale jeżeli chodzi o rozmowy to realizowane są poprzez sieć 3G.. VoLTE brak całkowicie. Także tego konsultant Wam nie powie... ZaletyDobry zasiegWadyBrak nowoczesnych rozwiązańMiejscowośćElbląg -
~forty / 2019-06-19 09:14
Netia ma najniższe ceny i dobrą jakość usług . Niskie ceny łączą się z tanią firmą monterską . Polityka firmy monterskiej z Górnego Śląska , podwykonawcy Netii . Jest taka żeby jak najwięcej podłączyć w krótkim czasie . Tam gdzie monterzy przyjeżdżają do klientów Netii na montaż , i stwierdzają ze jest z byt dużo pracy . Pod jakimś pretekstem informują klienta że dziś nie podłączą ale będą dzwonić i już nie dzwonią . Gdy klient rezygnuję raportują że klient zrezygnował , już nie podając przyczyny .Gdy przyjmują zlecenie od Netii bo muszą , ale stwierdzają że na tym adresie będzie problem , to dzwonią do klienta po tygodniu i proponują termin na tydzień . Oburzony klient rezygnuję , firma raportuję , rezygnację klienta . Oczywiście tłumaczą się że dzwonili do klienta ale on nie odbierał . To jest oczywiście oszustwo ( dowód biling klienta ) . Spalony klient idzie do innego operatora , o ile przedstawiciel od innego operatora sam się nie skontaktuję , bo dostał nielegalną informację . Zaletycena i jakośćWadyczas montażu -
~Franek / 2021-03-12 11:37
Pomyłkowo wpłaciłem 108,52 zł złożyłem reklamację w dniu 12-07-2019
bez echa Totalna olewka . UWAGA za małe pieniądze na dochodzenie
w sądzie ale firma SZMACIAKZaletywzględne kilka lat nie było znaczących problemówWadyspecjalnie brakMiejscowośćGliwice -
~BlokZ1933 / 2024-11-02 10:07
Po 14-stu latach (od 2010 roku) czas na zmianę operatora usług Internetu i telefonu domowego, plus dwa nr-y komórkowe. Przejście z braku dostępu do światłowodu, a dostępny Internetu w niskim bloku mieszkalnym z 1933 roku na warszawskim Mokotowie jest w Netii tylko w ADSL na kablu telef. i jedynie 10 "mega" prędkość maksymalna, co na koniec pierwszej ćwiartki XXI wieku (niedługo 2025 r.) jest zdecydowanie za niską prędkością. Problemów z dostępem do sieci nie było przez tę ponad dekadę. Sprzedany ruter ADSL z WiFI na początku umowy, też dawał radę - tutaj nie ma zastrzeżeń. Jak wspomniane wyżej, zmiana operatora z racji braku dostępu do współczesnych standardów prędkości a akurat na koniec roku koniec 24 miesięcznej umowy wypada. Zaletydziała sprawnie mimo, że ruter ma już 14 latWadyw tej lokalizacji brak światłowodów na 2024 rok (Warszawa, 400 metrów od głównej ulicy Mokotowa).
cena dość wysoka jak za tak niską prędkość łącza (10 "mega")MiejscowośćWarszawa -
~niram44444 / 2022-12-25 09:34
Przeniosłem nr z play do neti. Zasięg dramat. Rzadko kiedy łapie LTE+. Nawet na samym LTE chodzi dwa razy wolniej niż play. Nie polecam. ZaletyTanieWadySłaby zasięg.MiejscowośćZielona Góra -
~Roman / 2023-01-25 20:30
W sumie są oferty lepsze, średnio polecam, ale np. - nie polecam telefonii ZaletystabilnieWadycenaMiejscowośćWarszawa -
-
~Adam / 2022-12-03 21:40
Po rozmowie telefonicznej z przedstawicielem netii otrzymałem nową propozycję umowy ze zwiększoną prędkością internetu, giganagrywarką i dekoderem 4K, po zaakceptowaniu umowy przesłanej mailowo, którą zaakceptowałem bez dokładnego czytania przyznaję, okazało się że wyłączono mi giganagrywarkę i nie dostanę nowego dekodera 4K. Moim zdaniem to nie tylko naciąganie ale wręcz kradzież. ZaletycenaWadysłaba jakość telewizjiMiejscowośćBydgoszcz -
~Łukasz / 2024-07-19 08:41
Obsługa klienta to dno.
Aroganccy, wprowadzają w błąd. Nie można przenieść usługi na nowy adres z przyczyn technicznych, za co trzeba płacić karę umowną.
Nie polecam.MiejscowośćStrzelin -
~Robert / 2022-07-29 14:33
Internet - jest ok, chociaż czasem tnie się nie wiadomo czemu. Bardziej mona mieć żal i to DUUUUŻY, z tego tytułu, że dla nowych klientów maja wywalone w kosmos promocje, a klient lojalny, dostaje ofertę przedłużenia umowy dotychczasowej tuż przed wprowadzeniem lepszych rozwiązań i płaci więcej za internet 3x wolniejszy czy usługi telewizyjne z mniejszą ilością pakietów w gorszej jakości obrazu. ZaletyDość stabilny internetWadyTV zawiesza się czasami lub znika na kilka - kilkadziesiąt minut
Oferta dla aktualnych klientów - trudno nie odnieść wrażenia, że starają się "wydoić" ile się da za zdecydowanie gorsze usługi niż dla nowych klientówMiejscowośćBiałystok -
~Ewa / 2022-04-15 16:15
Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
strona 1 z 6
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »