Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 92 opinii

2.08 / 5

  • Cena
    2.53
  • Parametry
    2.14
  • Niezawodność
    1.94
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Naiwna klientka / 2019-02-27 13:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni konsumenci , jeżeli jeszcze nigdy nie mieliście kłopotów po podpisaniu umowy , to gorąco polecam NETIĘ .Na samym początku podpisałam umowę na internet do tego dostałam telewizję za 1 zł na cały okres umowy :) i co się okazało , że to kłamstwo i nacigactwo .Za telewizję po miesiącu musiałam płacić już normalne rachunki , więc wypowiedziałam Neti umowę na TV .Zaskoczona byłam ogromnie , że się zgodzili i bez kar , kazali odesłać dekoder ,oczywiście odesłałam i co !!! Zaczął się mój koszmar z nimi.Wystawili mi fakturę na 450zl za brak odesłanego dekodera .I mam dowód nadania , dowód doręczenie i nic .Stwierdzili ,że w mojej przesyłce był jakiś ruter przypisany do innego abonenta .Nikomu nie polecam , trzymajcie się z daleka od Neti .W życiu nie pognałam się z tak kiepska obsługa i chęcią za wszelką cenę wyłudzenia , oszustwo i naciagactwa .Żeby dawali wam za darmo , nigdy nie podpisujcie z nimi umowy .Mam nadzieję , że choć jedną osobę ostrzegam .
    ZaletyNie ma żadnych , to żenada a nie poważna korporacja
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~Satis Rarus / 2018-09-04 15:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma ta swego czasu miała w miarę dobrą ofertę jak na teren wiejski. Praktycznie nie było wyboru tak naprawdę, dlatego też padło na tę firmę jako dostawcę internetu przy połączeniu opartym na nośniku miedziowym. Pierwsze co powiedzieli, że jeżeli chcemy mieć internet konieczne jest podniesienie abonamentu telefonicznego! Internet stawał się na tyle koniecznym medium, że skorzystaliśmy z tej "oferty". W między czasie co prawda prędkość łącza uległa polepszeniu, ale w stosunku do czasów obecnych usługa jest śmieszna i niewiarygodnie droga! 10 Mb/s na miedzi za 40zł+10 za utrzymanie sieci. Kpina po prostu jak za to co można w tej cenie otrzymać w miejscach, gdzie jest dostęp do internetu na nośniku optycznym światłowodzie. Obecnie działa nawet lepiej zwykły internet mobilny. Dlatego też parametry stanowczo są złe w kontekście użytkowania, zresztą usług telefonicznych też. Obsługa klienta jako tako dobra, coś wyjaśniali, coś tam pomagali. Ale żeby w ogóle się dodzwonić graniczyło z cudem. Obecnie jest cipkę lepiej, ale nadal pozostaje wiele do życzenia. Cena to po prostu koszmar. Tak wysokie ceny za tak słabe parametry jako kara za korzystanie z ich usług na wsi. Kpina i dyskryminacja pewnej części klientów. Aczkolwiek jeżeli chodzi o niezawodność, to internet jest nie przerywa. Ale korzystaliśmy z własnego rutera, bo te ich rutery i modemy, drożej a jakość tragedia.
    Generalnie nie polecam, drogo i słabo.
    Zalety- nie potrafię dostrzec, na upartego niezawodność
    Wady- cena
    - możliwość i czas kontaktu z biurem obsługi klienta
    - jakość usług szczególnie w odniesieniu do ceny
    MiejscowośćSamocice
  • ~Tomek / 2023-03-10 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu zgłaszane kilka razy obiecanki że w dwa dni zostanie naprawione i nic.tydzien beż internetu wstyd dla takiej firmy !
    ZaletyBrak
    WadyNie słowność
  • ~GG / 2023-12-12 13:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Płacę za 600 mb/s a w rzeczywistości jest około 48 mb/s ,po prostu świetny światłowód!!!!!
  • ~Ghost / 2023-11-28 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Skur*****y własnego klienta kasują za połączenia do swojej infolinii 50gr za minutę.
    WŁASNEGO ABONENTA!!!
    MiejscowośćBąkowo
  • ~ofiaraNeti / 2021-12-16 10:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Bezprawne cichcem automatyczne przedłużanie umowy z wyższą stawką , totalne olewanie klientów i ich zgłoszeń. Transfer przy 300 MB/s czasami dochodził do 40. Dodzwonić się do nich to cuda na kiju słyszysz zanim odezwie się konsultant.
    ZaletyMają wspaniałe oferty ale tylko w reklamach.
    WadyPazerność na kasę po podpisaniu umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tyrania i Zarazek / 2023-04-14 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecamy tej firmy. Natarczywy kontakt ze strony przedstawicieli handlowych. Usługi dodatkowe włączone które są niepotrzebne. "Bezpieczny internet" a mimo to są wirusy. Jeżeli chodzi o telewizję , bardzo często się zacina, światłowód nie jest doprowadzony pomimo zapewnień w reklamach. Telewizja to jeden wielki pokaz slajdów szczególne w porze wieczornej. Na siłę wciśnięta usługa "giganagrywarka". Umowa nieprzejrzysta i bardzo podstępna. Dzisiaj czarę goryczy przelał fakt, że prawdopodobnie z powodu omyłkowego przelania kwoty rachunku o 98 groszy mniej po 20 dniach od płatności zostały wstrzymane usług telewizyjne. Tak nie postępuje żadna firma telekomunikacyjna z jaką dotychczas mieśmy do czynienia. Dodatkowo brak możliwości płacenia blikiem w 2023 roku !!! Skandal !!! Precz z netią !!
  • ~Ann / 2021-01-14 12:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktycznie ciagle brak internetu i Tv.Wymówki awaria...Awaria co miesiąć po kilka dni?Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćRybnik
  • ~Beniamin / 2022-04-13 18:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia Mobile --Przenosiłem nr z play z myślą, obsługują nadajniki plusa to powinno być lepiej z zasięgiem itp. Ale okazało się porażka totalna ...w play przy polaczeniu z LTE+ prędkości średnio 250MB/s pobieranie a 160MB/s wysyłanie. A tutaj przy łączności z 5G (gdzie powinno być ok 400-500MB/s) tutaj jest uwaga pobieranie 3MB/s a wysyłanie 0,8MB/s!!!!! ...Testowane w wielu lokalizacjach telefon Samsung Galaxy S20 FE 5G. Netia tłumaczy się ze to wina przeciążonych nadajników Plusa i to nie ich problem. Reklamacje odrzucone. Serwis Neti twierdzi ze lepiej nie będzie , ze tak u nich jest. Dodatkowo twierdza ze dzwonnic mogę , a ze wysyła multimediów już nie to nie ważne.

    Na wszystkich częstotliwościach 3G, LTE, LTE+, 5G prekos pobierania nie przekracza 3MB/s a wysyłanie 1MB/s
    Zaznaczę ze mam e tej ofercie mam pełny pakiet 30GB transmisji danych
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyDramatyczne prędkości Internetu!!!
    Uwaga na 14 dni reklamacji , to ze np 1 kwietnia przenosi operator nr to jedno ale czas reklamacji zaczyna się o momentu otrzymania karty sim i może rozpocząć się 14 dni przed 1 kwietnia!!!
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Ewa / 2023-08-01 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada to pierwsze słowo, które mi się nasuwa. Oprócz totalnego bałaganu w komunikacji z klientem, zauważam absolutne lekceważenie tegoż klienta. Od tygodnia nie mogę się doczekać usunięcia awarii. Mimo wielu wykonanych do operatora telefonów, sytuacją nie uległa zmianie. Nadal nie wiem, na czym polega awaria i kiedy zostanie usunięta. Teoretycznie mają 48h na usunięcie awarii, w praktyce wygląda to na kpinę z klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWiele: fatalny odbiór, wymiana wadliwych dekoderów, brak kontaktu, informacji ze strony operatora, lekceważenie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KLIENT / 2022-10-22 23:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta kompletne dno, żałuję że przed podpisaniem umowy nie sprawdziłem opinii. Obiecują faktury elektroniczne w rzeczywistości trzeba ściągać ze strony nie zawsze można się zalogować, tłumaczą że stary sprzęt itp. Faktury Papierowe nie zawsze docierają na czas tłumaczą że wina poczty. w przypadku spóźnienia z opłatą zwalniają Internet. Abonament na telefon? dają bardzo np internetu ale nie można z tego skorzystać bo słabe zasięgi - odpowiedź stary telefon. Nawet w Warszawie jest problem. Kontakt z obsługą klienta jest szybki jedynie w przypadku podpisania nowej umowy. w przypadku rozwiązania problemu należy czekać nawet 40 min. Internet zawiesza się telewizja zatrzymuje. Ogólny bałagan proponują coś co już jest w przypadku wyjaśnienia nie przeproszą tylko rozłączają się. Podłączenie jest problem. NIE POLECAM!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPrzedstawiłem w opisie
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~LESZEK / 2022-08-19 08:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem w Netii od kilku miesięcy i o tyle za długo. Netia i jej usługi to po prostu żenada. Nic nie działa poprawnie
    serwis dno i za wszystko każą płacić. Na pytanie dlaczego test pokazuje 50m/s zamiast 300m/s słyszę że mam stary laptop ( ma ok. rok) dekoder wymieniony już kilka razy telewizja się zacina, gaśnie, obraz pikseluje ale gdy zgłasza się problem to słyszę że u nich nic nie widać wszystko działa dobrze. W ogóle po co dzwonisz i zawracasz im głowę. Obsługa klienta dramat dzwonisz z problemem przyjmują zgłoszenie i nagle zgłoszenia nie ma dlaczego nikt nie wie. Po ostatniej wizycie technika który miał tylko zamocować kabel do dekodera przestało działać wszystko na dwa tygodnie poza beznadziejną jakościowo telewizją. Oto obraz Nitii w małej pigułce niby tanio ale ale co z tego. i na koniec
    mam marzenie aby te 24 miesiące minęły jak najszybciej i NIGDY NIGDY NIGDY więcej
    ZaletyŻADNYCH
    MiejscowośćZIELONA GÓRA
  • ~Minia / 2023-09-21 15:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia . Ciągle są jakieś problemy z łącznością z dekoderami telewizji . Częsty brak internetu lub brak możliwości połączenia się z siecią . A najgorszy jest brak pomocy ze strony producenta. Panie na infolinii jakby siedziały za kare i zero chęci pomocy . Nie kodują co się do nich mówi i później że wina klienta bo u nich jest okej , chociaż była prośba wysłania technika na miejsce . Czekam tylko do końca umowy ..
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza infolinia i słaba łączność .
    MiejscowośćPrzedecz
  • ~Nula / 2020-07-06 15:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesięcy mam problemy. Najpierw wysiadł mi jeden ruter. Jak wymienili na nowy, to wysiadł drugi. Nie mogę się doczekać od 2.07.20 czyli 5 dni. Dodzwonić się do nich to dramat, czekałam nawet ponad 40 minut. Totalne lekceważenie klienta. Rozważam zerwanie umowy z ich winy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~WŚCIEKŁY KLIENT / 2023-07-16 12:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga ! OSZUŚCI !!!
    W trakcie reklamowania marnego Internetu konsultantka namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy ze stałym adresem IP i podpisanie nowej na szybszy i tańszy. Zaufałem = mój błąd. Potem jej koleżanka szczerze przyznała że ta pierwsza chciała dostać prowizję i dlatego namówiła mnie na zerwanie dotychczasowej umowy co nie było konieczne. Straciłem stały adres IP a po miesiącu okazało się że szybszego Internetu nie będzie i zerwali nową umowę. Zostałem z niczym i musiałem szukać innej firmy.
    Napisałem pismo opisując BEZCZELNOŚĆ i ZŁODZIEJSTWO konsultantki. Po miesiącu dostałem odpowiedź że wszystko z ich strony było OK.
    Mega bałagan z myleniem adresów itp
    STANOWCZO ODRADZAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyBAŁAGAN , BEZCZELNOŚĆ
    MiejscowośćSandomierz
  • ~zbych / 2023-09-29 11:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu dużo pisać - złodzieje i cwaniaki.
    Jak mają awarię to klientów mają gdzieś. Nawet nie oddadzą pieniędzy za 2 domowy brak internetu.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Edward / 2021-07-04 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi krytycznymi uwagami. Bariery w kontaktach - utrudnienia w logowaniu. Znikanie niektórych kanałów bez zapowiedzi. Aroganckie blokowanie połączeń telefonicznych przy zgłaszaniu awarii. Marna jakość przekazu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Mariusz / 2021-12-25 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Od początku źle się układało tzn. Umowę podpisał kolega za mnie gdyż mnie nie było w domu nawet tego nikt nie weryfikował. Dane na umowie zgadzają się z imienia i nazwiska a reszta całkiem inna o wyboru oferty po dane osobowe. Opłacałem rachunki pomimo że umowa nie jest na mnie ale już mam dość ciągle są problemy. Telewizja jest poprzez łącze więc jeśli nie ma dostępu do internetu również nie ma telewizji. Awarie zgłaszane lecz konsultanci twierdzili ze wszystko jest w porządku. Internet wogole miał być na światłowodzie 300 mb/a jest na starej technologi miedzianej teoretycznie 100mb/s a w rzeczywistości 20-30 mb/s Kolejnym kłamstwem było zapewnienie przez tzw. Opiekuna budynku po założeniu niezgodnej usługi że w okresie dodwich miesięcy zostanie zmienione łącze na światłowód.
    ZaletyNie dostrzegłem żadnych
    WadyWszystkie razem wzięte które występują pojedynczo u innych operatorów
    MiejscowośćPasłęk
  • ~Michał / 2024-04-20 23:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam Neti w Ozorkowie i woj.Łódzkim non stop broblemy
    ZaletyBrak obsługi
    WadyNie dotrzymują słowa co mówią przez telefon
  • ~Monika / 2021-09-23 18:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę się zastanowić dwa razy za nim dołączą Państwo do tego operatora. Kontakt z działem obsługi praktycznie nie istnieje a awarie internetu zdarzają się bardzo często. Obsługa klienta tragiczna. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4155
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179