Internet co chwilę się wyłącza bez powodu. Resetowanie rutera nie pomaga.
ZaletyBrak
WadyNie działa
MiejscowośćLeszno
~Gutek / 2025-09-12 21:25
Ocena: 1.33 / 5
Od 25 sierpnia czyli blisko 3 tygodnie walczę z Netią o internet( ruter). Przysłano mi ruter 4 września i działał aż 1 dzień, następnego dnia przestał działać i tak jest do dziś mimo telefonów do nich wielu. Zgłosiłam awarie w piątek rano i mieli przyjść panowie technicy i nic,więc zadzwoniłam w środę i okazało się że oni na łączach widzą że internet działa i nic nie zrobili tylko zapytali czy ruter świeci na biało. To że żaden telefon nie widzi rutera a więc brak
wi- fi to zgłoszono następną awarię mam ich już 5 od 3 tygodni. Ta firma to porażka, mają za nic klientów a infolinia to osobny temat raz była bardzo miła pani a reszta z łaską przyjęli zgłoszenie. Jeśli macie wybór to nie do Netii.
ZaletyInternet bez limitu
WadyPłać czy masz internet czy nie a klient poczeka może coś zrobią kiedyś
MiejscowośćŚwiecie
~Daria / 2025-09-07 15:59
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam z Netii od 3 lat, internet fatalny. Może zniknąć w każdej chwili i nie wiadomo, kiedy się pojawi. Dzisiaj grałam w grę, internet zniknął i wszystko, co miałam przez pół roku, zniknęło z powodu straty. Jeśli zadzwonić do serwisu, powiedzą, że to nie ich problem. Kategorycznie NIE POLECAM.
MiejscowośćWarszawa
~Varek / 2025-09-05 00:56
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam. Niby sprzedają przyzwoitą usługę, ale jak zwykle muszą oszukiwać i naciągać.
Zamawiam światłowód 2Gb. Pani z którą zdalnie zawieram umowę potwierdza, że mogę dostać sam terminal ONT GPON. Technik przychodzi ze zintegrowanym routerem. Może wyjść albo zamontować i powinienem reklamować. Tak zrobiłem. Nie da się nic zrobić. Bo tak. To mówię do pani: czyli muszę w ciągu 2 tygodni zrezygnować z usługi? I okazuje się, że się da. Przełącza mnie do działu technicznego. Na następny dzień mogą podjechać i wymienić na goły ONT, ale jeśli zapłacę 100zł netto + zrezygnuję z prawa do oddania sprzętu w ciągu dwóch tygodni. Zwykli złodzieje i naciągacze. A wszystko dla 100zł!
ZaletyDziała.
WadyOszuści, kłamcy i naciągacze.
MiejscowośćWrocław
~adi 75 / 2025-08-29 22:21
Ocena: 1.00 / 5
netia ,,, kopali u nas wodociagi .. cos ktos przekopal za bardzo i poszli kolesie po przedaodach... prawie 2 lata jak zaczelo padac to rwalo internet....netia zerwala umowy z cala ulica ,, zamiast dboac o klijenta
~ZBIGNIEW / 2025-08-27 16:33
Ocena: 2.50 / 5
Jestem bardzo zawiedziony podejściem firmy Netia do klienta. Najpierw doradcy handlowi chodzą po mieszkaniach i namawiają do przejścia do Netii oferując usługi, które po podpisaniu umowy przez internet nie są wypełniane. Do końca nie wiem czy nie mają wiedzy na temat oferowanego produktu czy wręcz celowo oszukują przed podpisaniem umowy aby zdobyć kolejnego klienta - czytaj jelenia. Po podpisaniu tejże umowy kontakt telefoniczny z panami doradcami w celu wyjaśnienia problemów staje się utrudniony a po upływie 14-nastu dni to jest okresu reklamacji wręcz niemożliwy. Niestety dział reklamacji Netii uważa chyba za normalne nie dając wiary w opisane powyżej praktyki panów doradców. Przez ich praktyki płacę trzeci miesiąc opłaty u poprzedniego operatora. Radzę trzymać się z daleka od Netii. Jeżeli jednak ktoś bardzo chce to niech to robi w stacjonarnym punkcie obsługi klienta.
MiejscowośćBIELAWA
~Łukasz / 2025-08-17 11:35
Ocena: 1.25 / 5
awaria za awarią , w ciągu trzech dni aż trzy awarie z winy operatora !!!! na pewno umowy nie przedłużymy a i zastanawiam się czy już z wami nie skończyć bo to dramat wasze usługi !!!
Zaletybrak
Wadysama wady , notoryczne awarie - brak internetu w z awszej winy
MiejscowośćTychy
~Michał / 2025-08-13 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam stosują nieuczciwe oraz nielegalne praktyki rynkowe
Pieniądze z nadpłaty Abonenta według Netii są osoby trzeciej która dokonywała wpłat właściciel usług nie ma żadnych praw do tych pieniędzy
Nie wspominając o jakości łącza internetowego
WadyCała ta Netia to jest wada
MiejscowośćOpatówek
~Maria / 2025-08-09 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Długoletniego klienta Netia ma za nic. Szczególnie starsze osoby. U mojej krewnej, starszej i schorowanej osoby, wystąpiła kolejna awaria linii telefonicznej telefonu stacjonarnego. Tydzień temu została zgłoszona awaria na nr 22 711 11 11. No i cisza. Nikt z Netii nie zareagował. Telefon dla starszej i schorowanej osoby jest niezbędny w celu kontaktu z lekarzami i do wezwania ewentualnej pomocy.
MiejscowośćLubliniec
~Wugie / 2025-08-02 17:11
Ocena: 2.25 / 5
Za kilka dni będę miał dostęp do światłowodu. Chciałem się dowiedzieć jakie mogą być propozycje wyboru usługi. Jestem w szoku !!!. Opryskliwość, brak jakiegokolwiek szacunku dla rozmówcy, włącznie z przerwaniem rozmowy, bo mogę sobie wszystko przeczytać. Sądziłem, że PRL się dawno skończył ale nie w Netii.
WadyBrak szacunku dla klienta
~Niekompetencja / 2025-07-25 00:16
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka, dwa tygodnie czekania na podjęcie montażu, zasłanianie się podpunktami w umowie, brak kompetencji w obsłudze klienta, wszyscy pracują jak za karę. Nie polecam.
~Antoni / 2025-06-29 08:43
Ocena: 3.50 / 5
Internet Netii trudno ocenić z uwagi na narastające zakłócenia w eterze. Telewizja nie jest doskonała, ale nie jest źle. Mobilne usługi wg mnie są ich mocną stroną, ale z pewnymi niedociągnięciami. Płatność z Netią to totalna porażka. Nawet nie umywa się do pomarańczowej konkurencji. Nie da się niczego konkretnego opłacić. Cokolwiek próbuję kupić w sklepie Gooogle Play, wszędzie widnieje konkurencja, za to brak Netii. Próbowałem zwrócić Netii na to uwagę, to otrzymałem zapewnienie, że pracują nad tym. I tak minęły prawie dwa lata i żadnego kroku do przodu.
ZaletyDogra oferta mobilna. Internet również. Małe zastrzeżenie: nowi klienci korzystają z promocji, starych to już nie obowiązuje.
Wady Płatności z Netią ogromną bolączką. Czasem naliczane dziwne dodatkowe koszty, nie mające z realiami nic wspólnego. Wymagana reklamacja. Czasami spadek prędkości internetu, przez co kuleje TV (korzysta właśnie z internetu).
MiejscowośćKatowice
~Tomek / 2025-06-11 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Dramat nie dajcie się nabrać na tą firmę internet obsługa wszystko beznadziejne niekompetentni pracownicy brak informacji obsługa klienta beznadziejna
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyDramat nie dajcie się nabrać na tą firmę internet obsługa wszystko 0
~Kala / 2025-05-30 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie spotkałam się jeszcze z takim ignoranctwem. Monter miał być w przedziale 16-20. Nie pojawił się. Nikt nie zadzwonił. Brak szacunku
WadyDno
MiejscowośćPiaseczno
~ANONIM / 2025-05-11 19:59
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa kiedy zostal wykonany telefon pomoc nie został nam uzyskana dodatkowo czekalem 20 minut az ktos sie znajdzie by odebrac dodatkowo ciezko znalezc numer ktory nie pobierze ci z konta pieniedzy.
Zaletystałe ip
Wadyinternet obsluga klienta
MiejscowośćKatowice
~lj9 / 2025-05-06 15:44
Ocena: 1.00 / 5
47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
WadyIgnorowanie klienta przez sprzedawce
MiejscowośćKraków (Kraków-Krowodrza)
~Waldemar Wójcik / 2025-03-28 15:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM USLUG NETII Z przykroscia stwierdzam ze z uslugami Netii zle sie dzieje. Zrobiliscie aktualizacje ktora bezczelnie narzuca strona startowa do zakupu usług. Traktujecie klientow jak przysłowiowe bydlo ktore nic nie moze zrobic i musi placic Fatalny intetnet. 3 razy wymieniane router 6 reklamacji przez 14 miesiecy. Moim zdaniem chyba najgorsze uslugi tego typu na rynku
MiejscowośćLublin
~Micho / 2025-03-20 22:39
Ocena: 1.75 / 5
Zmiana parametrów dostępu do NET-a.
Oczywiście nikt nie poinformował o tym.
Problemy z przekierowaniem portów, brak dostępu do sieci firmowej, brak dostępu kontrahentów do danych, ale reklama świetna.
Biorąc pod uwagę, że w firmie jest około 1000 podwykonawców, to brak możliwości prezentacji jest ewidentnym działaniem w stylu "Al Capone"
Za tzw. "public adress", żądają dodatkowo 10 zł.
Ogólnie z mojego punktu widzenia, to firma "krzak"
ZaletyBędą, gdy padną
WadyZa długo byłoby opisywać.
MiejscowośćKrapkowice
~nick / 2025-03-13 21:39
Ocena: 1.33 / 5
nie respektują szybkich przelewów, na zaksięgowanie płatności za usługi długo trzeba czekać, jakbym była w czasach PRL-u, kiedy to księgowa raczyła wpisać wpłatę długopisem do zeszytu. Jakaś katastrofa.
~Bożena / 2024-12-13 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Chciałabym podzielić się swoją negatywną opinią na temat współpracy z firmą Netia S.A. W moim przypadku wystąpiły poważne trudności w rozwiązaniu umowy, mimo że, zgodnie z warunkami, powinnam była mieć możliwość natychmiastowego jej zakończenia z powodu problemów technicznych. Moje zgłoszenia nie były właściwie rozpatrywane, a konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd co do procedur.
Co więcej, w kluczowych momentach firma przesyłała odpowiedzi na inne adresy e-mail niż wskazany przeze mnie jako kontaktowy, co uniemożliwiło mi odpowiednią reakcję na ich decyzje.
Finalnie ponosiłam koszty za okres, w którym nie mogłam korzystać z usług, mimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sytuacji. Jestem rozczarowana sposobem traktowania klienta oraz brakiem przejrzystości w komunikacji.