Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 147 opinii

1.84 / 5

  • Cena
    2.21
  • Parametry
    1.92
  • Niezawodność
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 8
  • ~Ola / 2025-11-24 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podpisywania umowy z tą firmą. To oszuści, a ich internet i telewizja kablowa to najgorsza jakość w Warszawie.
    Firma nalicza opłaty w sytuacjach całkowicie nieakceptowalnych, po śmierci abonenta, pokazując brak jakiejkolwiek uczciwości i empatii wobec klientów.
    Więcej nigdy nie skorzystam z ich usług i ostrzegam wszystkich, aby unikali tej firmy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldek / 2025-11-16 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Chcesz mieć problemy z oglądaniem telewizji, podpisz umowę z netią.
    Kilku razowe resetowanie codziennie, a telewizja nadal nie działa. Nigdy nie miałem tak złej telewizji
    ZaletyBrak
    WadyZacięty obraz w telewizji
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Ktosiek / 2025-11-16 12:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Zły kontakt z klientem wita mnie po ukraińsku muszę wybrać język a przecież mieszkam w Polsce i każde zgłoszenie trzeba dzwonić osobno po czym słuchasz muzyki 30 minut prędkość internetu zaledwie połowa
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość HD a co dopiero 4K
    MiejscowośćOpole
  • ~Paweł / 2025-11-13 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Umawiają się z nowym klientem że oddzwonią po czym dzwonię za dwa dni pani mi mówi że koleżanka odzwonni i nic przez kolejne dwa dni NIE POLECAM !!!!!! Kpina
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe olewanie klienta
  • ~Joanna2002 / 2025-11-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 27 października nie mam telewizji i Internetu, podobno awaria masowa z powodu kradzieży infrastruktury, rany to już jest trzeci tydzień gdzie nie mam kontaktu z światem. Po połączeniu ciagle jest recytowana ta sama formułka tylko daty zmieniają z dnia na dzień i tak już idzie trzeci tydzień. Nie można uzyskać rzetelnej informacji kiedy to będzie naprawione, ciekawa jestem kto mi zapłaci za dodatkowe koszty związane zakupem dodatkowego Internetu.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Yoda / 2025-11-10 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrezygnowaliśmy z usługi internetu, bo na tym kablu, który jest dzierżawiony przez Netie nie można zwiększyć przesyłu mb ( nie ich wina).. ALE odkąd zrezygnowaliśmy Z usługi z miesięcznym wyprzedzeniem to internet przestał działać, a tu do rozwiązywania pozostało 30 dni. Zaczęłam zgłaszać awarie, ale Netia i ich technicy uważaja, że internet jest na kablu! Tych zgłoszeń jest chyba z 10, bo ciagle pojawiał się problem braku neta. Oni twierdzą, że usuga jest a moje urządzenia po prostu nie widzą wifi. Poprosiłam o router, bo może w nim tkwi problem,ale już mi się nie należy.. Chamstwo jakich mało - ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!
    ZaletyTeraz to już brak!
    WadyCałe mnóstwo
    MiejscowośćPółnoc województwa śląskiego
  • ~Nie zadowolony klient / 2025-11-08 11:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem fajną telewizję kablową ale skusiła mnie reklama Netii i to był błąd. Wszystko było dobrze ale tylko przez dwa miesiące a później tylko gorzej i cały czas przerywanie telewizji ,jak się dzwoniło do nich to wszystko jest ok a o mechanikach już nie wspomnę bo wszystko tylko przez telefon załatwiają zero tolerancji dla klienta. Po dostawie nowego dekodera działał tylko 5 godzin i zostałem bez telewizji bo konsultant powiedział że nic innego nie może już zrobić. Szkoda słów a w szczególności nerwów . Mam zamiar wypowiedzieć z nimi umowę ze skutkiem natychmiastowym z ich winy ponieważ nie dostarczają mi zawartych w umowie warunków, więc nie polecam wcale tej kablówki i szykuję się na długą wojnę z nimi.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie jakie możliwe
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Dominika / 2025-11-06 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE ŻADNYCH USŁUG U NICH!!!! Ta firma to jest jedna wielka kpina!!! W niedzielę zerwał mi sie światłowód i zgłosiłam odrazu awarie. Pominę fakt, ze maja burdel w papierach i Pani nie mogła znalezc mojego adresu, podpięty byl tylko stary adres, na którym juz od prawie roku nie ma umowy. Technik miał byc do 48h. We wtorek dowiaduje sie, ze moje zgłoszenie JEST ZAMKNIĘTE, bo technik nie moze sie dodzwonić!! Ich dzwonienie wyglądało tak: sygnal pol sekundy, tak, ze nie zdążyłam wyprostować palca, by odebrać telefon, ktory miałam pod ręką!!! Jest czwartek wieczór i dalej nikt ze mną sie nie kontaktował, a gdy dzwonię na infolinię po 10min na linii cos mnie rozłącza!!! To jest CHORE, ze Klienta, ktory jest od dobrych 10lat tak traktujecie. Inna sprawa, ze naprawa światłowodu zawsze była bezpłatna, teraz chca 123zl. 0 kontaktu, 0 internetu, maja wszystko w 4 literach NIE POLECAM!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Monika / 2025-11-06 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To zdecydowanie najgorszy dostawca internetu, z jakim miałam do czynienia w całym życiu a korzystałam już z usług wielu różnych operatorów. Problemy z internetem i telewizją pojawiały się niemal codziennie. Kontakt z obsługą klienta to prawdziwa męka – brak odpowiedzi, brak chęci pomocy, sprzeczne informacje od różnych konsultantów i obietnice, których nikt później nie pamięta.

    Operatorzy często wprowadzają klientów w błąd w moim przypadku doprowadziło to do podpisania umowy na znacznie wyższą kwotę, niż pierwotnie deklarowano. W efekcie zostałam obciążona kosztami przekraczającymi 1000 zł za usługę, z której nie mogę korzystać, ponieważ nie mieszkam już w miejscu instalacji. Próby rozwiązania problemu i prośba o rozwiązanie umowy bez kary nawet poparte dowodami zostały odrzucone.

    Dział reklamacji wydaje się działać wyłącznie po to, by automatycznie odrzucać wszelkie wnioski klientów. Obsługa jest niekompetentna, zagubiona i nie zna własnych ofert. Czuję się oszukana i całkowicie zlekceważona jako klient.

    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jeśli cenicie sobie spokój, rzetelność i uczciwość trzymajcie się z daleka od tego dostawcy.
    ZaletyŻADNYCH ZALET, od początku przygody z nimi były same problemy i wyrywanie włosów z głowy!
    WadyWszystko, dosłownie
  • ~Magdalena / 2025-11-05 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze badziewie.Od tygodnia nie ma internetu.Zero pomocy od konsultanta, technika.Odsylaja z infolinii do technika,od technika do infolinii.Nie potrafią naprawić awarii.Wszyscy wyuczeni tylko z pamięci recytują co ich nauczono.Tragedia,nie polecam!
    WadyWszystko jest wadą
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~Kingaaa / 2025-10-28 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam wieloletnim klientem tej firmy, ale postanowiłam spróbować czegoś innego i zrezygnowałam z umowy. Odesłałam sprzęt Netia Spot pocztą, a firma twierdzi, że go nie otrzymała i żąda ode mnie zapłaty. Od kilku tygodni próbuję wyjaśnić sprawę – kontaktuję się z obsługą klienta, wysyłam maile i dzwonię, a oni albo nie odpowiadają, albo „przekazują sprawę dalej”. W międzyczasie otrzymuję listy z windykacją, co jest bardzo stresujące i nie fair wobec klienta.

    Zamiast rozwiązać prosty problem, firma komplikuje sytuację i utrudnia kontakt. Cała sprawa wygląda jak cyrk, na który nie powinni być narażeni nawet lojalni klienci. Ostrzegam innych, żeby byli przygotowani na problemy z obsługą i odzyskaniem sprzętu.
    Zaletybrak
    WadyKontakt z klientem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~krzysztof / 2025-10-12 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza kablówka nie polecam nie można oglądać bez problemów
    ZaletyŻadne
    WadyWieczny problem z połączeniem z serwerem
    Miejscowośćwrocław
  • ~K / 2025-10-10 17:30
    Ocena: 2.00 / 5
    no niestety, ale czuję się mega oszukana. Pani konsultantka dzwoni proponując nową umowę bo stara się kończy i super. Proponuje warunki nowej za która trzeba zapłacić więcej i ok. nie potrzebuje nowych kanałów sportowych, ani nic innego ale ok godzę się bo nie mam wyjścia, chce kontynuować bo nie mam czasu na montowanie nowych platform itd, a przede wszystkim są kanały na których najbardziej mi zależy i jakież jest moje zdziwienie kiedy odpalam telewizję, a tych kanałów już właśnie nie ma w moim pakiecie - BBC News, Sky News, Euro News , CNN - niestety Pani na ten temat nie powiedziała ani słowa!!!!
    negocjując warunki umowy, w zamian wprowadzono np. Telewizję Republika i nie wiem co jeszcze. MO TAK SIE NIE ROBI !!!!
    SZanowni Państwo - klient w pierwszym momencie powinien dowiedzieć się o tym, że zmienia się zakres i rodzaj kanałów
    i ze zabrane zostaję te na których najbardziej mu zależało, a właściwie były powodem do zainstalowania platformy Netii.
    Nie wierzę, że można robić cos takiego. nie wierzę!!
  • ~Bestia1 / 2025-10-10 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dodam ze nic sie polepszylo i walic ta cala netie !!!!
  • ~Aga / 2025-10-09 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Zalecają przy podpisany mowy rzeczy, których później nie spełniają.
    Zaletynie ma zalet
    Wadyoszustwo
  • ~bestia / 2025-10-09 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    rwie mi internet non-stop musze resetowac czesto 2 x dziennie router. dzis testowalem predkosc internetu wyskoczylo mi 3,7 mb pobierania, wysylania 0,59 kb, a w umowie jest 100mb. tak czy siak koncze z netia za te pieniadze mam gdzie indziej min. 1gb (pob.) i 400 mb( wys) NETIA TRACICIE ludzi juz !!! nie da sie normalnie uzytkowac z waszego neta!! nie pozdrawiam was netia!!!
    Zaletynie ma zalet!!!
    Wadyjak zawsze wszystko!!! tylko plac pan kase!!!
    Miejscowośćpoznan
  • ~Kamil / 2025-09-28 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chwilę się wyłącza bez powodu. Resetowanie rutera nie pomaga.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćLeszno
  • ~Gutek / 2025-09-12 21:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 25 sierpnia czyli blisko 3 tygodnie walczę z Netią o internet( ruter). Przysłano mi ruter 4 września i działał aż 1 dzień, następnego dnia przestał działać i tak jest do dziś mimo telefonów do nich wielu. Zgłosiłam awarie w piątek rano i mieli przyjść panowie technicy i nic,więc zadzwoniłam w środę i okazało się że oni na łączach widzą że internet działa i nic nie zrobili tylko zapytali czy ruter świeci na biało. To że żaden telefon nie widzi rutera a więc brak
    wi- fi to zgłoszono następną awarię mam ich już 5 od 3 tygodni. Ta firma to porażka, mają za nic klientów a infolinia to osobny temat raz była bardzo miła pani a reszta z łaską przyjęli zgłoszenie. Jeśli macie wybór to nie do Netii.
    ZaletyInternet bez limitu
    WadyPłać czy masz internet czy nie a klient poczeka może coś zrobią kiedyś
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Daria / 2025-09-07 15:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z Netii od 3 lat, internet fatalny. Może zniknąć w każdej chwili i nie wiadomo, kiedy się pojawi. Dzisiaj grałam w grę, internet zniknął i wszystko, co miałam przez pół roku, zniknęło z powodu straty. Jeśli zadzwonić do serwisu, powiedzą, że to nie ich problem. Kategorycznie NIE POLECAM.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Varek / 2025-09-05 00:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam. Niby sprzedają przyzwoitą usługę, ale jak zwykle muszą oszukiwać i naciągać.
    Zamawiam światłowód 2Gb. Pani z którą zdalnie zawieram umowę potwierdza, że mogę dostać sam terminal ONT GPON. Technik przychodzi ze zintegrowanym routerem. Może wyjść albo zamontować i powinienem reklamować. Tak zrobiłem. Nie da się nic zrobić. Bo tak. To mówię do pani: czyli muszę w ciągu 2 tygodni zrezygnować z usługi? I okazuje się, że się da. Przełącza mnie do działu technicznego. Na następny dzień mogą podjechać i wymienić na goły ONT, ale jeśli zapłacę 100zł netto + zrezygnuję z prawa do oddania sprzętu w ciągu dwóch tygodni. Zwykli złodzieje i naciągacze. A wszystko dla 100zł!
    ZaletyDziała.
    WadyOszuści, kłamcy i naciągacze.
    MiejscowośćWrocław
strona 1 z 8
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4635
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1720
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4978
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4115
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3189
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2725
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2073