Jestem nowym klientem Netii . Czytałem wcześniej źle opinie na jej temat , ale nie miałem możliwości wybrania innej firmy ( światłowód ) Jak na razie jestem zdziwiony że opinie nie pasują do tego co ja otrzymuje . Fakt mają bałagan komunikacyjny , ale wszystko można wyprostować po rozmowach z biurem obsługi . Zgłoszenie awarii - serwisant był w ciągu 24h . Inne problemy techniczne jakie miałem na początku - załatwione przez telefon (oddzwonili i podali instrukcję jak naprawić ) Nie wiem jak dalej będzie ale na chwilę obecną nie mogę złego słowa na nich tu napisac . Skwitować mogę takim zdaniem - wobec złych opinii jestem mile zaskoczony . ZaletyTechnicznie i technologicznie wszystko na dobrym poziomie !
WadyBrak dokładnych informacji o usługach w jednym miejscu . Wszystko co zamawialem telefonicznie zostało źle zrozumiane. Full opcja która zamawiaklem oznacza wszystkie usługi , tymczasem teraz muszę domawiac dodatkowe usługi .
MiejscowośćZielona Góra