Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 194 opinii

1.93 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.83
  • Oferta
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andy / 2019-02-18 23:05
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z pełnej oferty Vectry razem z HBo i Canal+ i pakietem sportowym. Korzystam z internetu 150 Mb/s
    Nie mam większych problemów z jakością. Nagrywam programy. Jest OK.

    Co do wartości oferty programowej to oczywiście nie jest najlepiej, ale taką mamy telewizję.

    Jednak to Vectra jako jedyny w Polsce dostawca TV kablowej uruchomił bardzo dobry własny artystyczny kanał muzyczny pn. Jazz
    Jeszcze w ubiegłym roku prezentowali na nim amatorską muzykę jazzową i tego nie dało się słuchać. Zęby bolały.
    Włączyłem ostatnio i tu miłe zaskoczenie. Teraz jest OK. Weszły jakieś spore zmiany na plus. Dobry poziom muzyczny i artystyczny,
    To jest jedyny ambitny program muzyczny w komercyjnych sieciach kablowych. Jest dużo polskiej muzyki jazzowej.
    Telewizja powinna pełnić w jakimś zakresie rolę mecenasa kultury, tej prawdziwej. I to jest chyba pierwsza jaskółka w Polsce, jedyna poza oficjalnym kanałem TVP Kultura.
    Musi być jakaś odskocznia od zalewu chałtury.

    Może jeszcze jakiś program z muzyką operową? A może jakiś balet?
    Kiedyś był w Vectrze taki francuski kanał pn. Mezzo... Zniknął.

    W każdym razie ten Jazz jest naprawdę OK i dobrze rokuje.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zbulwersowany / 2019-02-12 16:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowe dekodery to jakiś koszmar. Bardzo wolne, zacinają się i kompletnie nieintuicyjne. Dodano dużo grafiki kosztem płynności i ergonomii. Nigdy nie wiadomo czy nagra się to co zaplanowałem. EPG zacina się, luki w liście. Do przeglądania nagrań trzeba sporej cierpliwości czasu.
    Przewijanie mocno szwankuje. Time shifting okrojony i zacina sie.
    VOD nieczytelny.
    Brak tworzenia nowych list kanałów.
    Ogólnie zupełnie nieczytelny i nieintuicyjny oraz koszmarnie wolny.
    Jeżeli poprzedni dekoder oceniałem na 8/10 to ten nie wiem czy na 2 zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyEPG, nagrywanie, odtwarzanie, VOD, lista kanałów.
  • ~jedna taka naiwna / 2019-02-06 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Sygnał antenowy bardzo niskiej jakości, zacięcia, zawieszenia. Pracownicy bezradni, niekompetentni, dzieci we mgle. W rezultacie płacę za pełnowartościową usługę, a jakość obrazu dramatyczna. Po doświadczeniach z sygnałem antenowym Internetu nie odważyłabym się zamówić w Vectrze. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Ciosy / 2019-02-01 21:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porażka ,2019 rok a od pracowników usłyszysz , że nie gwarantują ci stabilności bezprzewodowego internetu. Zrywa połączenia, każdego dnia inna prędkość.

    Co do telewizji to nowy interfejs to porażka na całej linii. Poprzednia wersja , która była intuicyjna i przyjazna dla użytkownika została udziwniona i totalnie utrudnia obsługę. Lista nagrań wyświetla jednorazowo tylko dwie pozycje. Nie pokazuje, które pozycje zostały już obejrzane. Za każdym razem musisz przebijać się przez wszystkie nagrania od pierwszego, żeby dostać się do tych ostatnich. Można wybierać w opcjach inne możliwości ale trzeba wykonywać dodatkowe czynności, wchodzić w kolejne menu a i tak nie będziesz miał rozeznania wśród nagrań. CAŁKOWICIE SPAPRALI SPRAWĘ W TEJ KWESTI. Gdybym o tym widział nie wymieniłbym dekodera.

    (nie mogę dodać opinii bo captcha nie wykrywa internetu :D )
    Zaletyciężko powiedzieć
    Wadyinterfejs dekodera/ internet wifi
    MiejscowośćWrocław
  • ~Iwa / 2019-01-30 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejne biuro obsługi.Pytając o cenę usługi "kablówka"nie ma jasnej odpowiedzi lecz potok pytań nie związanych z moim prostym i klarownym pytaniem.Nie wiem czy osoba po drugiej stronie słuchawki ma płacone za czas zajęty klientowi.Może miło by było zeby to było sprawniejsze bo takie podejście tylko daje do myślenia że chyba coś tu jest nie tak.Nie polecam ze względu na beznadziejną obsługę która jest bardzo ważna .Może niech zarząd to zweryfikuje czy klient ma się czuć dobrze w "ich firmie".
  • ~Klops / 2019-01-03 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej . Jakbym przeniósł się w czasie do PRL
    ZaletyBrak
    WadyPoprostu szkoda słów
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adam / 2018-09-29 17:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Mój ojciec miał w Vectra SA telewizję kablową. Kiedy był w domu opieki, zrezygnował z usługi. Odszedł na zawsze w tym roku. Robiąc porządki w mieszkaniu ojca znalazłem w odbiorniku jakąś kartę z napisem "Vectra". Odesłałem, a w odpowiedzi nieżyjący ojciec dostał karę za przetrzymanie sprzętu, choć umowa była już od kilku miesięcy wygasła...
    WadyFatalny stosunek do klienta.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dorota / 2018-09-25 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Licha obsługa infolinii, chciałam dać do telefonu montera , by wytłumaczył w czym problem , pani nie chciała go słuchać i prawie rzuciła słuchawką. W rezultacie nic się nie dowiedziałam , a jestem klientką od prawie 20 lat. Nie mogę się doprosić cyfrowej wersji od 2 lat. Wnioski dla forumowiczów . Żenada, będzie Polsat.
    Zaletybrak
    MiejscowośćRypin
  • ~Maciej / 2018-08-13 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Z Vectry korzystam z przerwami od 2003 roku. Niestety w czasie tych "przerw" nie dotarło do mnie aby dać sobie z nimi spokój. Najpierw korzystałem z usług Vectry w Kielcach , później w Warszawie (do dzisiaj)
    Podstawowy problem z tym dostawca to brak konsekwencji w jakości usług (mówię o internecie) i tzw "niepełna prawda w ofercie TV"
    Podstawowy problem: Jeżeli nie chcesz trzymać w domu pożeracza prądu w postaci dowolnego tunera Vectry z dodatkowym pilotem do jego obsługu - najlepszym wyjściem byłoby zaopatrzenuie się w odbiornik z możliwością instalacji slotu na kartę dekodująca bezpośrednio w odbiorniku. (zrobiłem tak)

    Podłączasz wtedy kabel antenowy (TV kablowej) bezpośrednio do odbiornika i jedynym pożeraczem prądu jest telewizor a nie dodatkowe zbędne pudła.

    NIESTETY !!! w przeciwieństwie do operatorów satelitarnych (NC+ lub Cyfrowy Polsat) pomimo zabezpieczenia sie w dysk zewnętrzny zapomnij że przy VECTRA TV skorzystasz z wszystkich funkcji (standardowych) w takim telewizorze.

    Vectra z premedytacją (poza rządową TVP) blokuje możliwośc zapisu kanałów TV. Nie możesz skorzystać z timera do nagrywania bo Vectra blokuje tą możliwość. Polsat i NC+ nie mają z tym problemu.

    Jeeli chcesz cyklicznie nagrywać swój ulubiony program lub serial - zapomnij! Nie jesteś w domu to nie obejrzysz.
    Niestety dziwnym trafem nie znajdziesz tej informacji na stronach Vectra SA - jest to oszustwo Klienta.

    Po co kupować odbiornik TV skoro nie ma możliwości przy tym operatorze korzystać z wszystkich jego funkcji?
    Czekam jak na zbawienie na koniec umowy z tym dostawcą sygnału TV.

    W kwestii internetu podobna akcja...
    Zamotali, że mają super hiper, turbo zajeszybki internet światłowodowy ... no i ja idiota dałem się w to wrobić miało być tak szybko, że wiadomości TV z jutra miałem mieć już dzisiaj (żart ale prawie tak wyglądała oferta).. zmieniłem klasyczny net na to badziewie i działało w miare dobrze przez okres kiedy miałem prawo jeszcze z tego zrezygnować (zbieg okoliczności?) teraz jest IDENTYCZNIE jak na wcześniejszym przyłączu przez ostatnie lata.. prędkość mam często większą przez WIFI udostepnione telewizorowi z iPhona by WIFI ŻENADA!..

    Kiedy prosiłęm o wyjaśnienie sprawy kazano mi sprawdzić czy kabel jest dobrze podłaczony , włączać i wyłączać do badziewie z gniazdka..tak jakbym był totalnym idiotą.. Z tego co wiem nie mam obowiązku być "technicznym" i mieć pojęcie co to jest kabel koncentryczny? kolejna żenada...

    Nie polecam Vectry nikomu... jeżeli planujecie jakiekolwiek podłaczenia TV lub NEtu polecam wyłacznie tak jak przy GSM pre-paidowe rozwiązania bez umów!!! Nie podpisujcie z tymi oszustami umów na 24 miesiące ..po podpisaniu umowy i przejściu okresu próbnego zawsze spada jakość usług..a Wy niczego przez 24 miesiące nie zdziałacie... płacicie i szarpiecie się z usterkami bez odzewu.
    Zaletyzero zalet
    WadyWymieniono w opisie. NIE POLECAM a jestem ich klientem od 15 lat..
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Michał / 2018-06-19 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja! Nie polecam nikomu!!! Cały czas coś się psuje, obraz nagle nie odbiera, wyskakują błędy i nagle nie da się nic obejrzeć przez nie wiadomo ile czasu!!!!!! Place za cos to powinnam to mieć!!!!!!
    ZaletyNie ma ani jednej zalety
    WadyCała ta Vectra to wada
    MiejscowośćKielce
  • ~Bogdan Popielarczyk / 2018-06-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to firma ktora zeruja na emerytach. Podstepnie namawia ich do kontraktow z ktorych jest bardzo ciezko sie potem wycofac. Te kontrakty pozniej z roku na rok sa odnawiane "rzekomo" telefonicznie. Moja mama ma demencje od wielu lat. Otrzymoje badzo mala rente. Placila Vectrze za service ktorego nie uzywala. Dekoder byl od dwoch lat zepsuty, wogole nie dzialal. Ogladala publilczna TV z anteny caly ten czas nie majac o tym swiadomosci. Teraz kosztowalo mnie 400 zloty zeby przerwac ten kontrakt. Jedno wielkie oszustwo !!!
  • ~Gocha / 2018-06-04 09:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Może być.Sporo kanałów w pakieci najtańszym.Net działa dobrze. Cena przyzwoita.
    ZaletyOk.Cena ok.
    WadyCzasem net zwalnie mocno.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~KAJLOSKA / 2018-04-23 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Televizja ciagle sie zacina . nie mozna spokojnie obejrzeć programu!!
    ZaletyBRAK
    Wadyciągle ścinanie Internetu i przerywanie telewizji
    MiejscowośćStargard
  • ~Andrzej K. / 2018-03-17 23:20
    Ocena: 4.33 / 5
    Moja opinia dotyczy wyłącznie odbioru TV w usłudze Vectry. Doprowadzony kabel ze
    skrzynki zewnętrznej z korytarza do mieszkania rozdziela się w mieszkaniu do 2 dekoderów
    Vectry HD 5830CDX (są dwa telewizory w mieszkaniu). Każdy dekoder ma dysk wewnętrzny
    o pojemności 500GB i można nagrywać i kasować odbierane programy. Automatycznie
    nagrywają w pamięci chwilowej do 2 godzin. Przez co można cofać oglądane programy,
    powtarzać akcję itd. Jest i pewna niedogodność przez to. Np. nagrywając film
    na dysk wewnętrzny nie możemy pozbyć się nagrywania reklam w przerwach filmu.
    Mam pakiet platynowy TV i wszystko działa dobrze. Bardzo rzadko, na skutek wilgotności
    w mieszkaniu, trzeba wyjąc kartę z dekodera i przetrzeć ją suchą miękką ściereczką,
    bo pojawia się na ekranie telewizora uwaga, że źle kontaktuje karta w dekoderze.
    W okresie kilkuletnim miałem 3 takie przypadki. Poza tym nie miałem żadnych
    problemów z odbiorem TV.
    ZaletyTelewizja Vectry u mnie działa dobrze. Cena abonamentu jest do przyjęcia.
    WadyWyłączenie nagrywania filmu na dysk wewnętrzny w czasie reklamy, nie powoduje
    nie nagranie reklamy, bo zostanie ona po ponownym włączeniu nagrywania nagrana
    zostanie reklama z pamięci chwilowej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2018-01-26 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    To najgorsza telewizja z jaką się spotkałem usługi dodatkowe jak np gala liczone po dwa razy.pomyłki w naliczaniu opłaty,kontakt z konsultantem przez telefon graniczy z cudem chyba że chodzi o zamówienie czegoś dodatkowego to połączą się państwo bardzo szybko gorzej z działami wyjaśnienia
    Miejscowośćlegionowo
  • ~Janusz / 2017-12-25 19:12
    Niekompetentna Firma nie polecam swoich klientów telewizji kablowej zostawiła na Boże Narodzenie bez telewizji mało tego awarie wystepują 6 razy w miesiącu nikt sie tym nie przejmuje i nikt z tym nic nie robi. Na infolinie nie mozna sie dodzwonić zadnej pomocy ze strony tej firmy Dno i metru mułu nie polecam zasadniczo
    ZaletyBrak
    WadyCałe metry brak mozliwosci dodzwonienie sie i kontaktu w sprawie uzytkowania kablówki
    MiejscowośćOkolice Warszawa
  • ~Jacek / 2017-12-06 11:50
    Dzwonią do mnie z Vectry by wymienić dekoder tv i podpisać nową 2 letnia umowę. Uzgadniamy wizytę montera. Oczywiscie nikt się nie zjawia. Nikt niczego nie wyjaśnia. Żadnego "przepraszam". Po kilku miesiacach znów ten sam telefon.... Umawiamy termin i znów nikt nie przychodzi. Za trzecim razem przyszedł monter ale zorientował się że urzędasy pomyliły pakiet na który się zgodziliśmy .... Po kilku dniach znów telefon by się umówić na wymianę dekodera. Szlag mnie trafił i nie wziąłem udziału w kolejnej farsie. Nie umówiłem się. Teraz szukam uczciwego operatora który dostarczy mi sygnał tv. Z Vectrom muszę sie rozstać bo traktują abonentów jak śmieci . A ja śmieciem się nie poczuwam.
    WadyLekceważenie abonentów. Aż trudno uwierzyć ,ze to możliwe w dzisiejszych czasach.
  • ~kiwi / 2017-11-15 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Skandal! Zadzwoniłam zgłosić awarię TV - ciągle się zacina! 10 min. czekałam na połączenie słuchając muzyczki. Nikt nie odebrał telefonu. To jest skandal. Czy to jest polska firma? Powinno się usuwać z rynku takie firmy. Szok i skandal. Jesli nie podpisałeś jeszcze umowy i zastanawiasz się jaką firmę wybrać - to zastanów się - tylko NIE VECTRA!
    Zaletyzero zalet
    Wadyinternet co chwila nie działa, zgłaszam awarię za awarią
    TV lepiej choć też się zacina
    TV słaba jakość obrazu
    nie mają żadnych ciekawych propozycji dla stałych klientów!
    Pani z BOK była opryskliwa kiedy chciałam rozwiązać umowę - nie zaproponowała NIC, żebym jednak została z vectrą
    poziom tej firmy to dno.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kamil / 2017-11-15 09:51
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga na Vectrę!!! stałego klienta, który zawsze na czas płacił faktury traktują jak oszusta!!!! Wysłałem do nich pismo z prośbą o możliwość bez kosztowego rozwiązania umowy za porozumieniem stron, ponieważ przeprowadziłem się w miejsce gdzie niestety nie świadczą swoich usług i nie mam możliwości "zabrania" ze sobą kablówki... a oni nie dość, że do mojej prośby się nie przychylili i zamiast wysłać pismo z informacją, że nie ma takiej opcji, to potraktowali moje podanie jak wypowiedzenie i rozwiązali umowę z naliczeniem kary 810 zł. Jak widać ich konsultanci nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nad interpretują to co zostało napisane!!! Oczywiście zadzwoniłem na infolinie aby wyjaśni nieporozumienie. Rozmowa trwała 40 min!!! Konsultant poinformował mnie, że wszystko zostało zgłoszone i jest OK i mam się niczym nie przejmować. Więc o sprawie zapomniałem... jak mówią mi, że jest ok a rozmowy mają nagrywane to uznałem że jest ok!!! Niestety okazało się, że kolejny konsultant dał ciała i umowa została rozwiązana a ja mam zwrócić im sprzęt. Kolejny raz dzwoniłem na infolinie, kolejny raz ok 40 min wiszenia na telefonie, Pani powiedziała, że wysłała zgłoszenie i że będzie się jeszcze ze mną kontaktować w tej sprawie.... oczywiście już żadnego kontaktu nie było a w systemie naliczyli karę 810 zł i kolejny telefon... Pan "rozkłada ręce" i mówi że on nie może nic zrobić, proszę pisać odwołanie... ręce opadają!!!!!! ile razy można zgłaszać to samo? czy to moja wina, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i że nie dopełnia swoich obowiązków w pracy....?? Przecież dzwoniłem, zgłaszałem to przepraszam o co chodzi....? A może rozmawiałem ze świętym Mikołajem a nie z Vectrą....??!! Na pewno tak tego nie zostawię. Ja wypowiedzenie nie złożyłem tylko wysłałem prośbę o zastosowanie odstępstwa w szczególnej dla mnie sytuacji... a Vectry nikomu nie polecam i wszystkich przestrzegam przed ich "profesjonalną" obsługą!!!!!
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Adam / 2017-11-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy operator z jakim podpisałem umowę nie dość że przez błędną informację przez montera musimy płacić za nie potrzebny nam telefon to nie ma tygodnia żeby po 2 dni nie było TVN HD i kilku innych programów,trudno się zgodzić że są to problemy techniczne a raczej umyślne blokowanie programów.problem jest od ponad trzech miesięcy.Będę wypowiadał umowę z powodu nie dotrzymania warunków umowy. STANOWCZO ODRADZAM PODPISANIA Z NIMI UMOWY.
    ZaletyDobry internet
    WadyBlokowanie programów.Umyślne wprowadzanie w błąd klientów.
    Katowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1614
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807