Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xyd / 2021-08-16 12:35
    Ocena: 3.25 / 5
    może brak informowania o zmianach które mają się pojawić od 1.09 2021 SUPER STACJA ma zmienić nazwę na wydarzenia 24 .
    Zaletystabilny internet i oferta programowa nie najgorsza .
    Wadybrak informowania oraz obsługa w biurze abonenta to obecnie dramat .
    Miejscowośćkalisz
  • ~fty / 2021-08-13 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Dlaczego informacji o tym że super stacja przestaje nadawać zmienia się wydarzenia 24 OD KIEDY . INFORMACJI BRAK NA TEN TEMAT .
    ZaletyOFERTA MOŻE BYĆ
    WadyBRAK INFORMOWANIA O ZMIANACH W OFERCIE PROGRAMOWEJ 2021 OD 1.O9 2021 WYDARZENIA 24 MA BYĆ ZA Super STACJE .
    MiejscowośćKalisz
  • ~NigdyWięcejTychPartaczy / 2021-08-10 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasa, kasa, kasa
    C**j z klientem i jego prośbami.
    $$$$$$$$$$$ to się lizy
    Zalety- brak
    Wady- nieprofesjonalna obsługa klienta
    - jakoś świadczonych usług (a w zasadzie częsty ich brak)
    - cena
    - partacze
    MiejscowośćGdansk
  • ~Helen / 2021-06-21 22:13
    Ocena: 3.00 / 5
    W ciągu dnia rozłącza internet. Pracując zdalnie dopiero jest obraz jak to wszystko działa. A teraz telewizja działa tylko program pierwszy i drugi . Reszta błąd EO. Zastanawiające kiedy ktoś coś z tym zrobić. Masakra
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lucyna / 2021-06-16 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 16.06.2021 od godziny 8.00 bo wtedy włączyłam telewizor obrazu brak dzwoniąc od razu informacja że w Bielsku- Białej awaria telewizji w Vectra ma częste awarie. Godzina 17,20 dzwonię do strefy klienta niestety wszystkie stanowiska zajęte i czekam 20 minut no w końcu odzywa się konsultant przedstawiam problem pani musi zlokalizować dlaczego nie mam telewizji po długich chwilach odzywa się pani że może mnie umówić z technikiem na 23.06 .2021 wtedy przyjdzie i zbada dlaczego nie mam telewizji,noto możecie państwo wyobrazić sobie ciśnienie skoczyło mi chyba na 200,po moim pytaniu czy mam być do 23.06 bez telewizji konsultant nie umiał mi odpowiedzieć więc podziękowałam i wyłączyłam się.Nic innego nie mogłam zrobić.Najgorsza telewizja i tylko dlatego jestem abonamentem że nie ma innego operatora a mieszkam w bloku więc jestem zmuszona być z nimi.
    MiejscowośćBIELSKO-BIAŁA
  • ~PONURY / 2021-06-16 16:35
    Ocena: 2.33 / 5
    posiadam dekoder 4k,ten dekoder totalna porażka, brak list programów do portu USB podpiołem dysk i na ekranie telewizora co chwila pojawia się komunikat WYKRYTO MEDDIA - ZAMKNIJ MEDJA. Zgłaszałem kilkakrotnie ten problem ale jak widać Vectra niema mądrego technika żeby to poprawił. TOTALNE DNO I DWA METRY MUŁU.
    Zaletybrak brak brak !
    Wadydekoder to porażka ,poukładane programy jak u cyganki w tobołku. a serwis olewa zgłaszane problemy.
    MiejscowośćSTARACHOWICE
  • ~Lidia / 2021-05-29 19:26
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiana podglądu programów jest na nie ????zupełnie nie czytelny w pionie j program byl bardzo czytałby a teraz masakra
  • ~czeslaw125 / 2021-05-11 12:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Dodaję tylko informacyjnie dla osób, które zastanawiają się nad smart box-em: Fajna zabawka jeśli ktoś nie ma ma smarta w tv. Smart działa dobrze i stabilnie - jest wszystko co potrzeba w pudełku z androidem, ale Telewizja ma niestety sporo wad, np:
    Nie ma możliwości zmiany języka programu. Nie można wyłączyć lektora ani włączyć napisów.
    Wybieranie kanałów jest jak w aplikacji - nie ma numerów na pilocie więc czasem trzeba się naszukać, żeby znaleźć swój kanał
    Lista ulubionych kanałów jest ukryta, nie pojawia się na ekranie głównym i trzeba się naklikać, żeby do niej się dostać.
    Nie ma powrotu do oglądanego wcześniej kanału.
    Tylko dla osób, które mają stabilny i szybki internet bo tv jest strumieniowane z netu. Czasem po przełączeniu kanału rozdzielczość i odświeżanie kuleje na początku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gosik / 2021-05-07 14:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Najnowszy decoder Vectry to porażka, chętnie zamieniłabym na stary. Serialu nie można nagrać "nagraj serię". Porażka!
    ZaletyŻadne
    MiejscowośćPiła
  • ~Kasia / 2021-05-04 10:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta z dekoderem smart 4K to porażka. Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad takim wyborem. Obsługa telewizji to gehenna, ciągłe nieintuicyjne wyszukiwanie kanału, który chce się oglądać, sterowanie głosowe nie działa. Wspomnę jeszcze o licznych awariach, i braku dostępu do treści, który pojawia się dość często. Oprogramowanie dekodera to chyba jakaś wersja testowa ????????‍♀️
    Zaletyfunkcje smart dekodera, jeśli ktoś nie ma ich w tv mogą być przydatne
    WadyAwarie połączenia
    Wyszukiwanie kanałów
    Brak możliwości personalizacji listy kanałów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ponury / 2021-04-25 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    mam nowy dekoder vectry 4k.w porównaniu z poprzednim to bubel nie dopracowana grafika ,brak list kanałów ,wyświetlacz nie wyświetla nazwy programu ,niby nowy a gorszy od starego.
    Zaletytylko 4k
    Wadygrafika nie dopracowana chaos ,brak list programów chaos w wyszukiwaniu jak u cyganki w tbołku.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~qwertyuiop / 2021-04-23 11:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta kanałowa w miarę dobra, ale brakuje kanałów które konkurencje mają od dawna. Nowe dekodery są beznadziejne, posiadam 4730CDX i mam z nim szereg problemów: Nieintuicyjna obsługa, ciągle się wiesza, np: przy poruszaniu po menu, czy po kanałach, samoistnie usuwa nagrania, pilot nie reaguje na wciskane przyciski nimo że nic go nie zasłania a baterie w pilocie działają, i wiele innych problemów. Technicy zaproponują ci najgrszy dekoder zeby pozbyć się zapasów, zapomnij o wymianie wadliwych dekoderów. Ceny trochę wysokie. Podsumowując: vectra ma w miare dobrą telewizję ale koszmarny internet
    Zaletyciekawa oferta kanałowa
    Wadywadliwe dekodery
    słaby internet
    brak niektórych kanałów
    nieprzyjemna obsługa klienta
  • ~Chojek / 2021-04-14 16:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety oferta z dekoderem Smart 4k to szereg problemów z dekoderem i totalna ignorancja ze strony biura obsługi. Obraz się zawiesza, kręcą się kółka, nie można nagrywać, mało tego nie ma miejsca w którym można odtwarzać nagrania. 3 razy kontaktowałem się z bok i konsultanci rozkładają ręce. Nie działa głosowe wybieranie kanałów, więc dany program można szukać nawet kilka minut
    MiejscowośćOtwaock
  • ~jebacvectre123 / 2021-04-13 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przestaje działać w pokoju obok rutera, często się zacina i bez powodu przestaje działać.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGrodków
  • ~Tomek / 2021-04-07 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4k smart to porażka i okłamywanie ludzi.Zapomniano wspomnieć że asystent głosowy nie działa prawidłowo i nie pozwala wyszukiwać kanałów Tv o czym vectra wie ale nie mówi tak samo jak o tym że dekoder obsługuje nagrywanie tylko kilku programów tv bo na pozostałych funkcja jest niedostępna ale proponując ci usługę też o tym nie wspomną. Vectra zeszła na psy i się tym szczyci mając w nosie klientów. Nie polecam a wręcz odradzam i polecam ucieczkę.
  • ~Andrzej / 2021-03-05 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę przestrzec chętnych do zawarcia umowy z Vectrą. Wszystko jest ładnie do momentu kiedy pojawi się usterka.

    U mnie po założeniu tv. kablowej od samego początku pojawiło się bardzo głośne buczenie (przydźwięk dla wtajemniczonych). Po zgłoszeniu serwisant nie pojawił się, nie skontaktował się, tylko wpisał nieobecność abonenta w domu, cóż z tego, że udowodniłem, że byliśmy w domu jak ponownie serwisant pojawił się po dwóch tygodniach.

    NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI z osobami zarządzającymi- wyłącznie z "konsultantami, których wiedza jest na poziomie ogólnym liceum- ogólnie rozpacz.

    Sytuacja powtórzyła się u taty przy usterce wzmacniaczy kanałowych - poszczególnych muxów, bezsensowne porady "konsultantów" mogły doprowadzić do nerwicy, znów pytanie o poziom wiedzy "konsultantów", nie wielkie wtedy ma znaczenie uprzejma korespondencja, którą byłem zmuszony prowadzić.

    Szczyt niekompetencji "konsultantów" to kolejna usterka- tym razem tunera tv. kablowej. Usterka trwała 11 dni, ciągle kolejne uprzejme porady "konsultantów" doprowadzały mnie do furii, całkowity brak wiedzy powalał na glebę. W ostatnim dniu pojawił się w końcu ktoś mądrzejszy i jego porada okazała się skuteczna, usterkę usunąłem sam, tylko było to mocno czasochłonne (tu odpowiedź dlaczego się nie pojawił serwisant).

    Przysłowiową kropką nad i okazało się zgłoszenie rekompensaty za czas usterki tunera. Wymiana uprzejmej korespondencji może doprowadzić do myśli karalnych. "Konsultanci" wszelkimi możliwymi sposobami próbują odepchnąć temat zwrotu kasy. Nie potrafią otworzyć plików pocztowych, najbardziej powalające jest to, że nie potrafią też znaleźć wymiany korespondencji w dziale obok- czyli w dziale technicznym, tylko proszą oczywiście uprzejmie o przesłanie plików. Kiedy nie wytrzymałem i przejechałem się po poziomie wiedzy używając wyłącznie wyrazów cenzuralnych dostałem odpowiedź, że "konsultanci" czuję się urażeni. Niestety cholernie uprzejma wymiana korespondencji trwa.

    Niech da do myślenia ewentualnym chętnym ta treść, ODRADZAM!!!.

    Po zakończeniu umowy kończę korzystanie z "usług" tej firmy.
    ZaletyKiedy działa, jest ok
    WadyBardzo słaba wiedza konsultantów
    MiejscowośćKnurów
  • ~Ania / 2021-02-24 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Pożałowałam właśnie decyzji. TV Vectra to jest jakaś kpina. Działa tylko netflix A reszta nie. Żarty jakieś! Od tygodnia ciągle coś się dzieje A Vectre mamy od dwóch tygodni. I za co tu płacić???!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Użytkownik / 2021-02-05 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra klientów ma za nic!! Obsługa klienta to totalne dno. Wszystko jest ok do momentu problemu i wtedy zostajesz sam. Automat na infolinii albo nie słyszy albo nie rozumie....po bardzo długim czasie udaje się z kimś porozmawiać....ale i tak nic nie załatwisz. W moim przypadku wyłączono mi programy bez poinformowania...zero pomocy a opłacanego pakietu nie ma. Piąty dzień mija i jak się okazuje ktoś bez wiedzy i podpisu może w Vectra mailowo zrobić psikusa i zrezygnować z umowy....zaznaczam że żadnej rezygnacji nie składaliśmy i cały czas płacimy. Jak na razie wiele telefonów i maili i nic...KPINA KPINA KPINA...UWAŻAJCIE NA USŁUGI VECTRA ŻEBY NIE MIEĆ PROBLEMÓW!!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, kiepski sprzęt , problemy,
    MiejscowośćRypin
  • ~Tomek / 2020-12-14 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższa jakość w zdenerwowaniu klienta profesjonalnie rozłączają klijenta w rozmowie technik przyjeżdża na wymianę dekodera bez dekodera nie mam kanałów z pskietu od 64godzin zobaczymy co dalej dzwonię na infolinię rozłączają wstyd
    MiejscowośćRadom
  • ~fsociety / 2020-11-27 21:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno, pomijam już cotygodniowe konserwacje nadajników i tym podobne bzdury, ale ostatnio wykupiłem u nich Internet, 300mb/s skusiłam nie cena, nie całe 50zł za miesiąc przy takiej prędkości wydaje sie niczym, po dostarczeniu usługi, ponieważ mieszkam za granicą, zleciłem codziennie robić speedtest prędkości, po tygodniu wynosiła ona między 25-35 Mb/s !!!!!!!! Kpina z ludzi. Po dodzwonieniu się do obsługi pani powiedziała, żebym podłączył kabel, wtedy powinno przyspieszyć do 40Mb/s :) zapytałem gdzie pozostałe 240 się podziało, a ona, że tak jest i szybciej nie będzie. nie wiem jakich słów użyć żeby nie zbanowali tej opinii ale DNO, PORAŻKA, TRAGEDIA, ZŁODZIEJSTWO I DRAMAT, to chyba najlepiej opisuje działalność tej pożal sie boże działalności. Tyle.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość Internetu, kpina z klienta, cotygodniowy brak połowy kanałów,
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808