Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 203 opinii

1.91 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gocha / 2018-06-04 09:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Może być.Sporo kanałów w pakieci najtańszym.Net działa dobrze. Cena przyzwoita.
    ZaletyOk.Cena ok.
    WadyCzasem net zwalnie mocno.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~KAJLOSKA / 2018-04-23 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Televizja ciagle sie zacina . nie mozna spokojnie obejrzeć programu!!
    ZaletyBRAK
    Wadyciągle ścinanie Internetu i przerywanie telewizji
    MiejscowośćStargard
  • ~Andrzej K. / 2018-03-17 23:20
    Ocena: 4.33 / 5
    Moja opinia dotyczy wyłącznie odbioru TV w usłudze Vectry. Doprowadzony kabel ze
    skrzynki zewnętrznej z korytarza do mieszkania rozdziela się w mieszkaniu do 2 dekoderów
    Vectry HD 5830CDX (są dwa telewizory w mieszkaniu). Każdy dekoder ma dysk wewnętrzny
    o pojemności 500GB i można nagrywać i kasować odbierane programy. Automatycznie
    nagrywają w pamięci chwilowej do 2 godzin. Przez co można cofać oglądane programy,
    powtarzać akcję itd. Jest i pewna niedogodność przez to. Np. nagrywając film
    na dysk wewnętrzny nie możemy pozbyć się nagrywania reklam w przerwach filmu.
    Mam pakiet platynowy TV i wszystko działa dobrze. Bardzo rzadko, na skutek wilgotności
    w mieszkaniu, trzeba wyjąc kartę z dekodera i przetrzeć ją suchą miękką ściereczką,
    bo pojawia się na ekranie telewizora uwaga, że źle kontaktuje karta w dekoderze.
    W okresie kilkuletnim miałem 3 takie przypadki. Poza tym nie miałem żadnych
    problemów z odbiorem TV.
    ZaletyTelewizja Vectry u mnie działa dobrze. Cena abonamentu jest do przyjęcia.
    WadyWyłączenie nagrywania filmu na dysk wewnętrzny w czasie reklamy, nie powoduje
    nie nagranie reklamy, bo zostanie ona po ponownym włączeniu nagrywania nagrana
    zostanie reklama z pamięci chwilowej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2018-01-26 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    To najgorsza telewizja z jaką się spotkałem usługi dodatkowe jak np gala liczone po dwa razy.pomyłki w naliczaniu opłaty,kontakt z konsultantem przez telefon graniczy z cudem chyba że chodzi o zamówienie czegoś dodatkowego to połączą się państwo bardzo szybko gorzej z działami wyjaśnienia
    Miejscowośćlegionowo
  • ~Janusz / 2017-12-25 19:12
    Niekompetentna Firma nie polecam swoich klientów telewizji kablowej zostawiła na Boże Narodzenie bez telewizji mało tego awarie wystepują 6 razy w miesiącu nikt sie tym nie przejmuje i nikt z tym nic nie robi. Na infolinie nie mozna sie dodzwonić zadnej pomocy ze strony tej firmy Dno i metru mułu nie polecam zasadniczo
    ZaletyBrak
    WadyCałe metry brak mozliwosci dodzwonienie sie i kontaktu w sprawie uzytkowania kablówki
    MiejscowośćOkolice Warszawa
  • ~Jacek / 2017-12-06 11:50
    Dzwonią do mnie z Vectry by wymienić dekoder tv i podpisać nową 2 letnia umowę. Uzgadniamy wizytę montera. Oczywiscie nikt się nie zjawia. Nikt niczego nie wyjaśnia. Żadnego "przepraszam". Po kilku miesiacach znów ten sam telefon.... Umawiamy termin i znów nikt nie przychodzi. Za trzecim razem przyszedł monter ale zorientował się że urzędasy pomyliły pakiet na który się zgodziliśmy .... Po kilku dniach znów telefon by się umówić na wymianę dekodera. Szlag mnie trafił i nie wziąłem udziału w kolejnej farsie. Nie umówiłem się. Teraz szukam uczciwego operatora który dostarczy mi sygnał tv. Z Vectrom muszę sie rozstać bo traktują abonentów jak śmieci . A ja śmieciem się nie poczuwam.
    WadyLekceważenie abonentów. Aż trudno uwierzyć ,ze to możliwe w dzisiejszych czasach.
  • ~kiwi / 2017-11-15 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Skandal! Zadzwoniłam zgłosić awarię TV - ciągle się zacina! 10 min. czekałam na połączenie słuchając muzyczki. Nikt nie odebrał telefonu. To jest skandal. Czy to jest polska firma? Powinno się usuwać z rynku takie firmy. Szok i skandal. Jesli nie podpisałeś jeszcze umowy i zastanawiasz się jaką firmę wybrać - to zastanów się - tylko NIE VECTRA!
    Zaletyzero zalet
    Wadyinternet co chwila nie działa, zgłaszam awarię za awarią
    TV lepiej choć też się zacina
    TV słaba jakość obrazu
    nie mają żadnych ciekawych propozycji dla stałych klientów!
    Pani z BOK była opryskliwa kiedy chciałam rozwiązać umowę - nie zaproponowała NIC, żebym jednak została z vectrą
    poziom tej firmy to dno.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kamil / 2017-11-15 09:51
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga na Vectrę!!! stałego klienta, który zawsze na czas płacił faktury traktują jak oszusta!!!! Wysłałem do nich pismo z prośbą o możliwość bez kosztowego rozwiązania umowy za porozumieniem stron, ponieważ przeprowadziłem się w miejsce gdzie niestety nie świadczą swoich usług i nie mam możliwości "zabrania" ze sobą kablówki... a oni nie dość, że do mojej prośby się nie przychylili i zamiast wysłać pismo z informacją, że nie ma takiej opcji, to potraktowali moje podanie jak wypowiedzenie i rozwiązali umowę z naliczeniem kary 810 zł. Jak widać ich konsultanci nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nad interpretują to co zostało napisane!!! Oczywiście zadzwoniłem na infolinie aby wyjaśni nieporozumienie. Rozmowa trwała 40 min!!! Konsultant poinformował mnie, że wszystko zostało zgłoszone i jest OK i mam się niczym nie przejmować. Więc o sprawie zapomniałem... jak mówią mi, że jest ok a rozmowy mają nagrywane to uznałem że jest ok!!! Niestety okazało się, że kolejny konsultant dał ciała i umowa została rozwiązana a ja mam zwrócić im sprzęt. Kolejny raz dzwoniłem na infolinie, kolejny raz ok 40 min wiszenia na telefonie, Pani powiedziała, że wysłała zgłoszenie i że będzie się jeszcze ze mną kontaktować w tej sprawie.... oczywiście już żadnego kontaktu nie było a w systemie naliczyli karę 810 zł i kolejny telefon... Pan "rozkłada ręce" i mówi że on nie może nic zrobić, proszę pisać odwołanie... ręce opadają!!!!!! ile razy można zgłaszać to samo? czy to moja wina, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i że nie dopełnia swoich obowiązków w pracy....?? Przecież dzwoniłem, zgłaszałem to przepraszam o co chodzi....? A może rozmawiałem ze świętym Mikołajem a nie z Vectrą....??!! Na pewno tak tego nie zostawię. Ja wypowiedzenie nie złożyłem tylko wysłałem prośbę o zastosowanie odstępstwa w szczególnej dla mnie sytuacji... a Vectry nikomu nie polecam i wszystkich przestrzegam przed ich "profesjonalną" obsługą!!!!!
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Adam / 2017-11-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy operator z jakim podpisałem umowę nie dość że przez błędną informację przez montera musimy płacić za nie potrzebny nam telefon to nie ma tygodnia żeby po 2 dni nie było TVN HD i kilku innych programów,trudno się zgodzić że są to problemy techniczne a raczej umyślne blokowanie programów.problem jest od ponad trzech miesięcy.Będę wypowiadał umowę z powodu nie dotrzymania warunków umowy. STANOWCZO ODRADZAM PODPISANIA Z NIMI UMOWY.
    ZaletyDobry internet
    WadyBlokowanie programów.Umyślne wprowadzanie w błąd klientów.
    Katowice
  • ~Lucyna / 2017-11-09 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator telewizji kablowej !!! Dzisiaj znowu brak internetu dzwoniłam 5 razy na pomoc techniczną nikt się nie zgłaszał ,dodzwoniłam się do obsługi klienta pani powiedziała aby się połączyć muszę czekać około 11 lub 12 minut .Za pierwszym razem czekałam 10 minut następnie 11 min. i 14 sekund, 12 min i 44 sek,14 min i 52 sek, 15 min i 30 sek, i ostanie połączenie 16 min i 37 sekund brak odzewu to jest hańba was obciąże kosztami za połączenia.
    Zaletyżadnych zalet nie macie.
    Wadyczęste braki w nadawaniu telewizji i internetu
    wystarczająco długo aby przestać.
  • ~Klientka, nie klient / 2017-11-02 10:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Zgłaszany problem z jakością odbioru został strywalizowany do ustalenia poziomu jakości odbioru sygnału, co nie stanowi danego kłopotu z odbiorem obrazu i nie przekłada się na problem zacinania obrazu podczas oglądania sygnału, jednak jakość na poziomie 100% dla pracowników oznacza brak problemu. Poza tym, wiadomość o zgłoszonym problemie została przekazana danemu działowi na zasadzie przesłania dalej maila, odpowiedź została przeklejona, co było widoczne w formie wypowiedzi (od kiedy klienci są na "ty"), ani razu nie zostało spersonalizowane powitanie, cały czas byłam "klientem", chociaż ten wyraz się odmienia, ale może pracownicy bali się użyć słowa "klientka". Biorąc pod uwagę wysokość opłacanego abonamentu, uważam, że zasługuję na większą uwagę, ale kiedy miałam pakiet VIP, również nie byłam traktowana z szacunkiem. To bardzo przykra sytuacja i zastanowię się, czy po zakończeniu umowy przedłużać ją na kolejne dwa lata.
    ZaletyUstalenie pakietu usług oraz obsługa klienta w biurze obsługi uległy poprawie, czego nie można powiedzieć o konkretnych konsultantach, gdy problem jest zgłaszany mailowo, co jest zaskoczeniem, ponieważ do tej pory wszystko było bardzo profesjonalne.
    WadyKompletna ignorancja w indywidualnym podejściu do klientki/klienta, brak szacunku wyrażony w niedostosowaniu formuł grzecznościowych, ignorowanie problemu.
    Płacę dość wysoki abonament, ale nie przekłada się to na jakość usługi, a gdy zgłaszam problem, jest on ignorowany. Można powiedzieć, że w firmie pracują ludzie kompetentni, ale trzeba mieć szczęście na nich trafić.
  • ~daros / 2017-10-23 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie wszystko do d..... Programy tv powtarzają się 169 kanałów z tego tych 30 kilka to zdublowane. Internet laguje ..........
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co możliwe
    WARSZAWA
  • ~ami / 2017-10-21 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie łączy awaria ,telewizja awaria. Odebrali programy ale ceny nie obniżyli
    nawet nie poinformowali że zabierają programy, robią z klientem co chcą.

    Zaletynie ma
    Wadyza dużo wad żeby opisywać
    Warszawa
  • ~Iwona / 2017-10-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu wiecznie brak Internetu lub telewizji i tak na okrągło .Beznadzieja totalna
    ZaletyBrak
    WadySame wady brakło by mi dnia by wszystkie napisać...wiecznie coś nie działa jak nie telewizja to Internet i tak w kółko czekam do czerwca i wypowiadam umowę szkoda że kara umowna za zerwanie jest okolo 4 tyś. Bo gdyby było mniej to zerwalabym umowę w trybie natychmiastowym!!!!
  • ~Lesław / 2017-10-16 15:06
    Płacę za 160 kanałów, a mam 70, z czego osiemnaście powtarzających się. Suma sumarum mam tylko 61.
    Z całego serca odradzam usługę tej firmy.
    ZaletyWiększość programów dobra dla ,,guwernantek".
    Warszawa
  • ~Ami / 2017-10-13 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali mi programy, ceny nie obniżyli zostałam oszukana.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwi, oszuści
    Warszawa
  • ~John Snow / 2017-06-29 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa skandaliczna! Klienci chamscy bez zainteresowanie klientem. Dobrze, że wchodzi nowa ustawa dużo klientów odejdzie. Jakość telewizji słaba adekwatna w sumie do ceny za usługę. Niski poziom. Lepiej podpisać umowę z konkurencją gdzie klient jest traktowany jak klient a nie śmieć z którym trzeba porozmawiać. Żenada jednym słowem
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niska jakość
  • ~Bardzo mocno zniesmaczony firmą VECTRA / 2017-05-31 17:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma VECTRA uzyskała nagrodę za najlepszą obsługę klienta w 2016 i 2017 roku.

    BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA...

    Zamówiłem w firmie VECTRA najtańszy pakiet TV w sobotę telefonicznie. Umówiłem montaż na wtorek. O tym, że montażu nie będzie dowiedziałem się dzięki temu, że sam do nich zadzwoniłem. Osoba odpowiedzialna miała do mnie zadzwonić. Nie udało im się wybrać mojego numeru. Zadzwoniłem po raz kolejny w czwartek. Uzyskałem zapewnienie, że osoba odpowiedzialna się skontaktuje. Nie zadzwoniła. We wtorek zadzwoniłem po raz kolejny. Uzyskałem identyczne zapewnienie. Dziś mamy środę po południu - kontaktu brak...

    VECTRA jest śmieszna, żałosna, żenująca. Odradzam jakikolwiek kontakt, a tym bardziej korzystanie z ich usług. Słyszałem również od znajomych i rodziny, że jakość usług jest bardzo mocno niezadowalająca.

    Rozumiem, oczywiście, że pakiet za 10 zł./mies. nie jest marzeniem pracowników firmy i nawet może im się nie opłacać zajmowanie się taką usługą. Jednak napisałem tę krytykę, ponieważ jeżeli firma taki pakiet oferuje, mam prawo go nabyć. Poza tym ludzie tam pracujący

    Gdyby pracownik firmy VECTRA zadzwonił i powiedział, że nie zainstaluje, że za 8 lat to zrobi, że się nie opłaca, że się wycofują... Cokolwiek! Nie napisałbym tego postu i zorganizował sobie telewizję w innym miejscu. Jeżeli jednak 4 różnych pracowników firmy, w cztery różne dni, w ciągu półtora tygodnia okłamuje klienta i 'zlewa' go w żywe oczy, jak intruza, należy to przekazać wszystkim zastanawiającym się nad usługami tej firmy.

    Wybór należy do Was, jednak ja zdecydowanie odradzam jakiekolwiek próby kontaktu, a tym bardziej skorzystanie usług z firmy. Zdaje się, że jest rok 2017...

    Zaletycena najtańszego pakietu
    Wadybrak możliwości zamówienia i zainstalowania tego pakietu w domu
  • ~Violetta / 2017-05-11 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 13.04.2017 r. podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem zawarłam z Vectrą ustną umowę dotyczącą świadczenia usługi TV oraz internetu. Konsultant zaproponował mi pakiet sportowy, którym wcześniej nie byłam zainteresowana. Zgodziłam się jednakże na niego tylko dlatego, że został zaoferowany przez konsultanta jako dodatek bezpłatny do zamówionego przeze mnie pakietu „Platynowego”. Podczas tej samej rozmowy, identyczną informację dotyczącą pakietu sportowego pracownik przedstawił również mojemu partnerowi, potwierdzając fakt, że pakiet będzie bezpłatny oraz informując go dodatkowo, jakie programy pakiet zawiera. Warunki umowy w formie pisemnej, dostarczone przez instalatora w dniu montażu odbiegały od tego,
    co uzgodniłam z konsultantem, okazało się, że za ów pakiet muszę zapłacić. Niestety przed podpisaniem umowy nie przeczytałam jej, gdyż nawet do głowy mi nie przyszło, że zostanę oszukana. Oczywiście, reklamacja została odrzucona chociaż mają nagranie i dobrze wiedzą, że mam rację. Dlatego ostrzegam wszystkich, nie wierzcie ich konsultantom, naciągają ludzi na dodatkowe pakiety, bo mają z tego dodatkowe prowizję, sprawdzajcie umowy, które wam podsuwają monterzy do podpisania. Ja tej sprawy tak nie zostawię.

  • ~Alan / 2017-04-28 11:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta golub dobrzyn to jakaś porażka technicy to chyba po podstawówce normalnie gorzej być nie może a chodzi o to że chciałem dekoder HD to powiedzieli ze nie ma sygnalu na mojej ulicy choć biuro obsługi Gdynia twierdzi że jest i co się okazuje 21 osób na mojej ulicy ma dekoder HD sprawdzałem sygnał jest a w biurze w golubiu dalej twierdzą że nie ma
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 220
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971