Zgłaszany problem z jakością odbioru został strywalizowany do ustalenia poziomu jakości odbioru sygnału, co nie stanowi danego kłopotu z odbiorem obrazu i nie przekłada się na problem zacinania obrazu podczas oglądania sygnału, jednak jakość na poziomie 100% dla pracowników oznacza brak problemu. Poza tym, wiadomość o zgłoszonym problemie została przekazana danemu działowi na zasadzie przesłania dalej maila, odpowiedź została przeklejona, co było widoczne w formie wypowiedzi (od kiedy klienci są na "ty"), ani razu nie zostało spersonalizowane powitanie, cały czas byłam "klientem", chociaż ten wyraz się odmienia, ale może pracownicy bali się użyć słowa "klientka". Biorąc pod uwagę wysokość opłacanego abonamentu, uważam, że zasługuję na większą uwagę, ale kiedy miałam pakiet VIP, również nie byłam traktowana z szacunkiem. To bardzo przykra sytuacja i zastanowię się, czy po zakończeniu umowy przedłużać ją na kolejne dwa lata.ZaletyUstalenie pakietu usług oraz obsługa klienta w biurze obsługi uległy poprawie, czego nie można powiedzieć o konkretnych konsultantach, gdy problem jest zgłaszany mailowo, co jest zaskoczeniem, ponieważ do tej pory wszystko było bardzo profesjonalne.
WadyKompletna ignorancja w indywidualnym podejściu do klientki/klienta, brak szacunku wyrażony w niedostosowaniu formuł grzecznościowych, ignorowanie problemu.
Płacę dość wysoki abonament, ale nie przekłada się to na jakość usługi, a gdy zgłaszam problem, jest on ignorowany. Można powiedzieć, że w firmie pracują ludzie kompetentni, ale trzeba mieć szczęście na nich trafić.