Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bernard / 2015-11-02 23:13
    Ocena: 4.00 / 5
    120 mbit/s w Krakowie działa bardzo dobrze. Szybkość pobierania dochodzi do 5 mb/s i to dość często. Wbrew negatywnym opiniom na temat dekodera horizon, zamówiłem go dla własnego sprawdzenia i nie wiem skąd takie złe opinie... Fakt urządzenie nie jest killerem prędkości ale normalny użytkownik moim zdaniem powinien być zadowolony z możliwości jakie daje ten BOX. Bardzo fajna opcja to horizon go. Testowalem i w obrębie sieci domowej na telefonie z androidem działa b. Dobrze. Dodatkowo testowalem zdalne zlecenie nagrywania za pomocą tej aplikacji i... działa :)
    Mam jeszcze 7 dni na testowanie po tym terminie mija 14 dniowy okres kiedy można wypowiedzieć umowę ale chyba tego nie zrobię. Moim zdaniem każdy powinien spróbować i mieć własne zdanie wyrobione na podstawie własnego doświadczenia.
    Zaletyfunkcje, horizon go, nagrywarka, mocny sygnał wifi
    Wadyzdążające się opóźnienia w reakcji pilot - horizon w bibliotece my prime
    7 dni
  • ~bobol / 2017-11-11 13:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam już od ok. 3 lat z hakiem, cały ten czas było ok, raz tylko musiałam zadzwonić, trochę się wyczekałam ale Pani rozwiązała mój problem w miarę, wieczorem wszystko znów śmigało, nie mam zastrzeżeń. Po doświadczeniach z Vectra, która, ok jest dużo tańsza ale ciągle ciś nie działało - upc jest 4/5 ( brak 1 punktu za cenę)
    Zaletystałe łącze, brak większych problemów
    Wadycena, długi czas oczekiwania na połączenie z bokiem
    ponad 3 lata ok. 60 za łącze ponad 100 mb
  • ~Bodzio / 2021-08-10 22:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem czy coś pomoże ale napisze parę słów,myślę ze nie którzy z was się zgodzą z moją opinią , a mianowicie co o tym sądzicie. Jestem w UPC od paru lat i co nowa umowa to odbywała się automatycznie (2 Lata) ale odkąd przyszły nowe przepisy ze nie może się odbywać automatycznie i każdy usługodawca powinien napisać czy zadzwonić o nowej umowie to UPC nie zrobiło tego w moim przypadku tak właśnie było ,ale za to wzrósł abonament o 5 zł za to że nie przedłużyłem umowy z UPC pytam dlaczego mnie obciążyli z kosztami jeżeli to UPC miało się zgłosić do mnie i zaproponować nową usługę i podpisać nową umowę ze mną czy nawet zapytać się czy jeszcze chce dalej być w UPC ?.Ale pojechałem do najbliższej placówki i dowiedziałem ze taki jest przepis w umowie ze jak nie przedłużę to przechodzę po dwóch latach na umowę na czas nie określony i za to trzeba płacić miesięcznie 5 zł, to mówię sobie podpiszę nowa umowę bo nie ma się co kłócić bo to nic nie da i przynajmniej za oszczędzę 5 zł miesięcznie,i słuchajcie teraz musiałem dobrać do nowej umowy powiększony internet bo inaczej nie można plus opłata aktywacyjna 29,90 zł gdzie jak już pisałem jestem od lat w UPC i co ciekawe że żekomo na umowie już wiedzieli że za dwa lata będzie nowa decyzja rady ministrów ze nie bedzie automatycznej umowy psia kość i co sądzicie o tym ?
    Zaletydobra jakośc obrazu
    WadyPowtarzające się kanały ,MENU na dodatkowym dekoderze jak za czasów Comodore
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Cyr4x / 2012-12-10 12:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Uwaga na promocje!!!! Podpisałem 2 listopada umowę na dwa lata na multiroom SD (drugi dekoder cyfrowy na drugi telewizor). Dostałem "w prezencie" HBO wraz z opcją HBO HD przez miesiąc za darmo (kapnąłem się dopiero jak zobaczyłem odkodowane HBO na dekoderze). Oczywiście zamawiając serwisanta na infolinii nikt mnie o takim dodatku nie poinformował (a gdzieżby, przecież trzeba naciągnąć wieloletniego klienta!). Rychło, po kilku dniach od instalacji, zadzwoniłem żeby wyłączyć HBO, bo nie korzystam, więc po co mam później dopłacać. Nie można, bo dopiero po 10 dniach od uruchomienia. Zostawiłem więc sprawę na później. Mój błąd, przegapiłem termin do końca listopada i zadzwoniłem dzisiaj, tj. 10 grudnia. Już się pogodziłem z naliczeniem mi abonamentu za HBO za grudzień, trudno, mój błąd. Jakież było natomiast moje zdziwienie, gdy pani na infolinii oznajmiła, że wyłączy mi to HBO w drodze wyjątku, bo tak naprawdę zgodnie z umową można było to zrobić do 2 grudnia. Jakbym zadzwonił kilka dni później - byłoby to niemożliwe i musiałbym płacić za nie oglądane HBO do końca 2-letniej umowy! Przecież to jest jakaś paranoja! Niektórzy powiedzą - to się czyta co się podpisuje. Owszem, czyta się, ale zamawiając usługę A spodziewam się umowy na usługę A, a nie na A i podstępnie dodaną B! W ogóle kiedyś UPC miało umowy na rok, teraz na każdą jedną promocję minimum dwa lata i kilkuletni klient nie może dostać tak dobrych warunków jak nowy, a powinien nawet lepsze!
    ZaletyNawet nieźle cenowo, uptime internetu prawie 100%, uptime telewizji też duży.
    WadyUmowy tylko na 2 lata (a kiedyś były roczne), po zmianie z 25 mbit na 60 mbit w speedteście są o połowę gorsze wyniki (sic!)
    kilka lat
  • ~d4ntr4g / 2020-12-08 21:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Używam od dawna connect boxa, miał mi niby pomóc z sygnałem (nie pomógł) ale niech jest. Komp PC, łącze mam 0,5Gb/s i tyle wyciągam na wi-fi przez żelbetonową ścianę. Co prawda na początku była porażka. Na infolinii wciskali jak zwykle ciemnotę nie posiadając za bardzo wiedzy w tym temacie chyba.
    Szybkim remedium było kupienie porządnej karty sieciowej z antenką wi-fi :) w moim przypadku ASUS PCE-AC56 802.11ac Network Adapter i oczywiście dobrze ją skonfigurować.
    Mój laptop z jakąś biedną kartą sieciową nie posiadającą nawet 20% opcji co powyższa max wyciąga ~240Mb/s
    Sieć puszczona na 5Ghz cudów na 2GHz nie oczekujcie za duży szum w świecie.
    Zaletystały sygnał bez zakłóceń, łącze jak w umowie
    Wadyczasem trzeba zrobić reset dekodera lub c.boxa :) ogólnie brak
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~ebebn / 2012-07-26 14:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Pracownicy generalnie dzielą się tam na dwie kategorie, ci co przedstawiają swoją ofertę, a jak nie to spadaj, oraz ci co proponują tylko najdroższe i najbardziej niekorzystne dla klienta rozwiązania na jak najdłuższy okres czasu, kłamiąc, że inne oferty ich nie dotyczą. Daje się tam wyraźnie odczuć panujący „wyścig szczurów” i pogoń za własnym zyskiem nie dbając o interes firmy. Nie przekazywanie informacji sobie nawzajem, niechęć do podjęcia koleżeńskiej współpracy, aby zdobyć klienta. Tam każdy pracuje na własny rachunek. Stąd też panujący chaos informacyjny, pracownik zachęca do innej oferty negując ustalenia swoich współpracowników. Ciekawe, że kierownictwo całkowicie nie panuje nad tą sytuacją żyjąc w oderwaniu od rzeczywistości pozostawia podwładnych samopas, nie jest zainteresowane opiniami ew. klientów, a dla klienta dotarcie do nich jest praktycznie niemożliwe. Dlatego klienci szukają usług gdzie indziej. W całym tym dość ponurym widowisku i ogólnej niechęci do klienta pracuje tam tylko jedna osoba, z którą tak naprawdę warto rozmawiać i tylko dzięki niej nadal pozostałem klientem tej firmy. Jest to pani Marta z działu utrzymania klienta z Katowic. Polecam wszystkim kontakt z tą osobą gdyż, jako jedyna z pośród kilkunastu innych pracowników przedstawiła interesującą ofertę i uczciwe podejście do klienta, za co jej bardzo dziękuję.
    Zaletyszybkość, stabilność
    Wadyobsługa, pracownicy koszmar
    1 rok
  • ~eustachy wymiotny / 2015-02-13 15:09
    Ocena: 4.00 / 5
    rozmowy z konsultantami nie są nagrywane - to pic. ale do rzeczy - dzwonię na infolinię i zadaję pytanie"czy jeśli teraz zerwę umowę na usługi telefonu zostanie naliczona jakaś kara?" "NIE NIE NIE" - słyszę w słuchawce. umowę wymawiam a następnie naliczona zostaje kara, piszę więc czemu niedouczeni konsultanci wprowadzają w bład? w odpowiedzi otrzymuję - UWAGA - "nie ma nagrania, ale w błąd nikt Pana nie wprowadzał, nie możemy tego zweryfikować bo nagrania nie ma, nie prowadzimy w tym zakresie nagrań, ale nikt nikogo w błąd nie wprowadzał..." - tak sobie myślę, ż miejsca przyznam się, że jestem psychiczny i sobie wszystko wymyślam i będzie szanowne UPC zadowolone z wszelakiego....
  • ~froggy121 / 2014-10-08 01:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z usług UPC (internet+tv) 13 miesiąc, jak dotąd nie zdarzyły się żadne awarie ani niedogodności. Raz miałem przerwę 12 godzinną w działaniu TV ze względu na prace modernizacyjne. Obsługa na infolinii jest miła i pomocna, ale czasem trudno się dodzwonić - jeden raz na trzy zdarzyło mi się, że czekałem dłużej niż 5 minut. Internet 60 działa 5,5, z telewizją żadnych zarzutów, nie gubi sygnału ani nie ma zakłóceń nawet w zimie w czasie opadów czy burz. Za opóźnienia nawet jednodniowe naliczają odsetki.
    ZaletyNiezawodność, pomocna infolinia
    WadyCena wymaksowanych pakietów
    13 miesięcy
  • ~GM / 2013-11-21 09:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Miałem 10Mb było dobrze, po roku sami podnieśli do 25Mb (abonament bez zmian)super. Dwa tygodnie temu transfer spadł 0,2-1,6Mb.Zgłosiłem, technik przyjechał, stwierdził uszkodzony modem, natychmiast go wymienił. Obecnie transfer 22-25Mb!Z internetem nigdy nie miałem większych problemów! Osobiście polecam wszystkim, jestem bardzo zadowolony.
    Zaletywszystko
    Wadyciężko się dodzwonić
    2lata, 70zł
  • ~Hrhh / 2020-04-26 19:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet niezawodny ale nietani
    nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 lat
    ZaletyStabilność
    WadyCena
    MiejscowośćSzczecin
  • ~ignorant / 2019-01-11 15:37
    Ocena: 4.00 / 5
    UPC mam od 10 lat. Jeden domowy i jeden na firme. Wielkim plusem jest niezawodnosc internetu oraz dobry kontakt z obsluga techniczna (zwlaszcza gdy net na firme). Na infolinii siedza autentyczni fachowcy. Pomogli nawet w konfiguracji strony domowej! Opcje internetu oczywiscie zmienialy sie na przestrzeni lat. Obecnie mam predkosc 50-60 Mbps na moje potrzeby w zupelnosci wystarcza(na umowie fibre power 120). Nie narzekam bo UPC od poczatku dawala polowe tego, co w ofercie. A w ofercie jeszcze telewizja i telefon. Place po jakichs tam promocjach 119zl. Predkosc wifi to polowa po kablu a zasieg b. dobry ale to dlatego ze mam stary modem z 2 antenkami i nie pozwolilem go wymienic!) Faktury sciagam ze strony UPC i jestem zadowolony bo nie zmieniaja hasel ani interface'u. Jesli chodzi o router to daje sporo mozliwosci, miedzy innymi otwieranie portow, zabezpieczanie MACadresow, sledzenie ruchu, konfiguracja firewalla i wiele wiecej. Tez wiecej niz potrzebuje. W telewizji mozna nastawic jezyk angielski.
    A teraz minusy:
    1) przez dobry rok co jakis czas na sekunde zrywalo polaczenie co objawialo sie wyrzuceniem z czatow. Na inne formy korzystania z netu wplywu nie mialo. Interweniowalem pare razy az zdiagnozowali problem - nadajnik na osiedlu mial byc uszkodzony. Po jego wymianie jest OK. Wyglada to na problem lokalny ktory jednak rozwiazano.
    2) programow telewizyjnych nie mozna nagrac na zadne zrodlo poza magiczna skrzynka UPC. Dane na wewnetrznym dysku sa szyfrowane. Oznacza to ze po awarii albo wymianie urzadzenia traci sie cala filmoteke.
    3) raz na pare miesiecy warto zresetowac box i router (co niektorzy moga uznac za zalete bo to jednak w miare rzadko)
    4) w telewizji po nastawieniu jezyka angielskiego po zmianie kanalu wraca na domyslny polski, czyli ambitni musza wybierac jezyk po przelaczeniu
    5) za duzo przyciskow na pilocie a te najczesciej wykorzystywane za slabo uwypuklone - efekt pomylki przy korzystaniu wieczorem. W ogole caly pilot malo ergonomiczny
    6) chodziaz obsluga techniczna onlina fachowa to tego samego nie mozna powiedziec o instalatorach.Calkowita porazka. Dla ilustracji podam dwa fakty: A) majac przed nosem telewizor ful HD instalator pozostawia domyslna rozdzielczosc 720 zamiast 1080. Podejrzewam ze z powodu ignorancji i/ lub lenistwa instalatorow czesc uzytkownikow latami oglada programy ponizej optymalnej rozdzielczosci. B) niektorzy instalatorzy nawet nie znaja domyslnych loginow i hasla na router. Trzeba przypilnowac i zmusic ich do wysilku najlepiej patrzac na rece.
    Zaletyniezawodnosc netu dostepna i fachowa obsluga techniczna online
    Wadyniemoznosc rchiwizacji nagranych programow, tragiczna niekompetencja instalatorow
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jack / 2016-10-05 23:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet mistrzowski. Dlaczego? Od 9 miesięcy posiadania tego dostawcy możliwe, że zdarzyły się 2 incydenty z chwilowym brakiem internetu, bądź jego spowolnieniem. Czasami przeprowadzam speedtesty z nudów i w zasadzie nie odbiegają one od tych wartości: http://www.speedtest.net/result/5690800492.png
    Router Compal spisuje się świetnie, co więcej posiada możliwość podpięcia swojego routera (na czym mi najbardziej zależało) natomiast sam modemo/router od UPC również spisywał się przez pierwszy tydzień i nie było żadnego problemu.

    Obsługa to delikatnie mówiąc klapa. Miałem styczność z bardzo arogancką panią, która nie dawała dojść do słowa i wykłócała się o moje pieniądze. Dość długa historia ale mimo wszystko istnieje jeszcze "Dział utrzymania klienta".
    Dlatego to jest mały plus od nich, zatem obsługę pozwolę sobie ocenić na naciągane 2/5.
    ZaletyNiezawodność internetu
    Wadyobsługa klienta
    9 miesięcy / umowa bezterminowa 120Mb - 59 złotych/miesiąc. | Nowa umowa na 2 lata - od miesiąca (250Mb - 59 złotych miesięcznie)
  • ~Jack / 2021-07-23 18:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Oprócz słabych dekoderów, bo i Horizon i ten nowy 4K pozostawiają wiele do życzenia, reszta chodzi dobrze. Słaby punkt to obsługa klienta, nie sposób się dobić do konsultanta, brak bezpłatnego telefonu.
    ZaletyParametry
    WadyDekodery, obsługa
    MiejscowośćKatowice
  • ~jargad / 2017-03-03 09:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam internet od kilku lat i jestem dość zadowolony. Polecam!
    30Mb/s działa płynnie i wydajnie a teraz zmieniam na 60Mb/s
  • ~jast / 2016-04-06 15:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet 60 Mb/s od 2013r. bez zastrzeżeń. Dokupiłem pakiet TV Max i Multiroom HD w dobrej cenie. Instalator pojawił się punktualnie, przełączył kabelki i wszystko hula.Problem z Umową. W BOK Bydgoszcz ustalenia na tzw. "gębę" a Umowie na papierze co innego. Odkręcenie tego niekorzystnego Zamówienia Usług kosztowało mnie dwa telefony do OBOK, trzy wypełnione treścią formularze kontaktowe oraz trzy wizyty w BOK Bydgoszcz. Mimo to polecam z uwagi na niezawodność działania usług.
    ZaletyWszystko działa.
    WadyKomunikacja z klientem.
    Internet 3 lata, tv od 1.04.2016 2 X karta CAM
  • ~Jestem wyjątkowo ważny, dlatego mówię b / 2020-01-13 09:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Wszystko ok, tylko zblazowany, gwiazdorzący chłopiec siedzi dzisiaj w salonie na Bramie Portowej. Głaszcze się po swojej wypielęgnowanej brodzie jakby był kimś ważnym, a odpowiedzi udziela na zasadzie "dostąpił pan zaszczytu przychodząc tu". Był nawet zabawny w sumie.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jun / 2014-10-22 22:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Kurcze jestem trochę w szoku po tylu negatywnych opiniach. Własciwie w upc jestem od zawsze, wielu wielu lat. To prawda, że mają drogo w porównaniu do innych co mnie ostatnio skłaniało i wciąż skłania do odejścia,ale jakoś usług mają świetną. Nie wierzę, że ludzie mając 10-150mb mają 3mb łącze? Ja mam 30 i co nie zrobię testu to rzeczywiście to 30mb mam. Awarie są mega rzadko i szybko naprawiane, wifi działa bez zarzutu... Jedynie umowy utrzymaniowe są do kitu, nie oferują nic w niższej cenie niż mam.
    Zaletyszybie i niezawodne łącze, rzadko awarie, dobrej jakości obsługa techniczna
    Wadycena
    z 8 lat jak nie dłuzej, teraz płacę 90zł...
  • ~kamil / 2010-10-05 19:28
    Ocena: 4.00 / 5
    ogolnie bylem zadowolony z oferty jednak do momentu zakonczenia umowy, myslalem ze zostane przy tych samych platnosciach jednak promocja dotyczy tylko nowych klientow pozniej placi sie 2 razy wiecej
    2 lata 59 miesiecznie
  • ~Karlik / 2016-11-17 13:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Katowice blok 11 pietrowy internet 10mb viber power za 44 PLN router z Thomsona mieszkanie 57m2 wifi podpiete do niego 4 tel.+ amplituner zasieg na balkonie i korytarzu jeszcze nigdy nic nie przerwalo albo rozlaczylo kontakt z BOK przez @ bez problemu tak sie zastanawiam o czym ci ludzie pisza ze nic nie dziala?!
    ZaletyBez problemu,wszystko gra tak jak ma byc w umowie.
    WadyBrak
    Od 2 lat korzystam 44pln +montaz Katowice
  • ~Karolina / 2015-09-08 16:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem zadowolona z wyboru UPC. Zamówienie i instalacja bezproblemowe, po kilku dniach mogłam cieszyć się szybkim i stabilnym łączem. Przez 3 lata praktycznie nie zdarzyły się przerwy w dostępności. Minusem jest jedynie cena, moim zdaniem dosyć wysoka jak na oferowany pakiet; po kilku latach użytkowania nie zaproponowano mi również żadnego upustu czy dodatkowego bonusu dla stałego klienta.
    Zaletystabilne łącze, przesył zawsze blisko max zadeklarowanej prędkości, bezawaryjny
    Wadycena
    3 lata; 60 Mb/s + wi-fi za 80 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179