MiejscowośćWarszawa
strona 96 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Klaudis / 2020-08-30 12:50
Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!! -
-
~klien / 2020-03-27 17:16
naliczanie oplat za rzekome propozycje (bez informowania klienta o fakcie ze sa platne). paniusia w obsludze klienta chamska i niewychowana. szukam czegos innego, oby nigdy wiecej takiego dziadostwa. ZaletyzeroWadyoszusciMiejscowośćkrakow -
~klient / 2017-06-01 16:33
JEDNA WIELKA PORAŻKA - nie potrafią naprawwić awarii przez 4 dni a nie wiadomo co będzie dalej!!!!!!!!!Mam zamiar wytoczyć UPC proces -
~klient / 2019-08-12 12:47
Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie. ZaletybrakWadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktuMiejscowośćWarszawa -
~Klient / 2019-09-11 19:53
Najgorsza firma kurierska. Dostaje SMS z określoną data dostarczenia paczki, planuje sobie dzień pod kuriera po czym nikt nie dowodzi paczki. To nie pierwsza taka podobna akcja w roli głównej z UPC... brak słów ZaletyBrak -
~Klient / 2019-11-02 09:57
Co można powiedzieć o firmie która stale ma awarie i dodatkowo nie potrafi zabezpieczyć serwerowni przed zalaniem? -
~klient / 2019-12-02 11:50
konsultant tak prowadzil rozmowe ze nie moglem zadać zadnych ciezkich pytan. ustalilismy oferte odnosnie telewizji i kablówki po czym zacząłem zadawać pytania ktore miały pasc na początku rozmowy. od tego momentu konsultant byl juz niemiły. okazało sie że UPC moze podniesc cene po okresie 24m.. na koniec rzucił słuchawką. -
~Klient / 2020-04-02 09:51
Nie polecam, UPC okrada klientów, jak widać po opiniach, płacimy za pakiet 500 mb/s a dostajemy, z tego co wynika po testach mojego internetu, 20 mb/s a upload to 0.10. Taki Internet to oczywiście dramat :) mam nadzieję że to naprawią jak najszybciej ZaletyBRAK ZALETWadyKradzież, słaby internet, gubi łączeMiejscowośćZąbki -
-
~Klient / 2020-04-27 20:35
Ciągłe przerwy w dostawie internety, dekoder " wiesza się" brak chęć z bok w pomocy klientowi MiejscowośćLubin -
~klient / 2020-09-15 15:36
w głowie się nie mieści jakie tępaki tam pracują, po śmierci osoby nie da się wyrejestrować bez numeru klienta- debilstwo -
~Klient / 2021-03-10 23:12
DRAMAT- proponują usługi na próbę, później ciężko je wyłączyć, a dodatkowo pobierają sobie za nie opłaty. Jestem nowym klientem i już wiem ze umowy nie przedłużę. Tak beznadziejnego dostawcy usług jeszcze nie było mi dane spotkać.. MiejscowośćWarszawa -
~Klient / 2022-04-02 12:40
Obsługa klienta jest najlepsza, z jaką się spotkałem konsultanci wiedzą, o czym mówię i mi doradzają w nocy czasami jest wolny internet, ale nie wiem, czy to jest wina UPC, czy moja wart napomnieć, że tutaj jest możliwość dostępu do panelu logowania rutera w porównaniu do Vectry to niebo a ziemia. Zaletyobsługa klienta
szybkość internetu
dostęp do logowania ruteraWadynarazie brakMiejscowośćWarszawa -
~Klient / 2023-02-04 22:09
Dno totalne ,jak polski rząd !!! Nikt wam tyle nie da co oni są wstanie na obiecywać !!! Obsługa klienta poracha .Gdyby troszczyli się o wasze plony w przydomowym ogródku .... mielibyście kompostownik ale tylko na papierze !!!! ZaletyAbsoluty brak zaletWadyWyłączenie wady, w dzisiejszych czasach to prehistoryczne działanie w każdym aspekcieMiejscowośćGDYNIA -
~Klient / 2023-08-11 13:05
To jaki tam jest chaos, balagan i brak sensu jest nie do opisania. Porazka. MiejscowośćWarszawa -
~Klient od 15 lat. / 2022-07-13 02:38
Obsługa klienta jest tragiczna. Konsultanci nie są w stanie pomoc klientowi, działają na jego niekorzyść, dbają o to, aby poniósł dodatkowe koszty po zakończeniu umowy powołując się na kruczki, na które osoba nie będąca prawnikiem nie zwróci uwagi w ten sposób, że mogą tak zadziałać. Nie polecam firmy nikomu, jeśli chodzi o wznawianie ofert, to standardowo, wszystko dla klienta, aż nadto, a przy rezygnacji z usług te dodatkowe, z których nie korzystałem obróciły się na moją niekorzyść, w pakiecie internet z telefonem był tańszy, niż internet, po zakończeniu umowy nie udało się oddzielić usług, konsultanci teraz przy rezygnacji jednak oddzielili i za dodatkowe, nieużywane od trzech lat trzeba płacić. MiejscowośćKraków -
~Klient upc / 2023-04-21 17:35
Bardzo nieuczciwie działanie firmy upc doliczanie kwot dodatkowych pomimo, że nikt nie uzytkuje internetu i tv od dwóch miesięcy. Abonament plus oplata dodatkowa. Pani na infolini stwierdziła, że wszystko jest zasadne a kiedy na koniec życzyłam jej również tak zasadnych faktur. Powiedziała, że bardzo nieładnie życzyć tak drugiemu człowiekowi. Teraz już nie bardzo rozumiem faktura zasadna a ja nieładnie życzę. Skoro zasadna i upc jest fantastyczne to coż nieładnego było w moim życzeniu. ZaletyBrakWadyOszustwo i naciąganie klientaMiejscowośćGliwice -
-
~Klient z Łazisk / 2019-03-25 17:52
Awaria za awarią 3 tygodnie czekania na technika a prędkości cwaniaki podają w umowie Do 500mb/s w praktyce 120 odradzam z roku na rok są coraz gorsi ZaletyBrakWadyDuża awaryjnośćMiejscowośćŁaziska Górne -
~klient, kilkakanście mieszkań i aboname / 2019-01-25 12:58
Firma uzyskała pozycje monopolisty na rynku.
W moich nieruchomościach nagminne jest prowadzenie własnych kabli przez tą firmę "na żywioł" i działanie bez uzyskiwania jakichkolwiek pozwoleń od nikogo właścicieli nieruchomości, wspólnot, spółdzielni. Wystarczy,że ktoś nie domknie drzwi i już są i wiercą.
Firma wykorzystuje wszelkich "kowboi" którzy z jakichs przyczyn muszą pracować za grosze i maja wiertarke i śrubokręt do wszelkich instalacji. Ci niezweryfikowani ludzie wczodzą do waszych domów!!! Czekamy na nowy temat na jakąś ludzką tragedię zgodnie z tak powszechnie praktykowaną zasadą "mądry Polak po szkodzie" (patrz escape roomy, Gdańsk).
Obsługa klienta i procesy są na żenującym poziomie ale jak to w przypadku sytuacji monopolu nie ma innego wyboru.
Przy kilkunastu abonamentach jakie mam firma nierre daje mi żadnego specjalnego traktowania, żadnego opiekuna klienta czy możliwości eskalacji problemów - BO PO CO?!
Przykład niedziałajacych procesów (jest ich więcej) to zmiana konta prywatnego na biznesowe. Po zleceniu zmiany jak się zadzwoni jna infolinie trzeba wybrac czy się dzwoni w sprawie konta prywatynego czy biznesowego. Następuje przekierowanie. Obsługa klienta po stronie konta indywidualnego ma dostęp tylko do tego konta i nie widzi zlecenia zmiany. Obsługa klienta po stronie konyta biznesowego, do wizyty instalatora nie widzi tego konta. Sprubujcie się dogadać po jednej albo po drugiej stronie jak macie pytania. Jedynym rzwiązaniem jest jeśli klient zorganizuje trójstronna telekonferencje, przy czym czas oczekiwania na połączenie po każdej stronie to około 30 min. To pokazuje jak beznadziejna jest to sytuacja i niestety na opisana ecześniej sytuacje monopolu nie ma innej firmy ABC do której można by natychmiast w takiej sytuacji przejść.
Jak ktoś myślał że monopol się skończył po odejściu komuny to się myli, jedno z drugim ma niewiele wspólnego. -
~klient, który zawsze płacił na czas / 2022-07-14 08:58
Internet nie działał, męczyłam się przez kilka miesięcy, wspomagałam Internetem z telefonu, w końcu zrezygnowałam. Nie było już okresu zobowiązania w umowie, więc wypowiedzenie 30-dniowe, umowa wygasła 8 lipca 2022, niestety naliczają mi rachunek za cały lipiec 2022 gdzie nie mam już dostępu do żadnej usługi (choć wcześniej Internet się cały czas ciął).
W każdym razie mam teraz rachunek do zapłacenia za dni, w których nie mam z nimi już żadnej umowy, info, że jest zaległość "zapłać niezwłocznie" na czerwono itp.
I pytają na koniec co mogą zrobić by do nich wrócić, może bym kiedyś wróciła, ale oni nie palą mostów tylko je wysadzają jak jeszcze człowiek stoi.
MASAKRA -
~Klient28 / 2019-01-06 14:05
Fatalna obsługa, utrudnianie życia na każdym kroku, antykonsumenckie praktyki. MiejscowośćGliwice
strona 96 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »