Działa bardzo dobrze, jestem użytkownikiem od czerwca prędkość 250/20. Modem Connectbox daje dobry zasięg wifi w całym mieszkaniu, można skonfigurować modem tak, aby oddzielnie emitował sieć 2,4 Ghz oraz 5 Ghz. Dzięki temu mój smartTV i telefon od razu łączą się na częstotliwości wyższej co daje lepszą przepustowość przez wifi i brak zakłóceń od sąsiadów. Na telefonie Samsung Galaxy S4, speedtest na 5 Ghz 160-190 Mbs. Do tej pory miałem dwie przerwy w dostępie do neta, tuż po 12 w nocy na ok 20 min, pewnie jakieś planowe prace konserwacyjne. Po kablu speedtest Download 238-249Mbs Upload 19,2-19,9 Mbs ping 15 - 23 ms. Choć w CS zdarza się nawet 40 ms. Pewnie to zależy od lokalizacji serwera. Wcześniej miałem Neostrade 300/30, ale Funboxa2(szajs-w Orange tylko FB3) - słabe wifi, ale lepsze pingi. Teraz płace 49,99 zł, a za Neostradę 79 zł. Miałem jeden problem z wygenerowaniem hasła do hotspotów UPC Wifree, zadzwoniłem do nich i szybko został rozwiązany, tylko na rozmowę z konsultantem to trzeba czekać z 10 minut.
ZaletyModem 2 zakresowy, stabilne wifi, dobry ping(choć nie najlepszy)
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie konsultantem
MiejscowośćRadom
~Kekemon / 2018-03-09 16:30
Ocena: 1.25 / 5
Awaria 2 razy za 4 dni, czekamy technika 3 dni, super obsługa klienta - „resetuj router, resetuj router, po naszej stronie wszystko jest ok”. Weekend bez internetu, zero pomocy, ten ISP to strata czasu i pieniędzy
ZaletyŻadnych
WadySerwis
Obsługa klienta
Częste awarii
Oferty
MiejscowośćWarszawa
~Kemot / 2019-07-08 10:31
Ocena: 1.00 / 5
21 wiek, ludzie w kosmos latają a oni życzą sobie, że aby zrezygnować w usługi należy wysłać pisemne wypowiedzenie do Katowic, uwaga tylko pisemne wypowiedzenie, nie takie wydrukowane i podpisane, w całości ręcznie napisane wypowiedzenie, rutera też nie można zostawić w punkcie tylko należy wysłać do Katowic, rezygnuje w internetu ponieważ się przeprowadzam a w nowym mieszkaniu właściciel ma już internet w cenie, a mimo to, że oddałem ruter muszę jeszcze płacić za ich internet przez 2 miesiące
Wadykażą płacić mimo, że ruter oddany
~Keynes / 2023-11-03 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Odcinają od internetu Zmieniają modem nie informując o tym klienta. Brak internetu o 4 godzin. Infolinia to jakaś porażka, brak osób odpowiedzialnych. Pilna naprawa błędów zrobionych przez UCC trwa już 2 godziny
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćWarszawa
~KH / 2022-02-11 16:16
Ocena: 3.25 / 5
Firma UPC traktuje stałych klientów jak owce do strzyżenia. Chciałem przedłużyć umowę na kolejne 24 m-ce bez zmiany parametrów ani sprzętu, to mi powiedzieli, że zostanie naliczona opłata atywacyjna!!!. Pytam się za co ta opłata, skoro usługa jest już aktywna i nie wymaga żadnych modyfikacji???
~kicia96 / 2018-02-10 09:40
Ocena: 2.00 / 5
Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma UPC ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta.
ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni
Wadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infolinii
MiejscowośćWarszawa
~kiemon / 2020-06-04 20:06
Ocena: 1.75 / 5
Nie ma co się rozpisywać jedno wielkie gówno...
Zaletynie ma
WadyInternet potrafi wywalić w lekki deszczyk.
Miejscowośćkatowice
~kient UPC / 2023-08-10 09:07
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientem UPC od 15 lat. To co się dzieje w ostatnich 5 to jakaś tragedia. Przynajmniej kilka razy w miesiącu awaria = nie masz internetu przez 0,5 dnia albo przez 2
~Kiking / 2018-06-30 19:22
Ocena: 1.75 / 5
Korzystałem kilka ostatnich lat i było w porządku do tego roku. W tym roku praktycznie co 2/3 dzień są przerwy w dostawie internetu, rozumiem, że awaria może się zdarzyć raz na jakiś czas, ale to są już przesada. Kiedy dzwoni się dowiedzieć co się stało zawsze tylko "Awaria, jutro o którejś godzinie będzie dobrze" no i zwykle nie jest
Zaletycena i chyba tylko cena
Wadyregularne awarie
bardzo trudny kontakt z obsługą
MiejscowośćWarszawa
~Kilkuletnia użytkowniczka / 2022-07-05 13:22
Ocena: 2.25 / 5
Od ponad 6 lat jestem użytkownikiem internetu UPC i tak jak przez pierwsze lata byłam bardzo zadowolona z jakości, tak przez ostatni czas, szczególnie od niespełna roku połączenia internetowe to porażka. Co chwilę są problemy z sygnałem, stabilnością połączenia, nawet gdy urządzenia mobilne znajdują się w tym samym pomieszczeniu co router. Jeszcze w ubiegłym roku poleciałam, teraz chyba zacznę odradzać.
MiejscowośćSzczecin
~Kinga / 2021-10-18 11:35
Ocena: 3.25 / 5
Masakra jeśli chodzi o możliwość dodzwonienia się. Dodatkowo mogę powiedzieć że jestem klientem Biznesowym
MiejscowośćWarszawa
~Kinga / 2022-08-08 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Od jakiegoś czasu sieć Wi-Fi co jakiś czas nie działa, próba dodzwonienia się na infolinię kończy się fiaskiem. Beznadzieja, płaci się za coś co nie działa. Nie polecam nikomu
MiejscowośćTrzebieszów
~Kinga / 2022-12-13 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam, dodzwonienie się i doproszenie o jakąkolwiek pomoc techniczną graniczy z cudem.
ZaletyZaletą jest to że internet działa szybko ale tylko wtedy kiedy jest, a więcej jest awarii i internet częściej nie działa niż działa.
MiejscowośćBorzęcin
~Kinga / 2023-02-11 09:57
Ocena: 2.50 / 5
Ledwo nowy rok, a już kilkukrotnie zrywało internet. Jak działa to osiągi są dobre, ale nigdy nie wiadomo kiedy zniknie. Obsługa klienta przede wszystkim z ofertą Play i radą resetu dekodera. No i w gratisie znikają programy-jednego dnia program Junior Music jest, by drugiego nie być i wyskakuje info "zamów", choć oferta w tych dwóch dniach się nie zmieniała. Wstyd!
MiejscowośćWarszawa
~Kinroad / 2020-01-26 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Płacisz a w weekend internetu brak . Zgłasza się a oni w dupie mają klientlta
MiejscowośćWarszawa
~Kiril / 2018-09-25 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Ukryte płatne usługi.
Upload jest 10 razy mniejsza niż Download.
Jeśli masz kabel z UPC w mieszkaniu, będziesz musiał zapłacić 60zl za połączenie.
Nowi klienci 150 - i starzy? Zgadza się. Nic. Tylko dodatkowe opłaty.
Ciągłe problemy z Internetem.
WadyUpload jest 10 razy mniejsza niż Download
Ciągłe problemy z Internetem
MiejscowośćKraków
~Kisiel / 2019-11-06 18:09
Ocena: 2.50 / 5
Upc horizon Internet 250mb/s + telewizja
Nie dość że poblokowali większość kanałów w telewizji to jeszcze laptop komputer telefon ani inne urządzenie w domu nie widziało takiej prędkości internetu max 50mb/s porażka i za to 120zł na miesiąc
ZaletyŻe coś tam działa niby
WadyPrędkość internetu
MiejscowośćNysa
~kismet / 2021-02-25 15:53
Ocena: 3.00 / 5
Oferta ciekawa, internet póki co działa (z drobnymi wyjątkami podczas pandemii). Mam sugestię mimo wszystko - proponuję popracować nad stroną moje upc, ponieważ działanie doprowadza człowieka do poziomu arcywściekłości. Chcesz zapłacić rachunek to strona raz działa a raz nie, z naciskiem na NIE DZIAŁA. Może rachunki też zacznę płacić w ten sposób? Raz tak a raz nie.
MiejscowośćZielona Góra
~kitka / 2019-10-15 15:20
Ocena: 3.50 / 5
Ogólnie jestem zadowolona z UPC. Bardzo dobry,bez awaryjny internet. Jedyna wada to naciąganie przez konsultantów ,ale na tym polega handel oraz cena internetu,która jest trochę za wysoka.
Zaletybezawaryjny internet
Wadycena
MiejscowośćKraków
~kj1220 / 2017-12-07 01:48
Ocena: 2.50 / 5
W ostatnim czasie internet działa tragicznie, obejrzenie czegoś na internecie wymaga dużo cierpliwości. Nie jest wart swojej ceny.