wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
Zaletybrak
Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
MiejscowośćWarszawa
~Katarzyna / 2024-01-08 23:19
Ocena: 1.50 / 5
Szybkość internetu to jedne wielkie gówno...niby łączy a za chwilę wyzuca i nie idzie nawet strony otworzyć. Całe szczęście mam umowę do lutego!!!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Kate / 2019-06-21 08:24
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta najgorsza z możliwych, przy jakichkolwiek problemach kontakt jest prawie niemożliwy. Utrudniają wypowiedzenie umowy do tego stopnia, ze w moim przypadku mijają już dwa tygodnie i jedyne odpowiedzi jakie dostaję to od automatu. Nie wspomnę już jak długo musiałam się prosić o korekty faktur gdy bezpodstawnie, z dnia na dzień, zmienili mi pakiet na wyższy i droższy(!) Ście**o jakich mało.
Zgłosiłabym ich z chęcią do uokik za łamanie praw konsumenta ale okazuje się, że kupując internet nie dostajesz ŻADNEJ UMOWY. Po prostu wypełnia się formularz online i umawiasz się na instalację. I jedyne co dostajesz to regulamin, w którym nie absolutnie nic oraz instrukcje jak czytać rachunek. To jest dopiero przekręt.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
Kontakt
Brak umowy
Częste problemy
MiejscowośćWrocław
~kati / 2020-02-18 09:22
Ocena: 2.00 / 5
UPC zupełnie nie dba o klienta. Jestem z nimi związana od dłuższego czasu, chcąc pzredłużyć umowę mam tylko podwyższoną cenę usług pomimo, że nowych dla nowych klientów ( wabik) są lepsze propozycje zarówno w szbkości internetu jak i w pakiecie telewizyjnym. Wymówienie może nastapić wyłącznie za pośrednictwem poczty lub strony internetowej. tzn. nie można przez telefon albo w PUKCIE obsługi. Reasumując jak Cię złapiuą to najpierw niby jest fajnie a potem schody. Powodzenia UPC z innymi.
MiejscowośćWarszawa
~Katowiczanin / 2021-04-23 12:31
Ocena: 2.75 / 5
W Katowicach są ciągłe przerwy w dostawie internetu
MiejscowośćKatowice
~Katowiczanin / 2021-08-19 08:20
Ocena: 3.00 / 5
Kilka razy dziennie mam przerwy w dostawie internetu. Obsługa klienta nie potrafi poradzić sobie z tym problemem.
MiejscowośćKatowice
~KAZDAN63 / 2017-10-30 12:30
Ocena: 4.25 / 5
Internet 250/20 Mb/s posiadam od 01.08.2017r. (instalacja UPC w budynku jest nowa) . Po 38 dniach awarii uległ modem (piątek) który można powiedzieć w trybie ekspresowym (~3h) został wymieniony na nowy . http://www.speedtest.net/pl/ pokazuje niezależnie od pory dnia i nocy : PING - 13-15 ms , download - 246 Mb/s (duża stabilność na wykresie) , upload - 19,90 Mb/s (INTEL I218-V , REALTEK RTL8168 , 5m RJ-45 CAT6 , serwer SKYNET DC , 250km) . Przewód RJ-45 dołączony do modemu COMPAL CH7465LG to są jakieś kpiny i żarty . Realnie można osiągnąć prędkość pobierania 236 Mb/s (sprawa 1000&1024) tj. 29,5 MB/s (1GB w ciągu 35s) oczywiście o ile serwer na to pozwala . Na WI-FI sprawa ma się podobnie o ile modem nie stoi na podłodze , anteny widzą się bez przeszkód i w zależności od tego jaką kartą dysponujemy w komputerze . Jeżeli chodzi o dotrzymywanie parametrów technicznych łącza , to w moim przypadku można powiedzieć , że jest bardzo dobrze . Nie jest to internet dla gracza ze względu na PING (<5ms) . Byłby prawie idealny biorąc pod uwagę cenę (49 zł) gdyby było to 250/50 Mb/s .
WadyWśród monterów instalacji zdarzają się pospolite chamy .
~KAZDAN63 / 2017-11-24 15:38
Ocena: 3.75 / 5
Przedstawiciele handlowi UPC mają chamski zwyczaj naklejania i umieszczania reklam w miejscach do tego nie przeznaczonych (art. 63a Kodeksu Wykroczeń) . Oszpecanie wejścia do budynku i klatki schodowej . B R U D A S Y !!! Nimniejszym chciałem "pozdrowić przez głęboki las" niejaką p. Krystynę K. z rzeszowskiego oddziału UPC za jej dzisiejsze chamskie zachowanie ("Kali nakleić to dobrze , nakleić Kalemu to źle .") !
ZaletyCena i parametry łącza zgodne z deklarowanymi .
WadyObsługa , obsługa , obsługa ...
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2018-03-10 20:50
Ocena: 4.50 / 5
UPC FIBER POWER 250 Mb/s - za 49 zł/mies. (od 01.08.2017r.) . Awaria modemu po 34 dniach wymiana na nowy w ciągu ~4h od chwili zgłoszenia awarii (godz. 10) . Gdyby było 300/30 Mb/s , a PING był jednocyfrowy , to byłby to dla mnie internet "idealny" .
https://photos.app.goo.gl/FB7QtBjadelggCBG3
Jak widać na zrzutach obrazu z dwóch komputerów z W7 PRO x64 i W10 PRO x64 dostawca wywiązuje się z obiecanych parametrów downloadu i uploadu niezależnie od pory dnia . Przede wszystkim należy na komputerze czy laptopie wyłączyć wszystkie opcje systemowe dotyczące oszczędzania energii dla kart LAN , WI-FI i USB jak i opcje z tym związane w zaawansowanych właściwościach tych kart . W BIOS-ie należy wyłączyć np. INTEL SPEEDSTEP TECHNOLOGY . Należy wyłączyć usługę Pomoc IP i odinstalować zbędne karty . Całe to "oszczędzanie" energii robi więcej szkody niż pożytku . Przewód RJ-45 powinien być oryginalny (CAT6) . Jeżeli chodzi o WI-FI zwłaszcza w przypadkach FIBER POWER 250 lub 500 powinniśmy dysponować odpowiednią kartą np. TP-LINK ARCHER T9E 1,9 Gb/s (600+1300) . Należy przyjąć , że tak naprawdę w realnych warunkach (zakłócenia) dostępne będzie 50-60% przepustowości karty w zakresie 2,4GHz lub 5GHz . Router powinien być umieszczony na wysokości ~1,5m . Siła sygnału powinna być na poziomie -45dBm lub lepszym (10m) . Tylko wtedy gdy anteny modemu i karty WI-FI będą się widzieć bez przeszkód , wówczas możemy liczyć na uzyskanie pełnej prędkości (PING +2ms) ! Karta WI-FI 450 Mb/s to obecnie stanowczo za mało ! Za nim zaczniemy zrzucać winę na dostawcę internetu (UPC) warto sprawdzić , czy posiadany przez nas sprzęt spełnia określone parametry techniczne .
ZaletyCena
WadyCzas logowania modemu do sieci (3,5min !)
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2018-09-24 12:50
Ocena: 4.25 / 5
250/20 Mb/s za 49 zł do 31.07.2019r. Obecnie nowym klientom oferują 300/20 Mb/s za 49,99 zł , aktywacja 1zł .
Oferta złożona mnie do końca obowiązywania umowy to 54,99 zł + 29,99 za aktywację usługi lub 500/30 Mb/s za 79,99 zł bez żadnych "problemów" . Na "lepszą" ofertę to mogę liczyć od maja 2019 r. Słowem wszystko co powyżej tak , ale +50 Mb/s za +0,99 zł to nie !!! Wprawdzie : "Pacta sunt servanda" , ale ... no właśnie ale ? Czy taka "polityka" w traktowaniu klientów nie jest czasem krótkowzroczna mając na uwadze kontynuację wcześniej zawartych umów ?
W rzeczywistości mam 242-248/19,9 Mb/s i w tym zakresie nie mam do UPC najmniejszych uwag (10 m RJ-45 CAT6) .
ZaletySzybkość i stabilność łącza
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2019-07-23 07:12
Ocena: 4.00 / 5
300/20 Mb/s za 49,99 zł . Aplikacja SPEEDTEST pokazuje niezmiennie 307/21 Mb/s, 10 ms (średnio). Przeglądarka pokazuje nieznacznie mniej (https://www.speedtest.net/pl). Kabel RJ-45 CAT6 certyfikowany, karta INTEL I218-V (wszystkie "oszczędności" wyłączone). DHCP - czas dzierżawy 31536000 s (1 rok) . Smartfon XIAOMI REDMI NOTE 5 (WI-FI 433 Mb/s) pokazuje 300/20 Mb/s , 12 ms (z odległości 5 m , urządzenia widzą się bez przeszkód , router na wysokości 2 m) . Część urządzeń ma na stałe przypisane adresy IP (MAC).
https://photos.app.goo.gl/bRiprjbHipXSmJKq5
https://photos.app.goo.gl/eeyTsUZ1VB89N45M6
https://photos.app.goo.gl/A9uyBPF418RCLmHW9
https://photos.app.goo.gl/TAzB7ptGpafnUiwB6
ZaletyRzeczywistość zgodna z ofertą.
WadyGdyby to było 300/150 Mb/s za 59 zł, to byłaby to oferta prawie "idealna".
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2020-02-04 23:41
Ocena: 4.00 / 5
UPC 500/30 Mb/s
Należy posiadać certyfikowany przewód RJ-45 (CAT6A), komputer nie może "zajmować się sam sobą" (CPU 0~1% podczas wyświetlania PULPITU), a we właściwościach karty sieciowej należy wyłączyć wszystkie "oszczędności" (Zaawansowane - np. Energy Efficient Ethernet itp.), oraz jej wyłączanie w celu oszczędzania energii (Zarządzanie energią). Ja w tych sprawach zrobiłem wszystko co było możliwe, żeby karta INTEL I218-V miała maksymalną wydajność w każdym czasie.
https://photos.app.goo.gl/2e2xjBZybsSkjaBSA
Jak widać sieć nie jest odporna na obciążenia jakie występują w godzinach wieczornych, a zwłaszcza w niedzielę i sobotę. Spadek prędkości pobierania dochodzi do 15% i jest to dużo. Na uwadze należy również mieć to, że obie aplikacje mierząc prędkość łącza internetowego stosują przelicznik 1000, a nie 1024 !!! Widać, że zmierzona prędkość mojego łącza internetowego to ok.: 430/29,7 Mb/s (liczonego jako 1000), a prawdziwa (liczona jako 1024) wynosi: 410/28 Mb/s (51,5/3,5 MB/s - 1 GB odpowiednio w ciągu 20 s oraz 4 min i 50 s). Czy to jest atrakcyjna oferta za 60 zł/mies. ? Myślę, że jeszcze jest do przyjęcia. Atrakcyjną ofertą za 60 zł/mies. byłoby 600/150 Mb/s, PING: 5-9 ms i spadkiem prędkości nie większym niż 5%. W budynku w którym mieszkam są "wszyscy święci" polskiego internetu (6) z łączami światłowodowymi więc po 24 mies. mam "pole manewru" gdyby prędkość pobierania wieczorem zaczęła jeszcze bardziej spadać.
P.S.
W ciągu dwóch lat miałem dwie awarie dwóch modemów COMPAL CH7465LG (w dniach roboczych) i obydwa zostały wymienione w ciągu 4 godzin (10:00 - 14:00).
Temat WI-FI i uzyskiwane prędkości to "osobne zagadnienie".
"Nie jest ważne jak się zaczyna, ważne jest jak się kończy !"
Aplikacja PRO SPEED TEST korzysta z serwera UPC w LUBLINIE - 140 km. W raportach maniakalnie i bezpodstawnie twierdzi, że używam takiego czegoś co się nazywa: "WINDOWS DEFENDER" które to coś ja będąc "zdrowym na ciele i umyśle" usunąłem własnymi "rencami" z pomocą SLAX-a (ominięcie problemu uprawnień do plików) fizycznie z dysku na którym zainstalowany jest W7 oraz jego Rejestru. Ja "wierzę" w to co mam w głowie i lustrzaną kopię zapasową system na zewnętrznym nośniku nigdy nie podłączanym do uruchomionego WINDOWS-a) !? Od UPC z tego typu "darmozjadów i zamulaczy" też nie korzystam !!!
ZaletyNa tle konkurencji to całkiem nieźle.
Wady1. Długie włącznie się modemu do sieci.
2. Niski upload (DOCSIS 3.0).
3. Brak USBPRINT.
4. Konstrukcja modemu praktycznie uniemożliwiająca powieszenie go na ścianie.
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2021-02-20 20:48
Ocena: 4.75 / 5
500/30 Mb/s
Po roku czasu bez większych uwag. 600/300 Mb/s za 60 zł byłoby "ideałem"!
https://photos.app.goo.gl/3tDMc53TP5PZLpK9A
ZaletyZgodnie z umową.
WadyPrędkość wysyłania.
MiejscowośćRZESZÓW
~KAZDAN63 / 2021-07-21 22:01
Ocena: 4.50 / 5
UPC 750/40 Mb/s, RJ-45 10 m CAT6, a komputer "nie zajmuje się sam sobą".
WI-FI, to osobne zagadnienie (propagacja i interferencja fal radiowych).
https://photos.app.goo.gl/GJbuHNp1DxuwtP5y9
W godzinach przedpołudniowych jest lepiej.
ZaletyCena
Stabilność parametrów
WadyPrędkość wysyłania min. to 150 Mb/s (DOCSIS).
Router (konstrukcja) i jego możliwości montażu.
MiejscowośćRZESZÓW
~Kazi / 2022-09-01 18:11
Ocena: 2.00 / 5
Internet działać działa, ale przy zawieraniu umowy kłamią potem nie potrafią tego naprawić. Beznadziejny kontakt z działem obsługi. Drugi raz nie wziął bym od nich usług.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~kdasfaj / 2022-04-22 21:19
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet zacina co 3 sekundy nie można nic zrobić gorszego internety nie ma
Wadyinternet
Miejscowośćwrocław
~Kedarxzipx / 2019-07-19 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie zrywa internet. Jak nie łączę to router dostarczany przez upc. Jak kac8e wybór to wszystko tylko nie upc.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćGliwice
~Keeper / 2018-09-01 19:00
Ocena: 4.75 / 5
Działa bardzo dobrze, jestem użytkownikiem od czerwca prędkość 250/20. Modem Connectbox daje dobry zasięg wifi w całym mieszkaniu, można skonfigurować modem tak, aby oddzielnie emitował sieć 2,4 Ghz oraz 5 Ghz. Dzięki temu mój smartTV i telefon od razu łączą się na częstotliwości wyższej co daje lepszą przepustowość przez wifi i brak zakłóceń od sąsiadów. Na telefonie Samsung Galaxy S4, speedtest na 5 Ghz 160-190 Mbs. Do tej pory miałem dwie przerwy w dostępie do neta, tuż po 12 w nocy na ok 20 min, pewnie jakieś planowe prace konserwacyjne. Po kablu speedtest Download 238-249Mbs Upload 19,2-19,9 Mbs ping 15 - 23 ms. Choć w CS zdarza się nawet 40 ms. Pewnie to zależy od lokalizacji serwera. Wcześniej miałem Neostrade 300/30, ale Funboxa2(szajs-w Orange tylko FB3) - słabe wifi, ale lepsze pingi. Teraz płace 49,99 zł, a za Neostradę 79 zł. Miałem jeden problem z wygenerowaniem hasła do hotspotów UPC Wifree, zadzwoniłem do nich i szybko został rozwiązany, tylko na rozmowę z konsultantem to trzeba czekać z 10 minut.
ZaletyModem 2 zakresowy, stabilne wifi, dobry ping(choć nie najlepszy)
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie konsultantem
MiejscowośćRadom
~Kekemon / 2018-03-09 16:30
Ocena: 1.25 / 5
Awaria 2 razy za 4 dni, czekamy technika 3 dni, super obsługa klienta - „resetuj router, resetuj router, po naszej stronie wszystko jest ok”. Weekend bez internetu, zero pomocy, ten ISP to strata czasu i pieniędzy
ZaletyŻadnych
WadySerwis
Obsługa klienta
Częste awarii
Oferty
MiejscowośćWarszawa
~Kemot / 2019-07-08 10:31
Ocena: 1.00 / 5
21 wiek, ludzie w kosmos latają a oni życzą sobie, że aby zrezygnować w usługi należy wysłać pisemne wypowiedzenie do Katowic, uwaga tylko pisemne wypowiedzenie, nie takie wydrukowane i podpisane, w całości ręcznie napisane wypowiedzenie, rutera też nie można zostawić w punkcie tylko należy wysłać do Katowic, rezygnuje w internetu ponieważ się przeprowadzam a w nowym mieszkaniu właściciel ma już internet w cenie, a mimo to, że oddałem ruter muszę jeszcze płacić za ich internet przez 2 miesiące